#81
Posted 25 May 2015 - 20:52
Juce si me zamalo odgovorio od svega sto radim sa tom svojom pricom
#83
Posted 25 May 2015 - 21:46
Kad navatam mc4 pj oko 500eur mogu spokojno da tuniram sve ostalo. A nrg-a necu da pipnem. Obecavam
Ma u pravu ste, ostavicemo zipica u base varijanti, yoaca ga profi okreci, obučemo ga u nove gume i bude lutkica-osica. A onaj nesrecni freester ide na dijetu pa na steroide..
#84
Posted 26 May 2015 - 02:41
#85
Posted 26 May 2015 - 09:39
#86
Posted 26 May 2015 - 22:47
Crni zipać je extra, baš takav kakav si postavio....i farbika Aco farbika....eventualno rezonica...
#87
Posted 27 May 2015 - 01:11
Aco je cistokrvni tjuner, tacno znam kako mu je. I ja tako krenem da mastam da kupim jos jedan skuter pa da imam u NS i onda odlutam u mislima pa pocnem da pakujem odmah neki mid-race setup i nikad kraja...I tacno dok ne budu 3 skutera u garazi nece biti mira hehehe
Sto se tice mog misljenja mozda je ipak bolje da Zip ostane u ovakvom stanju, a da budzis frikana na mid-race kad si vec krenuo sa projektom.
#88
Posted 07 June 2015 - 16:38
Isao sam bas napraviti jednu probu, kako imam 17.5karb, a usisna lula je 14mm, odlucio sam staviti malo vecu diznu i prosiriti lulu. Znaci skuter je bio dobro pogodjen ide super, svijecica boja kave, nemam zamjereke.
I stavio sam 3 broja vecu diznu, i prosirio usisnu lulu na 16mm, i skuter ide za 2kmh sporije do 80kmh po satu. Znaci dobio sam losiji rezultat sa malo vecom diznom i malo prosirenom lulom. Mjerio sam vise puta.
Sta to znaci da cilindar od 50ccm ne podnosi vise od 14mm ulazne rupe za zrak na airboxu?
#89
Posted 07 June 2015 - 16:44
#90
Posted 07 June 2015 - 20:25
Generalno sa povecanjem lulice 2mm nista se nece dogoditi, jednostavno karb od 17,5mm je limitiran sve dok presek lulice ne preraste presek karba. Sa lulicom standard termo grupa nece raditi preko dizne 60, sve preko toga je nalivanje. Najbolji rezultat se dobije vadjenjem lulice (ostaje rupa 20mm - 12% veca rupa usisa od precnika karba) i tada AC standard termogrupa trazi oko 65 dizne (sc08 dizna 63-64, tg trek 65)
U svim kombinacijama najbolje se pokazala standard igla A22 skroz potopljena (najsiromasnije) i pilot dizna 32.
Boki potpuno si u pravu.
Dajteh, mnogo je 3 broja za 2mm vecu lulicu. Meni je pravio problem 1 broj razlike. Probaj skinuti lulicu skroz, pa probaj od 65 pa nanize. MITKOV kaze da mu LC bez lulice i sa REKORDOM 64 velika i da naliva, ide ali trosi. Ja sam zaboravio da sam motirao kajlu koja daje 20* predpaljenja, moguce da sam se zato nasao na 65 dizni..
#91
Posted 07 June 2015 - 21:55
#92
Posted 22 June 2015 - 12:26
#93
Posted 23 June 2015 - 11:39
Nakon sto je kit sjeo je prodiso pa sam izvadio lulu
#94
Posted 23 June 2015 - 12:35
#95
Posted 25 June 2015 - 20:05
Ovo trunje sam pronasao u loncetu karba
Unutra soc od kafe, posle nepunih 1000km
Cekam da stigne sajla km sata i obrtomer pa cu testirati vise stvari, odnos lulice sa krjnjom brzinom i potrosnjom kao i vise tipova auspuha. Evo 2 skrinšota od juce, voznja u saobracaju.
Prva slika je relno stanje stvari, krajnja kako sedim i kako inace merimo. Drugi screen je trka protiv kymca 125 kroz saobracaj, zalegnut u firungu iza automobila.
#96
Posted 25 June 2015 - 21:23
#97
Posted 25 June 2015 - 23:21
#98
Posted 25 June 2015 - 23:24
#99
Posted 14 July 2015 - 21:56
Odsluzio je momacki..
Poslednje merenje 16,1mm uhvatio sam 72gps-a. Primetio sam u poslednja dva-tri dana zvucne oscilacije i blage vibracije kada izvrti prenos do kraja i kada se vozim na obrtaje. Bilo je prisutno i blago propadanje obrtaja pred kraj prenosa, pripisivao sam to vrucini i centralnoj opruzi.
Vec ranije sam pazario remen, znao sam da je ovaj na izdisaju ali jednostavno slabo imam vremena za svoje skutere pa nisam ni stigao da ga zamenim. Fabricki na ovaj noviji tip kratkog bloka ide 18,5x732. Nanjuskao sam na netu da kymco/honda i neki modeli gy6 nose 17,5x 736 pa sam razmisljao da probam malo duzi remen da bi se iskoristio potencijal velikih 134 remenica, i onda sasvim slucajno pronadjem da na vespu ET4 (125 4t) ide fabricki 18 x 736 pa sam uzeo za probu.
Prvi utisci su pozitivni, nov remen se pakuje na bolcnu sa 1,5mm sajbnicom, stoji kako treba, ne klizi. Mislim da cu imati malo ceskanja po bloku sa gornje i donje strane, zbog duzine remena. Krajnju jos nisam merio, sve ostalo je ok, naravno pravilno optrecen remen sada trazi malo lakse rolnice. Oseti se boljitak u pocetnom ubrzanju i vidi se na oko da bolje stoji od originalnog u zadnjim remenicama. Sve sam uradio brzo ispred kuce, planiram uskoro menjanje mikro remena, pa cu uslikati kako stoji remen i razlike..
#100
Posted 14 July 2015 - 22:18
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users