Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#381 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 April 2020 - 13:39

Ceka jos hidenau...

evo logika za postupak, ukupna otvorenost opruge je 44,5mm


Posted Image
Posted Image


hod opruge je 14,5mm

Posted Image Posted Image

dakle opruga se sabija u spektru od 44,5 do 30mm, iz ovoga je polovina sabijenosti 37mm
ja sam se poslužio komadom plastike koji je prečnika nekih 45mm i staje mi u telo opruge, dok je visina 32,5mm

Posted Image Posted Image


sad za moj slučaj ja sam sve opruge sabio do kraja zavoja i to je bio maksimum težine, a plastika mi je simulirala polovinu puta, recimo da bi najpravilnije bilo imati dve plastike, jednu visine 37mm i drugu visine 30mm, ali na žalost nemam, tako da su mere samo orijentacione. poslužio sam se digitalnom vagom za merenje voća i povrća do 100kg.. ova za merenje telesne težine me je nekoliko puta pogrešno informisala, jer čeka da uradi prosek pa izbacuje rezultat, dok je potisak dosta teško stabilizovati rukom... ja sam pritiskao preko rukavice, one tvrđe su baš zeznute..

Posted Image


i evo šta imam, prva veličina je do plastike, a druga do kraja zavoja, treća vrednost je nelinearnost u procentima

sa više zavoja
fabrička stock pug 38 - 41 kg ---------------- 8%
bela malossi 38,5 - 40 kg --------------------- 4%
bela malossi kraća 41,5 - 42 kg ------------- 1%
crna top performance 49,2 - 50,5 kg --------2,5%
ljubičasta malossi 45,9 - 54 kg ----------------17,5%
plava top racing 48,5 - 63 kg ------------------ 30%

sa manje zavoja
zelena top racing 42,5 - 47,5 kg ------------- 12%
kratka žuta 36 - 47,5 kg ------------------------ 32%
kratka crvena 43,5 - 52 kg --------------------- 20%
stara crvena 50,5 - 53,5 kg -------------------- 6%

ovde vidimo da je uglavnom tako kako sam i mislio za zavoje ali nije pravilo, preostaje mi da se poslužim nekom nelinearnom ali dovoljno jakom za moje potrebe auspuha koji se javlja na 8800-9000 obrtaja

#382 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 April 2020 - 07:15

nadalje usledila je ipak montaza velikog usisa sa blok lamelicama, jer mislim da ce mi najbolje biti ako uhvatim ovaj setup sa ozbiljnim karburatorom pre svega
to je ovaj, postovao sam ranije da sam ga jednom prilikom kupio sa rp-a, rade ga uglavnom svi pro kineski brand-ovi, motoforce, naraku, bgm.... vrv i stage6

to je taj prepoznatljiv kvalitet, gumene prirubnice za par sezona, lepi sjajni srafovi... itd... moj je iz naraku kuhinje, cena je bila oko 50e sve komplet


Posted Image Posted Image Posted Image


premerio sam i debljinu ovih poliester lamelica, pah 0,40mm i to iz komada... pure race, nema zezanja, ima da zatvara na niskim fest...



Posted Image
Posted Image


ja sam od modding-a pokrivio ove granicnike za zamelice u maksimum volumena, evo slika stock i kako sada izgleda.. nadam se bice ok...


Posted Image Posted Image


usledila je montaza, mazem sve sa masti, dobio sam sa lamelicama podmetac od aluminijuma debljine 4mm, moze da se montira sa i bez, za prvo deljenje ide i on montiran, pa videcemo

Posted ImagePosted Image


i ovde sada ima u paketu dva gumena nastavka, CS24 i CS34mm, dakle mogu da se pakuju i karburatori 12-21mm u mali CS, a u veliki do 30mm

Posted Image



u mom slucaju ide gore Dellorto VHST 24, koga sam kupio davno od plamenog, dobar je, flat siber, sve po PS-u iz original kuhinje, medjutim sve za njega je otrovno skupo.. dakle rezerven igle, atomizer, pilotke, nista to ne odgovara od PHBG-a, jedino je M6 glavna dizna

za ovu aplikaciju imam jedino S6 filter sa eserke, to je mislim fi50 prikljucak....

Posted ImagePosted Image

#383 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 May 2020 - 13:47

da nastavim gde sam stao...
namučih se sa ovim VHST 24 poprilično.. nemam igle, nemam atomizer, nemam pilotke... trenutno je 112 ili 115 glavna i naliva poprilično, start je praktično nemoguće naštelovati, ako spustim previše iglu dobijam veliko gušenje u srednjem spektu, dok sam u startu prebogat, čak i sa skroz zatvorenim šrafom (ovde je kao i kod phbg šrafom odvrtanje dolaz goriva na leru)...

nakon toga sam proverio atomizer, nema rupice, dakle nemam šta da lemim... ovde je mislim DB9 ili DB29 igla dosta tupa.. po dužini su mi igle slične kao igle za PWK, koje imam u setu, mislim da sam čak kupio da bih ovo testirao, duže su za oko 3mm, međutim sve su oštrije... čak i najtuplja je značajno oštrija..

dakle reših da zatvorim plovak na najranije zatvaranje nivoa goriva, nemam ovde ispust, pa je metoda crevcem i spojenih sudova nemoguća, ovde je dell planirao da kupiš lonče od pleksija pa da šteluješ nivo goriva, dok je mikuni to vrhunski odradio, sa ispustom na dnu..

i dobih tu neku kombinaciju sa 128 ili 125 glavnom diznom, igla se pronašla, ali još uvek malo bogat na pilotki

ok premerih maksimalni i minimalni otklon plovka od sredine plovka do ivice tela karba gde naleže lonče, hod plovka je od 9 do 18mm, meni sada zatvara na 1-2mm od kraja, maksimalni otklon sklopljeno lonče ne umanjuje, to je ok...

pošto ovde nema šta da tražim, sa ovim iglama, vraćam se na dell DB iglu, i podešavam ventil na 14mm,,, sva ova podešavanja idu krivljenjem limića na koji se kači igličasti ventil....
rezulat još uvek mršav na igli, ali na pilotki odličan, čak sam morao da odvrnem 3-4 kruga šraf da bi odbio odnos da počinje da obara... ok tu smo negde, probao sam da podižem iglu, ali mi je pretanak na pilotki.. to je onda ok, blizu smo

sledeća situacija 12mm plovak... prebogato, nema šanse namestiti, šraf zatovren skroz

sledeća situacija 13mm plovak... ok tu smo, šraf počinje da radi na 15 min, međutim to je još uvek prebogato, teško da iglu mogu da dovedem u dobro a da na pilotki bude dobar.. i reših da ovde sada malo ukrutim prenos...

do sada sam testirao sa zelenom oprugom iz liste gore, koja je nelinearna, ali meni ne dovoljno tvrda... rolnice nisam dirao one su od prošlog seta na 5,7g.. za ovu oprugu se sećam da je relativno ok bila, ali temperaturno nestabilna, tako da mi je ona samo za kratka testiranja,,... imate gore u tablici koja je jačina...
i spakujem ljubičastu malossi za pia, ozbiljnu oprugu, start mi se pomerio nešto višlje, rolnice ostaju iste, motor je u špicu na 10000 obrtaja, ono kada je dizna pogođena
isto tako ide i nešto tvrđe kvačilo da obezbedim agregatu da uleti u rezonancu nešto komotnije, stavih pollini 2G sa nekom srednjom dotegnutosti...




i sad osvrt

motor pre svega nema šta da traži kada nije u rezonanci.. to znači da je štelovanje i prenosa nužno neophodno da se agregat ne bi našao u akceleraciji na sprektu pre rezonance... tu sad već znamo da su kvačilo i razmena prenosa u amlitudnoj zavisnosti, i da je pretegnuto kvačilo loše kao i prepopušteno, jer u oba slučaja motor u startu nije u rezonanci iako su rolnice ok težinom...

dalje tvrda centralna je bitna da bi se prenos u svakom trenutku i brzo odazivao na otvaranje agregata, te tako držao isporuku snage u najboljem režimu obrtaja, opet pretvrda opruga ne pije vodu kod slabijih agregata jer u nekim aplikacijama prenosa, ne dozvoljava dalju razmenu prenosa.. da pojednostavim, opruge jesu fi50, ali se prenosi pia, pug ili honda značajno razlikuju, a tako i finalni prenosi zupčanici...

i odlučih da namestim plovak na 13,5mm,
mislim da mi je još ta opcija preostala za pilotku, i najzad dobijem odličnu spregu na 110-115 glavnoj dizni sa podignutom iglom za jedan zub jače od sredine... ok zadovoljan sam ovde.. šraf mi je na oko 1 krug otvorenosti u sprezi da kreće da obara aobrtaje, i konstatujem da može da se usinhronizuje lepo sa iglom...

da se nadovežem samo, pug ima i veoma jak zamajac,, jer je ventivar od gvožđutine u koju se uzubi alanser, isto tako paljenje je na 13 stepeni ako se ne varam, mogao bih ga pomeriti na 19-20, jer je kraj na oko 10-11k obrtaja odgovarajući za taj ugao.. imam s6 ventivar bez zuba CNC značajno lakši, tako da su mi to aduti za kasnije...

ovde sam jedan set podešavanja zaključio, naravno na pravac još nisam izašao, sva testiranja su dvorište 50m, pa polako

#384 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 04 May 2020 - 10:44

Opa,krenulo se opasno u tuning.Ovaj VHST je bas grdosija od karba.Kod prijatelja smo isto borbe vodili sa njim.Isto kao i kod tebe nalijevao je gorivom opasno na tim malim otklonima.


Da imas serijsku Peugeot polutku onda bi ti informacija da je Malossi plava najslicnija originalnoj nesto znacila,ovako sa Motoforce polutkom moras sam otkrivati sto ce igrati.
Osobno na linearnim polutkama su mi uvijek bolje radili kraci federi.

Ovaj ljubicasti sto imas ti nije Malossiev,da kasnije kod narudzbi novih opruga nebi narucio nesto sto ti nece igrati.
Malossi zelena,ljubicasta i plava su ti izgledom iste kao i ova plava sto se nalazi na tvojoj slici.

#385 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 May 2020 - 13:42

Ja sam 90% siguran da sam kupio malossi ljubičasti, i to ovde u Motobike... Nije ni bitno neće ostajati gore jer želim spakovati sistem sa kulicama Naraku, a onda za više zavoja nema mesta

#386 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 04 May 2020 - 20:40

Usporedi,Malossi ljubicasti,nijansa je drugacija,ima 5 namotaja,tvoj ima 6.Ovaj je 90mm,premjeri taj svoj,na oko je oko 80mm.

Posted Image

Ali ako ga neces koristiti nije ti ni vazno.Spomenuo sam samo da si kasnije ne nabavis krivi kad ovaj ode kvragu.



#387 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 May 2020 - 22:22

Da bokte, ono je malossi za Hr a mi imamo za Srb tržište... ma kupio i Pita isto u mtbk, sa 6 zavoja. Koja je onda to revizija od Malossi branda...

#388 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 10 May 2020 - 10:28

I moja ima ima 5 zavoja sa 90mm višine. I iste je boje ko od rade007.

Attached Files


Edited by zigas, 10 May 2020 - 10:30.


#389 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 May 2020 - 08:10

Onaj cuko što leži desno , jel to onaj što jede skutere za doručak ??? :)

#390 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 May 2020 - 12:37

da to je jos uvek taj

#391 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 July 2020 - 17:38

Da rezimiramo razlike u površini preseka usisnog grla


Posted Image

#392 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 18 July 2020 - 21:01

Kupio sam pre 2 god identican usisni paket i upasovao na foxa . Bilo je nemoguce nastelovati karburator , u mom slucaju dell 17.5 ls . Trazio je nenormalne velicine dizni , i pritom sam izgubio dosta u niskim obrtajima . Vratio stock i sve super . Da li je zbog toga sto su sami flateri koliko mi se cini pretvrdi , ili zbog povecanog volumena u karteru .

#393 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 July 2020 - 21:37

A jes otvorio graničnike lamela ? #382 post

#394 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 19 July 2020 - 19:33

Nisam dirao , samo mislim da su flateri pretvrdi

#395 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 July 2020 - 20:46

Moguće i to 0,40 nije baš za malu primarnu kompresiju, u stocku ide 0,2 ili 0,25, još su ovde iz jednog komada

#396 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 July 2020 - 20:13

Danas sam kompletirao veliki karbos, sa usisom, i ne mgu da upalim

Svećka suva, daj pumpicu, kad ono ne drži pritisak...


Posted Image
Posted Image

Dobar kvalitetan tajvanski odlivak :)

#397 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 30 July 2020 - 15:26

Kakav je sad plan?

#398 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 July 2020 - 20:54

Upravo sam dosao iz radionice, jos taj dan sam vratio nazad mikuni 16 i airbox.. nategao najbolju glavnu diznu.. i danas probao..

Dakle nema sa ovim spuhom - mali usis, mali karb i airbox sta da traze.. Jednostavno odziv u predelu do ulaska u rezonancu je prespor. U punom je ok, ali znacajno slabiji...

Posto sam prenos vec utegao za VHST 24, necu nista dirati, mnogo toga je menjano, crvena centralna, kuglice na twister-u, variomat itd...

Odlučio sam sačekati novi naraku usis, danas je krenuo sa RP-a, biće tu za nedelju dana...

Nezz sta sam i filozofirao, ajd prosao je tehnicki, dobio regu.. ok idemo dalje

#399 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 31 July 2020 - 13:37

Pa eto,ubio si malo vremena,ali bar dosao do nekih zakljucaka...

Imas li mozda podatak kolika je povrsina usisa na bloku,znam da su tu neke male kvadratne rupe?Nekako mi je to djelovalo jako malecko,pa samo razmisljam da je mozda fi24 karba i prevelik za te rupe...

#400 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 July 2020 - 14:09

Imas gore u #382 postu, isti promer kao i veliki usis 1:1, stim da sam ja davnih sana pobrusio, isekao pregradu i polirao





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users