Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#101 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 July 2015 - 23:18

Red je bio da ga menjas. Aj pisi kako se pokazao taj 736x18.

#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 July 2015 - 23:57

To 732 ili 736 ume da varira i izmedju proizvodjaca, bitno je da je dovoljno utegnut u pocetnom stadijumu, a sa druge strane da ima izlaznost..

Daj neke slike

#103 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 July 2015 - 00:03

ako je odradio momački e neka je i pukao, bog da mu dušu prosti...Nek ide na klin za uspomenu!
Zaebano je što zna da ostavi nasred puta, i nemaš kako nego gurka!

#104 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 July 2015 - 00:05

Mislio sam da ces spomenuti najbolji Furioso iz Francuske sto se "uvozio"

#105 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 July 2015 - 00:17

Nisam stigao da slikam, vec je padao mrak, bilo mibje bitno da napravim prevoz.
Sutra menjam mikro remen pa cu svakako poslikati.

Sto se tice proizvodjaca i nazivnih mera, svi manje vise furaju istu pricu, razlikuju se bando (10brojeva kraci), mitsuboshi (6 kraci), athena (4 br duzi) malossi specijal (6 br duzi) u nazivnoj meri, a zapravo su svi isti. Ja sam se oslonio na Dayco, ne zbog kvaliteta, znamo da nisu nista posebno, vec zbog nazivnih mera. Dajco prodaje sledece modele:
732x18,5 - zip, sfera
736x 17,5 - kymco 50 2t
736x 18 - vespa et4
740x 17,5 - pezo itd..

Iste te duzine prodaje i naraku, dok recimo athena prodaje 737 (za vise modela isti remen).
Ako cemo po malossiju, specijal za zipa nosi oznaku 734 a za vespu 738, pa pretpostavljam da sam taman za malo produzio. Namerno sam uzeo jeftin remen za probu, da znamo gde je mera, a i ako dodje veci variomat bice pun pogodak. Iz ranijih merenja sam zakljucio da do 16,5 mm potrosenosti remena variomat daje punu izlaznost tako da 18mm super dodje (18,5 standard) jer je veliki problem postaviti punih 2mm sajbnica, jednostavno nema mesta. I za ovih 1,5mm nadogradnje bolcne mora da se ukloni podloska izmedju krunice i matice.

#106 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 July 2015 - 00:21

View PostMario, on 15 July 2015 - 00:05, said:

Mislio sam da ces spomenuti najbolji Furioso iz Francuske sto se "uvozio"
Haha. Nije furioso, ovo je fabricki pia remen, nije nikad ni menjan a odneo je i pobedu na dragu :)
Sto kaze Pita, ide na poseban klin, bog da mu dusu prosti..

#107 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 July 2015 - 00:28

Ne ne Pita ima anegdote sa Furioso najboljim remenovima, iz perioda od pre 5-6 godina..

Pricace on koliko je gurao Jet-a :)

#108 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 July 2015 - 00:42

Aaa to je. Ja sam ispao idiot, imam remen kupljen vec 7-8 dana i uredno stoji u garazi, a pre mesec dna sam merio i znam da je za bacanje. Bilo je pitanje sekunde, mada ja sam sa takvim remenom trebao da krenm na Korlatos..

Sinoc sam gurao 5-6km i danas na posao ford tabanus :)

#109 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 July 2015 - 22:31

Jao kad se setim kojekakvih proba sa Furioso kaisima i njima slicnim...pa to bolje lastis iz trendze da izvadim i opasem variomat i remenice..

#110 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 July 2015 - 15:07

Malo sam dobio na krajnjoj sa novim remenom, definitivno cu morati da spustim rolnice za 0,2 - 0,3 grama. Cini mi se da ni karb nije idealan, mnogo se sada lakse oseti sta mu fali kada je prenos pravilno opterecen.

Posted Image

Posted Image

#111 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 July 2015 - 15:43

Opaaa Aco, lepa cifra, ide mali.

#112 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 July 2015 - 16:00

Hvala ali mora to bolje. Zip ima duzi prenos i od tvog lc bloka. Sledi igranka sa prenosom i karbom pa cemo da vidimo gde smo.
Mario je postavio ozbiljnu letvicu sa roxom, ne smem da se obrukam sad..

#113 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 16 July 2015 - 18:44

Daj Aca budi frend, pokopat ces me tj. sad me sram jer moj Liberty sa italkitom nece brze od ovog :)

#114 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 July 2015 - 18:55

Za krajnju brzinu je od presudnog zmacaja broj obrtaja motora. Piaggio 50cc standard ima dosta visok ugao izduva i sa nekim base auspuhom koji je voljan da se zavrti 10,5k a uz dobar prenos, krajnja je dobra.
Kitovi od 70ccm se razlikuju pa ima i onih koji su orjentisani ka manjoj potrosnji i ne vole da se vrte visoko. Na primer takvi 70cc (isto sa tg trekom) mogu da se doguraju do 10,5k obrtaja pa je krajnja maltene ista, ali snaga je mnogo veca na 70ccm pa je i ubrzanje neuporedivo bolje.
Nije posteno za porediti, ipak je zip i manji i laksi, ali da bi zadrzao tu malu potrosnju a povecao krajnju brzinu, kao sto smo vec pricali, bilo bi dobro kada nastelujes karb da produzis prenos za 10-15% ;)

#115 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 July 2015 - 23:30

Danas sam stigao malo da se posvetim zipu. Kako su temperature visoke osetan je problem sa karbom i sa prenosom. Performansi nema, jedva nakucam 77 po gps-u, a kako sam poststavio novu sajlu kilometar sata utvrdio sam da ne laze puno. Tih 77gps-a je mrvicu preko 80 po kilometar satu.

Sa 5,5gr rolnicama i novom piaggio std centralnom imao sam medjuubrzanje konstntno na 8600-8700 i kada razvrti ceo prenos nakuca do 9400 i tu je kraj. Kako je toplo, primetana je knedla na 5-5500, u startu obrtaji odlete do 9 a onda vrti na 8500 i zavrsava na 9200. Prvo sam malo kinjio karb da bi se zadrzao na 2 br manjoj dizni (66 - bez luluice) a kasnije sam probao i malossi belu. Uspeo sam da ispeglam knedle i kada je bas ugrejan vratio sam mu pune obrtaje na krajnjoj (9400), ali sam se zeznuo sa molossi belom. Sa istim rolnicama (5,5 grama sada vrti 8,2 kroz ubrzanje.. vraticu sutra piaggio centralnu da vidim gde smo..

Remen za sada deluje dobro, moj subjektivni osecaj je da sam brzi (bar je tako bilo cim sam ga postavio) ali vise ne mogu da prebacim 80gps-a sta god radio. Za 2 nedelje i 240km remen se pojeo 0,3mm. Evo slika kako lezi pozadi i koliko moze da upadne na krajnjoj

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Malo je propao pozadi od prvog postavljanja i to je najvise koliko mogu da ga podignem a da remen ne klizi, sajbnice su 1,6mm na bolcni.

Zao mi je sto je stari pukao pa ne mogu da uporedim, moracu da uzmem jedan normalne duzine pa da opet probam, i dalje nisam siguran da li je ovo boljitak ili je problem temeratura..

#116 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 July 2015 - 23:46

Znaci tu knedlu gdje obrtaji skoce na 9k pa padnu na 8500 si rijesio korigovanjem centralne opruge?
0.3mm za 240km da l' je to realno?? :blink:

#117 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 July 2015 - 23:56

Ne. Imao sam knedlu ispod rezonance treka, na 5-5,5k i desavalo mi se kada je dobro usijan da sa starta kada zavrnem pun gas davi, pa sa smanjio diznu i ponovo prestelovao sraf smese. Kad je u rezonanci, u gradskoj voznji ne mogu da osetim problem, svaki milimetar gasa radi. Medjutim kad je ugrejan, ispod rezonance je problem, nekada utrci zacas, nekada ima zadrsku da razvrti.
Sa centralnom sam samo spustio radni spektar za 400 obrtaja i konstantan je. Piaggio standard centralna je bila dobra ali kako je toplo desava se da prvo pusti obrtaje visoko (start i prva sekunda) do 9000 a onda vrati na npr 8,5 i blago raste 100-150 obrtaja..

Mislim da je bilo samo do karba, da je losa centralna imao bi propadanje.. bela je dosta meksa i ne svidja mi se sto sad trazi jos lakse rolnice. Treba i to probati..

#118 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 July 2015 - 00:01

Sto se tice remena, ovo je ona jeftina obicna varijanta, kapiram da tih prvih 0,5mm ivice vrlo brzo strada kod ne-kevlarskih i da je to ok. Tih 0,3 su ustvari samo povijene ivice. U svakom slucaju praticu situaciju i koliko se trosi i tegli.

#119 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 July 2015 - 02:37

Znaci knedlica je resena. Jel si nasao tragove klizanja remena?

#120 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 July 2015 - 09:10

Nema, iako je bio prisutan osecaj. Cak sam izvukao 0,4 mm sajbnice i ponasa se isto. Brise marker do kraja. Ja to pripisujem karbu, problem je sto sam uz karb menjao i centralnu pa tek onda probao, danas vracam std pa cu doneti konacan sud





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users