Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#81 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 May 2015 - 20:52

Ma daj Zilke bjezi, treba ti zabraniti da pricas o tuningu :D
Juce si me zamalo odgovorio od svega sto radim sa tom svojom pricom :D

#82 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 25 May 2015 - 21:39

View Postgoggyso, on 25 May 2015 - 20:47, said:

..a treća sreća.. NRG mc4 :rile:

Upravo na to ciljam! I meni zipać i crnom odelu izgleda predobro stvarno :wub:

#83 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2015 - 21:46

Pa valjda ce mecka da zaigra i pred nasim vratima jednom :)

Kad navatam mc4 pj oko 500eur mogu spokojno da tuniram sve ostalo. A nrg-a necu da pipnem. Obecavam ;)

Ma u pravu ste, ostavicemo zipica u base varijanti, yoaca ga profi okreci, obučemo ga u nove gume i bude lutkica-osica. A onaj nesrecni freester ide na dijetu pa na steroide..

#84 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 May 2015 - 02:41

..A nrg-a necu da pipnem... ahaaa, videćemo. :D

#85 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 26 May 2015 - 09:39

Ma laze bre, znam ga...

#86 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 May 2015 - 22:47

Opaaa ponovio si se sedištem...aaa pa sad je ko lutka, nije više kao odrpani pas lutalica... :)
Crni zipać je extra, baš takav kakav si postavio....i farbika Aco farbika....eventualno rezonica... :)

#87 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 May 2015 - 01:11

Sjediste super izgleda, a crna boja ce mu dati pravi "stealth" izgled.
Aco je cistokrvni tjuner, tacno znam kako mu je. I ja tako krenem da mastam da kupim jos jedan skuter pa da imam u NS i onda odlutam u mislima pa pocnem da pakujem odmah neki mid-race setup i nikad kraja...I tacno dok ne budu 3 skutera u garazi nece biti mira hehehe

Sto se tice mog misljenja mozda je ipak bolje da Zip ostane u ovakvom stanju, a da budzis frikana na mid-race kad si vec krenuo sa projektom. :)

#88 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 June 2015 - 16:38

Aca izvini sto ovdje pisem jer ne znam gdje smo pricali o usisnoj luli na airboxu. Spomenuo si da je 14mm kod piaggia, tako je isto i kod nrga mc4, runnera sp.
Isao sam bas napraviti jednu probu, kako imam 17.5karb, a usisna lula je 14mm, odlucio sam staviti malo vecu diznu i prosiriti lulu. Znaci skuter je bio dobro pogodjen ide super, svijecica boja kave, nemam zamjereke.
I stavio sam 3 broja vecu diznu, i prosirio usisnu lulu na 16mm, i skuter ide za 2kmh sporije do 80kmh po satu. Znaci dobio sam losiji rezultat sa malo vecom diznom i malo prosirenom lulom. Mjerio sam vise puta.

Sta to znaci da cilindar od 50ccm ne podnosi vise od 14mm ulazne rupe za zrak na airboxu?

#89 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 June 2015 - 16:44

Da bi dobio pun efekat lula mora biti veca od difuzora sto bi znacilo oko 18mm. A nije moguce da su losiji rezultati, jedino ako nisi dobro pogodio karburator. Vise vazduha + vise goriva= vise snage.

#90 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 June 2015 - 20:25

Nema problema dajteh, sve je to ista familija, piaggio :)

Generalno sa povecanjem lulice 2mm nista se nece dogoditi, jednostavno karb od 17,5mm je limitiran sve dok presek lulice ne preraste presek karba. Sa lulicom standard termo grupa nece raditi preko dizne 60, sve preko toga je nalivanje. Najbolji rezultat se dobije vadjenjem lulice (ostaje rupa 20mm - 12% veca rupa usisa od precnika karba) i tada AC standard termogrupa trazi oko 65 dizne (sc08 dizna 63-64, tg trek 65)
U svim kombinacijama najbolje se pokazala standard igla A22 skroz potopljena (najsiromasnije) i pilot dizna 32.

Boki potpuno si u pravu.
Dajteh, mnogo je 3 broja za 2mm vecu lulicu. Meni je pravio problem 1 broj razlike. Probaj skinuti lulicu skroz, pa probaj od 65 pa nanize. MITKOV kaze da mu LC bez lulice i sa REKORDOM 64 velika i da naliva, ide ali trosi. Ja sam zaboravio da sam motirao kajlu koja daje 20* predpaljenja, moguce da sam se zato nasao na 65 dizni..

#91 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 June 2015 - 21:55

Probao sam diznu 65 sa skinutom lulom i jako slabo ide, muce i trazi jos benzina.

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 June 2015 - 12:26

i poštarska u projekti base 50

#93 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 23 June 2015 - 11:39

Meni je isto mlitavo radio dok je bio 50cc bez lule a dizna 68 bila.
Nakon sto je kit sjeo je prodiso pa sam izvadio lulu

#94 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 12:35

Meni kad sam reducirao usis sa 38x25 mm na okruglu rupu 22 mm skuter nije radio nikako. Pa sam ostavio rupcagu i diznu 86 jer mi skuter tako odlicno ide,a trosi oko 4 litre.

#95 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 June 2015 - 20:05

Da ne bude da sam ostao duzan krajnju brzinu. U medjuvramenu sam osvezio usis sa karbonit lamelicama kao i laganim ciscenjem i servisom karba i filtera
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Ovo trunje sam pronasao u loncetu karba
Posted Image
Unutra soc od kafe, posle nepunih 1000km
Posted Image

Posted Image

Cekam da stigne sajla km sata i obrtomer pa cu testirati vise stvari, odnos lulice sa krjnjom brzinom i potrosnjom kao i vise tipova auspuha. Evo 2 skrinšota od juce, voznja u saobracaju.

Posted Image
Posted Image

Prva slika je relno stanje stvari, krajnja kako sedim i kako inace merimo. Drugi screen je trka protiv kymca 125 kroz saobracaj, zalegnut u firungu iza automobila.



#96 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 June 2015 - 21:23

kakva je to kafa i bakar ? šta se kod vas tankuje

#97 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 June 2015 - 23:21

Prosto ne verujem da je to od goriva za 1000km, pre mesec i po dana sam cistio karb i menjao crevca. Izgleda da cu morati da skidam rezervoar i da ga isperem.

#98 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 June 2015 - 23:24

Da, moguce je da sere iz rezervara...

#99 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 July 2015 - 21:56

Update :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Odsluzio je momacki..

Poslednje merenje 16,1mm uhvatio sam 72gps-a. Primetio sam u poslednja dva-tri dana zvucne oscilacije i blage vibracije kada izvrti prenos do kraja i kada se vozim na obrtaje. Bilo je prisutno i blago propadanje obrtaja pred kraj prenosa, pripisivao sam to vrucini i centralnoj opruzi.

Vec ranije sam pazario remen, znao sam da je ovaj na izdisaju ali jednostavno slabo imam vremena za svoje skutere pa nisam ni stigao da ga zamenim. Fabricki na ovaj noviji tip kratkog bloka ide 18,5x732. Nanjuskao sam na netu da kymco/honda i neki modeli gy6 nose 17,5x 736 pa sam razmisljao da probam malo duzi remen da bi se iskoristio potencijal velikih 134 remenica, i onda sasvim slucajno pronadjem da na vespu ET4 (125 4t) ide fabricki 18 x 736 pa sam uzeo za probu.

Prvi utisci su pozitivni, nov remen se pakuje na bolcnu sa 1,5mm sajbnicom, stoji kako treba, ne klizi. Mislim da cu imati malo ceskanja po bloku sa gornje i donje strane, zbog duzine remena. Krajnju jos nisam merio, sve ostalo je ok, naravno pravilno optrecen remen sada trazi malo lakse rolnice. Oseti se boljitak u pocetnom ubrzanju i vidi se na oko da bolje stoji od originalnog u zadnjim remenicama. Sve sam uradio brzo ispred kuce, planiram uskoro menjanje mikro remena, pa cu uslikati kako stoji remen i razlike..

#100 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 14 July 2015 - 22:18

da i ti osetis kako je ici autobusom na posao :D kais da se donese i da se stavi na nasu policu sa sjebanim delovima za uspomenu :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users