#101
Posted 14 July 2015 - 23:18
#102
Posted 14 July 2015 - 23:57
Daj neke slike
#103
Posted 15 July 2015 - 00:03
Zaebano je što zna da ostavi nasred puta, i nemaš kako nego gurka!
#104
Posted 15 July 2015 - 00:05
#105
Posted 15 July 2015 - 00:17
Sutra menjam mikro remen pa cu svakako poslikati.
Sto se tice proizvodjaca i nazivnih mera, svi manje vise furaju istu pricu, razlikuju se bando (10brojeva kraci), mitsuboshi (6 kraci), athena (4 br duzi) malossi specijal (6 br duzi) u nazivnoj meri, a zapravo su svi isti. Ja sam se oslonio na Dayco, ne zbog kvaliteta, znamo da nisu nista posebno, vec zbog nazivnih mera. Dajco prodaje sledece modele:
732x18,5 - zip, sfera
736x 17,5 - kymco 50 2t
736x 18 - vespa et4
740x 17,5 - pezo itd..
Iste te duzine prodaje i naraku, dok recimo athena prodaje 737 (za vise modela isti remen).
Ako cemo po malossiju, specijal za zipa nosi oznaku 734 a za vespu 738, pa pretpostavljam da sam taman za malo produzio. Namerno sam uzeo jeftin remen za probu, da znamo gde je mera, a i ako dodje veci variomat bice pun pogodak. Iz ranijih merenja sam zakljucio da do 16,5 mm potrosenosti remena variomat daje punu izlaznost tako da 18mm super dodje (18,5 standard) jer je veliki problem postaviti punih 2mm sajbnica, jednostavno nema mesta. I za ovih 1,5mm nadogradnje bolcne mora da se ukloni podloska izmedju krunice i matice.
#107
Posted 15 July 2015 - 00:28
Pricace on koliko je gurao Jet-a
#108
Posted 15 July 2015 - 00:42
Sinoc sam gurao 5-6km i danas na posao ford tabanus
#109
Posted 15 July 2015 - 22:31
#110
Posted 16 July 2015 - 15:07
#111
Posted 16 July 2015 - 15:43
#112
Posted 16 July 2015 - 16:00
Mario je postavio ozbiljnu letvicu sa roxom, ne smem da se obrukam sad..
#113
Posted 16 July 2015 - 18:44
#114
Posted 16 July 2015 - 18:55
Kitovi od 70ccm se razlikuju pa ima i onih koji su orjentisani ka manjoj potrosnji i ne vole da se vrte visoko. Na primer takvi 70cc (isto sa tg trekom) mogu da se doguraju do 10,5k obrtaja pa je krajnja maltene ista, ali snaga je mnogo veca na 70ccm pa je i ubrzanje neuporedivo bolje.
Nije posteno za porediti, ipak je zip i manji i laksi, ali da bi zadrzao tu malu potrosnju a povecao krajnju brzinu, kao sto smo vec pricali, bilo bi dobro kada nastelujes karb da produzis prenos za 10-15%
#115
Posted 25 July 2015 - 23:30
Sa 5,5gr rolnicama i novom piaggio std centralnom imao sam medjuubrzanje konstntno na 8600-8700 i kada razvrti ceo prenos nakuca do 9400 i tu je kraj. Kako je toplo, primetana je knedla na 5-5500, u startu obrtaji odlete do 9 a onda vrti na 8500 i zavrsava na 9200. Prvo sam malo kinjio karb da bi se zadrzao na 2 br manjoj dizni (66 - bez luluice) a kasnije sam probao i malossi belu. Uspeo sam da ispeglam knedle i kada je bas ugrejan vratio sam mu pune obrtaje na krajnjoj (9400), ali sam se zeznuo sa molossi belom. Sa istim rolnicama (5,5 grama sada vrti 8,2 kroz ubrzanje.. vraticu sutra piaggio centralnu da vidim gde smo..
Remen za sada deluje dobro, moj subjektivni osecaj je da sam brzi (bar je tako bilo cim sam ga postavio) ali vise ne mogu da prebacim 80gps-a sta god radio. Za 2 nedelje i 240km remen se pojeo 0,3mm. Evo slika kako lezi pozadi i koliko moze da upadne na krajnjoj
Malo je propao pozadi od prvog postavljanja i to je najvise koliko mogu da ga podignem a da remen ne klizi, sajbnice su 1,6mm na bolcni.
Zao mi je sto je stari pukao pa ne mogu da uporedim, moracu da uzmem jedan normalne duzine pa da opet probam, i dalje nisam siguran da li je ovo boljitak ili je problem temeratura..
#116
Posted 25 July 2015 - 23:46
0.3mm za 240km da l' je to realno??
#117
Posted 25 July 2015 - 23:56
Sa centralnom sam samo spustio radni spektar za 400 obrtaja i konstantan je. Piaggio standard centralna je bila dobra ali kako je toplo desava se da prvo pusti obrtaje visoko (start i prva sekunda) do 9000 a onda vrati na npr 8,5 i blago raste 100-150 obrtaja..
Mislim da je bilo samo do karba, da je losa centralna imao bi propadanje.. bela je dosta meksa i ne svidja mi se sto sad trazi jos lakse rolnice. Treba i to probati..
#118
Posted 26 July 2015 - 00:01
#119
Posted 26 July 2015 - 02:37
#120
Posted 26 July 2015 - 09:10
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users