#381
Posted 26 April 2020 - 13:39
evo logika za postupak, ukupna otvorenost opruge je 44,5mm
hod opruge je 14,5mm
dakle opruga se sabija u spektru od 44,5 do 30mm, iz ovoga je polovina sabijenosti 37mm
ja sam se poslužio komadom plastike koji je prečnika nekih 45mm i staje mi u telo opruge, dok je visina 32,5mm
sad za moj slučaj ja sam sve opruge sabio do kraja zavoja i to je bio maksimum težine, a plastika mi je simulirala polovinu puta, recimo da bi najpravilnije bilo imati dve plastike, jednu visine 37mm i drugu visine 30mm, ali na žalost nemam, tako da su mere samo orijentacione. poslužio sam se digitalnom vagom za merenje voća i povrća do 100kg.. ova za merenje telesne težine me je nekoliko puta pogrešno informisala, jer čeka da uradi prosek pa izbacuje rezultat, dok je potisak dosta teško stabilizovati rukom... ja sam pritiskao preko rukavice, one tvrđe su baš zeznute..
i evo šta imam, prva veličina je do plastike, a druga do kraja zavoja, treća vrednost je nelinearnost u procentima
sa više zavoja
fabrička stock pug 38 - 41 kg ---------------- 8%
bela malossi 38,5 - 40 kg --------------------- 4%
bela malossi kraća 41,5 - 42 kg ------------- 1%
crna top performance 49,2 - 50,5 kg --------2,5%
ljubičasta malossi 45,9 - 54 kg ----------------17,5%
plava top racing 48,5 - 63 kg ------------------ 30%
sa manje zavoja
zelena top racing 42,5 - 47,5 kg ------------- 12%
kratka žuta 36 - 47,5 kg ------------------------ 32%
kratka crvena 43,5 - 52 kg --------------------- 20%
stara crvena 50,5 - 53,5 kg -------------------- 6%
ovde vidimo da je uglavnom tako kako sam i mislio za zavoje ali nije pravilo, preostaje mi da se poslužim nekom nelinearnom ali dovoljno jakom za moje potrebe auspuha koji se javlja na 8800-9000 obrtaja
#382
Posted 27 April 2020 - 07:15
to je ovaj, postovao sam ranije da sam ga jednom prilikom kupio sa rp-a, rade ga uglavnom svi pro kineski brand-ovi, motoforce, naraku, bgm.... vrv i stage6
to je taj prepoznatljiv kvalitet, gumene prirubnice za par sezona, lepi sjajni srafovi... itd... moj je iz naraku kuhinje, cena je bila oko 50e sve komplet
premerio sam i debljinu ovih poliester lamelica, pah 0,40mm i to iz komada... pure race, nema zezanja, ima da zatvara na niskim fest...
ja sam od modding-a pokrivio ove granicnike za zamelice u maksimum volumena, evo slika stock i kako sada izgleda.. nadam se bice ok...
usledila je montaza, mazem sve sa masti, dobio sam sa lamelicama podmetac od aluminijuma debljine 4mm, moze da se montira sa i bez, za prvo deljenje ide i on montiran, pa videcemo
i ovde sada ima u paketu dva gumena nastavka, CS24 i CS34mm, dakle mogu da se pakuju i karburatori 12-21mm u mali CS, a u veliki do 30mm
u mom slucaju ide gore Dellorto VHST 24, koga sam kupio davno od plamenog, dobar je, flat siber, sve po PS-u iz original kuhinje, medjutim sve za njega je otrovno skupo.. dakle rezerven igle, atomizer, pilotke, nista to ne odgovara od PHBG-a, jedino je M6 glavna dizna
za ovu aplikaciju imam jedino S6 filter sa eserke, to je mislim fi50 prikljucak....
#383
Posted 03 May 2020 - 13:47
namučih se sa ovim VHST 24 poprilično.. nemam igle, nemam atomizer, nemam pilotke... trenutno je 112 ili 115 glavna i naliva poprilično, start je praktično nemoguće naštelovati, ako spustim previše iglu dobijam veliko gušenje u srednjem spektu, dok sam u startu prebogat, čak i sa skroz zatvorenim šrafom (ovde je kao i kod phbg šrafom odvrtanje dolaz goriva na leru)...
nakon toga sam proverio atomizer, nema rupice, dakle nemam šta da lemim... ovde je mislim DB9 ili DB29 igla dosta tupa.. po dužini su mi igle slične kao igle za PWK, koje imam u setu, mislim da sam čak kupio da bih ovo testirao, duže su za oko 3mm, međutim sve su oštrije... čak i najtuplja je značajno oštrija..
dakle reših da zatvorim plovak na najranije zatvaranje nivoa goriva, nemam ovde ispust, pa je metoda crevcem i spojenih sudova nemoguća, ovde je dell planirao da kupiš lonče od pleksija pa da šteluješ nivo goriva, dok je mikuni to vrhunski odradio, sa ispustom na dnu..
i dobih tu neku kombinaciju sa 128 ili 125 glavnom diznom, igla se pronašla, ali još uvek malo bogat na pilotki
ok premerih maksimalni i minimalni otklon plovka od sredine plovka do ivice tela karba gde naleže lonče, hod plovka je od 9 do 18mm, meni sada zatvara na 1-2mm od kraja, maksimalni otklon sklopljeno lonče ne umanjuje, to je ok...
pošto ovde nema šta da tražim, sa ovim iglama, vraćam se na dell DB iglu, i podešavam ventil na 14mm,,, sva ova podešavanja idu krivljenjem limića na koji se kači igličasti ventil....
rezulat još uvek mršav na igli, ali na pilotki odličan, čak sam morao da odvrnem 3-4 kruga šraf da bi odbio odnos da počinje da obara... ok tu smo negde, probao sam da podižem iglu, ali mi je pretanak na pilotki.. to je onda ok, blizu smo
sledeća situacija 12mm plovak... prebogato, nema šanse namestiti, šraf zatovren skroz
sledeća situacija 13mm plovak... ok tu smo, šraf počinje da radi na 15 min, međutim to je još uvek prebogato, teško da iglu mogu da dovedem u dobro a da na pilotki bude dobar.. i reših da ovde sada malo ukrutim prenos...
do sada sam testirao sa zelenom oprugom iz liste gore, koja je nelinearna, ali meni ne dovoljno tvrda... rolnice nisam dirao one su od prošlog seta na 5,7g.. za ovu oprugu se sećam da je relativno ok bila, ali temperaturno nestabilna, tako da mi je ona samo za kratka testiranja,,... imate gore u tablici koja je jačina...
i spakujem ljubičastu malossi za pia, ozbiljnu oprugu, start mi se pomerio nešto višlje, rolnice ostaju iste, motor je u špicu na 10000 obrtaja, ono kada je dizna pogođena
isto tako ide i nešto tvrđe kvačilo da obezbedim agregatu da uleti u rezonancu nešto komotnije, stavih pollini 2G sa nekom srednjom dotegnutosti...
i sad osvrt
motor pre svega nema šta da traži kada nije u rezonanci.. to znači da je štelovanje i prenosa nužno neophodno da se agregat ne bi našao u akceleraciji na sprektu pre rezonance... tu sad već znamo da su kvačilo i razmena prenosa u amlitudnoj zavisnosti, i da je pretegnuto kvačilo loše kao i prepopušteno, jer u oba slučaja motor u startu nije u rezonanci iako su rolnice ok težinom...
dalje tvrda centralna je bitna da bi se prenos u svakom trenutku i brzo odazivao na otvaranje agregata, te tako držao isporuku snage u najboljem režimu obrtaja, opet pretvrda opruga ne pije vodu kod slabijih agregata jer u nekim aplikacijama prenosa, ne dozvoljava dalju razmenu prenosa.. da pojednostavim, opruge jesu fi50, ali se prenosi pia, pug ili honda značajno razlikuju, a tako i finalni prenosi zupčanici...
i odlučih da namestim plovak na 13,5mm,
mislim da mi je još ta opcija preostala za pilotku, i najzad dobijem odličnu spregu na 110-115 glavnoj dizni sa podignutom iglom za jedan zub jače od sredine... ok zadovoljan sam ovde.. šraf mi je na oko 1 krug otvorenosti u sprezi da kreće da obara aobrtaje, i konstatujem da može da se usinhronizuje lepo sa iglom...
da se nadovežem samo, pug ima i veoma jak zamajac,, jer je ventivar od gvožđutine u koju se uzubi alanser, isto tako paljenje je na 13 stepeni ako se ne varam, mogao bih ga pomeriti na 19-20, jer je kraj na oko 10-11k obrtaja odgovarajući za taj ugao.. imam s6 ventivar bez zuba CNC značajno lakši, tako da su mi to aduti za kasnije...
ovde sam jedan set podešavanja zaključio, naravno na pravac još nisam izašao, sva testiranja su dvorište 50m, pa polako
#384
Posted 04 May 2020 - 10:44
Da imas serijsku Peugeot polutku onda bi ti informacija da je Malossi plava najslicnija originalnoj nesto znacila,ovako sa Motoforce polutkom moras sam otkrivati sto ce igrati.
Osobno na linearnim polutkama su mi uvijek bolje radili kraci federi.
Ovaj ljubicasti sto imas ti nije Malossiev,da kasnije kod narudzbi novih opruga nebi narucio nesto sto ti nece igrati.
Malossi zelena,ljubicasta i plava su ti izgledom iste kao i ova plava sto se nalazi na tvojoj slici.
#385
Posted 04 May 2020 - 13:42
#387
Posted 04 May 2020 - 22:22
#388
Posted 10 May 2020 - 10:28
Attached Files
Edited by zigas, 10 May 2020 - 10:30.
#389
Posted 11 May 2020 - 08:10
#390
Posted 11 May 2020 - 12:37
#391
Posted 14 July 2020 - 17:38
#392
Posted 18 July 2020 - 21:01
#393
Posted 18 July 2020 - 21:37
#394
Posted 19 July 2020 - 19:33
#395
Posted 19 July 2020 - 20:46
#397
Posted 30 July 2020 - 15:26
#398
Posted 30 July 2020 - 20:54
Dakle nema sa ovim spuhom - mali usis, mali karb i airbox sta da traze.. Jednostavno odziv u predelu do ulaska u rezonancu je prespor. U punom je ok, ali znacajno slabiji...
Posto sam prenos vec utegao za VHST 24, necu nista dirati, mnogo toga je menjano, crvena centralna, kuglice na twister-u, variomat itd...
Odlučio sam sačekati novi naraku usis, danas je krenuo sa RP-a, biće tu za nedelju dana...
Nezz sta sam i filozofirao, ajd prosao je tehnicki, dobio regu.. ok idemo dalje
#399
Posted 31 July 2020 - 13:37
Imas li mozda podatak kolika je povrsina usisa na bloku,znam da su tu neke male kvadratne rupe?Nekako mi je to djelovalo jako malecko,pa samo razmisljam da je mozda fi24 karba i prevelik za te rupe...
#400
Posted 31 July 2020 - 14:09
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users