@Suhy ta kvrga je u kraju otvaranja remenice, i po mom mišljenju je mnogo agresivnija nego stock, dakle tu se prenos tek brže ubode do kraja sa istom težinom rolnica .. Po mom mišljenju to je za GY6 projektovano jer je poznato da je kod njih dosta blag pad obrtnog momenta i ogromna elastičnost, pa da bi imali izlaznost i dobar start ta varijanta kanala u Motoforce remenici ima smisla... Kako god ja ovde koristim tu linearnu, mada mi je preblag ugao mogao bi biti za neku nijansu oštriji.... imao sam i Malossi sa 36 i 38 stepeni za Kymco, ali sam prodao, ta bi mi ovde legla kao budali šamar....
@Lauda, moguće je da je zvono dobilo malo boje, mada to još nije pravilo da se i pokrivilo, imao sam i ranije šarena zvona, sve u svemu podešavanje za sada još nije dobro, kvačilo bi trebalo da dobije malo grip, zbog toga je poželjno da se vozi... Što se tiče pakovanja, nije ni prvi ni poslednji put da pakuju bezveze papire, konkretno ovaj već imam, kad sam kupio 2G dobio sam isti papir...
e sad vidi poručili smo i dobili 18921,
http://www.racing-pl...p-243173-1.html
ali je u kutiji ova verzija sa tri seta oprugica, što meni i odgovara, tačnije ovo nisu imali 34715
http://www.racing-pl...p-293028-1.html
što u principu meni i odgovara jer imam mogućnost i da ga eksploatišem sa 1,8mm oprugicama u konceptu nekog drugog aspuha, praktično se ne uzbuđujem oko toga, mislim da su italijani već spakovali 34715 u ove kutije, evo proveriću ti ako te to zanima, tebi će za sport-a svakako trebati mogućnost podešavanja da niže hvata
@Dajtech.. vidi nije ovo još gotovo, nisam stigao da ubodem međuubrzanje u centru powerband-a, to mi tek sleduje ovih dana, ali da je uživanje voziti to stoji, i pri ovim brzinama sasvim uliva sigurnost i stabilno pegla... imao sam ovaj osećaj i na Kymco devetki, kod SR-kre sam već toliko toga menjao da jednostavno ne umem da procenim kako je kada je brzo a udobno....