Kako su motori razmenili vlasnike, Doom-ova Aprilia SR 50 R iz ove teme http://forum.pyrothe...r/page__st__860 je otisla kod Pekise a njegov JetForce kod Doom-a tj kod mene jer sam ja glavni izvodjac radova tj ovi mopedi, pa ni moj, ne bi imali dusu da ja ne gubim vreme sredjujuci ih...

Bokin(Doom-ov) JetForce je nastavio tamo gde je stao kod Pedje. Glavni problem je bio i ostao to pucanje iz auspuha tj Motor radi lepo dok je hladan a kad se ugreje krene da ispusta zvuke za koje se smatra da je to naglo ispustanje kompresije kroz auspuh (Pssssssst......Ppppppppppst...) Neobjasnjivo ali uhvaticu taj trenutak nadam se na snimku pa ce biti razumljivije. Taj fenomen se javlja samo na punom gasu.
Do sad smo uradili neke provere i dosli do sledeceg. Motor je vukao fals na prirubnici tj nije dihtovala lepo za usisni ventil takozvanu piramidu. Razlog je taj sto je povrsina prirubnice koja nailazi na usis bila zakrivljena(konkavna) pa nikakva diht masa to nije mogla da resi. Poravnao sam to i zadihtovao nazad, treba da usledi provera mada cvrsto verujem da je problem resen. Semeringe je Pedja promenio i uradio dobar posao, na njima ne vuce fals. Prskao sam i spojeve blokova i mesto gde nailazi kompresor ili sta vec i tu ne pusta, cilindar, glava itd. Dalje je proveren karb dellorto PHBN i tu je sve na mestu, manuelni sauh radi, probao sam i moj mikuni sa Eagle-a. Podesavanje karburatora tek treba da padne mada je bilo i toga ali bez uspeha.
Paljenje... Ehhhh! Sunce ti poljubim. Namotaji i pickup, magnet su sa SF3. CDI je DC valjda isto sa SF3 nemam pojma, varnicu baca pri nailasku triggera na pickup. Stoboskopom na brzinu provereno i dodjeno do zakljucka da baca varnicu na oko 37* pre GMT sto mi i dodje logicno obzirom da tesko pali sa njim. Privezivao sam AC CDI sa minarellia i onda je varnica na kraju triggera. Racunam da je izbocina na magnetu (trigger-okidac) sirok nekih 20* sto mu dodje paljenje na 17* pre GMT. Motor sa AC CDI-om pali na prvu i mirnije radi na leru, ali problem ostaje isti sa tim da se nenormalno vise greje(rukom mereno na osecaj). To vece grejanje pri paljenju na 17* mi dodje ne logicno ako uzmem u obzir da mu treba manje goriva. Jbg, instalacije je tesko protumaciti, termometar, km sat i obrtomer tek treba resiti. Instrument tabla je standard od TSDI-a pa je pitanje kako radi i da li moze da se poveze na ovu instalaciju.
Moje licno misljenje je da, ili zeza auspuh sto je slabije verovatnoce ili nesto sa kompresijom opasno nije u redu. Problem moze da bude i pomeraj pickup-a u odnosu na namotaje, Mario je vec pisao o tome kad se kondenzator u CDI-u ne napuni koliko treba pa je slabija varnica...
Trenutno nemam slika skutera jer je trenutno oguljen do "koske" ali nije ni bitno, slikacu u toku radova, Ili ce Boka okaciti sta ima...
Resicu ovu misteriju pa makar mi to bilo poslednje...
