#401
Posted 31 July 2020 - 14:43
#403
Posted 09 August 2020 - 10:25
Ima tu jos nijansi oko prenosa, ali nije u tome problem, ili je ova mhr replika slabasna ili ubija onaj ekscentar na radilici, koji sada nema točkić sa oprugom za kompresor vazduha, pa mi se te tresne sile javljaju parazitski na ceo sklop i odnesu 20-30% snage...
Danas Nina preuzima, pa videćemo njen komentar..
Ps. dere se na usis za medalju.. 10k rpm-a je bas odvratan prodoran zvuk usisa
#404
Posted 09 August 2020 - 11:43
#405
Posted 09 August 2020 - 15:09
#406
Posted 09 August 2020 - 20:39
#407
Posted 09 August 2020 - 21:57
#408
Posted 18 August 2020 - 20:56
Put do M.Pijaca ..cca 25km je bio laka šala, pa nisam se dobro izrazio u prošlom postu, povuče za medalju, sa laganim vetrom u leđa na 1/3 otklona odvezao sam se sa 75-80 po satu...
evo i njegovog mernog stola, prvo merenje sa variomatom posle hlađenja od puta, kako smo i očekivali 8,2KS na točku
naravno grbavi mi graf za ubrzanje, jer bi sad tek trebalo prenos idealno podesiti, ali to me ne brine toliko, koliko sam radoznao gde se ovaj spuh javlja. Za tu zgodu blokirao sam variomat, kako Saby kaže, mora u najvećem prenosnom odnosu da bi snaga bila verodostojna.. , i izradi mi neki prsten od neke BB rolnice, te blokiram vario u potpuno sklopljenom stadijumu, remen u maksimali...
hahah, nema šanse da uhvati rezonancu agregat, toliko je to veliki prenos da ovaj valjak od 20-ak kg nema teorije zaukati... jednostavno pre rezonance je mršav karb, i prolije svo gorivo u auspuh te samo zamuče...
nakon toga sam blokirao sa nekim manjim prstenom na polovini, gde smo dobili neku snagu od 5ks, međutim ono što me je interesovalo je da je spuh najbolji u spektru od 9700 do 10350, nije sad važna snaga, tu ima još neki parametar da se kalibrira da bi se dobila pravilna vrednost...
nemam ovde slike .. sorry
vratih variomat u funkciju..
dalje sam krenuo ka manjoj dizni, jer ova 110 mi na punom otklonu ne daje takav odziv kao na 3/4 gasa, međutim postaje mršav na igli, ovde sam korigovao šraf malo na pilotki jer mi je za iglu potrebno više vremena, a ne želim čoveku da ubijem dan
da samo prokomentarišem ovaj detalj, Sava MC16 skače kao pola jarca, dakle nije baš za pohvalu, a imao sam i mnogo gore gume, i ovde dobijemo 8,6ks, čak u jednom merenju i 8,9ks ali nije sve poslikano
probao sam i 115 gavnu diznu, te ponovo vratio na 110 i osnovnu postavku, međutim ovde je obavezan neki ozbiljan ventilator, jer temp za čas ubije agregat i performanse opadaju, nadalje je već svega 7,2ks
evo i jedan screen shot gde se to bolje vidi, ovde su u sprezi 8,6 vs 7,6 grafi, ako gledamo sa aspekta loše centralne opruge, jer jedino njoj mogu da pripišem ove grbe, i možda nijansu težim rolnicama, vidimo da agregat sa pravilnijom postavkom karba, mnogo lepše pegla loš prenos, jer je razumljivo i više snage...
dakle to je to, na meni je da uradim još par finih setovanja, pa da premerimo neki drugi put ponovo, .. pozvaću se na gornje kalkulacije gde sam spuh računao za 9885o/min, za cilindar moram da proverim davno sam radio, pia verzija je na 10350o/min u centru...
#409
Posted 18 August 2020 - 21:02
Malo je digao temperaturu na dyno run-u?
#410
Posted 18 August 2020 - 22:05
uglavnom vodenjara moze 5 6 potezanja pa digne temp, ovaj mali je rodjen za skutere, run traje 5 do 8 sek, u planu je veci, samo jos nije obradjen, i sto upola zavrsen, na zimu zavrsavam
#411
Posted 18 August 2020 - 22:20
#412
Posted 19 August 2020 - 09:50
Interesantno izgleda svakako a Pežojac ide dobro iako kažeš da je predebela dizna, ja ne mogu da provalim sa snimka..
#413
Posted 19 August 2020 - 13:02
Ok preteške su rolnice, ubije prenos u najvećem otklonu.. pre toga je relativno dobar, ne i najbolji, i u kraju prenosa jednostavno umre...
Kako vi vidite ovo ? Ima neko neki rezon ?
#414
Posted 19 August 2020 - 13:26
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#415
Posted 19 August 2020 - 13:47
#416
Posted 19 August 2020 - 13:52
Edited by Damjan66, 19 August 2020 - 13:54.
#417
Posted 20 August 2020 - 09:31
Vidim da ti probleme radi taj serijski prijenos.Moras vidjeti koji je to kriminal na 100cc masinama.Jedno vrijeme je Suhi imao 100cc masinu di smo naturpijali cilindar.Skuter je imao tako kratak prijenos da je isao 90gps-a.Kasnije smo upasirali Piaggio pomicnu polutku,kod tokara izmijenili kut na ventilvaru i preradili ventilvar i variomat da se jace otvori i isterali remen u vrh,dobili svega 200rpm oscilacije.Izvukli 100-105gps-a,ali je uz sve te silne prerade isao jedva bolje od Piaggia sa auspuhom...
Uglavnom ditech i piaggio pomicni dio polutke je pasao na 100cc polutku,moram se sa Suhim konzultirat pase li na 50cc pa cu javit.
Inace moram ti ko i Suhom rec da su davnih dana otkrili najbolji tuning dio za Peugeot.
https://www.pedparts...-conversion-kit
#418
Posted 20 August 2020 - 09:35
#419
Posted 09 July 2021 - 16:54
- VHST karb je golo gov*o ovde, prejak na pilotki-nalije... dobar na igli-- prži do 3/4 otklona, .. prebogat na punom gasu -- tanano guši pun otklon 110 dizna, noću nešto bolje ali sranje
- Prenos je premek u startu, ostavih stock kvačilo da mala može krenuti sa mesta i sa malim gasom, centralna bi mogla biti neka prgavija, linearna Motoforce remenica u kraju ume da zaglavi, tipa ideš pun gas i krenu obrtaji da rastu, pa se posle nešto sitno trenutaka ubiju obrtaji i poveća prenosni odnos, te zaukava još... , da bi nakon toga ubijao obrtaje jer centralna ne vraća nazad sa porastom opterećenja, već moraš popustiti gas da bi se prenos vratio i ponovo dodati
- U samom kraju opet nazirem sitne vibracije, ne sećam se već šta je i kako je, ali definitivno treba malo produžiti prenos.. ništa značajno recimo 10-14%
- Agregat je ok, drži se sa performansom dugo, vodeno hlađenje je ok, prebaci tek nešto preko pola, termostat nemam... kada se ugreje tipa više onda je već lagano prebogat
- Ova mono single arm prednjica je po meni bzvz.. jeste okretna u gradu, na sitnim krivinama, na manevrima itd... međutim uvek i bila i sad je pretvrda, amort je skroz popušten, preostaje mi da filozofiram sa gumom, sada je na 1,8bar-a bila je prošle godine i na 1,6bar-a ako se dobro sećam... I što je najgore, ako voziš sa jednom rukom te pređeš preko neke neravnine ume da lagano zaosciluje... Po meni je klasična viljuška sa oprugama i uljem, na pravilnom uglu zatura zakon.. kategorije ispred ovoga....
- Mogao bih setovati ugao predpaljenja npr. na 19 stepeni, umesto ovih stock 13 koliko ih ima, izvadim kajlu i samo napucam magnet na konus i podesim.. videćemo
#420
Posted 09 July 2021 - 17:43
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users