Jump to content


Problem sa Jet Forcom c-tech 50cc


30 replies to this topic

#1 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 01:46

Pomagajte ljudi :D Imam sledeci problem sa Jetom... Kada ga upalim i dam gas do kraja on se onako ugusi u sekundi,nema uopste obrtaja,a drzim gas do kraja(ne pomera se tocak). Kada skinem airbox kutiju,upalim ga on pocne lepo da radi nekih 3 minuta,sve reaguje na gas savrseno i odjednom promeni nekako zvuk i ugasi se. Inace bio je Gurtnerov karb od 16mm,ja sam ga zamenuo i uzeo MotoForce Racing od 17,5mm,tom promenom sam osetio kao da je motor dobio krila :D Pokusavao sam sledece: Prvo sto sam radio to je bilo provera svecice. Sa njom je bilo sve uredu. Onda sam skinuo karb,ocistio sve lepo,vratio on opet isto. Skinem Lulicu i pogledam lamele,kad sa njima sve uredu takodje. Ocistim ja celu masinu onako fest da vidim da li mozda negde na dihtunzima ima fals vazduha,primetim poklopac ispod karba onako sa desne strane kad tu malo neki mehurici se pojavljuju prilikom dodavanje gasa. Ja odvrnem srafove dihtung dobar,osmirglam malo tu plocicu,malo masti,osictim sve,vratim na mesto i vise se nisu pojavljivali mehurici,a on i dalje isto radi. Da li ima neko predlog sta bih jos mogao da pogledam da saznam u cemu je problem i da ga uklonim da me vise ne boli glava,ili neko ako je imao mozda neki slican problem neka pomogne,svaka pomoc mi je dobro dosla... :D

#2 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 April 2015 - 09:57

Jesi menjao diznu kad si menjao karburator? Jel 50ccm cilindar?

#3 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 13:26

50cc je cilindar i sve je pokusavano sa diznama,probao sam i stari karb da vratim opet isto se desava :(

#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 April 2015 - 14:11

Kakav ti je filter vazduha?

#5 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 14:29

Filter je orginalni,probao sam i sa drugim filterima ali ista prica se desava

#6 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 14:36

Inace Jet Force je bukvalno nov,nikad nista otvarano nije,niti je budzeno,ja sam drugi vlasnik,imam servisnu knjizicu po njoj sam odradio servis i to mu je prijalo skroz . Kad se pojavio problem sa njim ne mogu danima da spavam :) Muci me u glavi sta bih moglo biti. Ne znam vise sta da pokusavam kako bih uklonio taj problem. Pomagajte

#7 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 18 April 2015 - 15:01

A semerinzi na radilici,da ne vuce tu fals,ili da li dolazi gorivo iz rezervara.Probaj tu slavinicu kako radi jel vakumska? Ako jeste skini oba crevca sa karba na ono sto ide vakum stavi u usta pa vuci po malo da vidis jel ide na drugo gorivo

#8 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 15:11

Proveravao sam semeninge na radilici ovako odoka,gledao sam da li curi kod pupme za hladjenje onako ispod,ali nista,nema ni kapi. A gorivo iz rezervoara dolazi koliko sam video, na karbu mi ide jedno crevo za gorivo i jedno crevo za ulje. Ispod cilindra ima neko crevo ubodeno u blok, to mu sluzi za vakum i kad ga upalim tu lepo duva,a ja mislim da to pokrece AC pumpu.

#9 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 April 2015 - 16:19

View PostLuka89, on 18 April 2015 - 13:26, said:

50cc je cilindar i sve je pokusavano sa diznama,probao sam i stari karb da vratim opet isto se desava :(

Sta si konkretno radio sa diznama? Opisi malo bolje problem koji imas. Je li se to desava kada dodas pun gas ili pola? Nemoj voziti bez airboxa. Ako si siguran u dovod goriva i da nigde ne vuce fals, stavi vecu diznu...

#10 Luka89

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 18 April 2015 - 16:28

Konkretno nisam nista radio sa diznom,gurtnerov karb izbacio i ubacio motoforce karb. Desava se da lepo upalim motor,kad dam gas do kraja ili malo(ne bitno koliki je gas) on se gusi,gubi obrtaje i ugasi se. Kad skinem airbox kutiju on upali i odlicno reaguje na gas,znaci turiram ga ma hoce da poleti koliko ima snage :D ali cim stavim airbox kutiju on ne reaguje na gas nikako,gusi se i ugasi.

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:32

On se u stvari naliva gorivom i trokira a negusi se.. problem je sto je taj MF veoma bogat gorivom i ne moze da se samo postavi na motor i da radi na airboxu kao i serijski. To je malo kompleksnije nego sto ti mislis, prelistaj forum u sekciji karburator i stelovanje obavezno.

#12 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 April 2015 - 16:32

http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

#13 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 April 2015 - 16:33

Pa ima previse vazduha, moras prestelovati karburator. Zasto si izbacio gurtner?
Koji je uopste taj motoforce karburator, koja je postavka (pilotka dizna, igla, glavna dizna)?

Edit: Pisao sam u isto vrijeme sa Nesom i Acom :)

Edited by Lauda, 18 April 2015 - 16:36.


#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:37

View PostLauda, on 18 April 2015 - 16:33, said:

Pa ima previse vazduha, moras prestelovati karburator. Zasto si izbacio gurtner?
Koji je uopste taj motoforce karburator, koja je postavka (pilotka dizna, igla, glavna dizna)?

Edit: Pisao sam u isto vrijeme sa Nesom i Acom :)
Kako previse vazduha, mislis previse goriva?

#15 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 April 2015 - 16:38

View PostAcaPostar, on 18 April 2015 - 16:37, said:

Kako previse vazduha, mislis previse goriva?
Moja greska, u pravu si :0takoje:

#16 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 April 2015 - 16:38

brate ne mozes samo da nakacis drugi karburator a diznu da ne taknes :) treba ti manja bar 10 brojeva od ove sada da bi radio. Boze jel te to nenadlaza savetovao oko karba? :D

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:41

View Postzilke17, on 18 April 2015 - 16:38, said:

brate ne mozes samo da nakacis drugi karburator a diznu da ne taknes :) treba ti manja bar 10 brojeva od ove sada da bi radio. Boze jel te to nenadlaza savetovao oko karba? :D

nije sigurno NenadLaza, njega ne mogu da ubedim da mora veca ako stavlja rezonantni spuh, kaze trosice mu vise :)

#18 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 April 2015 - 16:44

nedavno je kupio dell19 i kaze ne ide nikako, a glavna dizna mu ona sto je dosla uz karb, devedesetka :D a cilindar 50 standard razbusen na prvu specijalu... uglavnom da ne idemo u off stavi druze manju diznu i resen problem

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:44

View PostLauda, on 18 April 2015 - 16:38, said:

Moja greska, u pravu si :0takoje:

Ma opusteno, nego da ne zbunimo Luka89, muka je nastelovati taj MF 17.5 na serijskom skutu.

#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:48

View Postzilke17, on 18 April 2015 - 16:44, said:

nedavno je kupio dell19 i kaze ne ide nikako, a glavna dizna mu ona sto je dosla uz karb, devedesetka :D a cilindar 50 standard razbusen na prvu specijalu... uglavnom da ne idemo u off stavi druze manju diznu i resen problem

Nisam upucen. Znam da je pazario 17.5 sa u kome je 65 glavna i kaze da se gusi sa trekom, al ne zeli da proba vecu diznu zbog potrosnje..

Sto se tice Lukinog problema, nije bas samo uvrnuti vecu glavnu jer je taj MF 17.5 sa racing postavkom, i to ce tesko taditi na serijali 50ccm. Morace tu obavezno i manja pilotka i neka tuplja igla i naravno glavna dizna..





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users