#321
Posted 01 October 2016 - 06:32
#322
Posted 01 October 2016 - 08:57
Ista situacija je sa piaggio 50 cilindrom, nemos ga ukrotiti skoro pa nikako. I kod takvih jedino gusenje na ispuhu bude resenje. Isti takav obilazni put sam prosao na jednom nrgu, taj je bio toliko lud da je isao 60kmh sa 1mm gasa, a ispod toga kvacilo nije moglo da uhvati.
To samo prgavci umeju.
#323
Posted 01 October 2016 - 18:53
Zatim sam vratio 62 diznu ( ispravljam se ta je bila i do sada, nemam manju osim one 47,5 kineske ) i naravno reduktor usisa na airbox-u. Gumeni 11- 12mm koji je do sada bio dobar je prejak, naliva se gorivo i trokira, jasno je i zašto.. prsten na spuhu radi neposredno gušenje i podpritisak, motor nema izduva ni vakuma, sve je kao kosilica za travu...
Uradio sam umetak od plastike i krenuo da bušim, prvo 12, pa 13 i na kraju sa 14mm rupom se javio kako treba..
U vožnji sam shvatio da mi je igla za nijansu tanja nego što treba, imam i knedlicu na punom gasu, postavio sam je na srednji položaj, u pitanju je A7...
Nakon toga sam ubacio seriski vario i pošto je on malo drugačiji dobru funkciju sam dobio sa 5mm prstenom.. Na multivaru sam već osetio prevrtavanje, ovde na serijskom isto, bile su 8,5g u funkciji otvorenog SF1 auspuha, ovde sam probao 9,5 i na kraju završio sa 10g, podesio sam šajbicama da mi start bude linearan jer je ubačeno serisko kvačilo i tu sam završio posao na max 50kmh..
Nakon toga sam ipak probao 65 diznu sa kojom ide 45-48kmh i 68 diznu sa kojom ide 42-43kmh u međugasu ništa posebno ne primećujem, možda nijansu više momenta u startu, ali sve jedno rupe nema, tako da sam zadovoljno vratio 62, i proverio šraf koji mi je kao po nekom pravilu sa ovim cilindrom na 15min od skroz zatvorenog...
Evo video da ne bude pornić na radiju
Ja sam zadovoljan postignutim, ide primopredaja ključeva i tajac do sledeće sezone...
#324
Posted 01 October 2016 - 20:56
Sad nek ćera bere kilometre bezbedno, pa kad nakupi iskustva i rutine, može se SF pustiti s lanca.
#325
Posted 02 October 2016 - 07:45
#326
Posted 22 October 2016 - 21:30
#327
Posted 23 October 2016 - 02:02
#328
Posted 23 October 2016 - 10:26
Vidis 63kmh unatoc blokadama, pa se pitamo zasto zene ne primjecujemo na 2 kotaca, jer jednostavno ih toliko brzo odnese da ih niko ne stigne vidjeti, mogu misliti kako ce ici SF ako se nekad odblokira.
Nek im je sa srecom!
#329
Posted 23 October 2016 - 10:44
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#330
Posted 23 October 2016 - 16:18
#331
Posted 23 October 2016 - 22:12
Mario, on 23 October 2016 - 16:18, said:
Super im stoji pežojac...neka ih samo nek se vozaju, mada bilo bi lepo da se suzdrže dok ne dođe toplije vreme...znam, želja je prevelika!
A za dijetu, ko vas šiša kad krkate pa ste posle zadnji na dragu...sve to ide u rok službe...A sad dolazi zima, pa slave...ihhhaaaajjj udriiii
#332
Posted 24 October 2016 - 07:23
Ma, kakvo smanjivanje dizne i rupe na air boxu ! Doba svinjskih praznika tek dolazi , bice voznje bez blokade !Samo ovde je malkice drugacije - povecas diznu i odma dodje do LEPLJENJA ...i jedan PREDLOG : uvesti kategorije PO KILAZI , a ne PO KUBIKAZI ...
#333
Posted 24 October 2016 - 07:25
#334
Posted 24 October 2016 - 07:32
#335
Posted 24 October 2016 - 13:34
Mario, on 24 October 2016 - 07:25, said:
Trebali bi svi mi od "meter i kusur" na "Kašika Tuning", razbušiti veću rupu, al na kašiki. Pita je u pravu.
#336
Posted 15 March 2017 - 21:17
I evo, sređujem ga za sezonu i imam šta da vidim, mala je probila blokadu
Morao sam da secnem da izvadim us***i prsten od mesinga, sledi mi varenje
#337
Posted 15 March 2017 - 21:35
Nek je nazdravlje prvo probijanje blokade, ja se potajno nadam da odrasta u jednog ozbiljnog vozača i da ćemo recimo, dogodine biti jači za jednog midrejsa na dragu!
#338
Posted 15 March 2017 - 23:30
#339
Posted 15 March 2017 - 23:42
Da li je probijanje blokade uticalo na postavku karba?
Sent from my Nexus 5X
#340
Posted 16 March 2017 - 06:11
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users