Sta mislite je li bolje imati pozadi duzi amortizer ili kraci sa distancerom sveukupne jednake duzine kao duzi amortizer?
S kojom bi kombinacijom dobio kruci zadnji kraj?
1
9 replies to this topic
#1
Posted 16 March 2015 - 11:51
#2
Posted 16 March 2015 - 17:55
Pa razmisli gde je kraći hod amortizera ? Na duzoj opruzi i klipu ili kraćem ? Najbolje bi bilo uzeti aftermarket sa podešavanjem tvrdoće gasni naravno.
#3
Posted 16 March 2015 - 18:32
Bolje je uzeti duzi amort.
#4
Posted 17 March 2015 - 10:12
Imam kraci amortizer koji ima perfektne karakteristike za nrg mc3, podesavajuci sportski, teska srca se odricem pa zato pitam za iskustva. Mislim da je taj 285mm, a ovaj od runnera 315mm, nisam siguran za tocne dimenzije.
Steta, morati cu ubosti duzi.
Steta, morati cu ubosti duzi.
#5
Posted 18 March 2015 - 23:39
I ja sam misljenja da je bolja varijanta duzi amort, samim tim i opruga, iskljucivo zbog hoda.. daj sliku tog sportskog, podesavajuceg?
#6
Posted 19 March 2015 - 01:12
Evo u zavrsnoj sam fazi uredjivanja pa cu okaciti, smislio sam ja rjesenje orginal naravno.
Imam jedno pitanje posto nemam vremena istrazivati. Znaci kad skinem oprugu sa amortizera, i ostani mi sami prigusivac bez opruge. Da li se stanga mora sa otporom gurati i izvlaciti, ili moze da se lakse pogura nego sta se izvuce?
Los prigusivac uleti lako, i izleti i onda se vozimo samo na federu sto znaci nestabilnost.
Pitam jer ovaj jedan sto je ko nov, ide unutra i van sa velikim otporom, bas je spor kao pravi sportski. A imam jedan isto mi je dobar, brze se sabije a polako fino izvlaci, pa ne znam jel on krenuo da propada ili mu je takva karakteristika.
Evo jedna slika na brzaka, ovaj kompletan nije sa trkacim osobinama jer je od skippera
Imam jedno pitanje posto nemam vremena istrazivati. Znaci kad skinem oprugu sa amortizera, i ostani mi sami prigusivac bez opruge. Da li se stanga mora sa otporom gurati i izvlaciti, ili moze da se lakse pogura nego sta se izvuce?
Los prigusivac uleti lako, i izleti i onda se vozimo samo na federu sto znaci nestabilnost.
Pitam jer ovaj jedan sto je ko nov, ide unutra i van sa velikim otporom, bas je spor kao pravi sportski. A imam jedan isto mi je dobar, brze se sabije a polako fino izvlaci, pa ne znam jel on krenuo da propada ili mu je takva karakteristika.
Evo jedna slika na brzaka, ovaj kompletan nije sa trkacim osobinama jer je od skippera
Edited by dajteh, 19 March 2015 - 01:18.
#7
Posted 19 March 2015 - 01:25
Kada dotraje amort propadne tako da lako ide u oba smera.. to sto se teze izvlaci u odnosu na sabijanje je zapravo karakteristika onih koji su predvidjeni za jaku oprugu..
#8
Posted 19 March 2015 - 01:45
E pa dobro kazes Aca, upravo tako je i kod mene. Ovaj sto se brze sabije, a sporo vrati je udobniji, a opet je krut jer ima malo kracu oprugu i deblju stangicu u odnosu na serijski koji je predug, a tanak u svim segmentima pa je vinjav.
Ovaj sto se sporo sabija i vraca je malo neudoban, ali je zato ko tenk i odma me tjera na tjeranje
Inace ne trpim sranja od ovjesa, to mora biti na mjestu i po volji, kocnice takodjer, a i agregat. Sjecam se dok sam auto slagao pa kad je dosao red na ovjes, prvo opruge, pa kineske gewinde, e onda su dosle kw i gotovo zaboravis na ikakve probleme.
Ovaj sto se sporo sabija i vraca je malo neudoban, ali je zato ko tenk i odma me tjera na tjeranje
Inace ne trpim sranja od ovjesa, to mora biti na mjestu i po volji, kocnice takodjer, a i agregat. Sjecam se dok sam auto slagao pa kad je dosao red na ovjes, prvo opruge, pa kineske gewinde, e onda su dosle kw i gotovo zaboravis na ikakve probleme.
#9
Posted 19 March 2015 - 08:37
Ima dva tipa amortizera jedan ide lako na sabijanje a tesko na povlacenje a drugi je dvosmerni u oba slucaja ide tesko,bar na autu ima takvi sad za motor da li prave ove dvosmerne ne znam.Jasno je da je dvosmerni kruci i neudobniji na nervnim putevima,vise prenosi na sasiju,trucka
#10
Posted 19 March 2015 - 08:53
Ako je tako definitivno, onda evo imam primjer da je i na skuterima tako. Amortizeri su suhi ko barut i malo vozeni, tako da se definitivno poklapa sa ovim sto kazes.
Kad se bolje prisjetim posto cesto rukama zakucam zadnji kraj skutera, novi skuteri imaju relativno brzo sabijanje, a spori povrat. To je dobra karakteristika, jer da se sporo sabija dolazi do veceg prenosenja udarca na sasiju i vozaca, a s druge strane spori povrat koji je najvaznija karakteristika amortizera garantira da nas feder nece prebzo odbaciti i time dovesti u nezgodne situacije.
Ovaj amortizer sa sporim sabijanjem i povratom je tipicno sportski, ima male oscilacije u hodu i drzi ravnu cestu i zavoje ko lud.
Vecina ljudi ne zna sta je dobar amortizer, dok je feder na mjestu onda je i amortizer dobar. Mrzim kada radi samo opruga i nekontrolirano se njise, jer me cesto katapultira i par puta mi se odvojio zadnji kotac od zemlje na losem amortizeru. Isto tako u krivinama, borba sa bocnim silama.
Posvetio sam se malo ozbiljnijem slaganju ovjesa posto sam se prosle godine sjurio sa novim gumama i kocnicama niz odlicnu cestu, a runner mi se poceo opasno kriviti u zavojima. Ne trazim trkace osobine, nego bolji prosjek. Slijedi odabir amortizera i izmjena selena. Prednju vilicu sam reparirao i zadovoljan sam, ali USD vile su po prirodi tvrde dok su nove na piaggio skuterima, odnosno nisu nikako za katastrofalnih cesta, pa ako uleti neki teleskop rado cu prihvatiti.
I da napomenem, mozda nekome pomogne, kod jeftinih kineskih amortizera, cesto se zna raspasti gornji gumeni selen pa onda opasno klapa zadnji kraj.
Kad se bolje prisjetim posto cesto rukama zakucam zadnji kraj skutera, novi skuteri imaju relativno brzo sabijanje, a spori povrat. To je dobra karakteristika, jer da se sporo sabija dolazi do veceg prenosenja udarca na sasiju i vozaca, a s druge strane spori povrat koji je najvaznija karakteristika amortizera garantira da nas feder nece prebzo odbaciti i time dovesti u nezgodne situacije.
Ovaj amortizer sa sporim sabijanjem i povratom je tipicno sportski, ima male oscilacije u hodu i drzi ravnu cestu i zavoje ko lud.
Vecina ljudi ne zna sta je dobar amortizer, dok je feder na mjestu onda je i amortizer dobar. Mrzim kada radi samo opruga i nekontrolirano se njise, jer me cesto katapultira i par puta mi se odvojio zadnji kotac od zemlje na losem amortizeru. Isto tako u krivinama, borba sa bocnim silama.
Posvetio sam se malo ozbiljnijem slaganju ovjesa posto sam se prosle godine sjurio sa novim gumama i kocnicama niz odlicnu cestu, a runner mi se poceo opasno kriviti u zavojima. Ne trazim trkace osobine, nego bolji prosjek. Slijedi odabir amortizera i izmjena selena. Prednju vilicu sam reparirao i zadovoljan sam, ali USD vile su po prirodi tvrde dok su nove na piaggio skuterima, odnosno nisu nikako za katastrofalnih cesta, pa ako uleti neki teleskop rado cu prihvatiti.
I da napomenem, mozda nekome pomogne, kod jeftinih kineskih amortizera, cesto se zna raspasti gornji gumeni selen pa onda opasno klapa zadnji kraj.
Edited by dajteh, 19 March 2015 - 09:07.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users