Jump to content


Tomos CTX 80


40 replies to this topic

#1 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 11 March 2015 - 01:02

Evo danas mi je konačno stigao CTX Posted Image
Godište je 1989,zapekao nije,iskru ima,mjenjač se šalta..Dobra je osnova za rad,sve je original,nisu kojekakvi majstori prćkali i zato sam ga i kupio!
Prednja kočnica radi,zadnja ne,stisnem al ništa Posted Image Sajla gasa pukla,ni ova od kvačila nije baš najbajnija..Evo skinuo sam glavu,nije ubijena,to je dobar znak.Za vikend skidam i cilindar,ili to nije potrebno? Ima malo posla da bude tehnički ispravan,ali to su sve sitnice,riješavat će se polako..Ne smeta mi ovakvo stanje,ako mi dosadi,odnesem ga na plastifikaciju i bog..Tako da,sve u svemu solidan je za tu lovu Posted Image
Evo malo uživajte u slikama Posted Image

Ova je od jutros,kad je dovežen..
Posted Image

Posted Image
Posted Image

Posted Image

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 March 2015 - 11:38

i ja vidim slike... moraš cilindar skinuti i proveriti utrošenost karika i košuljice cilindra odnosno klipa..

neka je sa srećom i da te ponese gde si sve naumio...

ps.. vidim ove nalepnice iz prošlog veka BOSS, pa ona pisana slova ka ona Marantz HiFi uređajima.. :) taj je stvarno iz tog vremena

#3 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 March 2015 - 12:18

Ja vidim slike normalno ...

Mali izgleda odlicno , dobra osnova za rad , kompletan je sto je najvaznije , ne racunajuci sitnice ...

Ja bi sto kaze Mario skinuo termogrupu cisto zbog toga da znas u kakvom je stanju , sa cim raspolazes ...ajd` neka te dugo i dobro sluzi i polako u restauraciju ...praticemo te ...

Da , daj godiste , nabavnu cenu , defektazu i na kraju konacnu cifru ...

Edited by ALIEN SM, 11 March 2015 - 12:19.


#4 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 11 March 2015 - 14:00

Skinuo sam glavu i malo slikao,kad nabavim brtve skinut cu i cilindar. Godiste je 1989,cijena je bila oko 130e,sa prijevozom iz OS u SB,a to je nekih 100km u jednom smjeru.
Neispravno-zadnja kocnica nesto ne radi,sic je poderan,sajla gasa je pukla,od kvacila je isto losija,fali zmigavac i stopaljka,ali to mi nije bitno,ionako sam mislio skinuti.
Najbitnije mi je da ga upalim,pa onda sve ostalo.Mozda ga i obojam,tko zna.Ali nebi pretjerano ulagao,jer znam za jednog CTX kao iz tvornice,u boljem stanju nego moj BT,pa cekam da covjek dodje pa da se dogovorimo.
Evo slike cilindra:

Posted Image

Posted Image

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 March 2015 - 14:23

jes malo garav po cilindru, taj je vožen dosta... biće da su karike već istrošene i da je produvavao

#6 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 March 2015 - 16:48

Da, siguran znak da je produvavao crnilo na cilindru, a trosenje cilindra ako ga ima vidi se po otisku dokle ide karika . al` opet kad se skine cilindar i pregleda klip, sve ce ti biti jasno ...

Cena je vise nego odlicna ...

#7 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 11 March 2015 - 21:50

Ma i ako je istrošen,50e je kod mene piksiranje i oko 20 novi DS klip tako da i nije trošak. Samo se nadam da su svi dosjedi ok i da je radilica dobra..

#8 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 March 2015 - 22:38

za tu cenu ne može ni automatic da se kupi, tako da si dobro prošao...
delovi nisu skupi tako da bi trebalo za male pare da trči ova Cetara!

#9 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 12 March 2015 - 00:40

Upravo tako,to je prejeftino,kad samo vidim da za mašine po 200e traže,a tko zna kakve su.
Napravit ću ju makar zadnje pare dao,kupnjom nje sam ispunio dječački san..Maštao sam prije o ATXu,BTu i CTXu,oni su se prije ostvarili,ova tek sada,ali bolje ikad nego nikad :)

#10 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 March 2015 - 00:55

Samo napred, trebace truda i ljubavi uloziti, ali to je dodatni gust, srediti ga na svoj nacin.

#11 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 March 2015 - 11:33

Lep je k`o lutka ...

#12 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 13 March 2015 - 01:48

Hvala!

#13 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 13 March 2015 - 11:36

I ja sam imao takvog istog u dlaku s pocetka devedesetih , vozio ga nepune dve godine i konstatovao da nije za mene ...bio sam srecan kad sam ga prodao za ondasnjih 800 maraka ...Za moju konstituciju mi je bio malo previsok , a kao najvecu manu sam mu nasao jako slabu elasticnost , nevozan za po gradu , tesko paljenje kad je hladan zbog primitivnog sauga ...ostalo se nije kvario uopste...Po njegovom satu je isao oko 90 ...prednji disk je bio odlican ...bio je pravi trkac , al` ne bas za grad ...

#14 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 21 March 2015 - 02:02

Strojka je oživila :)
Za divno čudo nabavio oba nova osigurača,namontirao sve,neće da pali,skinem onu 6v struju,stavim 12v elektronsku upali od prve..Ide kao satelit,snage ima koliko hoćeš,nisam se baš puno vozio jer sam ga upalio oko 22h..Radi tiho i pravilno,fino se odaziva na gas..Čak radi i gašenje na ključ :D
Slike i video sutra :)

#15 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 March 2015 - 02:09

ne rade slike u prvom postu!

#16 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 21 March 2015 - 13:51

Vidim,uploadat ću ih opet kad bude bilo vremena

#17 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 21 March 2015 - 21:10

Vozio se malo,motor ide kao raketa,u startu dobije Yamahu 125 4t :D
Ali ne može nikako ubaciti u treću brzinu,kad se vozim prva i druga sve normalno,onda dođe treća tu ubaci u ler,dignem polugu gore - u četvrtoj sam brzini.. Tako da ću morati rasklapati mašinu sigurno.. Jel zna netko u čemu bi mogao biti problem?
I da, curi mi gorivo iz čašice karba,šta bi tu moglo bit?

Edited by Floyd, 21 March 2015 - 21:10.


#18 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 21 March 2015 - 23:13

View PostFloyd, on 21 March 2015 - 21:10, said:

Vozio se malo,motor ide kao raketa,u startu dobije Yamahu 125 4t :D
Ali ne može nikako ubaciti u treću brzinu,kad se vozim prva i druga sve normalno,onda dođe treća tu ubaci u ler,dignem polugu gore - u četvrtoj sam brzini.. Tako da ću morati rasklapati mašinu sigurno.. Jel zna netko u čemu bi mogao biti problem?
I da, curi mi gorivo iz čašice karba,šta bi tu moglo bit?

Откинуо је клин на месту где се држи трећа брзина :)
Клин кошта 0.1€, лако се мења.
Исцедиш уље из мотора, нагнеш га на леви бок (тако је лакше него кад је мотор усправљен) скинеш поклопац квачила, и извучеш осовину на ком је велики зупчаник. Е сад, то извлачење ради пажљиво, јер обично ма крај те осовине има једна танка платна (подлошка) која служи за толерисање мењача (мора се вратити на место подлошка те дебљине).
Када извучеш "пирамиду" (тако се зове тај сноп) из мотора, требаће ти браварска стега и чекић. Отвориш стегу толико да прођу сви зупчаници сем тог великог (окренута пирамида на доле) , и онда чекићем искуцаш осовину која вири са горње стране. Пожељно је користити бакарни чекић, или обичним лупати преко неког дрвета.
Исто тако смакнеш зупчаник 5, 4. и на крају треће брзине.
На тој осовини ћеш затећи уздужни жљеб, и клин у њему. Клин неће вирити на месту где је трећа брзина-јер је откинут :)
- Када смакнеш 4. и 5. брзину, обрати пажњу на то како стоји клин, и како стоји жљеб на зупчанику треће брзине. Најбоље би било да то парче клина које држи 4-5 брзину (и тај велики погонски зупчаник) извадиш одмах, да ти не смета.

Купиш нов клин, турпијом благо обрадиш жљеб на осовини ако је оштећен, и само нанижеш зупчанике ИСТИМ РЕДОМ као што су били (обрати пажњу на зупчаник, није симетричан, зато то кажем... Знаш и сам да иду од најмањег до највећег) :)

Склопиш све како је било, мој предлог је да сипаш чисто уље у мењач (Ѕае30, око 4dl) и то је то :)

Edited by Petko131, 21 March 2015 - 23:15.


#19 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 22 March 2015 - 01:47

Hvala Petko!

#20 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 22 March 2015 - 02:22

Isteklo vrijeme za edit,al nema veze napisat ću.. Sad baš gledam,jel ti misliš na ovu piramidu,da to rastavim?
Posted Image

Ako je to to,ja imam piramidu sa 5 brzina od BT,jel bi mogao nju ubaciti da ne raskopavam postojeću,ako su iste??





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users