Jump to content


Peugeot JetForce TSDI 50 -> C-tech 50


54 replies to this topic

#21 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2015 - 01:27

Dihtunge smo vratili stare, jbg nemamo nove. Provereno ne pusta nigde. Paljenje je na 12* a cdi i bobina sa eagle-a. Ne znam da li vidite slike iz prethodnih postova. Slika sa zelenim uglimerom i magnetom. Stroboskopom provereno paljenje i tacno je na 12* pri odlasku pruge na magnetu sa pickup-a. Oznacen je i GMT(TDC). Ako prikacim cdi koji je dosao sa motorom paljenje je pri nailasku pruge na pickup tj na 34* a taj cdi je DC i napaja se sa kontakt brave. Naravno namotaji imaju i onaj visokonaponski jer je anker ploca sa SpeedFight3 a valjda je ista kao kod jetforce c-tech. Odnos uglova pickupa i VN namotaja treba da je po fabrickoj postavci jer u suprotnom kondenzator u cdi-u ne stigne da se napuni do kraja i sledi slaba varnica. Ok to mi je jasno. Kod Jetforce tsdi i c-techa se polozaj pickupa razlikuje kao i rupe na blokovima gde se pickup srafi. Opet napominjem da je i pickup sa sve anker plocom od SF3. Polozaj pickupa sam namestio priblizno isto kao kod c-techa. Ali opet nista. Sad ostaje pitanje da li su rupe za pricvrscivanje same anker ploce na istom polozaju kod tsdi-a i c-techa. Mozda me to zeza. Nemam kako da proverim. Moguce da je kod tsdi-a pomerena vise na levo... Nisam pametan vise. Zna li neko da li fabricki cdi od c-techa radi neki pomeraj ugla paljenja blize gmt. Ponavljam, sve sam proverio i dotok goriva i paljenje i ne znam sad sta mi sve nije palo na pamet. Bilo bi lepo da Boka nabavi vec jednom i koju vecu glavnu diznu da mogu i karb da proverim. Motor se nenormalno greje a opet mi ne radi ni termometar na tabli jer ne mogu da nadjem izvode iz instrument table koji idu na termometar. Samo po osecaju znam da je glava motora vrela jer ne mogu ni 10 sekundi da drzim ruku na njoj. Ma pokusacu ovo da resim sam jer cisto sumnjam da se neko susretao sa ovakvim problemom. Samo da vidite koja je ovo karabudzevina popadali bi od smeha...

#22 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2015 - 11:47

Mozda se greje na leru dok ga testiras to je normalno.. Treba srediti merac temperature pa provozati motor da se vidi boja svecice na svim otklonima. Kakav je dotok benzina na ulazu u karb? Mogli ste probati karb da zamenite..

PS: Motor mislim da se greje i kad ima previse goriva, ti si taman sad smanjio ugao predpaljenja pa je mozda prejaka smesa za ugao 12 stepeni..

Edited by bojan681, 15 April 2015 - 11:49.


#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2015 - 14:03

View Postbojan681, on 15 April 2015 - 11:47, said:

Mozda se greje na leru dok ga testiras to je normalno.. Treba srediti merac temperature pa provozati motor da se vidi boja svecice na svim otklonima. Kakav je dotok benzina na ulazu u karb? Mogli ste probati karb da zamenite..

PS: Motor mislim da se greje i kad ima previse goriva, ti si taman sad smanjio ugao predpaljenja pa je mozda prejaka smesa za ugao 12 stepeni..
Ne, ne moze da se greje od viska goriva. Previse goriva zalio bi svecicu odmah i trokirao bih, ne bi se grejao sigurno..

@marko: to sto se ne moze drzati ruka na cilindru je relatvna stvar, to moze biti 60c a moze i 90c, sve jedno pece prste a opet nije normalno za LC agregat..

Moze da se greje npr od nenormalne kompresije, siromasne smese, prevelikog trenja, preranog ugla paljenja..

Ja bih voleo da vidim kako izgleda svecica?

Jeste li vi sve prebacili od c-teha, i glavu? Izracunali stepen kompresije?

#24 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2015 - 21:39

Jeste sve je od c-techa i auspuh. Reseno za vekove vekova... Auspuh je negde zacepljen. Danas sam skinuo prigusivac auspuha i na sastavu za cilindar ga malo udaljio namerno da ne dihtuje kako treba. Motor je odjednom prodisao. Takodje je problem bio u CDI-u jer je bio DC pa se varnica javljala na 34*, sad je na njemu moj AC CDI koji sam pravio za Eagle-a i paljenje je tacno na 12*. Duzina pruge na magnetu je 22*. Dobra stvar je sto smo sve testirali i proverili tako da sad ostaje samo da se sve vrati na mesto i vozi.

View PostMaRk0, on 09 April 2015 - 01:31, said:

Moje licno misljenje je da, ili zeza auspuh sto je slabije verovatnoce ili nesto sa kompresijom opasno nije u redu. Problem moze da bude i pomeraj pickup-a u odnosu na namotaje, Mario je vec pisao o tome kad se kondenzator u CDI-u ne napuni koliko treba pa je slabija varnica...

Prigusivac u sebi nema staklenu vunu. Rupice su bile male pa sam ih prosirio. Sutra cu da napakujem sve kako treba. Samo me interesuje da li je ovo mozda neka blokada?

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2015 - 22:31

Premeri izlaz iz auspuha (stinger) i prema njemu siri ulaznu cev topa, treba da budu istog precnika.. 9,6mm je definitivno malo.

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 April 2015 - 22:50

ma taj nije tu zapušen već unutra na nekoj od pregrada

#27 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 April 2015 - 23:17

I ja sam mislio da je ulaz topa problem, ali nije bas. Jer pezoto ide brzo i tako. A probaj bez topa pa vidi, ako je fergazer veci od 12mm moglo bi smetat.

#28 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2015 - 23:22

View PostMario, on 15 April 2015 - 22:50, said:

ma taj nije tu zapušen već unutra na nekoj od pregrada

Da, da. Nego moze li to nekako da se otpusi bez seckanja? Kad sam muckao auspuh da vidim da li ima necega u njemu iz njega su ipala 2-3 ugljenisana komadica kartona onog za kutije. :D Ne bi me cudilo da je neko pokusao da napravi dihtung od njega. Mislim, strasno... Top sam samo uzeo da sredim uz put...

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 April 2015 - 23:25

mora da se seče... nema druge, inače minareli nailazi uz minimalne prepravke na uglu i dužini..

mislim da je 5-10mm razlika u dužini i malo u zakrivljenju

#30 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2015 - 23:31

A da probam da ga napunim benzinom i izmuckam dobro? Da se ja pitam natakao bih ovde neku rezonu mada i ovako lepo ide.

#31 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 April 2015 - 00:21

Ako bi isekao auspuh mogao bi ga temeljno ocistiti i taman odma povaditi katalizator i sve iz spuha i razbusis tu "blokadu" na ulazu u top i trebao bi ici super..

#32 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 April 2015 - 00:23

View PostMaRk0, on 15 April 2015 - 23:22, said:

Kad sam muckao auspuh da vidim da li ima necega u njemu iz njega su ipala 2-3 ugljenisana komadica kartona onog za kutije. :D

Katalizator ti izgleda valovito kao unutrasnji karton za kutije! Ja bi rekao da si ti nasao komadice kataliaztora, to se nalazi kad se raspadne, a neki njegovi komadi znaju trajno ili pak povremeno zacepljivati auspuh pa bude svega :)

#33 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 April 2015 - 10:29

Najbolje ga iseći što bliže rubu, sa strane do točka tankom šajbnom da se posle može lepo zavariti sa CO2, tako se ništa neće videti a ostavlja prostor za prepravke unutar auspuha.

#34 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 April 2015 - 11:15

Da, najbolje sa strane tocka da uzmes bijaks i onim tankim brusnim listom napravis prozor al ne neki mali vec tipa 10x10cm da mozes imati pristup svemu unutra. Kad sve povadis odneses da ti zavare tig ili co2, ja bi pre isao na tig jer je on za te tanke limove. Samo imaj u vidu treba iseci auspuh, pa nositi na varenje, vaditi katalizatore i kasnije kupiti farbu za visoke temperature. Mozda ti se vise isplati da uzmes rezonu ili nov fabricki. I treba probati otpusiti katalizator tako sto se zapli auspuh iznutra benzinom ili prikljucis onaj fen za visoke temperature na bilo koju stranu auspuha i ostavis auspuh negde na suncu ili na toplom i videces kako ubrzo krece da se dimi a kasnije se desava i da se zapali taj dim...

#35 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 April 2015 - 11:19

Ma ja bi ga otvorio celom površinom, od lule do topa skroz okolo, onda se sve lepo vidi i sve se da prići, očistiti, eventualno proširiti rupe, malo!

Ovako.

Posted Image

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 16 April 2015 - 11:58

ne vredi da se sve povadi... otvori i samo pročisti tamo gde je zapušen...

al ima da se us***š od ovog posla, može Boka da ti nađe dve plavuše odmah za odštetu....

#37 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 April 2015 - 13:47

Nikako povaditi, to je neko proračunao, nije to tu bezveze ko pregrade u prigušivaču 4T lonca, sve to itekako utiče na rad cvaje, i tu ima neke rezonance, samo što je podešena na širi spektar obrtaja, naravno od najnižih obrtaja, da bi bio što elastičniji. Ja bih voleo moj SC ovako otvoriti, pa malo i eksperimentisati, ali bi smislio način sličan onim Polini auspusima koji se mogu rastaviti na šerafe, pa po potrebi jednostavno otvoriti, očistiti i opet pošerafati. Možda jednom to i uradim, pa natuniram SCa da vrti i preko tih 9,5k u špicu.

#38 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 April 2015 - 17:25

Ovaj je izgleda vec bio seckan pa sam ga po istom mestu i ja recnuo. Ubacujem slike kasnije... Gde njemu dodje katalizator? Blize topu ili blize usisu?

#39 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 April 2015 - 16:07

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Je li ovo taj katalizator? Sve mi deluje ok. Mislim da nista nije zacepljeno. Mora ovde novi auspuh ovaj je zavrsio karijeru.

#40 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 April 2015 - 16:13

Bacaj to i kupi neku rezonu.





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users