#241
Posted 21 April 2016 - 08:03
ovakvu
http://forum.pyrothe...360#entry113360
@rade
ovaj cilindar radi baš ovako kako ga analizer i prikazuje, ništa bolje i ništa lošije.. jednostavno sa RS2 nije iskorišten i dole se ponaša pomalo bezveze, moguće je da je Yasuni R nešto višlji i bolji, ali da dole radi odlično ne znam...
http://forum.pyrothe...m-replica-70cc/
kako god, kod tebe su bile velike lamelice i veći karb, pa je to donelo više momenta... jbt me sad da i to kupim i napakujem 21 pa nek ide život
edit: kako si preradio onu kajlu za Piaggio što pomera 3 stepena paljenje ?
#242
Posted 21 April 2016 - 09:33
#243
Posted 21 April 2016 - 09:45
#244
Posted 21 April 2016 - 10:21
@gogi ne grčim se, ovo što radim je čisto informativno...
#245
Posted 21 April 2016 - 10:36
#246
Posted 21 April 2016 - 15:33
#247
Posted 21 April 2016 - 15:58
Ja mislim da nema potrebe za sada izvlaciti maksimum, ipak na tom skuteru treba pocetnik da se nauci...mada kako vidim da je krenulo, ne bi me cudilo da se sve zavrsi sa nekim inner-rotor paljenjem
P.S Jel mi se cini ili je zvono kvacila malo "porumenilo"?
#248
Posted 21 April 2016 - 22:18
Peugeot vertikala ima neku posebnu car, a krije se u tome da omogucuje velike napretke u odnosu na stock stanje, sto generira energiju za nove izazove.
Ne znam ima li kakvih poveznica s morini polutkom na peugeotu?
I fino ti se remen potpisuje, nisam ocekivao to.
A kad sam gledao okretaje i ubrzanje, ponasa se isto kao moj 70ccm purejet, 8300 kroz ubrzanje Samo sto ti mozes ici jos prema gore.
#249
Posted 22 April 2016 - 08:14
@Lauda, moguće je da je zvono dobilo malo boje, mada to još nije pravilo da se i pokrivilo, imao sam i ranije šarena zvona, sve u svemu podešavanje za sada još nije dobro, kvačilo bi trebalo da dobije malo grip, zbog toga je poželjno da se vozi... Što se tiče pakovanja, nije ni prvi ni poslednji put da pakuju bezveze papire, konkretno ovaj već imam, kad sam kupio 2G dobio sam isti papir...
e sad vidi poručili smo i dobili 18921,
http://www.racing-pl...p-243173-1.html
ali je u kutiji ova verzija sa tri seta oprugica, što meni i odgovara, tačnije ovo nisu imali 34715
http://www.racing-pl...p-293028-1.html
što u principu meni i odgovara jer imam mogućnost i da ga eksploatišem sa 1,8mm oprugicama u konceptu nekog drugog aspuha, praktično se ne uzbuđujem oko toga, mislim da su italijani već spakovali 34715 u ove kutije, evo proveriću ti ako te to zanima, tebi će za sport-a svakako trebati mogućnost podešavanja da niže hvata
@Dajtech.. vidi nije ovo još gotovo, nisam stigao da ubodem međuubrzanje u centru powerband-a, to mi tek sleduje ovih dana, ali da je uživanje voziti to stoji, i pri ovim brzinama sasvim uliva sigurnost i stabilno pegla... imao sam ovaj osećaj i na Kymco devetki, kod SR-kre sam već toliko toga menjao da jednostavno ne umem da procenim kako je kada je brzo a udobno....
#250
Posted 22 April 2016 - 08:50
A zanima me samo kako ti stanes u SFa posto je on idealan za osobe nizeg rasta
Ja sam imao isto razne torq drivere na minarelliju, polini, malossi overrnage, morini, i na kraju sam zavrsio na originalnoj koja je kriva. Bio mi je startniji manjeg pocetnog kuta, a maksimanu linearnost sam izvukao sa hebo crnom centralnom oprugom koja je kraca od malossi bijele i zute, a a izmedju njih je po tvrdoci. Idealno za sport cilindar i malossi mhr replicu. Jer ako sam sa minimalnim oscilacijama stedio krivu remenicu, sta ce mi onda torq? I jos kriva daje bolji start.
Samo je problem sto sam satrao 2 komada, kanali su se razvalili, doduse to je preslo mnogo km i startova sa 70ccm.
Ovisno koliko je kriva, ali nekada se da podesiti da daje jako dobre reultate, po meni do sport klase. A preko toga je vec ubrzan proces rada prijenosa i tu vec treba linearnost.
#252
Posted 22 April 2016 - 17:08
uploadfromtaptalk1461341186589.jpg 48.17K 38 downloads
I kod mene identicno pise, stim da sam dobio bele 1,8 zute 2.0 i plave 2,2mm.
#253
Posted 22 April 2016 - 18:44
Mario, on 21 April 2016 - 08:03, said:
edit: kako si preradio onu kajlu za Piaggio što pomera 3 stepena paljenje ?
Imam je jos negde 100%. Preradjena je za Puga posto je orig. da li je bila za Piaggio ili Mina ne secam se, ali je bila gabaritno nesto veca pa nije ulazila u kanal. Mislim da mi je previse pomerila paljenje u advance pa nije dobro radio, nije imao elasticnosti. Ali kombinacija sa kajlom i dodatno pomeranje pickupa moze dati rezultate. Momenta se dobije to se secam. Naci cu je kad budem isao kuci jedan vikend pa cu je poneti sa sobom, resicemo predaju kad dodjes u NS, svejedno ovde sad zivim
#254
Posted 22 April 2016 - 18:46
ok
#255
Posted 22 April 2016 - 20:23
zatim je usledilo vracanje malossi bele, tačnije imam dve, ovu sto sam dobio sada sa multivarom koja je u sabijenom stadijumu 27mm i imam polini belu za kymco koja je jos nesto meksa ali ima dva zavoja vise i 31mm u sabijenom stadijumu...
nastavio sam sa malossi belom novom, i vratio 1,8mm zelene u kvacilo,...
imam start i medjuubrzanje na 8500, kvacilo hvata na oko 4500, i probije na odvrtanje punog gasa kako dolikuje...
morao sam i deklu sa razbušim, sad postaje pakao zbog kvacila, a pug nema nista stock otvoreno
zadovoljan sam akceleracijom i medjuubrzanjem na 8500-8800, ali me u kraj prenosa dokusuri multivar i spusti na 8300 gde moju malenkost masina vise ne gura... to je cager dole ravno i gps-a oko 88..
moram te detalje jos resiti
#256
Posted 10 May 2016 - 21:01
#257
Posted 10 May 2016 - 21:07
#258
Posted 10 May 2016 - 21:09
#259
Posted 10 May 2016 - 21:13
što se tiče prenosa dovoljno je, meni čak nijansu previše, morao bih na dijetu....
#260
Posted 10 May 2016 - 21:20
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users