#21
Posted 02 March 2015 - 23:29
#22
Posted 02 March 2015 - 23:31
#24
Posted 02 March 2015 - 23:40
ako lagano povučeš ništa se ne dešava, kad malo jače trgneš pojavi se varnica
#25
Posted 02 March 2015 - 23:59
Mario, on 02 March 2015 - 23:40, said:
ako lagano povučeš ništa se ne dešava, kad malo jače trgneš pojavi se varnica
Zato sam te pitao jel ti tezak na poteznici?Trebalo bi da moras momacki da ga trgnes da bi upalio.Nisu slatki nimalo za paljenje,jos pogotovo sa novom termo grupom.Secam se da mi je odvalio rame i ruke dok sam ga upalio sa novom termo grupom.Sutra pocni da dizes tegove da bi bio spreman za paljenje sa novim cilindrom i klipom
#26
Posted 03 March 2015 - 20:38
uspešno sam pazario kit za pocket-a sa 40mm klipom koji nosi 10mm bolcnu i tu diplomirao na svom umeću, mogao sam premeriti ovaj cilindar pre poručivanja, ali eto umislio sam da su svi originali 40 a ti kao Big Bore kompleti 44mm i da se oni kupuju posebno...
evo slike, ovaj prljavi je stari 44mm a taj novi je 40mm.. deluje kao da je jedan malo višlji međutim slikao sam iz tako nekog ugla pa samo deluje..
premerio sam zapreminu ove glave, Gogi-jevom metodom ulivanja, nije to baš napreciznije, malo sam zagrejao ceo cilindar industrijskim fenom da mi 2T ulje bude ređe i da se javi malo brže po ivicama.. u svakom slučaju dobio sam 7ccm-a što je malo više nego kod manjih cilindara...
to bi tako i logično bilo da je isti hod jer 44mm klip donosi 49ccm-a, zaista sam poludeo tražeći podatke za ove male sprave, uglavnom se sve samo prodaje, nekoliko tuning shopova za pocket-e deli vrlo malo informacija...
u klipovima vidimo isto male razlike, naime 44mm dolazi sa 12mm bolcnom i za njega ide radilica sa klipnjačom u koju ulazi veći igličasti, dok je za manje komplete predviđena klipnjača sa igličastim za 10mm bolcnu.. Karike su isto drugačije 44-ka nosi 2mm debele gusane crne karike, dok mala verzija nosi 1,5mm .. isto tako čelo klipa na 44mm je u zakrivljenju od čak 4,3mm dok je kod malog 40mm klipa ono svega 3,4mm pa je tako i korigovan stepen kompresije
vidimo da se ovaj BB klip u mojoj situaciji već vrtio podosta i da mu je telo u suknjicama potrošeno za 13/100 ispod nazivne mere, dok je u originalu bio 6/100 ispod nazivne, što očitavamo u telu 44-6
kod merenja cilindra ulovio sam da se nikasil potrošio za tačno 3/100 i to ravnomerno i u predelu korena cilindra kao i u predelu glave
tako da mi ne preostaje ništa drugo nego da čekam dok se na tržištu ne pojavi ova verzija malog 44mm kita.. tražim svakako dalje problem, i idem redom...
///////////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula james bond /////////////////////////////////////////////////////////////////////
#27
Posted 03 March 2015 - 20:59
nemam 0,5.. poslužiće i 0,3mm .. sledi izrada drevnom metodom.. sreća pa sam na ovom novom od 40mm dobio i zaptivač, ali pošto ga šaljem nazad u VP moram i njega da vratim, tako da ga koristim samo kao šablon ua izradu.... evo ga kao iz prodavnice
a morao sam i alat da namestim sebi za skidanje ulepljenih zaptivača sa nepritupačnog mesta... stradao je neki stari nož, prečnik gornjeg sečiva sam na brusnom kamenu uradio na nekih 5-7mm, naoštrio u dužini od isto oko 5mm i odlično skida, ako se jako napneš struže i aluminijum...
i na red je došla nova bobina... odmah merenje,, prvo stara bobina sekundarni namotaj koji je posle kalibracije ovog mog analognog unimera dao tačno 1,7 KOhm-a i primar 400 Ohm-a
i odmah posle nje merenje nove.. gde je sekundar dao 1,6 KOhm-a a primar 380 Ohma, što je neznatna razlika u odnosu na staru...
dakle izludeo sam, postavio sam novu bobinu i nema varnice... pa daj majku mu povučem malo jače poteznicu kad ono ima.. .eee jasno je ili nema kondenzator ili je nekog vrlo malog kapaciteta, potrebno je malo više obrtaja da se indukuje početni napon i varnice kreće malo kasnije... ista je situacija i sa starom, dakle kupio sam bobinu, i stara mi je ispravna... bravo majstore...
montriao sam natrag staru termogrupu i tražim kvar dalje... kad nabavim novi kit njega ću samo izmenjati...
i sad sledi patent zvani čik proveri koliko je klip sišao ispod DMT-a.. prvo sam se poslužio tinol žicom debljine 2mm.. pošmirglao sam je na ravno i gledam u tu crnu tačku.. nikakva je ovo metoda ali evo zna se da je klip ispod DMT-a na 1,5-1,8mm
//////////////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula šest //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#28
Posted 03 March 2015 - 21:14
dobro , cilindar sam stegao, M6 imbusi su u pitanju pa korigujem gore navedeno, na 8Nm i to je sa ovim 0,3mm zaptivačem toliko.,..
dalje rečio sam da skinem taj filter vazduha i karburator... da prverim u kakvom su stanju lamelice i da očistim karburator, filter, dizne.... i imam šta da vidim... filter je sunđer od matičnih ploča.. da li je to u originalu tako ili je neko pakovao nemam pojma...
karburator je tunign verzija promera 13mm... ejj uz BB ide i oversize karburator, HUAYI... poznat brand sa istoka, mislim nešto nalik Dell-u .. ?!?
i idemo kontrola primarne kompresije.. svećka uvrnuta, guma na izduvnom kanalu od skutera... morao sam da se poslužim stolarskom stegom jer nisam hteo da bušim još jednu rupu na gumi i ploči za ovu zgodu... skuter ide naglavačke.. mnogo je mogućnosti sa ovim prdavcima zaista..
i evo peni se...
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula pet ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#29
Posted 03 March 2015 - 21:34
što se tiče tih odvrtanja, ko zna na koliko obrtaja je vrištila mašina i ko je sve vozio... pa ne gine im ovde lepak kako po zaptivačima silikon, tako i za navoje u sam blok...
međutim kako sam očistio blok, svideo mi se prizor,,.. lamelice su tačno nasuprot cilindra i može fino da se premeri hod... e sad si moj
.. celo popodne u subotu sam kopao da pronađem koji hod imaju pocket-i .. i od svih gluposti koje sam pročitao....navešću samo najinteresantnije
postoje pocketi 36/38ccm i 47/49ccm, ovi sa 40 klipom su 47ccm a ovi sa 44 klipom su 49ccm ... ahah to mi deluje kao one lagarije na GY6
super pa svi imaju 32mm hod... inače sam počeo da kalkulišem da će za 49ccm-a hod biti 32,2mm al ajd reko da pročitam to negde...
između ostalog kompresije su 15:1 negde 25:1 obrtaji uglavnom 10000 snage 5KS i tome slično...
informacija o dužini klipnjače ?? jesi ti lud... kakva klipnjača, ima radilica za pocket 44mm i za pocket 40mm (to je zbog pesnice za 10 i 12 bolcnu i ima full circle e ta je HPC ta će biti za racing)
da ja izmerim, pa posle da se družimo. idemo
prvo merenje
spoljna= 61,1mm
unutrašnja 93,5mm
hod je: 93,5 - 61,1 = 32,4mm
drugo merenje
spoljna 60,9mm
unutrašnja 93,3mm
hod je 93,3 - 60,9 = 32,4mm
treće merenje
spoljna 60,9mm
unutrašnja 93,4mm
hod je 93,4-60,9 = 32,5mm
od tri merenja dva su 32,4 a jedno 32,5mm dakle nikako nije 32mm... usvojiću da je hod 32,4mm
inače merio sam jedno 8 puta....
izmerio sam i dubinu izduvnog kanala u cilindru i on je u nekoj sredini 24mm
i uspeo da poslikam koliko klip silazi u DMT ispod izduva.. hah baš sam dosadan, al nervira me jer će analiza biti bezveze.. dakle nešto ispod debljine žice od 2mm... čudo su ove kamere na telefonima može da se fokusira kroz otvor svećice
///////////////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula četiri /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#30
Posted 03 March 2015 - 22:05
na ovim MX3-kama je grana prema gore i savijena unatrag... ekspanzioni sud je ispod sedišta...
sve deluje regularno, jedan difuzor, jedan protivkonus, i srednji deo ili stabilizator kako ga ko naziva... na kraju cevčice- stingera ima kao blokadu,, ja mislim da sam negde pročitao da su kinezi na ovim jačim modelima predvideli to kao restrikciju pa vlasnik može da otvori, da mapišina vrisne.. mislim da se to tretira kao brzina do 15Mph ili bez prigušenja do 35Mph što u prevodu znači 24 ili 56 Kmh
evo je i skica, ako neko baš bude hteo da pravi,, inače prodaje se tecnigas za 10k dinara... to je otrpilike trećina cene celog pocket-a, pa ko voli neka kupuje... mene samo zanima gde su ovog centrirali
iii gde vidimo da je rezonantna dužina ovom malom auspuhu 537mm sa sve dužinom u kanalu... korigovao sam sw da meri sredinu zbira protivkonusa kao i imaginarnog do špica.... i to je u slučaju da je rađen od lima debljine 1mm
pa će to po Jennings-u rezultovati na 13348 rpm-a, sa uglom kanala od 166 stepeni, odnosno ukoliko je površina izduvnog kanala 153mm^2 i ugao difuzora 6 stepeni, Jennings preporučuje kalkulaciju kao na slici itd...
nije ni čudo da se ovi pocketi tako dernjaju... pa da li je moguće da ulaze u tako visoku rezonancu... nastaviću neki drugi dan ., bacajte komentare...
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula trica //////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#31
Posted 03 March 2015 - 22:46
#32
Posted 03 March 2015 - 23:11
@plamenni nema tu šta da se filozofira, da bi ovaj mališa radio na 13k mora imati dosta toga sređeno, a iskreno mislim da mu je to malo previše.. kad budeš klincu pakovao onda ne bi bilo loše sve doterati pod konac... mada kad razmislim sa druge strane zato je tako slabašan u početku jer se sve odvija bez trunke iskorišćenja.. onda su mogli klincima da spakuju i 20ccm-a...
//////////////////////////////////////////////////////////// nula nula ko zna zna, ko ne zna dva ///////////////////////////////////////////////////////////
#33
Posted 05 March 2015 - 13:17
međutim uopšte mi se ne sviđa kako su žuti ovo osmislili, slabašna je ova plstična prirubnica i jednostavno sa šrafovima ne može bolje da se stegne, pa sam odlučio da pre lepljenja šrafova u navojima dodam još po jednu veliku i jednu feder platnu.... ove male M5 imbuse sam pritegao na 6 Nm
dalje kada mi je već mašina na stolu odlučio sam da proverim kvačilo... patent je vrlo jednostavan, na osovinu zvona kvačila dolauzi odmah lančanik , u mom slučaju je sa 6 zuba, ta osovina prolazi kroz 6203 ležaj, i preko lančanika dolazi maleni poklopac, u kojem je mali ležaj kao kod kineza u dekli...
na prvi pogled mi se učinilo da su dosta lagane lamelice, viđao sam raznih kvačila po netu, pa čak i one što su nalik 2G polini-ju sa skutera, ovde vidimo da su sve opruge planski istegljene, mora biti da je visoko kretao... sa druge strane utrošenost lamela je samo delimična, još nemaju ni potpuni grip... da li je ovo original ili je neko već menjao ne znam...
#34
Posted 05 March 2015 - 13:31
vidimo vrlo jednostavnu konstrukciju, nema pilotke, samo atomizer u koji je uvrnuta glavna dizna, koja je u mom slučaju 48.. plovak je slobodan i svojim kretanjem pritiska mostić koji zatvara igličasti ventil...
sa strane ima jedan šraf sa oprugom koji je graničnik klipića, sa njime se rešava ler gas, i sa zadnje strane je klapna koja zatvara dovod vazduha , kao saug za hladno paljenje
pisao sam već gore da je ovaj Huayi promera 13mm, i ovde vidimo da nikakvih dodatnih kanala na sebi nema... kosina klipića je po mojoj proceni svega 10-20 stepeni, igla je debela nalik onim debljim na 12 dell-ima, i može se podešavati otklon srednjeg gasa u tri pozicije
na sebi nosi slavinu, koja se šrafi direktno karburator, i isto tako na njega dolazi malena filter kutijica... ovde sam isekao jedan komad filter sunđera sa minareli tipa filtera
i tako spakovao sam novu bobinu jer mi se učinilo da ona ima nešto stabilniju varnicu... u međuvremenu zagledah se u ovaj cilindar i vidim da mi fali deklica usmerivač vazduha, koju kaže bratić nikad nije ni imao... pa triput bravo za majstora koji je radio ovog mališana pre mene... tačno se vidi da na ovoj sa strane postoje nokti gde se ona uzubi, dok sa druge strane u bloku ima rupa sa M6 navojem gde bi se ona ušrafila...
i gotovo , mali je upalio iz 10-ak trzaja... otpalo mi rame.. al bitno je da radi... preostalo mi je da vidim da poštelujem karburator, i da nabavim nekako taj usmerivač za vazduh...
#35
Posted 05 March 2015 - 22:02
#36
Posted 05 March 2015 - 23:32
#37
Posted 06 March 2015 - 13:45
dakle ako je ova original, a ne znamo da li je ili nije.. onda stoji na predposlednjem podeoku.. ukoliko je podignem za jedan više imam trokiranje na malom gasu i situaciju da se gasi na leru, dok ako je spustim na srednji podeok, onda je situacija značajno lošija i na igli je toliko mršav da se desi da ne uhvati turu i izgasi se na prelazu..
sve je pomalo jasno, mali je ovde zamajac, nema prostora i dovoljno inercije za probe... na punom gasu još uvek ima te oscilacije i mašina ne ulazi u pravilne i čiste visoke obrtaje...
sa malim stage6 obrtomerom se nisam baš usrećio jer meri do nekih 3-4000 rpm-a i posle toga jednostavno pokazuje nulu.. to je znak da je varnica puna interferencija i da obrtomer ne može da izbroji njihov tačan broj.. ovu konstataciju da je varnica prljava i nekvalitetna sam doneo još ranije kada sam menjo bobinu, kod ovih jednostavnih VN napajanja varnice bez CDI-ja i kondenzatora, se dešava svašta pa ćemo to i oprostiti kinezima. da sad imam neku R kapicu ili svećicu ili da probam neku filtraciju međutim nema svrhe..
Rešio sam da pregledam ovaj filter ponovo i testiram šta dobijam ako umanjim dolaz vazduha, začepio sam obe rupe, i mašina radi kao da se ništa nije desilo.. posle toga otvaranjem vidim da u samoj kutiji osim sa spoljne vazduh može da ulazi i sa unutrašnje strane, sad je već jasno zašto se toliko i dere, tu nema prigušenja zvuka..
ubacio sam dva reda filter sunđera za probu, i od teflon trake isekao plastiku i sa unutrašnje strane zatvorio ulaz vazduha na tim mestima... sa svih strana sam prekontrolisao kako je filter nalegao na telo karburatora i deluje sve ok..
sada sam dobio da na srednjoj poziciji igle nešto bolje radi ali još uvek mršavo, dok na punom otklonu i dalje osciluje.. vratio sam iglu na predposlednji podeok, i dobio fini odzuv na svim otklonima bez pardona... pun gas je još uvek u oscilacijama i to nije dobro...
preostaje mi danas da vidim na čemu sam i kako će ići, ovog mališu je teško testirati već iza 21h, baš se dere kao motorna testera...
da ne zaboravim probao sam sa onim čepom 8mm na izduvu u bez njega, ništa se posebno ne menja osim što se pogubi dubina zvuka..
i evo danas sam prekopao dosta net-a ne bih li pronašao deklicu koja fali, i shvatim da je kinez nije ni planirao ovde, dakle imamo samo bočnu deklu sa poteznicom koja usmerava vazduh na cilindar, preko bobine koja je na žalost ovde 50% protoka presekla na slikama vidimo da obe verzije i race i dirtbike idu bez te deklice preko cilindra, kao i novi motor koji se prodaje
i u silnom kopanju nađem dokle sve ovo ide... mislim stvarno je no comment
#38
Posted 06 March 2015 - 14:09
A vodena pumpa?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users