Nažalost nisam pravio snimak, a trenutno nisam u mogućnosti da to uradim.
Kašnjenje postoji i kod mene ali ništa opasno, pola sekunde maksimalno.


67 replies to this topic
#61
Posted 10 September 2015 - 14:26
#62
Posted 06 October 2015 - 01:06
Evo nakon skoro mesec dana reših, a i zdravstveni uslovi su se stekli koliko toliko, da rasturim makinu i vidim šta se dešava.
Dok nije veštak odradio svoje nisam smeo da diram ništa, ali ove nedelje već imam zeleno svetlo za rad.
Poskidao sam plastike hlađenja, i video masan cilindar. Pokušao sam da ispratim tok ulja na osnovu toga kako mi je skuter ležao nakon sudara.
Na spoju cilindra i bloka koji je uokviren žutom bojom je bio najsumnjiviji zbog količine ulja koji se uhvatilo.
Šrafovi koji drže sve na okupu su ok nema olabavljenih i puknutih.
Sad izgleda da je ulje probilo kroz dihtung na spoju bloka i cilindra, šrafcigerom sam skinuo dosta naslaga ulja i par parčića dihtunga.

Nakon pranja kompletne grupe, primećuje se mala rupica na spoju gde bi trebao da bude dihtung.
Da pomenem da se okretanjem variomata rukom ne primećuje nikakav zastoj u radu klipa.
Jer moguće da je ulje probilo kroz dihtung zato što zadnji točak je bio ispod gume automobila i motor je radio, ali po nekoj logici pre bi proklizao remen od opterećenja??
Dok nije veštak odradio svoje nisam smeo da diram ništa, ali ove nedelje već imam zeleno svetlo za rad.
Poskidao sam plastike hlađenja, i video masan cilindar. Pokušao sam da ispratim tok ulja na osnovu toga kako mi je skuter ležao nakon sudara.
Na spoju cilindra i bloka koji je uokviren žutom bojom je bio najsumnjiviji zbog količine ulja koji se uhvatilo.
Šrafovi koji drže sve na okupu su ok nema olabavljenih i puknutih.
Sad izgleda da je ulje probilo kroz dihtung na spoju bloka i cilindra, šrafcigerom sam skinuo dosta naslaga ulja i par parčića dihtunga.

Nakon pranja kompletne grupe, primećuje se mala rupica na spoju gde bi trebao da bude dihtung.
Da pomenem da se okretanjem variomata rukom ne primećuje nikakav zastoj u radu klipa.
Jer moguće da je ulje probilo kroz dihtung zato što zadnji točak je bio ispod gume automobila i motor je radio, ali po nekoj logici pre bi proklizao remen od opterećenja??
#63
Posted 06 October 2015 - 01:49
Moguce je, mada opet nisam siguran kod 4T agregata...Jesi skinuo termogrupu? Mislim da bi bilo najpametnije sve detaljno prekontrolisati, posebno prenos i sklop diferencijala jer je tu ipak bilo mjesto udara. Valjda ce biti i neka odsteta pa da se pokriju eventualni nepredvidjeni troskovi. Sta je rekao vjesta?
#64
Posted 06 October 2015 - 10:55
Nisam skidao termo jos uvek, nemam dihtung u rezervi, generalno je haos u garazi a i u prostoriji pored je kotao i ugalj pa ne bih bas da stoji rasklopljeno dok nabavim drugi
Pozabavicu se pregledom ostalih stavki i grubim radovima koji ukljucuju fino stelovanje cekicem, pokrivljenih nosaca i ostale gvozdjurije.
A procenu moj primerak ocekujem da stigne neki dan postom.
Ovo probijanje me interesuje samo zbog ostalih ako nedaj boze budu u slicnoj situaciji, da znaju na sta da obrate paznju.

Pozabavicu se pregledom ostalih stavki i grubim radovima koji ukljucuju fino stelovanje cekicem, pokrivljenih nosaca i ostale gvozdjurije.
A procenu moj primerak ocekujem da stigne neki dan postom.
Ovo probijanje me interesuje samo zbog ostalih ako nedaj boze budu u slicnoj situaciji, da znaju na sta da obrate paznju.
#65
Posted 16 October 2015 - 11:54
Nađoh malo vremena pa rasklopih agregat.
Situacija je sledeća
Popustio šraf u blok, pa je ceo sklop izgurao ulje. Srećom popustio brezon a ne ležište.
Odmah prilikom ispuštanja ostatka ulja u čepu neki opiljci, ukupno ostalo u mašini 0,3l

Ništa opsano, neka ljigava masa, dobro je.

Od dihtunga ostali samo "dugmići", kao da se istopio, ljigava masa iz čepa su upravo ostaci dihtunga, tu je popustio, a izgleda da ga je ulje razgradilo dodatno prilikom stajanja.
Znači dihtunge iz kineskog seta koji dobijete uz kit slobodno bacite i kupite neke kvalitetnije.

Cilindar je ok.
Klip i karike takođe.

Dve stvari, jer ok da boje budu ovakve

I da li je ova količina gareži na čelu normalna, deluje malo preterano, moja pretpostavka da je do kvaliteta ulja.
Situacija je sledeća
Popustio šraf u blok, pa je ceo sklop izgurao ulje. Srećom popustio brezon a ne ležište.
Odmah prilikom ispuštanja ostatka ulja u čepu neki opiljci, ukupno ostalo u mašini 0,3l

Ništa opsano, neka ljigava masa, dobro je.

Od dihtunga ostali samo "dugmići", kao da se istopio, ljigava masa iz čepa su upravo ostaci dihtunga, tu je popustio, a izgleda da ga je ulje razgradilo dodatno prilikom stajanja.
Znači dihtunge iz kineskog seta koji dobijete uz kit slobodno bacite i kupite neke kvalitetnije.

Cilindar je ok.
Klip i karike takođe.

Dve stvari, jer ok da boje budu ovakve

I da li je ova količina gareži na čelu normalna, deluje malo preterano, moja pretpostavka da je do kvaliteta ulja.

Edited by qrp, 16 October 2015 - 11:56.
#66
Posted 16 October 2015 - 12:15
kod 4T se ulje ne pojavljuje oko čela klipa, mislim ako je sve ispravno (vođice ventila, uljane karike...)
#67
Posted 17 October 2015 - 16:24
Oko čela malo čađi ništa strašno, dok je na samo čelu klipa dosta nakupljeno. Karike su nove koje su došle uz kit, jedino ako u startu nisu bile "na meru". Za vođice ne znam.
#68
Posted 02 April 2017 - 09:04
Evo i mene ponovo nakon duge pauze, raznorazne obaveze i povremena odsustva iz zemlje nisu dale da majstorisem
. Slede updateovi u narednih par dana.
Sent from my LGMS631 using Tapatalk

Sent from my LGMS631 using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users