Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#341 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 May 2016 - 11:34

Gogy, fale mi neki delovi, evo dajteh ce nabaviti...
Sledi novi klip, buš i hon pa igrarija oko montaze hladnjaka i plastika. Fali neki davac i pokazivac temperature, ja se nadam da ce ove sezone zavrteti :)

#342 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 May 2016 - 12:45

E jedva čekam. Termostat sam ti dao sa glavom al davač nisam imao jbg. Mada, možeš naći neki digitalni termometar sa sondom, pa uvrnuti u glavu neki mesingani šeraf i bušnuti rupu za sondu al ne skroz da ne procuri, ja bi tako... Eno ima onih malih multimetara sa sve sondom za merenje temperature, bilo na pijacama za smešne pare, a može da ti meri i napon na aku...

#343 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 May 2016 - 07:14

E jbm ti baksuzluka...nema goreg od tako lepo pripremljenog puta da te zadesi ovako nesto...steeeetaaa!!

Genijalan si sto je rasturanje odmah palo pored puta..svaka cast

#344 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 25 May 2016 - 09:02

E, Aco , iscitao sam zadnjih par strana ...a, za ovu laku generalnu na putu svaka cast! Nista nas ne sme iznenaditi ! Kako se to moglo dogoditi ? Da ispadne osigurac ? Ja sam slicno prosao pre jedno tri godine kad sam se vracao iz NS-a , tamo presao oko 150 km i na ulazu u SM, samo promenio ler gas u jednom trenutku , smanjio obrtaje , ja tako dosao jos tri km do domicilne garaze , kad se ohladio , vidim nesto mutno kurbla , nije to to , rastavim , deo osiguraca se smestio u gornjoj zoni klipa , deo nestao . presao preko karika , pocepao cilindar i sve to posle 6700 km , a nista nije dirano ??? I ko kaze da gremlini ne postoje ?!

A, vidim i da si imao probleme sa zaptivacem auspuha , ko to nije imao ( kao ti i ja ) ne zna sta su muke ...jedno vreme sam samo lezao pod njim i menjao zaptivace na svakih 20-30 km dok nisam ( na svu srecu ) resio...

Ah, vidim da ce na skupu biti razmene delova ...dobro je to da se ispomazemo , a i kafa ce biti toplija ....neka, neka , dobro je ...konacno nam i najavljuju za Nedelju tridesetak stepeni ...vidimo se ...

#345 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 May 2016 - 09:19

A ciji osigurac si koristio? I meni se desilo kad sam uzeo jedan skuter i prije negoli sam ga otvoorio tokom testne voznje mi izletio osogirac. Materijal je bio od najobicnije zice. I 2 puta sam zatekao osigirac na pola puta do ispadanja, e tu sam se iskrstio i zahvalio bogu.


Inace uzimam samo originalne osigurace za piaggio, ili u polini, malossi pakovanju, prvjereno nikad nisu istrcali, tesko ih je deformirati.

#346 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2016 - 11:20

Daa, sve je jasno kvalitet opravdava cenu.

Ovde se desilo da sam u stari ac cilindar spakovao polovni khi klip sa 2 karike. Klip je dosao uz gogyev 50lc, ok je izgledao, medjutim niko to ne moze da garantuje koliko je pregazio.. bolcna i osiguraci su njegovi..

Razgovarao sam kasnije sa Mariom. Nece osigurac nikada sam od sebe da izleti, njega gura bolcna. Uzrok moze biti tolerancija u iglicastom ili pojedenost bolcne, pa usled sile okretanja, bolcna izabere stranu na koju ce da bezi.

Ovde je potvrdjeno staro pravilo, SVAKI put kada se skida klip treba novi iglicasti i novi osiguraci. Ako se ne zameni iglicasti, jede se bolcna, napravi staze koje se osete pod prstom, par stotih i tu je kraj...

Kada sam se vratio u garazu, bacio sam sve stare klipove, bolcne, polovne osigurace. Nema vise ono,mozda zatreba :)

Spakovao sam polini corsa 50, sa novim C malossi. Imao sam ih, bilo mi zao da ih koristim a i zakleo bih se da C tip nikada ne moze da iskoci ili pukne!

#347 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 May 2016 - 13:10

Na minarelliju sam uvijek koristio C tip od malossija, i uvijek nov. Nikada nisam stavio 2x isti osigirac, jednostavno mi je to strano i imam pretpostavku da ce sigurno izletiti ako ga ponovno ugradim.
A opcenito mi nikada nije izletio osigurac kojo sam nov ugradio.
Jednom sam nasao osigirac koji je se klimao, neko ga je presavio malo, ali nije ispao. Sve je to zbog druge ugradnje.



#348 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 May 2016 - 20:30

Danas smo se fino navozali, skup u Ns-u, kafica na Spensu, klopa, druzenje...

Spakovao sam serijski pohabani cilindar sa originalnim utrosenim piaggio klipom sa samo jednom karkom :)
Predjoh 150km, potrosnja zadovoljavajuca.

Imao sam mali peh sa odvrtanjem brezona topa na auspuhu, ali to je reseno usput u roku od 3 minuta...

Imam par fotki od čiča Maria

Attached File  uploadfromtaptalk1464550122840.png   479.06K   36 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1464550145770.png   488.56K   37 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1464550162936.png   441.59K   39 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1464550180907.png   432.91K   39 downloads

Fino me posluzio, sad malo prikupljanje energije pa konacno prelazimo na Lc :)

#349 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 May 2016 - 21:21

Zipac je odlican, a kad bude LC ima da ispreskace base klasu hehe

#350 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 May 2016 - 23:02

Svaka čast, to se zove upornost, šta god da je samo da se vrti i stigne do odredišta, ali za to treba i hrabrosti koje tebi ne nedostaje. Priznajem, ja se nebih usudio...

#351 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 May 2016 - 23:04

Jbte kako napadas ove krivine pa ovo je stahota...

#352 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 13:05

Stanje po povratku iz Ns-a u nedelju. Napunjen do cepa, 4.1/100 otvorenog puta...
Attached File  uploadfromtaptalk1464954846917.jpg   326.6K   26 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1464954867571.jpg   308.72K   29 downloads

Danas sam overio skoro 100km iskljucivo gradske voznje, kreni pun gas, 50metara, stani uruci postu, opet kreni i tako u krug...

Attached File  uploadfromtaptalk1464955020843.jpg   256.92K   26 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1464955032352.jpg   237.08K   24 downloads

Do cepa 4,7l.

Obzirom da je cilindar (stok 50) izrisovan i da klip ima samo jednu celu kariku (zazor 0,2-0,25mm), dobro je...

Postavka phva 17,5 ed je:
Klipic 30
Atomizer 209fa
Igla a7 na sredini
Pilot 32
Glavna 68
Saug 45
Malossi filter i lulica 18mm...

Malo sam bogatiji bio ovih toplih dana, trebalo bi probati spustiti iglu za podeok ili mozda i 66 diznu. Takodje, trenutno je stara originalana piaggio centralna i sa rolnicama od 4,5gr vrti 8900 medjubrzanje (blago prevrtavam) sto na krajnjoj daje 9050 obrtaja i 80-85 po satu (72-3 gps-a) sa tecnigas trek auspuhom...

#353 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 June 2016 - 16:43

Kako to da ne juris manju lulicu na airboxu? Bit ce zeru manje startan ali ekonomicnost bi morala ici gore.

Bas sam jucer naletio na zipa, ali 4T, na semaforu. Covjek na njemu ima jedno dobrih 120kg, ako ne i vise, posto se ne vidi pola zipa pod njim. I ja ga jos pustio reko sad kad se napati dok krene, pa kad mu se krenu ubacivati auti, malo da se prisjetim kako je to izgledalo dok sam vozio zipa 4T... cika napuco gas i izletio da se nisam snasao i ode on prvi. Poslje sam vidio da su blokovi 50ccm, ali to ne moze tako ici bez 70ccm nikako. Iznenadio me.

#354 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 16:58

Pisao sam negde, najbolja potrosnja mi je kada je lulica priblizna precniku karba, sa stok 14mm sam imao vecu potrosnju, takodje i bez lulice, onda je rupa 22mm. Probao sam razne kombinacije, i na 70 (airsal, malossi, dr evo) i na 50ccm. Ovo je najoptimalnije i najlinearniji je u voznji, ide u brdo i sa pola gasa, zato sam pisao postavku karba...

Meni su sve vise znimljivi ti hiper4 agregati pojavom raznih brendova na trzistu. Stok 4t ima 3,8ks sto je smesno, medjutim malossi prodaje odblokirani cdi i uz njihov kit od 80ccm snaga raste na 9ks pri 11000! Takodje, video sam naraku racing bregastu za novi tip glave sa 4 ventila, to su ovi noviji na fly-u, a ima i malossi izvedbu za isti.. mogu da zamislim kako to fino ide a malo trosi, obzirom da je 4v injection. Jedini problem je sto je kit+glava+brega+ecu 700eura...

#355 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 June 2016 - 17:02

Jedino da umjesto malossi red sponge filtera, ubaci neki manje propustan (npr polini double-layer) ako se ganja manja potrošnja :)

Sta ti je reci Zip, to čudo radi i sa jednom karikom i ide uz frusku uz 4 litre :)

Sent from my C5503 using Tapatalk



#356 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 June 2016 - 17:18

To ti je Aco potrosnja kao i meni na Apriliji.

Koliko sam ja zapazio tu treba naci idealan odnos izmedju lule i glavne dizne da bi se dobilo i na potrosnji a i na performansama

#357 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 June 2016 - 17:21

Jbg, Piaggio je Piaggio, stvarno su ga majstorski uradili inžinjeri, mora da su bili neki tuneri entuziasti u mladosti.

#358 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 17:30

View PostDepe, on 03 June 2016 - 17:18, said:

To ti je Aco potrosnja kao i meni na Apriliji.

Koliko sam ja zapazio tu treba naci idealan odnos izmedju lule i glavne dizne da bi se dobilo i na potrosnji a i na performansama
Jasno je, medjutim moj agregat je za bacanje i znam da ovaj isti agregat koji sam vozio na freeju trosi 3,8-4l, zato sam pisao kod tebe u temi da moze tvoja srka jos da se ustimuje.
Takodje, ja bas extremno opterecujem potrosnju, jer nosim postu sa njim, a to znaci voznja 20 metara pa ugasim, pa 50metara gasa pa ugasim i tako 20km svakodnevno...


Evo kako izgleda moj cilindar :(
Attached File  uploadfromtaptalk1464971252540.jpg   213.22K   26 downloads


#359 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 June 2016 - 17:42

Au bas je pohaban, ja sam nov u ovim vodama stelovanja motora ali sam dosta naucio na ovom forumu.

#360 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 17:47

Lauda, i ja sam mislio da sundjer ima mnogo udela, medjutim treba naci optimum. Moze se dobiti slican rezultat sa recimo boxom bez lule i stok sundjerom ili naprimer 16lula i extra protocan filter. Naravno, svaku postavku moram ispratiti stelom na igli i dizni, medjutim, shvatio sam da su dell dosta nezahalni jer se takve koncepcije i u njih idu dosta velike pilotke ako ih poredimo s mikuni programom.

Kada sam vozio manji precnik lule, kuburio sam sa malim otklonima gasa, uvek sam se zalio na nalivanje, probao sam da krivim limic, presao sa el sauha na rucni, uvrtao najmanju pilotku koju sam nasao, dok nisam shvatio da recimo mikuni 16 ima slican konus igle a fabricki nosi pilotku 20!

Posto je 32 najmanja koju imam, resio sam da prvo dovedem ler i pocetne otklone u optimum.
Nabavio sam ED tip phva i zamenio za moj postojeci RD, prvenstveno sto id i ed karbovi imaju sauh diznu i mogucnost da ih smanjim. Zatim sam iskoristio najmanju pilotku uz najsiromasniji atomizer 209 da precnikom lule dobijem optimum, tu sam se pronasao na precniku karba. Imao sam malo poteskoca sa srednjim otklonima, bio je siromasan, ali sam to resio sa ostrijom a7 iglom i klipicem od RD-a (30*) posto je uz ED dosao klipic 45*. Glavnu diznu sam kasnije lako nalazio, i uglavnom na svim setupima (stok 50, airsal 65, malossi i dr evo 70) je bilo dovoljno samo menjati glavnu diznu, retko sam pomerao sraf smese za po mozda 10 minuta... jedini problem mi je pravila polini corsa, ali tu sam ubedjen da je cilindar u banani..

Najbitnije, imao sam linearnu vozivost, i uz stok bojler (trazio vecu pilotku) i uz tg trek i top nardo, na svim otklonima rucice.

Dakle, propustljivost filtera kao i precnik lulice su priozvoljni i individualni, bitno je samo da se dobro ukomponuju.

Tvrdim da precnik lulice koji je znatno manji od precnika karba daje nelinearnu prgavost na malim otklonima i dosta veliku potrosnju na phva seriji. Slicno je i sa debljim filterima.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users