#381
Posted 31 July 2016 - 21:08
uploadfromtaptalk1469994710022.jpg 323.32K 32 downloads
uploadfromtaptalk1469994730347.jpg 223.04K 32 downloads
uploadfromtaptalk1469994753402.jpg 224.74K 38 downloads
Posle danasnje voznjice zatekao sam ovo
uploadfromtaptalk1469994779029.jpg 225.4K 35 downloads
E pa dasta je bilo!
Posto nisam servisirao treka, resih da nesto malo ispravim prirubnicu na nardu (iako znam da ce posle mesc dana pokriviti usled toplote i prosliniti) i taki zamenim ovaj fabricki koji em sto ne daje rezultate em sto je potrosnja ista..
uploadfromtaptalk1469994939808.jpg 570.74K 37 downloads
Stara boljka, setup karba naopacke odmah... rolnice 4 grama dole, drugo kvacilo, oprugice, opruga...
uploadfromtaptalk1469995015768.jpg 580.05K 32 downloads
uploadfromtaptalk1469995042019.jpg 507.29K 31 downloads
uploadfromtaptalk1469995071217.jpg 533.74K 30 downloads
Wow, koja razlika, svaki put se odusevim u rezonanci, ali ostaje stara boljka, spuh je za jace cilindre, jednostavno, ispod 6k nema snage, treba mnogo jaka centralna, koja ce naravo krasti krajnju brzinu i pojesti remen...
Karb: prebogat na skoro svim otklonima, malo bogatiji na full gasu. Skinuo sam homemade suzenje od 15mm koje sam koristio uz stok auspuh.
uploadfromtaptalk1469995290115.jpg 209.21K 33 downloads
uploadfromtaptalk1469995300719.jpg 248.37K 35 downloads
Ostavio sam rucno pravljenu lulicu 18mm i fabricki sundjer, pilot sam vratio 32, ivla A7 na sredini i spustio sam glavnu diznu na 62, pa cu videti kako se ponasa par dana kroz voznju..
Pilotku nemam manju, imam opciju prosetati iglu ili ubaciti siromasniju, ako to ne urodi plodom na nizim otklonima mogu samo postaviti protocniji filter pa prepakovati kompletnu postavku ponovo ka malo bogatijem... takodje, ni centralnu nisam pogodio, znaci morace malo tvrdja od ove plave malossi a to znaci da cu morati mekse oprugice na kavcilu i opet rolnice malo teze... kako god, kad se razvrti, bolje je nego sa stok spuhom, a posto nas uskoro ceka put za N Sad i drag race, bolje je i ovako nego putovati do NS-a sa maximalnih 70 po satu. Od takmicenja i ne ocekujem previse
uploadfromtaptalk1469995681846.jpg 420.09K 35 downloads
Sent from my GT-I9192
#382
Posted 31 July 2016 - 21:35
#383
Posted 03 August 2016 - 22:06
Naravno, jos tvrdja opruga uz mekse oprugice kvacila i nesto teze rolnice mogu da daju iste performanse i dugotrajnije resenje, ali ova 50ka je slabasna i gubim i po 10 na sat na krajnjoj sa tvrdom centralnom. Bas je zeznuto kad prgav spuh treba da se usaglasi sa stok-ubogaljenim cilindrom.
uploadfromtaptalk1470257780646.jpg 367.16K 25 downloads
Sent from my GT-I9192
#384
Posted 03 August 2016 - 22:11
Jel imaš onaj malossi torsion control da ubaciš, plastični umetak na centralnu oprugu...On zna da pomogne u tom početnom stadijumu sabijanja opruge...
#385
Posted 03 August 2016 - 22:15
To je jedna od stavki koju cu morati isprobati..
Sent from my GT-I9192
#386
Posted 07 August 2016 - 17:36
Sve je pocelo od slinjenja izmedju bocnih plastika i rezervoara ulja. Rasklopio sve, da se opere..
uploadfromtaptalk1470585850393.jpg 329.96K 24 downloads
uploadfromtaptalk1470585870728.jpg 245.41K 28 downloads
Posle pranja, rekoh, ajd kad sam vec sve rasturio, da pregledam i da dotegnem... u medjuvremenu, vidim da bocne plastike oped drljaju po airboxu, a za sve je krivac centralni selen u nosacu motora, uvija se..
uploadfromtaptalk1470585997395.jpg 311K 27 downloads
uploadfromtaptalk1470586025564.jpg 343.28K 25 downloads
uploadfromtaptalk1470586038328.jpg 335K 22 downloads
uploadfromtaptalk1470586079728.jpg 405.25K 22 downloads
Pa rekoh, ajd kad sam vec tu, da probam da produzim amort prepakivanjem gornje odstojne gume na donju stranu, ispod nosaca na ramu
uploadfromtaptalk1470586155492.jpg 354.01K 20 downloads
uploadfromtaptalk1470586167317.jpg 370.29K 21 downloads
uploadfromtaptalk1470586180547.jpg 316.51K 22 downloads
Znam da nije najsrecnije resenje, uvijace se jos vise, al kao da probam da dobijem tih 3-4 santimetra...
uploadfromtaptalk1470586235305.jpg 465.16K 23 downloads
Pa rekoh, ajd kad sam tu, da prekontrolisem i dotegnem glavu volana
uploadfromtaptalk1470587401484.jpg 315.64K 23 downloads
uploadfromtaptalk1470587414102.jpg 277.45K 24 downloads
A posto generalno nisam zadovoljan sa viljuskama i njihovim radom, resih da ulijem jos malo ulja i pretresem kocnice pred put
uploadfromtaptalk1470587584824.jpg 236.94K 27 downloads
uploadfromtaptalk1470587624578.jpg 235.33K 29 downloads
uploadfromtaptalk1470587641064.jpg 245.92K 28 downloads
uploadfromtaptalk1470587656544.jpg 246.71K 28 downloads
uploadfromtaptalk1470587670460.jpg 233.37K 35 downloads
uploadfromtaptalk1470587705033.jpg 244.1K 36 downloads
Ocistio i prekontrolisao kocnice
uploadfromtaptalk1470587732304.jpg 478.16K 41 downloads
I djiha dhiha je spreman za sledeci skup
uploadfromtaptalk1470587761983.jpg 491K 37 downloads
uploadfromtaptalk1470587774960.jpg 512.07K 37 downloads
#387
Posted 07 August 2016 - 21:50
#388
Posted 13 August 2016 - 21:29
Mario, on 07 August 2016 - 21:50, said:
Za sada sam zadovoljan, prednjica je kao nikad do sada, a ova mozgarija sa zadnjim amortom je promasaj definitivno, previse se uvija..
Sada imam po 85-90cl u svakom stapu, ne mogu sa sigurnoscu da kazem tacno, ali je doata bolje nego prvi put kada sam sipao 60cl u svaki stap.
Danas finalni ninuti tuniga
Salim se, prekontorlisani svi srafovi pred put i ponovo opran...
uploadfromtaptalk1471120123745.jpg 329.73K 25 downloads
uploadfromtaptalk1471120135678.jpg 370.6K 28 downloads
uploadfromtaptalk1471120146505.jpg 323.96K 29 downloads
Dobio je 4 nove nalepnice, znaci brzi je za 4 gps-a
Vidimo se sutra u Ns-u!
#389
Posted 13 August 2016 - 21:46
#390
Posted 20 September 2016 - 22:02
uploadfromtaptalk1474404627714.jpg 291.06K 18 downloads
uploadfromtaptalk1474404639111.jpg 325.11K 21 downloads
I da ne bide zabune, ovo nije sc08.
Sc08 nekim cudom nikako nisam mogao da usrafim na zipov kratki blok, nisu iste grane i jednostavno sam imao viska 0,5 do 1cm na rupama malog bloka. I onda ugledah jednu gileru sa ovim spuhom, rekoh nemoguce???
I eto posle duzeg vremena slucajno nabasah na ovo cudo, pa cemo probati...
uploadfromtaptalk1474404817226.jpg 161.8K 22 downloads
I evo razlike i slicnosti izmedju zipovog fabrickog bojlera sc29 i ovog naslednika osmice, sc22
uploadfromtaptalk1474404836873.jpg 291.97K 23 downloads
uploadfromtaptalk1474404849656.jpg 281.94K 23 downloads
Do sada sam sa bojlerom imao jak shus dosta nisko, uz 8,5gr rolnice i sve ostalo stok, start je bio jak na 3200 vrteo je 6900 ubrzanje i krajnja je bila na 7200 oko 70 po satu. Potroanja ispod 4l.
Samo sam usrafio sc22 (koji identicno izgleda kao sc08 ali zbog novijeg datuma proizvodnje bih rekao da ima catalysator) i oseti se promena. Prvo, podigao se ler gas za 400 obrtaja, za 15 minuta sam zavrnuo sraf smese i dodao goriva, jos malko spistio ler gas. Oseti se najvise u startu da su mu preteske rolnice, malo je izgubio na snazi na startu kada kvacilo zalepi na 3200, vrti 100 obrtaja vise, znaci na oko 7050 ali mu fali goriva za pun gas, trazi malo vecu diznu, jednostavno nema snage u zadnjoj cetvrtini gasa, pa posto zabog loseg vremena nisam ni setovao prenos i karb, samo se vozikam za sada... uradicu uppredne testove pa cu pisati jos, ali mi se cini da ovo nije isto kao i sc08!
#391
Posted 20 September 2016 - 22:51
Ako hoćeš, mogu ti poslati moj SC08 pa ga probaj napasovati na granu od 22ke, verujem da je tu razlika u dužini.
#392
Posted 20 September 2016 - 23:22
Nije razlika u grani, nisam mogao svoj sc 08 da upasem nikako a probao sam i sa drugom granom. Imam granu od stok frijevog auspuha.
uploadfromtaptalk1474410056678.jpg 548.11K 19 downloads
Razlika je u samom spuhu, pa nema razloga da saljes, u svakom slucaju hvala na ponudi
U glavnom, mislim da je Dajteh imao oba na probi pa je radio poredjenje.. za sad me zadivljuje koliko je tih.
#393
Posted 21 September 2016 - 01:19
Grane im se razlikuju, ucinila mi se protocnija od SC22 pa reko da probam, sve je isto osim sto mi je u dlaku prolazila pored nosaca.
Ali da SC08 ne moze, tu mi je nesto jako cudno, mora ici, jednostavno mora ako pase na neki drugi.
#394
Posted 21 September 2016 - 07:50
#395
Posted 26 September 2016 - 15:55
uploadfromtaptalk1474901366848.jpg 279.76K 28 downloads
uploadfromtaptalk1474901391787.jpg 234.98K 31 downloads
uploadfromtaptalk1474901408273.jpg 283.64K 25 downloads
resio sam da skinem onu presvlaku eko koza/nauticki skaj koja se toliko poderala da je sramota kako izgleda...
Nabavio sam shotex, onaj tkani materijal koji se koristi recimo na torbama laptop racunara. Ima neku texturu pa zanimljivo izgleda, inace ne ocekujem da he nesto posebno otporan na vlagu, al dobro, ovo je bilo za dzabe pa rekoh ajd da ubijem vreme... dakle, profesionalci su mi iskrojili i prosili materijal prema onoj vec postojecoj, moje je samo da priheftam za plasticni nosac sedista. Malo sam i modifikovao sundjer, vrlo tanko stanjio prelaz sa prednjeg na suvozacko mesto.
Iskreno, setio sam se Steeefa i plastika: "ovo sad sebi i nikada nikome vise". Jagodice na prstima ne osecam i naravno da nisam toliko strucan u zatezanju, valjda ce ispasti na nesto
#396
Posted 26 September 2016 - 17:15
#397
Posted 26 September 2016 - 19:11
#398
Posted 26 September 2016 - 19:14
Svaka cast! Kako god izgledace bolje nego stari, a mozda bude i udobniji jer si optimizovao sundjer.
Da imas neke zvezdice na njemu, pa to bi bilo +5km/h krajnje!
#399
Posted 26 September 2016 - 19:18
Mario, dobra ideja, ja se nisam odmah setio ali mislim da na ovom materijalu ne bi imao neku prednost, cudan je materijal i nije bas voljan da se tegli i savija. 4 puta sam dolazio do pola pa skidao i kretao iz pocetka.. kako god ispadne ja sam zadovoljan
#400
Posted 09 October 2016 - 19:30
uploadfromtaptalk1476037621497.jpg 515.53K 24 downloads
Pribavili smo amortizer od liberty-a 125ccm. Sebac, 345mm sa stelujucom platformom za podesavanje tvrdoce opruge.
uploadfromtaptalk1476037653677.jpg 557.26K 26 downloads
uploadfromtaptalk1476037683667.jpg 585.79K 22 downloads
Razlika je nebo i zemlja, konacno zadnjica slusa i prati putanju, dovoljno je visok da auspuh ne smeta desnom bubregu a i mnogo je udobniji. Jedina mana je sto mi sada trebaju i nogare od nekog skutera sa dugim blokom, liberty, fly i slicni, jer mi je sada zadnji tocak na zemlji kada je na stenderu.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users