


Posle danasnje voznjice zatekao sam ovo

E pa dasta je bilo!
Posto nisam servisirao treka, resih da nesto malo ispravim prirubnicu na nardu (iako znam da ce posle mesc dana pokriviti usled toplote i prosliniti) i taki zamenim ovaj fabricki koji em sto ne daje rezultate em sto je potrosnja ista..

Stara boljka, setup karba naopacke odmah... rolnice 4 grama dole, drugo kvacilo, oprugice, opruga...



Wow, koja razlika, svaki put se odusevim u rezonanci, ali ostaje stara boljka, spuh je za jace cilindre, jednostavno, ispod 6k nema snage, treba mnogo jaka centralna, koja ce naravo krasti krajnju brzinu i pojesti remen...
Karb: prebogat na skoro svim otklonima, malo bogatiji na full gasu. Skinuo sam homemade suzenje od 15mm koje sam koristio uz stok auspuh.


Ostavio sam rucno pravljenu lulicu 18mm i fabricki sundjer, pilot sam vratio 32, ivla A7 na sredini i spustio sam glavnu diznu na 62, pa cu videti kako se ponasa par dana kroz voznju..
Pilotku nemam manju, imam opciju prosetati iglu ili ubaciti siromasniju, ako to ne urodi plodom na nizim otklonima mogu samo postaviti protocniji filter pa prepakovati kompletnu postavku ponovo ka malo bogatijem... takodje, ni centralnu nisam pogodio, znaci morace malo tvrdja od ove plave malossi a to znaci da cu morati mekse oprugice na kavcilu i opet rolnice malo teze... kako god, kad se razvrti, bolje je nego sa stok spuhom, a posto nas uskoro ceka put za N Sad i drag race, bolje je i ovako nego putovati do NS-a sa maximalnih 70 po satu. Od takmicenja i ne ocekujem previse


Sent from my GT-I9192