Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#681 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2018 - 18:17

jesi probao i da skines mali kais, bar na kratko da radi bez okretanja uljne i vodene pumpe, samo 5 sekundi da cujes da li ima i dalje tog zujanja? Stvarno mi neprirpdno deluje

jedino sto sam video sa snimka da je semering uteran blago vise unutra ali mislim da on ne bi trebalo da pravi problem...

#682 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2018 - 18:36

Da Aca probao sam i to.
Izvadio uljnu izvadio mali remen i zupcanik i opet je zvizdio.

Rasklapanje opet mi ne bjezi, nekako mi je veliki rizik vozit ovako nonstop stajem poslusam da li je prestalo ili jos je glasnije ...


Ne znam sta da radim .

Edited by Mitkov, 30 March 2018 - 18:37.


#683 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 31 March 2018 - 16:05

Ovakav zvuk sam ja imao kad se raspao kavez od lezaja.Nesto nije u redu,rasklapaj prije nego se nesto rasipa.

Zao mi je sto si prosao ovakvu peripetiju sa dijelovima i majstorima.Jos sam ti davao preporuku za radilicu u nekim prijasnjim postovima,jeftinije nije uvijek bolja opcija,ja sam to okusio par puta.

Sta je najgore od svega preplatio si radilicu tocno za duplo.Eno je kod dacerovsa u runneru 60e je kostala.

Semering samo 1mm uguran dalje od ruba bloka sa strane variomata ti zapinje za lezaj i ostaje bez podmazivanja.Znamo sto se onda dogadja.

Nadam se da nisi ostavio mali iglicasti koji je dosao sa tom radilicom?



#684 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 31 March 2018 - 16:16

Eee rade nema kod nas takve su nam cene deru skoro sve za duplo, a ako narucis od strane moras platit carinu nije lako da se tunira :), a ovaj mali iglicasti mislim da je ist kao moj ista je radilica sta mu fali,moj koji je 10mm sam ga vrtio 14k nit se polomio nit bilo sta a Mario vozi dr.evo nema gajle.

#685 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 31 March 2018 - 20:06

Iglicasti je tkrj japan,semering je ramno sa blok,ni trunku dublje od to sto treba,problem je sto je majstor lupao po lagere prilikom centriranje krivu osovinu kod strane varijomata.

#686 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 March 2018 - 20:13

pa onda je sve jasno, nema nedoumica :(

#687 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 01 April 2018 - 12:15

Prosao sam 100 km, pocelo da svira sve glasnije i glasnije.

Masina je rastavljena, blokove jos nisam razdvoio, to cemo sa VlatX pazljivo sve za neki dan.


Posted Image



Moja konacna odluka je NTN tajvance i KOK semringe koje su sve skupa u setu RMS, a cjeli set koshta oko 25 eura (obe lagere, i obe semeringe).
Pa sta kazete vi za ove lezajeve i smeringe, neka iskustva ?
Spenser ih ugradio i nema nikakve probleme.

A imam i opciju kupit posebno lezaje NTN tajvanske jedan koshta 7 eura i opet corteco semeringe koje kostaju jedan 6 eura.

Ovakve tajvance ugraduju u tvornicke piaggiove masine u novije generacije iznad 2014, kod mene su bile KBC korejske tvornicke.
Nekako mi se ne rizikuje opet uzimat NTN japance, a u MK mogu naci samo NTN japan kako naj skupji (tocno 16 eura).

#688 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 April 2018 - 12:22

Uzmi te u kompletu, ovaj zvuk dolazi i ležajeva

#689 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 01 April 2018 - 14:23

Ajde molim te nakon sve ove peripetije,uzmi provjerene lezaje i corteco semeringe.Nije da ntn tajvan ne valja,ali uzmi u ruku jedan i drugi i sve ce ti biti jasno.Prolazi i Koyo Japan,isto jako dobar lezaj.
Kad si vec istresao toliko novaca,od razlike ispod 20e ne budes propao.

Nemoj se bojati,taj tvoj mehanicar sto je radio radilicu bi potrgao i nakovanj.Sta god stavljas,pazljivo i bez nabijanja...

Slikaj nam stanje koje si zatekao kad otvoris blok...

#690 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 06 April 2018 - 14:47

Nastavak...

Masinu sa VlatX smo razdvoili, prisutan je bio i Spenser koi je bio fotograf :D


Sa grijanje smo uspeli izvadit radaljku bez lupanje, pri to lezaje su ostale na radaljku i uspeli spasiti corteco semeringe koje smo opet vratili.

Stanje nutra je bilo sledece.
Jedan od lezaje (kod palenje) se je usijao (poplavio) sa vanjske strane to es samo kod strane semeringa, sto znaci da je bio pod opterecenje.
Oba dva japanca na ruku nigde nisu zapinjale i vrtile se kao kad sam ih uzeo od prodavaca.

Moe je mislenje da je fabricka greshka i da je tolerancija utnuta, jer kad je masina bila sklopena sa japance nije imao ni mrvicu luft kad zapnes sa ruku za osovinu vario/magneta, dok za tajvance koje smo ugradili je imala malo.

Posted ImagePosted Image


Tajvanske NTN lezaje u RMS pakiranje su stigle pa je sledela ugradnja.

Posted ImagePosted Image


Procedura mestenja je bila ista, radalica u komoru da se ladi, blokove i leaje smo grijali sa industriski fen.

Kad se sve to sklopilo, temperatune razlike stabilizirale, nastelali u sredini vrtilo se ko leptiric.




Mashinu sam namestio upalio i eto spava nema nikakve zvukove sve je savrsheno milina za slusat kako se krchka u ler :igrac: .





Velika blagodarnost do VlatX i Spenser koi su odvoili vreme i pomogli da sredim ove probleme :) .

Edited by Mitkov, 06 April 2018 - 14:50.


#691 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 April 2018 - 15:30

previse si uterao semering do magneta, usna se naslonila na lezaj pa je ostavila i straftu, zato se lezaj grejao, ali koliko se videlo na snimku nije taj lezaj zvizdao vec onaj do variomata, dobro je sto si rasklopio i zamenio lezajeve!

Svaka cast za slike radova, a sto se tice majstora VlatX verujem da je sve uradjeno perfektno :)

Neka je sa srecom razrada!

#692 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 06 April 2018 - 17:35

Ajde nek se ugode so sreka i mnogu kilometri :D

#693 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 27 April 2018 - 13:40

Nabacio sam Malossi Red Sponga sa 78 dizunu svecica je ovakva.
Prva slikica je bez blica, dok druge dve sa blic.

Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image


Meni se cinilo bogato a i nikako nije ishao, ne oseti se nishta tai kit cak se meni cini i slabije od serijala.

Pa sam stavio 3 broja manju diznu 75.
Evo svecicu na punu gas, nemogu da definishem kakva je ta boja sta ukazuje ?

Posted ImagePosted ImagePosted Image

A tu je normalna voznja pol gasa.

Posted ImagePosted Image



Lulica na airboxu je izvadena od samog pocetka.
Interesuje me dal sam pogresio sa red sponga dal da vratim opet serijal filter?

U prenosu su original remen skoro pa novi, multivar, rolice tvornicke piaggio 6.4 gr, ljubicasta centrala sa malossi torzion i vrti na punu gas 9100 rpm.

Naj iskrenije ja sam razocaran kako ovo ide, al hajde jos sam na pocetku shtelanja a trebam i jaci spuh.


Kod anabelasu koi je imao isti setup je ishao dobro sa rekorda, samo ne znam koi je filter vozio i dal je doradzivao airbox plus ne znam koju je iglu vozio...

#694 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 27 April 2018 - 15:29

Meni ova svecka na pun gas deluje sivkasto samo male su slike nevidi se naj , inace nema sta da se razocaras realno treba ti bolji spuh i bice tip top ;)

#695 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 28 April 2018 - 10:11

Nemoj jos ganjat pun gas,prerano je za to.Razradi malo taj cilindar.

Jesi otvorio jos jednu rupu na poklopcu airboxa ili odrezao komplet to suzenje?

Slozi si lulicu nakon sto preradis poklopac,puno se slabije dere.


Premalo okretaja vrtis za reversa i dr.evo.Njemu treba izmedju 9500-10000 okretaja.Obavezno izbaci taj tc,nema potrebe za njim na ovom setupu.



#696 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 12 May 2018 - 19:41

Pomagajte kolege ...

Evo razrada prosla 400km+, pa poceo ga tiskat i do kraja al sta se desava - nece da mrdne preko 9 hiljara obrataja sta li mu je :( ...


Karburator je nastelan odlicno, evo vidite svecicu na full gasu. Prima odlicno na svaki otklon gasa.
Postavke u njemu su: igla skroz dole, glavna dizna 78, malossi red sponge, lulica izvadena, poklopac preradzen (eto i slika koliko).

Posted ImagePosted Image


U prenosu sam probao skoro pa sve sa 5.5 gr role, sa 6.0 gr, i 6.4gr vrti isto 9 nema nikakve razlike.
Probao sa torzion, bez torzion (ljubicasta centrala) i opet isto.
Sa podloske i bez podloske na vario sve isto.
Remen je piaggio 18.5 mm

Probao i sa drugu svecicu ...


Nece i nece i ide ko standard da je samo sa spuh, evo posnimio sam video sa 5.5 gr rolice je tu .
Mozda je pre tehska ova nova radilica pa nece da je razvrti ?

Prije je vrtio 10100 na krajnju a u ubrzanje 9900, a sada toliki novac baceni i razocarenje je nemogu opisati .





Ostaje jos da probam sa drugi spuh al nemam od koga posudit nesta jace...

Neki predlog sta jos da probam ?

#697 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 May 2018 - 06:01

Nesto sa stelom te muci,probaj malo vecu diznu,mozda goriva malo fali.Kod phva sa iglom na prvom zubu je specificna knegla koja se javi kod prelaska s pola na pun gas ako je glavna dizna koji broj premala.


Oko prijenosa nemas sta posebno,ljubicasti feder i postelat rolicama,jedino ako te multivar ne zafrkava pa zbog njega nece dici okretaje.Probaj s drugim ili sa serijskim variom.

Nemoj bit razocaran,treba malo zasukat rukave i bit ce to dobro,bez brige...

#698 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 24 May 2018 - 13:09

Da se pohvalim, konacno ja prezadovoljan i pun kefa a evo i zasto...

Nikako ni je ishao sa rekorda, pa evo shta sam uzeo.


Novi iz ducana GIANNELLI SHOT B)

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


Dakle ovo je SHOT V2 nije V4, stara zaliha kod covjek sta stalno uzimam proizveden 2011 godine.

Meni izgleda pre lepo, italijani su ga napravili savrseno, bez zabeleshke, a za njega sam platio 200 eura sa neki minimalni popust od 5% ...



Montiran je juce i moram reci stoji pre jako na NRG .

Pa da opishem sta sam dobio.

Kad se shot zavrti dobije se srechu jednostavno poleti nemogu opisati, spuh otkida .
Zvuk je onaj ko iz limenke tanak a kad udze u rezonancu dere se ko lamja :D
Kroz ubrzanje vrti 10 hiljada i nesta sitno, a u krajnu izvrti 11 hiljada .

Samo je na grubo nashtelan, glavna je dizna 80 igla dole.
U vario sam stavio 5.3 gr rolice jer sa teze je trom, trazi dosta okretaje.
Lamelu takodze treba dobro nashpanati sa jake oprugice, momentalno su bjele malossi i nije los start.


I konano tai osmeh na licu :biker_scooter:

Bice stelanje ovih dana, a bice i neki video.


Neka iskustva sa SHOT koliko da ga vrtim u max a koliko u ubrzanje ?

#699 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 24 May 2018 - 15:47

Ja sam mislio da ce biti vise egzibicije sa stelom.
Izgleda isto kao i moj nardo,pa si provuci kroz kalkulator,imas ga tamo u temi.

U krajnjoj ne mozes stelati okretaje,ali je meni u pravilu bio najjaci oko 700 okretaja od onoga koliko izvrti na krajnjoj.

Najbolje ces znati ako ubacis gram teze rolice i blokiras prijenos s blokadom,blokada neka bude 3mm(piksa kao i ona koju si dobio s multivarom).Tamo gdje osjetis najbolji udarac pratis okretaje i tako podesis prijenos,mozda 200rpm vislje.

Bas me zanima kako ce ici ta kombinacija kad nastelas.Mozda i ja ubacim Narda za probu :)


Daj koju sliku da vidimo kako stoji,mozes i ubrzanje malo posnimiti,bas me zanima kako ide...

Koliko ga razvrtis po satu na 11 tisuca?

#700 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 26 May 2018 - 10:52

Rade TOP NARDO i SHOT mislima da su 100% isti ...


Evo kako to stoji na NRG, kamera mi je banana od blize slika dobro a od dulje je kastastrofa.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Ovisi kako ce biti i budzet, mozda ovu sezonu a mozda i na zimo ce se i plastike sredit od desnu stranu sta sam pao.





Evo i snimak kako ubrzava, meni ovako ide vrhunski pa se vozam po cjeli dan i nisam dirao nista, osim svecku proveravat.

Tu sam razvukao 108 km/h po njegov sat, bez kacige i sa jednu ruku vozit malo je rizik.
Uvjeren sam da moze i vise bar 120 po njegov sat sa duzi prenos i bolje ustelan prenos.

Probace se i sa 19mm karb, takodze mora se uzeti neka jaca lamela jer trazi bas puno okretaja za eksplozivni start, zvono sa ladnjakom sam uzeo RMS samo nije montirano.








8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users