Peugeot JetForce TSDI 50 -> C-tech 50
#1
Posted 09 April 2015 - 01:31
Kako su motori razmenili vlasnike, Doom-ova Aprilia SR 50 R iz ove teme http://forum.pyrothe...r/page__st__860 je otisla kod Pekise a njegov JetForce kod Doom-a tj kod mene jer sam ja glavni izvodjac radova tj ovi mopedi, pa ni moj, ne bi imali dusu da ja ne gubim vreme sredjujuci ih... Pedja je zamenio radilicu i posle jednog ne uspesnog sklapanja blokova usledila je druga i sad motor koliko se meni cini radi kao puckica.
Bokin(Doom-ov) JetForce je nastavio tamo gde je stao kod Pedje. Glavni problem je bio i ostao to pucanje iz auspuha tj Motor radi lepo dok je hladan a kad se ugreje krene da ispusta zvuke za koje se smatra da je to naglo ispustanje kompresije kroz auspuh (Pssssssst......Ppppppppppst...) Neobjasnjivo ali uhvaticu taj trenutak nadam se na snimku pa ce biti razumljivije. Taj fenomen se javlja samo na punom gasu.
Do sad smo uradili neke provere i dosli do sledeceg. Motor je vukao fals na prirubnici tj nije dihtovala lepo za usisni ventil takozvanu piramidu. Razlog je taj sto je povrsina prirubnice koja nailazi na usis bila zakrivljena(konkavna) pa nikakva diht masa to nije mogla da resi. Poravnao sam to i zadihtovao nazad, treba da usledi provera mada cvrsto verujem da je problem resen. Semeringe je Pedja promenio i uradio dobar posao, na njima ne vuce fals. Prskao sam i spojeve blokova i mesto gde nailazi kompresor ili sta vec i tu ne pusta, cilindar, glava itd. Dalje je proveren karb dellorto PHBN i tu je sve na mestu, manuelni sauh radi, probao sam i moj mikuni sa Eagle-a. Podesavanje karburatora tek treba da padne mada je bilo i toga ali bez uspeha.
Paljenje... Ehhhh! Sunce ti poljubim. Namotaji i pickup, magnet su sa SF3. CDI je DC valjda isto sa SF3 nemam pojma, varnicu baca pri nailasku triggera na pickup. Stoboskopom na brzinu provereno i dodjeno do zakljucka da baca varnicu na oko 37* pre GMT sto mi i dodje logicno obzirom da tesko pali sa njim. Privezivao sam AC CDI sa minarellia i onda je varnica na kraju triggera. Racunam da je izbocina na magnetu (trigger-okidac) sirok nekih 20* sto mu dodje paljenje na 17* pre GMT. Motor sa AC CDI-om pali na prvu i mirnije radi na leru, ali problem ostaje isti sa tim da se nenormalno vise greje(rukom mereno na osecaj). To vece grejanje pri paljenju na 17* mi dodje ne logicno ako uzmem u obzir da mu treba manje goriva. Jbg, instalacije je tesko protumaciti, termometar, km sat i obrtomer tek treba resiti. Instrument tabla je standard od TSDI-a pa je pitanje kako radi i da li moze da se poveze na ovu instalaciju.
Moje licno misljenje je da, ili zeza auspuh sto je slabije verovatnoce ili nesto sa kompresijom opasno nije u redu. Problem moze da bude i pomeraj pickup-a u odnosu na namotaje, Mario je vec pisao o tome kad se kondenzator u CDI-u ne napuni koliko treba pa je slabija varnica...
Trenutno nemam slika skutera jer je trenutno oguljen do "koske" ali nije ni bitno, slikacu u toku radova, Ili ce Boka okaciti sta ima...
Resicu ovu misteriju pa makar mi to bilo poslednje... Bitno da Eagle radi kao sat.
#2
Posted 09 April 2015 - 13:37
Ovo pišem iz sopstvenog iskustva, ako je tako sve besprekorno radilo na mojoj SRki, radiće i na Pežou jer je sistem ubrizgavanja identičan.
Ako bude još nekih nedoumica pitajte slobodno, sve se da rešiti lako. Nema potrebe menjati namotaje i ostalo kad sistem već radi to sve, sasvim korektno.
#3
Posted 09 April 2015 - 21:20
#4
Posted 09 April 2015 - 21:23
goggyso, on 09 April 2015 - 13:37, said:
Ovo pišem iz sopstvenog iskustva, ako je tako sve besprekorno radilo na mojoj SRki, radiće i na Pežou jer je sistem ubrizgavanja identičan.
Ako bude još nekih nedoumica pitajte slobodno, sve se da rešiti lako. Nema potrebe menjati namotaje i ostalo kad sistem već radi to sve, sasvim korektno.
#5
Posted 09 April 2015 - 22:28
#6
Posted 09 April 2015 - 23:01
#7
Posted 09 April 2015 - 23:02
#8
Posted 09 April 2015 - 23:26
Morate pogledati u kakvom je stanju cilindar....Možete i samo glavu skinuti bez skidanja celog bloka pa da zavirite unutra...
smrdi mi da bi nešto oko cilindra moglo biti oštećeno...ako ste sigurni da ne vuče negde falš?!
#9
Posted 09 April 2015 - 23:56
http://forum.pyrothe...dpost__p__81717
I masu sam proverio dobra je...
#10
Posted 10 April 2015 - 00:26
MaRk0, on 09 April 2015 - 23:56, said:
http://forum.pyrothe...dpost__p__81717
I masu sam proverio dobra je...
koliko se ja sećam fabričko predpaljenje je bilo oko 12-13 stepeni...Ja sam ga za 10.500rpm gađao i našao najbolje na oko 18 stepeni...Zašto ste ga podesili na 17 stepeni?
#11
Posted 10 April 2015 - 00:32
Pokusavam da objasnim da ukoliko neko pozeli da izbaci ubrizgavanje i stavi karb, ne mora da menja pola skutera, konverzija je vrlo jednostavna i delotvorna.
#12
Posted 10 April 2015 - 00:43
#13
Posted 10 April 2015 - 00:51
#14
Posted 10 April 2015 - 01:03
#15
Posted 11 April 2015 - 02:33
Ovaj boost ili kako se vec zove je toliko dobro obradjen da mi se momentalno pri...
Vracamo sve nazad kako je i bilo. Sledeci test je drugi auspuh jer stvarno ne znam sta moze da bude problem... Cista serijala a opet zeza. Na kraju cu da strpam nekako serijsko paljenje od kineza cisto da probam. 'bem ti francuza i ko ga izmisli...
#16
Posted 11 April 2015 - 11:05
sad ako je AC cdi onda to može biti problem... svakako ne bi trebalo da imaš tako veliki ugao... vidi sa stroboskopom gde si.. trebalo bi da radiš sa uglovima 12-20 stepeni
#17
Posted 12 April 2015 - 12:29
Mario, on 11 April 2015 - 11:05, said:
sad ako je AC cdi onda to može biti problem... svakako ne bi trebalo da imaš tako veliki ugao... vidi sa stroboskopom gde si.. trebalo bi da radiš sa uglovima 12-20 stepeni
Sklopljena je masina, vracena nazad na ram. Motor upalio, ali opet nece da ide. Snimio sam klip da vidite to prekidanje i cvrcanje iz auspuha. Ovo na klipu je bio pod punim gasom.
Nzm sto mi se zvuk pobutao kad sam uploadovao, na telefonu mi se drugacije cuje. Od 0:50 pocinje jasno da se cuje i tu se cuje kako cvili auspuh
Edited by Doom^, 12 April 2015 - 12:33.
#18
Posted 14 April 2015 - 00:04
#19
Posted 14 April 2015 - 00:47
Kolko vidim limeni je, njega treba svaki put mjenjat pri skidanju glave.
#20
Posted 14 April 2015 - 11:04
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users