#341
Posted 23 May 2016 - 11:34
Sledi novi klip, buš i hon pa igrarija oko montaze hladnjaka i plastika. Fali neki davac i pokazivac temperature, ja se nadam da ce ove sezone zavrteti
#342
Posted 23 May 2016 - 12:45
#343
Posted 25 May 2016 - 07:14
Genijalan si sto je rasturanje odmah palo pored puta..svaka cast
#344
Posted 25 May 2016 - 09:02
A, vidim i da si imao probleme sa zaptivacem auspuha , ko to nije imao ( kao ti i ja ) ne zna sta su muke ...jedno vreme sam samo lezao pod njim i menjao zaptivace na svakih 20-30 km dok nisam ( na svu srecu ) resio...
Ah, vidim da ce na skupu biti razmene delova ...dobro je to da se ispomazemo , a i kafa ce biti toplija ....neka, neka , dobro je ...konacno nam i najavljuju za Nedelju tridesetak stepeni ...vidimo se ...
#345
Posted 25 May 2016 - 09:19
Inace uzimam samo originalne osigurace za piaggio, ili u polini, malossi pakovanju, prvjereno nikad nisu istrcali, tesko ih je deformirati.
#346
Posted 25 May 2016 - 11:20
Ovde se desilo da sam u stari ac cilindar spakovao polovni khi klip sa 2 karike. Klip je dosao uz gogyev 50lc, ok je izgledao, medjutim niko to ne moze da garantuje koliko je pregazio.. bolcna i osiguraci su njegovi..
Razgovarao sam kasnije sa Mariom. Nece osigurac nikada sam od sebe da izleti, njega gura bolcna. Uzrok moze biti tolerancija u iglicastom ili pojedenost bolcne, pa usled sile okretanja, bolcna izabere stranu na koju ce da bezi.
Ovde je potvrdjeno staro pravilo, SVAKI put kada se skida klip treba novi iglicasti i novi osiguraci. Ako se ne zameni iglicasti, jede se bolcna, napravi staze koje se osete pod prstom, par stotih i tu je kraj...
Kada sam se vratio u garazu, bacio sam sve stare klipove, bolcne, polovne osigurace. Nema vise ono,mozda zatreba
Spakovao sam polini corsa 50, sa novim C malossi. Imao sam ih, bilo mi zao da ih koristim a i zakleo bih se da C tip nikada ne moze da iskoci ili pukne!
#347
Posted 25 May 2016 - 13:10
A opcenito mi nikada nije izletio osigurac kojo sam nov ugradio.
Jednom sam nasao osigirac koji je se klimao, neko ga je presavio malo, ali nije ispao. Sve je to zbog druge ugradnje.
#348
Posted 29 May 2016 - 20:30
Spakovao sam serijski pohabani cilindar sa originalnim utrosenim piaggio klipom sa samo jednom karkom
Predjoh 150km, potrosnja zadovoljavajuca.
Imao sam mali peh sa odvrtanjem brezona topa na auspuhu, ali to je reseno usput u roku od 3 minuta...
Imam par fotki od čiča Maria
uploadfromtaptalk1464550122840.png 479.06K 36 downloads
uploadfromtaptalk1464550145770.png 488.56K 37 downloads
uploadfromtaptalk1464550162936.png 441.59K 39 downloads
uploadfromtaptalk1464550180907.png 432.91K 39 downloads
Fino me posluzio, sad malo prikupljanje energije pa konacno prelazimo na Lc
#349
Posted 29 May 2016 - 21:21
#350
Posted 29 May 2016 - 23:02
#351
Posted 30 May 2016 - 23:04
#352
Posted 03 June 2016 - 13:05
uploadfromtaptalk1464954846917.jpg 326.6K 26 downloads
uploadfromtaptalk1464954867571.jpg 308.72K 29 downloads
Danas sam overio skoro 100km iskljucivo gradske voznje, kreni pun gas, 50metara, stani uruci postu, opet kreni i tako u krug...
uploadfromtaptalk1464955020843.jpg 256.92K 26 downloads
uploadfromtaptalk1464955032352.jpg 237.08K 24 downloads
Do cepa 4,7l.
Obzirom da je cilindar (stok 50) izrisovan i da klip ima samo jednu celu kariku (zazor 0,2-0,25mm), dobro je...
Postavka phva 17,5 ed je:
Klipic 30
Atomizer 209fa
Igla a7 na sredini
Pilot 32
Glavna 68
Saug 45
Malossi filter i lulica 18mm...
Malo sam bogatiji bio ovih toplih dana, trebalo bi probati spustiti iglu za podeok ili mozda i 66 diznu. Takodje, trenutno je stara originalana piaggio centralna i sa rolnicama od 4,5gr vrti 8900 medjubrzanje (blago prevrtavam) sto na krajnjoj daje 9050 obrtaja i 80-85 po satu (72-3 gps-a) sa tecnigas trek auspuhom...
#353
Posted 03 June 2016 - 16:43
Bas sam jucer naletio na zipa, ali 4T, na semaforu. Covjek na njemu ima jedno dobrih 120kg, ako ne i vise, posto se ne vidi pola zipa pod njim. I ja ga jos pustio reko sad kad se napati dok krene, pa kad mu se krenu ubacivati auti, malo da se prisjetim kako je to izgledalo dok sam vozio zipa 4T... cika napuco gas i izletio da se nisam snasao i ode on prvi. Poslje sam vidio da su blokovi 50ccm, ali to ne moze tako ici bez 70ccm nikako. Iznenadio me.
#354
Posted 03 June 2016 - 16:58
Meni su sve vise znimljivi ti hiper4 agregati pojavom raznih brendova na trzistu. Stok 4t ima 3,8ks sto je smesno, medjutim malossi prodaje odblokirani cdi i uz njihov kit od 80ccm snaga raste na 9ks pri 11000! Takodje, video sam naraku racing bregastu za novi tip glave sa 4 ventila, to su ovi noviji na fly-u, a ima i malossi izvedbu za isti.. mogu da zamislim kako to fino ide a malo trosi, obzirom da je 4v injection. Jedini problem je sto je kit+glava+brega+ecu 700eura...
#355
Posted 03 June 2016 - 17:02
Sta ti je reci Zip, to čudo radi i sa jednom karikom i ide uz frusku uz 4 litre
Sent from my C5503 using Tapatalk
#356
Posted 03 June 2016 - 17:18
Koliko sam ja zapazio tu treba naci idealan odnos izmedju lule i glavne dizne da bi se dobilo i na potrosnji a i na performansama
#357
Posted 03 June 2016 - 17:21
#358
Posted 03 June 2016 - 17:30
Depe, on 03 June 2016 - 17:18, said:
Koliko sam ja zapazio tu treba naci idealan odnos izmedju lule i glavne dizne da bi se dobilo i na potrosnji a i na performansama
Takodje, ja bas extremno opterecujem potrosnju, jer nosim postu sa njim, a to znaci voznja 20 metara pa ugasim, pa 50metara gasa pa ugasim i tako 20km svakodnevno...
Evo kako izgleda moj cilindar
uploadfromtaptalk1464971252540.jpg 213.22K 26 downloads
#359
Posted 03 June 2016 - 17:42
#360
Posted 03 June 2016 - 17:47
Kada sam vozio manji precnik lule, kuburio sam sa malim otklonima gasa, uvek sam se zalio na nalivanje, probao sam da krivim limic, presao sa el sauha na rucni, uvrtao najmanju pilotku koju sam nasao, dok nisam shvatio da recimo mikuni 16 ima slican konus igle a fabricki nosi pilotku 20!
Posto je 32 najmanja koju imam, resio sam da prvo dovedem ler i pocetne otklone u optimum.
Nabavio sam ED tip phva i zamenio za moj postojeci RD, prvenstveno sto id i ed karbovi imaju sauh diznu i mogucnost da ih smanjim. Zatim sam iskoristio najmanju pilotku uz najsiromasniji atomizer 209 da precnikom lule dobijem optimum, tu sam se pronasao na precniku karba. Imao sam malo poteskoca sa srednjim otklonima, bio je siromasan, ali sam to resio sa ostrijom a7 iglom i klipicem od RD-a (30*) posto je uz ED dosao klipic 45*. Glavnu diznu sam kasnije lako nalazio, i uglavnom na svim setupima (stok 50, airsal 65, malossi i dr evo 70) je bilo dovoljno samo menjati glavnu diznu, retko sam pomerao sraf smese za po mozda 10 minuta... jedini problem mi je pravila polini corsa, ali tu sam ubedjen da je cilindar u banani..
Najbitnije, imao sam linearnu vozivost, i uz stok bojler (trazio vecu pilotku) i uz tg trek i top nardo, na svim otklonima rucice.
Dakle, propustljivost filtera kao i precnik lulice su priozvoljni i individualni, bitno je samo da se dobro ukomponuju.
Tvrdim da precnik lulice koji je znatno manji od precnika karba daje nelinearnu prgavost na malim otklonima i dosta veliku potrosnju na phva seriji. Slicno je i sa debljim filterima.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users