

#21
Posted 19 April 2015 - 08:52
Led stopaljka je bas dobro ispala!
#22
Posted 20 April 2015 - 12:55
Edited by MarkoNG, 20 April 2015 - 12:55.
#23
Posted 20 April 2015 - 14:51

Informacija od diodama ukoliko se neko reši za samogradnju
5mm
Crvena difuzna
1000mcd
25 stepeni ugao
10ma
#24
Posted 23 April 2015 - 15:04

#25
Posted 25 April 2015 - 13:47
Utisci sve u svemu, opravdano ulaganje.
Zamenjena bobina, prilikom zamene pazite na raspored žica kod priključivanja i kapica je bez otpornika pa i na to obratite pažnju, po ugradnji skut pali na "pec" za razliku od fabričke sa kojom bar 2-3 puta okrene pre paljenja. Čok isključuje mnogo brže, agregat mnogo mirnije radi, a mislim i da je zvuk promenio mada je to možda neki placebo.
CDI Zamenjen plug&play metoda, nikakvo filozofiranje, sve radi u startu. Rad u mestu nije doneo nikakve promene ali sam zato primetio da je u toku vožnje smireniji i lepše prima gas bukvalno prati okretanje ručice u svakom trenutku prilikom ubrzavanja naročito kada smo dvoje.
Polutka varijatora e sad


To je nadomešteno podloškama.
Izlaznost sa starom polutkom

Izlaznost sa novom

Ali gremlin, sa novom polutkom zupci bendiksa zakačinju o polutku

Kako nisam smeo da skidam više sa zubaca, ubacio sam podlošku u deo dekle gde upada osovina bendiksa, vratim deklu neće da mrdne, debela podloška skidaj opet SVE šrafove i tako jedno 5 puta

Fotka varijatora nakon 520km

Kako je prešao 500+km sa novim kit-om promenjeno je i ulje ipone full sintetika.
Edited by qrp, 25 April 2015 - 13:48.
#26
Posted 28 April 2015 - 11:09
Morala je i još neka šajbna ukupno 1,5mm.

#27
Posted 28 April 2015 - 11:26
#28
Posted 01 May 2015 - 13:18
Vidim da ima mesta za još neki mm do vrha, doduše nisam kontrolisao nakon zadnje opisane izmene.
Probao sam sa zamenom rolnica, ubacio od 6gr ništa bitno se nije desil, kada sam ih skinuo video sam da imaju neke tragove tanke linije grebanja na krajevima, da ne izlaze previše pa grebu o poklopac?
Inače sam zadovoljan trenutnim setup-om, možda mi nekad nedostaje krajnja ali mislim da više od 68km/h neće sa glavom od 50-ice.
Doduše tolika je brzina i kada sam sam i kada nas je dvoje uz malo sporije ubrzanje

Dobilo se na performansama, a potrošnja ostala još malo kao stock 2,6 do 2,8l, što mi je isto bilo bitno jer je skut leti magare za posao kod mene

Kočnicom sam zadovoljan, mada se razmišljam da odradim neki over zbog vožnje kada smo dvoje.
E da i još jedno pitanje, našao sam glavu sa ventilima za 80cc, kod zamene da li bih morao da olabavim pored onih na glavi i 2 šrafa na cilindru, pa da ih dotežem na potrebne kilograme istovremeno ili je dovoljno da skinem glavu i novu da zategnem na potrebnu kilažu?
#29
Posted 16 May 2015 - 15:54


#30
Posted 05 June 2015 - 17:42
Zvono r-vent
Set dizni
Distancer
Dvoslojni filter vazduha
Plus neke nalepnice

Detaljnije kad krene montaza.
Edited by qrp, 05 June 2015 - 17:43.
#31
Posted 06 June 2015 - 18:04
Filter je osetno poboljšao rad motora, morao sam malo da doštelujem karburator i sad je kao bombona, čak je i zvuk drugačiji kao da sam sa pečurke prešao na box, utišao se.
Inače je na slici sa sajta prikazan filter sa crnim delom napred, ali tako neće da može drugovi tajvanci, morao je da se okrene.

Danas je na red došlo zvono.
Nivo izrade bez ikakve zamerke, osim par tačkica farbe na unutrašnjem delu zvona, koje sam uspešno skinuo sitnom šmirglom.


Alat za blokadu iz moje domaće radinosti, Kinez je bio human kada je stezao šraf pa mi nije trebala veća cev od 1m da ga pokrenem


Staro zvono skinuto i premereno u lokalnoj STR, vaga kaže PRC 445gr vs Naraku 570gr
Malo pošmirglane pločice i montirano novo zvono. Kilo ključ postavljen na maksimalnih 3,5kg i dotegnuto još malo rukom ( uputstvo kaže 4kg ) .

Rezultat zamene:
Cviljenje pri kretanju se izgubilo skroz, čak i sa suvozačem.
Motor startniji iz mesta verovatno jer nema proklizavanja, a čini mi se da je i krajnja bolja ali bez validnog merenja to za sada smatram placebom.
Uticaj ventilacionih peraja i otvora na zvonu znaću kroz par dana na nekoj ozbiljnijoj vožnji i pišem utiske.
Edited by qrp, 06 June 2015 - 18:07.
#32
Posted 19 June 2015 - 00:18
Ujedno je menjana i dizna sa fabričke 85-ice, ubačena je 88-ica, dobitak na krajnjoj je bio primetan bez problema se stiže do 75 uz solidno ubrzanje primenjivo za gradsku gužvu, mislim da ću se tu zadržati, ali ću definitivno da probam i neki broj više, svećka je ok za sada na punom gasu potrošnja bez promene, videću do kog broja može da ide uz dobar odnos potrošnja/dobit.
Danas malo kiša, malo mestimično sa nečim, grad u blokadi saobraćaja zbog kružne trke dvotočkaša na pedale

Klasična muka, kako odvrnuti i sve rasklopiti, svaka čast kinezu koji ga zavrnu. Pored kuckanja, podmazivanja, hvatanja u stegu, na kraju kod ujaka nađem ključ za taj šraf neki ručni rad,.
Stegnuh kvačilo ključem za filtar ulja a na drugoj strani uhvatih tim viljuškastim 3 udarca ključa o beton i šraf je krenuo.
Unutra sledeća situacija

Donja gumica ispod čaure spoljoštena na jednom kraju i uhvaćena na pola, kada sam skinuo čauru zatekao sam je na pola prenosa, a druga polovina na dnu, stoji ukoso i dihtuje nigde nije bilo masti gde ne treba, fabrička greška br1.

Gumica, odnosno plastika, koja dihtuje između polutki i u direktnom dodiru sa kajšem, prepuna oštrih riseva dobro da kajš nije otišao. Fabrička br2. Radio skalpel i šmirgla.

Kada sam montirao zvono nisam primetio da je jedna od pakni kvačila nakrivljena. stubić sa desne strane popustio i pod uticajem oprugice se povukao unazad.

Ova je ok

Fabrička greška ili posledica eksploatacije, pitanje je, mada se vidi da je problematički stubić manje ukovan sa kontra strane od ostalih, čak se i kada stavim zvono primeti se da je van obruča.
Kvačilo stavljeno na metalnu šinu pakna steknuta u prav položaj i čekićem zakivka stuba spljoštena da na pravu meru, sada je položaj u zvonu normalan.
Dečije bolesti rešene, sada ono zbog čega smo došli.
Poređenje stock i malosija.

Malosi na pritisak rukom deluje kao tvrđa, koliko to može da bude merodavno bez profi merenja.
Kompletno kvačilo očišćeno od stare masti, podmazano grafitnom mašću po kanalima, kako nisam imao nove gumice za dihtovanje moraće stare.
Sve sklopljeno bez opruge i provereno da li radi kako treba. Sve ide glatko i najbitnije sa ovim starim gumicama nigde ne pušta mast.
Opruga namontirana bez problema, sve je na skuteru, a test će morati da sačeka sutrašnji dan, ako nekad stane ova kiša.
#33
Posted 20 June 2015 - 21:16
#34
Posted 21 June 2015 - 10:49
remenice su i kod mene crkle... definitivno je loš kvalitet, ima u rieju temi
#35
Posted 21 June 2015 - 11:54
Centralna je u sprezi sa težinom rolnica, i tvrdoću diktira jačina agregata.
Primetio sam na slikama varomata (posle 500km) da se blago taru zidovi po kojima se setaju klizači. Tu bi bilo dobro naneti tanki sloj neke kvalitetnije masti, i prekontrolisati posle 1000km. Ako i dalje postoji habanje (sto nije normalno tako brzo) definitivno moras da prekontrolises zadnje remenice. Los kvalitet, deformišu se i prave vibracije i loš ugao, pa kada je remen zdrav, trpe slajderi i zidovi variomata.
#36
Posted 21 June 2015 - 12:55
Čitajući po forumu sam izgleda povezao da tvrđa opruga znači veće obrtaje prilikom starta, ali sam loše povezao

Remenice definitivno ne ulivaj poverenje pogotovu kada sam video situaciju nakon rasklapanja, loša završna obrada i samo sklapanje.
@Aca
Hvala na savetima, primetio sam da ima malo više tragova, ali rekoh to je možda normalno od korišćenja, ali si me uputio sada da je to ipak previše.
Quote
Proveriću definitivno šta se dešava u tom delu, u svakom slučaju treba da proverim kako se ponašaju one felerične gumice. Što se tiče masti kod variomata pretpostavljam da može grafitna?
Inače oprugice su bile poručene u zadnjoj turi RP-a ali ih nije bilo na lageru, a i prilikom ove kontrole kvačila, primetio sam da su 2 oprugice malo rastegnute.
Na oko mi se činilo da su veći razmaci između navoja pa sam mernim listićima proverio razmak između navoja na 2 od 3 taj listić prolazi bez zastoja kod treće nema prostora uopšte za njegov prolaz.
Čini mi se da je ceo taj sklop kvačila kod gy6 kopija najveća ušteda, da ne kažem fušeracija.
#37
Posted 21 June 2015 - 17:27
#38
Posted 14 July 2015 - 10:35

#39
Posted 18 July 2015 - 09:50
Naraku +1500rpm
Dihtung dekle
i Naraku rolnice 5,8
Malosi bele za kvačilo ne pašu iako švabo napisao da se se slažu sa mojim modelom

Uporedni prikaz s leva na desno Original - Naraku - Malosi.
U toku vožnje sa belom malosi nije bilo nikakvih problema, ali mi se učinilo da sa nas dvoje na uzbrdicama nije bio na vrhuncu onoga što mašina može da da, pa sam rešio da da je zamenim sa ovom Naraku malo tvrđom. U odnosu na stock, Naraku je osetno ( na ruku ) tvrđi, dok je Malosi mnogo mnogo mekša.
Naraku centralna je namontirana zajedno sa malo težim rolnicama od 5,8gr, i kroz testove istog opterećenja i relacije pokazala se kao pravi pogodak.

Oprugice kvačila i dalje stoje na stock varijanti, dok se ne nađu druge, koje će verovatno biti na istim obrtajima kao original.
Ranije sam pisao da je dizna izmenjena na 88, međutim sa početkom ovih vrućina motor je krenuo da trokira pri navrtanju gasa iz mesta.
Krenuo sam polako da spuštam glavnu diznu od 88 prema 80 i našao ga da se na 82-ci najbolje ponaša, ne znam šta mu je bilo ali izgleda da sam za ovaj setup i sa original 85-icom koja je fabrička, bio jako blizu prezasićenja, moguće da je dizna menjana kod prethodnog vlasnika ili je pak fabrika nagurala "to što je imala" na lageru.
Malo sam se šetao po aliexpresu pre par nedelja i za nekih 14 ojra/par nađem ove led maglenke od 10W.

Došle juče preko dana rekoh da sačekam mrak pa da probam sa terase, sinoć iznesem akumulator na terasu prikačim obe, i bogami za ovu kintu su ovo odlične led-are za skuter, lepo fokusiran zrak, nakon pola sata rada nisu se ugrejale, izuzetno masivne i što se tiče izrade i što se tiče hlađenja. Ako mi vreme dozvoli uguraću ih danas u far pa da dam kompletnu sliku.
I da rezimiram, trenutni setup
72cc
Glavna dizna 82, ostale stock
Varijator Motoforce sa 5,8gr rolnicama
Polutka varijatora Naraku HS-CNC V2
Remen Bandoo
Kvačilo stock
Centralna Naraku +1500rpm
Oprugice kvačila stock
Zvono kvačila Naraku R-Vent
Bobina Naraku Racing v2
CDI Naraku Racing
Filter vazduha - airbox Naraku Double layer
#40
Posted 20 July 2015 - 00:16
Uglavnom, vise nemoram da ckiljim dok vozim


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users