Jump to content


Pia Zip ( poshtarska shunjalica )



515 replies to this topic

#381 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 July 2016 - 21:08

Danas opet neke vibracije i cudni zvuci... podseticu, pisao sam u nekoj drugoj temi, otpustila se matica kvacila usled vibracija na niskim obrtajima (5500-6000rpm)

Attached File  uploadfromtaptalk1469994710022.jpg   323.32K   32 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1469994730347.jpg   223.04K   32 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1469994753402.jpg   224.74K   38 downloads

Posle danasnje voznjice zatekao sam ovo

Attached File  uploadfromtaptalk1469994779029.jpg   225.4K   35 downloads

E pa dasta je bilo!

Posto nisam servisirao treka, resih da nesto malo ispravim prirubnicu na nardu (iako znam da ce posle mesc dana pokriviti usled toplote i prosliniti) i taki zamenim ovaj fabricki koji em sto ne daje rezultate em sto je potrosnja ista..

Attached File  uploadfromtaptalk1469994939808.jpg   570.74K   37 downloads

Stara boljka, setup karba naopacke odmah... rolnice 4 grama dole, drugo kvacilo, oprugice, opruga...

Attached File  uploadfromtaptalk1469995015768.jpg   580.05K   32 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1469995042019.jpg   507.29K   31 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1469995071217.jpg   533.74K   30 downloads

Wow, koja razlika, svaki put se odusevim u rezonanci, ali ostaje stara boljka, spuh je za jace cilindre, jednostavno, ispod 6k nema snage, treba mnogo jaka centralna, koja ce naravo krasti krajnju brzinu i pojesti remen...

Karb: prebogat na skoro svim otklonima, malo bogatiji na full gasu. Skinuo sam homemade suzenje od 15mm koje sam koristio uz stok auspuh.

Attached File  uploadfromtaptalk1469995290115.jpg   209.21K   33 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1469995300719.jpg   248.37K   35 downloads

Ostavio sam rucno pravljenu lulicu 18mm i fabricki sundjer, pilot sam vratio 32, ivla A7 na sredini i spustio sam glavnu diznu na 62, pa cu videti kako se ponasa par dana kroz voznju..

Pilotku nemam manju, imam opciju prosetati iglu ili ubaciti siromasniju, ako to ne urodi plodom na nizim otklonima mogu samo postaviti protocniji filter pa prepakovati kompletnu postavku ponovo ka malo bogatijem... takodje, ni centralnu nisam pogodio, znaci morace malo tvrdja od ove plave malossi a to znaci da cu morati mekse oprugice na kavcilu i opet rolnice malo teze... kako god, kad se razvrti, bolje je nego sa stok spuhom, a posto nas uskoro ceka put za N Sad i drag race, bolje je i ovako nego putovati do NS-a sa maximalnih 70 po satu. Od takmicenja i ne ocekujem previse :)

Attached File  uploadfromtaptalk1469995681846.jpg   420.09K   35 downloads

Sent from my GT-I9192



#382 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 31 July 2016 - 21:35

Zato ja Aco koristim feder podloske i lepak. Feder podloske mogu da izdrze od prilike 5 odvrtanja i onda idu nove i stavljam ih gde su visoke temp i na mestima gde se srafovi cesto odvrcu, a lepak ide na sve srafove koji se odvrcu jednom u sezoni kao sto su srafovi za spajanje bloka, srafovi deklice prenosa, itd..

#383 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2016 - 22:06

Nardo zaista ima fin shus, naravno, nije toliko sirok kao trek, ali pruza osetan udarac... Probam sa malo tvrdjim centralnim oprugama i nalovio sam da mi je najjaci izmedju 8400 i 8600 ali stara boljka se javlja. Ispod 6500 je mrtav cilindar, kvacilo i opruga moraju da budu pogodjeni u dlaku da bi odmah utrcao u rezonancu. Problem je 5-6 start, ugreje se i omeksa opruga i obrtaji opadnu, znaci treba mi konstatan start na 6500-7000 obrtaja, ispod toga vec imam zvaku u trecem startu a ako postavim kvacilo na vise od 7000 gubim vucu, oseti se da klizi i nemam ni osecaj ubrzanja a ni krajnju brzinu.

Naravno, jos tvrdja opruga uz mekse oprugice kvacila i nesto teze rolnice mogu da daju iste performanse i dugotrajnije resenje, ali ova 50ka je slabasna i gubim i po 10 na sat na krajnjoj sa tvrdom centralnom. Bas je zeznuto kad prgav spuh treba da se usaglasi sa stok-ubogaljenim cilindrom.

Attached File  uploadfromtaptalk1470257780646.jpg   367.16K   25 downloads

Sent from my GT-I9192



#384 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 August 2016 - 22:11

Da, problem je na relaciji Nardo-fabrički cilindar...treba biti matematičar pronaći rešenje!

Jel imaš onaj malossi torsion control da ubaciš, plastični umetak na centralnu oprugu...On zna da pomogne u tom početnom stadijumu sabijanja opruge...

#385 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 August 2016 - 22:15

Nema :)
To je jedna od stavki koju cu morati isprobati..

Sent from my GT-I9192



#386 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 August 2016 - 17:36

Juce malo smor dan, otkzan dugo ocekivani skup. Bilo nesto sitno da se pozavrsava po garazi, pa rekoh ajd da operem i pretresem ovog vrednog konjica...

Sve je pocelo od slinjenja izmedju bocnih plastika i rezervoara ulja. Rasklopio sve, da se opere..

Attached File  uploadfromtaptalk1470585850393.jpg   329.96K   24 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470585870728.jpg   245.41K   28 downloads

Posle pranja, rekoh, ajd kad sam vec sve rasturio, da pregledam i da dotegnem... u medjuvremenu, vidim da bocne plastike oped drljaju po airboxu, a za sve je krivac centralni selen u nosacu motora, uvija se..

Attached File  uploadfromtaptalk1470585997395.jpg   311K   27 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470586025564.jpg   343.28K   25 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470586038328.jpg   335K   22 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470586079728.jpg   405.25K   22 downloads

Pa rekoh, ajd kad sam vec tu, da probam da produzim amort prepakivanjem gornje odstojne gume na donju stranu, ispod nosaca na ramu

Attached File  uploadfromtaptalk1470586155492.jpg   354.01K   20 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470586167317.jpg   370.29K   21 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470586180547.jpg   316.51K   22 downloads

Znam da nije najsrecnije resenje, uvijace se jos vise, al kao da probam da dobijem tih 3-4 santimetra...

Attached File  uploadfromtaptalk1470586235305.jpg   465.16K   23 downloads

Pa rekoh, ajd kad sam tu, da prekontrolisem i dotegnem glavu volana

Attached File  uploadfromtaptalk1470587401484.jpg   315.64K   23 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587414102.jpg   277.45K   24 downloads

A posto generalno nisam zadovoljan sa viljuskama i njihovim radom, resih da ulijem jos malo ulja i pretresem kocnice pred put

Attached File  uploadfromtaptalk1470587584824.jpg   236.94K   27 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587624578.jpg   235.33K   29 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587641064.jpg   245.92K   28 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587656544.jpg   246.71K   28 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587670460.jpg   233.37K   35 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587705033.jpg   244.1K   36 downloads

Ocistio i prekontrolisao kocnice

Attached File  uploadfromtaptalk1470587732304.jpg   478.16K   41 downloads

I djiha dhiha je spreman za sledeci skup

Attached File  uploadfromtaptalk1470587761983.jpg   491K   37 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1470587774960.jpg   512.07K   37 downloads

#387 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 August 2016 - 21:50

Sa kojom količinom ulja si dobio dobru inerciju u tim sebac štapovima ?

#388 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 August 2016 - 21:29

View PostMario, on 07 August 2016 - 21:50, said:

Sa kojom količinom ulja si dobio dobru inerciju u tim sebac štapovima ?
Nisam odmah odgovorio jer je usledilo par dana voznje i razmatranja.

Za sada sam zadovoljan, prednjica je kao nikad do sada, a ova mozgarija sa zadnjim amortom je promasaj definitivno, previse se uvija..

Sada imam po 85-90cl u svakom stapu, ne mogu sa sigurnoscu da kazem tacno, ali je doata bolje nego prvi put kada sam sipao 60cl u svaki stap.


Danas finalni ninuti tuniga :)
Salim se, prekontorlisani svi srafovi pred put i ponovo opran...

Attached File  uploadfromtaptalk1471120123745.jpg   329.73K   25 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1471120135678.jpg   370.6K   28 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1471120146505.jpg   323.96K   29 downloads

Dobio je 4 nove nalepnice, znaci brzi je za 4 gps-a :)
Vidimo se sutra u Ns-u!

#389 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 August 2016 - 21:46

Ehh koje su to privilegije ;)

#390 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 September 2016 - 22:02

Evo ga iz 2008 godine, znaci kao nov, u prevodu Novica Urosevic ;)

Attached File  uploadfromtaptalk1474404627714.jpg   291.06K   18 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1474404639111.jpg   325.11K   21 downloads

I da ne bide zabune, ovo nije sc08.
Sc08 nekim cudom nikako nisam mogao da usrafim na zipov kratki blok, nisu iste grane i jednostavno sam imao viska 0,5 do 1cm na rupama malog bloka. I onda ugledah jednu gileru sa ovim spuhom, rekoh nemoguce???

I eto posle duzeg vremena slucajno nabasah na ovo cudo, pa cemo probati...

Attached File  uploadfromtaptalk1474404817226.jpg   161.8K   22 downloads

I evo razlike i slicnosti izmedju zipovog fabrickog bojlera sc29 i ovog naslednika osmice, sc22

Attached File  uploadfromtaptalk1474404836873.jpg   291.97K   23 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1474404849656.jpg   281.94K   23 downloads

Do sada sam sa bojlerom imao jak shus dosta nisko, uz 8,5gr rolnice i sve ostalo stok, start je bio jak na 3200 vrteo je 6900 ubrzanje i krajnja je bila na 7200 oko 70 po satu. Potroanja ispod 4l.

Samo sam usrafio sc22 (koji identicno izgleda kao sc08 ali zbog novijeg datuma proizvodnje bih rekao da ima catalysator) i oseti se promena. Prvo, podigao se ler gas za 400 obrtaja, za 15 minuta sam zavrnuo sraf smese i dodao goriva, jos malko spistio ler gas. Oseti se najvise u startu da su mu preteske rolnice, malo je izgubio na snazi na startu kada kvacilo zalepi na 3200, vrti 100 obrtaja vise, znaci na oko 7050 ali mu fali goriva za pun gas, trazi malo vecu diznu, jednostavno nema snage u zadnjoj cetvrtini gasa, pa posto zabog loseg vremena nisam ni setovao prenos i karb, samo se vozikam za sada... uradicu uppredne testove pa cu pisati jos, ali mi se cini da ovo nije isto kao i sc08!

#391 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2016 - 22:51

Ako se dobro sećam, SC22 treba da ima katalizator, al neću da tvrdim. SC08 se vrlo rado vrti do 9k i tu mu je kraj, a prilično dobro počupa na startu na 4k. Pričam o situaciji na mom bivšem NRGu. Na PJ se vrti mrvu više, do 9,5k.
Ako hoćeš, mogu ti poslati moj SC08 pa ga probaj napasovati na granu od 22ke, verujem da je tu razlika u dužini.

#392 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 September 2016 - 23:22

Secam se svega kako radi, pa imao sam 2 sc08 :)

Nije razlika u grani, nisam mogao svoj sc 08 da upasem nikako a probao sam i sa drugom granom. Imam granu od stok frijevog auspuha.

Attached File  uploadfromtaptalk1474410056678.jpg   548.11K   19 downloads

Razlika je u samom spuhu, pa nema razloga da saljes, u svakom slucaju hvala na ponudi :)

U glavnom, mislim da je Dajteh imao oba na probi pa je radio poredjenje.. za sad me zadivljuje koliko je tih.

#393 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 September 2016 - 01:19

Nije los SC22, ali taj spuh ipak ima mali katalizator, i drugaciji proracun koji narusava performanse. Od oka se vec vidi koliko je ozbiljniji SC08 posto ima agresivniji nastavak od spoja grane do pocetka samog lonca auspuha.

Grane im se razlikuju, ucinila mi se protocnija od SC22 pa reko da probam, sve je isto osim sto mi je u dlaku prolazila pored nosaca.

Ali da SC08 ne moze, tu mi je nesto jako cudno, mora ici, jednostavno mora ako pase na neki drugi.

#394 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 September 2016 - 07:50

Da znam da si imao, kazem samo onako usput, a cudno mi da ne pase.

#395 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 September 2016 - 15:55

I danas je radno :)

Attached File  uploadfromtaptalk1474901366848.jpg   279.76K   28 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1474901391787.jpg   234.98K   31 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1474901408273.jpg   283.64K   25 downloads

resio sam da skinem onu presvlaku eko koza/nauticki skaj koja se toliko poderala da je sramota kako izgleda...
Nabavio sam shotex, onaj tkani materijal koji se koristi recimo na torbama laptop racunara. Ima neku texturu pa zanimljivo izgleda, inace ne ocekujem da he nesto posebno otporan na vlagu, al dobro, ovo je bilo za dzabe pa rekoh ajd da ubijem vreme... dakle, profesionalci su mi iskrojili i prosili materijal prema onoj vec postojecoj, moje je samo da priheftam za plasticni nosac sedista. Malo sam i modifikovao sundjer, vrlo tanko stanjio prelaz sa prednjeg na suvozacko mesto.

Iskreno, setio sam se Steeefa i plastika: "ovo sad sebi i nikada nikome vise". Jagodice na prstima ne osecam i naravno da nisam toliko strucan u zatezanju, valjda ce ispasti na nesto :)

#396 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 26 September 2016 - 17:15

Aha tuner i tapetar...a uz to jos i postar ... :D

#397 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 September 2016 - 19:11

Hah bravo bravo, možeš pre heftanja malo lepka neostika po ivicama preloma

#398 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 September 2016 - 19:14

Kako ono kazu - "tjuning - stajling" :D
Svaka cast! Kako god izgledace bolje nego stari, a mozda bude i udobniji jer si optimizovao sundjer.

Da imas neke zvezdice na njemu, pa to bi bilo +5km/h krajnje! :)

#399 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 September 2016 - 19:18

Haha, da to ce biti nase prvo styling iskustvo... razmisljao sam o dekoraciji ali mi je i ovoga preko glave, da prespavam pa cu videtu ujutru kako cuci :)

Mario, dobra ideja, ja se nisam odmah setio ali mislim da na ovom materijalu ne bi imao neku prednost, cudan je materijal i nije bas voljan da se tegli i savija. 4 puta sam dolazio do pola pa skidao i kretao iz pocetka.. kako god ispadne ja sam zadovoljan :)

#400 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 October 2016 - 19:30

Sediste za sada odradjuje posao, ok je udobnost, borim se sa materjalom da ga pravilno zategnem, hoce da se nakvasi od velike kise ali bar lepse izgleda nego sto je bilo...

Attached File  uploadfromtaptalk1476037621497.jpg   515.53K   24 downloads

Pribavili smo amortizer od liberty-a 125ccm. Sebac, 345mm sa stelujucom platformom za podesavanje tvrdoce opruge.

Attached File  uploadfromtaptalk1476037653677.jpg   557.26K   26 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1476037683667.jpg   585.79K   22 downloads

Razlika je nebo i zemlja, konacno zadnjica slusa i prati putanju, dovoljno je visok da auspuh ne smeta desnom bubregu a i mnogo je udobniji. Jedina mana je sto mi sada trebaju i nogare od nekog skutera sa dugim blokom, liberty, fly i slicni, jer mi je sada zadnji tocak na zemlji kada je na stenderu.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users