Jump to content


Favorit Spider

4T Sređivanje

67 replies to this topic

#21 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 April 2015 - 08:52

Pa nema veze sto su kod nas izradjene, michelin je to...Ja imam isto jako dobro iskustvo sa Michelin city grip gumama...

Led stopaljka je bas dobro ispala!

#22 MarkoNG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 20 April 2015 - 12:55

Svaka cast na odradjenom poslu! Samo napred

Edited by MarkoNG, 20 April 2015 - 12:55.


#23 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 20 April 2015 - 14:51

Biće još update-ova ali zbog posla samo vikendom "ležem" pod skut tokom nedelje samo beležim ideje i propuste, pa sve to ide sporo ali dostižno :0takoje:

Informacija od diodama ukoliko se neko reši za samogradnju
5mm
Crvena difuzna
1000mcd
25 stepeni ugao
10ma

#24 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 23 April 2015 - 15:04

Stigle igračke sa RP-a biće zanimacije, hvala skuter mreži.

Posted Image

#25 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 25 April 2015 - 13:47

Upakovani elementi iz prethodnog posta.
Utisci sve u svemu, opravdano ulaganje.

Zamenjena bobina, prilikom zamene pazite na raspored žica kod priključivanja i kapica je bez otpornika pa i na to obratite pažnju, po ugradnji skut pali na "pec" za razliku od fabričke sa kojom bar 2-3 puta okrene pre paljenja. Čok isključuje mnogo brže, agregat mnogo mirnije radi, a mislim i da je zvuk promenio mada je to možda neki placebo.

CDI Zamenjen plug&play metoda, nikakvo filozofiranje, sve radi u startu. Rad u mestu nije doneo nikakve promene ali sam zato primetio da je u toku vožnje smireniji i lepše prima gas bukvalno prati okretanje ručice u svakom trenutku prilikom ubrzavanja naročito kada smo dvoje.

Polutka varijatora e sad :sexe19jx1: sve ja razmontiram, postavim ovu koja je stigla, uslikam telefonom da proverim, vidi se tačno razmak između bolcne i polutke.
Posted Image

To je nadomešteno podloškama.

Izlaznost sa starom polutkom
Posted Image

Izlaznost sa novom

Posted Image

Ali gremlin, sa novom polutkom zupci bendiksa zakačinju o polutku :angry: pogledam staru polutku i ona pojedena po zupcima, da li od korišćenja ili se isto zveketanje dešavalo dok ne legne i na novom nemam pojma. Skidaj deklu, rekoh ajde da skinem neki mm na bendiksu, odradim to malo bolja situacija u mestu ništa ali čim navalim skuter bendiks sklizne i opet zvecka.
Kako nisam smeo da skidam više sa zubaca, ubacio sam podlošku u deo dekle gde upada osovina bendiksa, vratim deklu neće da mrdne, debela podloška skidaj opet SVE šrafove i tako jedno 5 puta :angry5: . Dok nisam ubo pravu debljinu podloški da ne guši bendiks a da prestane zveckanje, sada je sve ok ali u vožnji na rupama tačno čujem kako zakači o polutku. Da završim neke posliće i kasnije ću da skinem opet da još malo oćelavim zupčanik bendiksa. Do tada svaka ideja dobrodošla.

Fotka varijatora nakon 520km
Posted Image

Kako je prešao 500+km sa novim kit-om promenjeno je i ulje ipone full sintetika.

Edited by qrp, 25 April 2015 - 13:48.


#26 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 28 April 2015 - 11:09

Operacija "šišanje" bendiksa je uspela istog dana, skinuto dodatnih 3mm sa zubaca i zveckanje je nestalo u svim stadijumima.

Morala je i još neka šajbna ukupno 1,5mm.

Posted Image

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 April 2015 - 11:26

ja vozim dosta uži i malo duži remen na GY-6.. mislim od kratkog mina bloka 736x16,8 imaš u mojoj temi

#28 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 01 May 2015 - 13:18

Hvala na savetu, probaću da nađem neki za probu da vidim rezultate.
Vidim da ima mesta za još neki mm do vrha, doduše nisam kontrolisao nakon zadnje opisane izmene.

Probao sam sa zamenom rolnica, ubacio od 6gr ništa bitno se nije desil, kada sam ih skinuo video sam da imaju neke tragove tanke linije grebanja na krajevima, da ne izlaze previše pa grebu o poklopac?

Inače sam zadovoljan trenutnim setup-om, možda mi nekad nedostaje krajnja ali mislim da više od 68km/h neće sa glavom od 50-ice.
Doduše tolika je brzina i kada sam sam i kada nas je dvoje uz malo sporije ubrzanje :) odlično povlači uz brdo, start za gradsku vožnju dobar, samo eto te finese ostaju čisto zbog mene.

Dobilo se na performansama, a potrošnja ostala još malo kao stock 2,6 do 2,8l, što mi je isto bilo bitno jer je skut leti magare za posao kod mene :)

Kočnicom sam zadovoljan, mada se razmišljam da odradim neki over zbog vožnje kada smo dvoje.

E da i još jedno pitanje, našao sam glavu sa ventilima za 80cc, kod zamene da li bih morao da olabavim pored onih na glavi i 2 šrafa na cilindru, pa da ih dotežem na potrebne kilograme istovremeno ili je dovoljno da skinem glavu i novu da zategnem na potrebnu kilažu?

#29 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 16 May 2015 - 15:54

Ja i kolega se podnovili. Konacno nam je uvoznik dobavio moto alarm, ajde sto nije bili za musterije :) , nego ni za radnike nema ni komad. Kvalitetnija izrada od drugih kineskih brendova pa je vredelo malo da sacekamo

Posted Image

#30 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 05 June 2015 - 17:42

Stigla tura sa RP-a

Zvono r-vent
Set dizni
Distancer
Dvoslojni filter vazduha
Plus neke nalepnice
Posted Image

Detaljnije kad krene montaza.

Edited by qrp, 05 June 2015 - 17:43.


#31 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 06 June 2015 - 18:04

Juče brzinski promenjen filter vazduha i nabačen podizač amortizera.
Filter je osetno poboljšao rad motora, morao sam malo da doštelujem karburator i sad je kao bombona, čak je i zvuk drugačiji kao da sam sa pečurke prešao na box, utišao se.
Inače je na slici sa sajta prikazan filter sa crnim delom napred, ali tako neće da može drugovi tajvanci, morao je da se okrene.
Posted Image

Danas je na red došlo zvono.
Nivo izrade bez ikakve zamerke, osim par tačkica farbe na unutrašnjem delu zvona, koje sam uspešno skinuo sitnom šmirglom.
Posted Image

Posted Image

Alat za blokadu iz moje domaće radinosti, Kinez je bio human kada je stezao šraf pa mi nije trebala veća cev od 1m da ga pokrenem :rolleyes:

Posted Image

Staro zvono skinuto i premereno u lokalnoj STR, vaga kaže PRC 445gr vs Naraku 570gr

Malo pošmirglane pločice i montirano novo zvono. Kilo ključ postavljen na maksimalnih 3,5kg i dotegnuto još malo rukom ( uputstvo kaže 4kg ) .
Posted Image

Rezultat zamene:

Cviljenje pri kretanju se izgubilo skroz, čak i sa suvozačem.
Motor startniji iz mesta verovatno jer nema proklizavanja, a čini mi se da je i krajnja bolja ali bez validnog merenja to za sada smatram placebom.

Uticaj ventilacionih peraja i otvora na zvonu znaću kroz par dana na nekoj ozbiljnijoj vožnji i pišem utiske.

Edited by qrp, 06 June 2015 - 18:07.


#32 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 19 June 2015 - 00:18

Mislim da je zvono prošlo test, prošla nedelja sparna i pretopla, posao stiso na sve strane pa se i vozilo, ni na nekih 38 koliko mi se čini da su zadnji put rekli na tv-u da je bilo, nisam primetio neki uticaj vrućine na kompletan sklop kvačila. Preporuka za kupovinu.

Ujedno je menjana i dizna sa fabričke 85-ice, ubačena je 88-ica, dobitak na krajnjoj je bio primetan bez problema se stiže do 75 uz solidno ubrzanje primenjivo za gradsku gužvu, mislim da ću se tu zadržati, ali ću definitivno da probam i neki broj više, svećka je ok za sada na punom gasu potrošnja bez promene, videću do kog broja može da ide uz dobar odnos potrošnja/dobit.

Danas malo kiša, malo mestimično sa nečim, grad u blokadi saobraćaja zbog kružne trke dvotočkaša na pedale :) šta drugo da se radi nego da se rastura skuter, reših da namontiram Malosi belu centralnu koja već 3 nedelje stoji na stolu. Kodna oznaka 2911325

Klasična muka, kako odvrnuti i sve rasklopiti, svaka čast kinezu koji ga zavrnu. Pored kuckanja, podmazivanja, hvatanja u stegu, na kraju kod ujaka nađem ključ za taj šraf neki ručni rad,.
Stegnuh kvačilo ključem za filtar ulja a na drugoj strani uhvatih tim viljuškastim 3 udarca ključa o beton i šraf je krenuo.

Unutra sledeća situacija

Posted Image

Donja gumica ispod čaure spoljoštena na jednom kraju i uhvaćena na pola, kada sam skinuo čauru zatekao sam je na pola prenosa, a druga polovina na dnu, stoji ukoso i dihtuje nigde nije bilo masti gde ne treba, fabrička greška br1.

Posted Image

Gumica, odnosno plastika, koja dihtuje između polutki i u direktnom dodiru sa kajšem, prepuna oštrih riseva dobro da kajš nije otišao. Fabrička br2. Radio skalpel i šmirgla.

Posted Image


Kada sam montirao zvono nisam primetio da je jedna od pakni kvačila nakrivljena. stubić sa desne strane popustio i pod uticajem oprugice se povukao unazad.

Posted Image

Ova je ok

Posted Image

Fabrička greška ili posledica eksploatacije, pitanje je, mada se vidi da je problematički stubić manje ukovan sa kontra strane od ostalih, čak se i kada stavim zvono primeti se da je van obruča.
Kvačilo stavljeno na metalnu šinu pakna steknuta u prav položaj i čekićem zakivka stuba spljoštena da na pravu meru, sada je položaj u zvonu normalan.

Dečije bolesti rešene, sada ono zbog čega smo došli.

Poređenje stock i malosija.

Posted Image

Malosi na pritisak rukom deluje kao tvrđa, koliko to može da bude merodavno bez profi merenja.

Kompletno kvačilo očišćeno od stare masti, podmazano grafitnom mašću po kanalima, kako nisam imao nove gumice za dihtovanje moraće stare.
Sve sklopljeno bez opruge i provereno da li radi kako treba. Sve ide glatko i najbitnije sa ovim starim gumicama nigde ne pušta mast.

Opruga namontirana bez problema, sve je na skuteru, a test će morati da sačeka sutrašnji dan, ako nekad stane ova kiša.

#33 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 20 June 2015 - 21:16

Uz novu centralnu uspeo sam da opeglam neki mali zastoj u ubrzanju oko 35km/h. E sad u toku kretanja, čini mi se po zvuku agregata da motor kreće na manjim obrtajima, zar ne bi trebalo da bude obratno kada se stavi tvrđa centralna? Ili je ipak ova mekša od fabričke kako videh na nekoj temi ovde malosi bela -25%? po specifikaciji je na nekih 2250-2750rpm

#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 June 2015 - 10:49

ne možeš to obrtajima definisati, centralne opruge se testiraju na vagi za merenje težine,,.. bitno je koliko kg pritiska treba da bi se skroz sabila, i to je merodavno... sad što se tiče dužine moguće je da zbog više zavoja ima nešto bolju lineranost opterećenja...

remenice su i kod mene crkle... definitivno je loš kvalitet, ima u rieju temi

#35 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 June 2015 - 11:54

Moguće je da si sređivanjem jedne pakne na kvačilu poremetio sam rad kvačila, odnosno, vreatio ga na normalno stanje, jer je ranije zbog te jedne iskrivljene pakne malo klizilo pa si imao start na malo višljim obrtajima. Sad je potrebno poigrati se sa debljinom oprugica na kvačilu.

Centralna je u sprezi sa težinom rolnica, i tvrdoću diktira jačina agregata.

Primetio sam na slikama varomata (posle 500km) da se blago taru zidovi po kojima se setaju klizači. Tu bi bilo dobro naneti tanki sloj neke kvalitetnije masti, i prekontrolisati posle 1000km. Ako i dalje postoji habanje (sto nije normalno tako brzo) definitivno moras da prekontrolises zadnje remenice. Los kvalitet, deformišu se i prave vibracije i loš ugao, pa kada je remen zdrav, trpe slajderi i zidovi variomata.

#36 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 21 June 2015 - 12:55

@Mario
Čitajući po forumu sam izgleda povezao da tvrđa opruga znači veće obrtaje prilikom starta, ali sam loše povezao :)
Remenice definitivno ne ulivaj poverenje pogotovu kada sam video situaciju nakon rasklapanja, loša završna obrada i samo sklapanje.

@Aca
Hvala na savetima, primetio sam da ima malo više tragova, ali rekoh to je možda normalno od korišćenja, ali si me uputio sada da je to ipak previše.

Quote

vreatio ga na normalno stanje, jer je ranije zbog te jedne iskrivljene pakne malo klizilo
Zato i nisam siguran da li je obrtaje smanjio zbog opruge ili zbog sređivanja pakne, tačno se videlo kako je kako je pakna pojedena ukoso zbog tog neprirodnog položaja.

Proveriću definitivno šta se dešava u tom delu, u svakom slučaju treba da proverim kako se ponašaju one felerične gumice. Što se tiče masti kod variomata pretpostavljam da može grafitna?


Inače oprugice su bile poručene u zadnjoj turi RP-a ali ih nije bilo na lageru, a i prilikom ove kontrole kvačila, primetio sam da su 2 oprugice malo rastegnute.
Na oko mi se činilo da su veći razmaci između navoja pa sam mernim listićima proverio razmak između navoja na 2 od 3 taj listić prolazi bez zastoja kod treće nema prostora uopšte za njegov prolaz.

Čini mi se da je ceo taj sklop kvačila kod gy6 kopija najveća ušteda, da ne kažem fušeracija.

#37 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 June 2015 - 17:27

Da, moze tanki sloj grafitne, čisto da pomogne slajderima. Pokusaj da pronadjes 3 iste oprugice ili tu jednu da dovedes na istu meru, dok ne pristignu kvalitetnije.

#38 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 14 July 2015 - 10:35

Uspešno ugurao u 2000km od zamene klipa, idemo dalje.

Posted Image

#39 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 18 July 2015 - 09:50

Zadnja narudžbina sa rp-a donela novu centralnu
Naraku +1500rpm
Dihtung dekle
i Naraku rolnice 5,8
Malosi bele za kvačilo ne pašu iako švabo napisao da se se slažu sa mojim modelom :angry:

Uporedni prikaz s leva na desno Original - Naraku - Malosi.
U toku vožnje sa belom malosi nije bilo nikakvih problema, ali mi se učinilo da sa nas dvoje na uzbrdicama nije bio na vrhuncu onoga što mašina može da da, pa sam rešio da da je zamenim sa ovom Naraku malo tvrđom. U odnosu na stock, Naraku je osetno ( na ruku ) tvrđi, dok je Malosi mnogo mnogo mekša.

Naraku centralna je namontirana zajedno sa malo težim rolnicama od 5,8gr, i kroz testove istog opterećenja i relacije pokazala se kao pravi pogodak.


Posted Image



Oprugice kvačila i dalje stoje na stock varijanti, dok se ne nađu druge, koje će verovatno biti na istim obrtajima kao original.

Ranije sam pisao da je dizna izmenjena na 88, međutim sa početkom ovih vrućina motor je krenuo da trokira pri navrtanju gasa iz mesta.
Krenuo sam polako da spuštam glavnu diznu od 88 prema 80 i našao ga da se na 82-ci najbolje ponaša, ne znam šta mu je bilo ali izgleda da sam za ovaj setup i sa original 85-icom koja je fabrička, bio jako blizu prezasićenja, moguće da je dizna menjana kod prethodnog vlasnika ili je pak fabrika nagurala "to što je imala" na lageru.

Malo sam se šetao po aliexpresu pre par nedelja i za nekih 14 ojra/par nađem ove led maglenke od 10W.
Posted Image

Došle juče preko dana rekoh da sačekam mrak pa da probam sa terase, sinoć iznesem akumulator na terasu prikačim obe, i bogami za ovu kintu su ovo odlične led-are za skuter, lepo fokusiran zrak, nakon pola sata rada nisu se ugrejale, izuzetno masivne i što se tiče izrade i što se tiče hlađenja. Ako mi vreme dozvoli uguraću ih danas u far pa da dam kompletnu sliku.

I da rezimiram, trenutni setup

72cc
Glavna dizna 82, ostale stock
Varijator Motoforce sa 5,8gr rolnicama
Polutka varijatora Naraku HS-CNC V2
Remen Bandoo
Kvačilo stock
Centralna Naraku +1500rpm
Oprugice kvačila stock
Zvono kvačila Naraku R-Vent
Bobina Naraku Racing v2
CDI Naraku Racing
Filter vazduha - airbox Naraku Double layer

#40 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 20 July 2015 - 00:16

Evo i slike led-ova uvacenih u far. Precnik sociva se uklopio na otvor za postojece sijalice, tako da je iskoriscena i povrsina reflektora, dok je kuciste ledova ostalo iza fara. Vezano je direktno na akumulator uz ugradnju dodatnog prekidaca, pa kad prodje sezona prevezacu komplet instalaciju na dc.

Uglavnom, vise nemoram da ckiljim dok vozim B)
Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users