Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#401 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 31 July 2020 - 14:43

Aha,vidim sada,promakao mi je taj dio...

#402 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 August 2020 - 21:00

Radilo se danas.. slike govore 1000 reči

Posted Image Posted Image Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#403 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 August 2020 - 10:25

Sve je to little more or little less, sto bi pisala velika imena u knjigama... ima vise snage ok.. jede goriva 4x više i to kapiram, ali slabo ima vise krajnje...

Ima tu jos nijansi oko prenosa, ali nije u tome problem, ili je ova mhr replika slabasna ili ubija onaj ekscentar na radilici, koji sada nema točkić sa oprugom za kompresor vazduha, pa mi se te tresne sile javljaju parazitski na ceo sklop i odnesu 20-30% snage...

Danas Nina preuzima, pa videćemo njen komentar..

Ps. dere se na usis za medalju.. 10k rpm-a je bas odvratan prodoran zvuk usisa

#404 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 August 2020 - 11:43

Da podsetim samo za članove koji su se kasnije uključili, na snimku sa leve strane radilice



#405 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 09 August 2020 - 15:09

Ima slabo krajne zbog auspuha, kad bi stavio nesto jace ne sumnjam da bi skocila, ima kod nas ovde rekorda i reversa koliko oces cela makedonija, jednostavno posle 7500-8000rpm auspuh se pogubi, ne pruza ni max konjazu od 50cc a da ne pricamo o mhr replicu :)

#406 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 August 2020 - 20:39

Ne ne ovaj radi u spektru od 8500 do 11000, u prvim naletu ga lovim na 9600, imas u prethodnim postovima analize

#407 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 09 August 2020 - 21:57

Okey ako mislis da je tako, prosli smo mnogo ovih kod nas da znas na kraju ostane da vidis sam :)

#408 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 August 2020 - 20:56

Juče smo merili PUG-a, Saby iz Horgoša ima dyno, namunjio dečko svaka mu čast, i reših da vidim šta kaže za obrtaje i za snagu globalno...

Put do M.Pijaca ..cca 25km je bio laka šala, pa nisam se dobro izrazio u prošlom postu, povuče za medalju, sa laganim vetrom u leđa na 1/3 otklona odvezao sam se sa 75-80 po satu...

evo i njegovog mernog stola, prvo merenje sa variomatom posle hlađenja od puta, kako smo i očekivali 8,2KS na točku

Posted Image Posted ImagePosted Image

naravno grbavi mi graf za ubrzanje, jer bi sad tek trebalo prenos idealno podesiti, ali to me ne brine toliko, koliko sam radoznao gde se ovaj spuh javlja. Za tu zgodu blokirao sam variomat, kako Saby kaže, mora u najvećem prenosnom odnosu da bi snaga bila verodostojna.. , i izradi mi neki prsten od neke BB rolnice, te blokiram vario u potpuno sklopljenom stadijumu, remen u maksimali...

hahah, nema šanse da uhvati rezonancu agregat, toliko je to veliki prenos da ovaj valjak od 20-ak kg nema teorije zaukati... jednostavno pre rezonance je mršav karb, i prolije svo gorivo u auspuh te samo zamuče...

nakon toga sam blokirao sa nekim manjim prstenom na polovini, gde smo dobili neku snagu od 5ks, međutim ono što me je interesovalo je da je spuh najbolji u spektru od 9700 do 10350, nije sad važna snaga, tu ima još neki parametar da se kalibrira da bi se dobila pravilna vrednost...

nemam ovde slike .. sorry
vratih variomat u funkciju..
dalje sam krenuo ka manjoj dizni, jer ova 110 mi na punom otklonu ne daje takav odziv kao na 3/4 gasa, međutim postaje mršav na igli, ovde sam korigovao šraf malo na pilotki jer mi je za iglu potrebno više vremena, a ne želim čoveku da ubijem dan

Posted Image

Posted Image

da samo prokomentarišem ovaj detalj, Sava MC16 skače kao pola jarca, dakle nije baš za pohvalu, a imao sam i mnogo gore gume, i ovde dobijemo 8,6ks, čak u jednom merenju i 8,9ks ali nije sve poslikano


probao sam i 115 gavnu diznu, te ponovo vratio na 110 i osnovnu postavku, međutim ovde je obavezan neki ozbiljan ventilator, jer temp za čas ubije agregat i performanse opadaju, nadalje je već svega 7,2ks

Posted Image
Posted Image


evo i jedan screen shot gde se to bolje vidi, ovde su u sprezi 8,6 vs 7,6 grafi, ako gledamo sa aspekta loše centralne opruge, jer jedino njoj mogu da pripišem ove grbe, i možda nijansu težim rolnicama, vidimo da agregat sa pravilnijom postavkom karba, mnogo lepše pegla loš prenos, jer je razumljivo i više snage...

Posted Image



dakle to je to, na meni je da uradim još par finih setovanja, pa da premerimo neki drugi put ponovo, .. pozvaću se na gornje kalkulacije gde sam spuh računao za 9885o/min, za cilindar moram da proverim davno sam radio, pia verzija je na 10350o/min u centru...


Posted Image

#409 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 August 2020 - 21:02

Oo pa ovo su neki novi momenti. Podesavanje na valjku :)

Malo je digao temperaturu na dyno run-u?

#410 Saby

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts

Posted 18 August 2020 - 22:05

roler je 51 kg, inercije 0.5
uglavnom vodenjara moze 5 6 potezanja pa digne temp, ovaj mali je rodjen za skutere, run traje 5 do 8 sek, u planu je veci, samo jos nije obradjen, i sto upola zavrsen, na zimu zavrsavam

#411 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 August 2020 - 22:20

Ide po koji video iz vožnje, nema ovde punog otklona gasa, kako sam i pisao, predebela je glavna dizna





#412 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 August 2020 - 09:50

Svaka čast....eeee godinama proveravamo skutere na putu, nerviramo komšije, ostaneš negde u 3 lepe pa guraš nazad itd itd....ovo je kulturan posao, odradiš svo podešavanje u garaži...pa koji smo mi amateri da nismo mogli jedan dyno napraviti... :) :) :)

Interesantno izgleda svakako a Pežojac ide dobro iako kažeš da je predebela dizna, ja ne mogu da provalim sa snimka..

#413 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 August 2020 - 13:02

Gledam i gledam graf, po sredini je linija gde meri obrtaje.. Kriva isporuke snage pada u trenutku ili nijansu pre početka porasta obrtaja. Dakle kada je variomat u kraju, i nakon toga počinje ludilo...

Ok preteške su rolnice, ubije prenos u najvećem otklonu.. pre toga je relativno dobar, ne i najbolji, i u kraju prenosa jednostavno umre...

Kako vi vidite ovo ? Ima neko neki rezon ?

#414 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 19 August 2020 - 13:26

Meni ovaj blagi porast obrtaja posle zaravnanja izgleda kao da je centralna malo tvdja nego što treba,pa iz tog razloga rastu obrtaji...

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#415 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 August 2020 - 13:47

Mozda rastu jer je kraj prenosa, nego rupa u snazi ?

#416 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 19 August 2020 - 13:52

Imam slike od testove od rekord / reverse na dyno stavicu posle sliku kad sam kod kuce, meni izgleda kao da zavrsava prenos ovde pa porastu.

Edited by Damjan66, 19 August 2020 - 13:54.


#417 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 August 2020 - 09:31

Dobra ova stvar.Nije toliko bitna ta max snaga koliko je bitno da saznas na kojim okretajima je max snaga pa da to i nastelas kroz ubrzanje.

Vidim da ti probleme radi taj serijski prijenos.Moras vidjeti koji je to kriminal na 100cc masinama.Jedno vrijeme je Suhi imao 100cc masinu di smo naturpijali cilindar.Skuter je imao tako kratak prijenos da je isao 90gps-a.Kasnije smo upasirali Piaggio pomicnu polutku,kod tokara izmijenili kut na ventilvaru i preradili ventilvar i variomat da se jace otvori i isterali remen u vrh,dobili svega 200rpm oscilacije.Izvukli 100-105gps-a,ali je uz sve te silne prerade isao jedva bolje od Piaggia sa auspuhom...
Uglavnom ditech i piaggio pomicni dio polutke je pasao na 100cc polutku,moram se sa Suhim konzultirat pase li na 50cc pa cu javit.

Inace moram ti ko i Suhom rec da su davnih dana otkrili najbolji tuning dio za Peugeot.

https://www.pedparts...-conversion-kit

#418 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 August 2020 - 09:35

Ahahah je**s sat ti sa tvojim pia agregatima, neka neka...

#419 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2021 - 16:54

Vozim vozim pug-a, šta ću on mi je registrovan... pa logujem opet utiske

- VHST karb je golo gov*o ovde, prejak na pilotki-nalije... dobar na igli-- prži do 3/4 otklona, .. prebogat na punom gasu -- tanano guši pun otklon 110 dizna, noću nešto bolje ali sranje

- Prenos je premek u startu, ostavih stock kvačilo da mala može krenuti sa mesta i sa malim gasom, centralna bi mogla biti neka prgavija, linearna Motoforce remenica u kraju ume da zaglavi, tipa ideš pun gas i krenu obrtaji da rastu, pa se posle nešto sitno trenutaka ubiju obrtaji i poveća prenosni odnos, te zaukava još... , da bi nakon toga ubijao obrtaje jer centralna ne vraća nazad sa porastom opterećenja, već moraš popustiti gas da bi se prenos vratio i ponovo dodati

- U samom kraju opet nazirem sitne vibracije, ne sećam se već šta je i kako je, ali definitivno treba malo produžiti prenos.. ništa značajno recimo 10-14%

- Agregat je ok, drži se sa performansom dugo, vodeno hlađenje je ok, prebaci tek nešto preko pola, termostat nemam... kada se ugreje tipa više onda je već lagano prebogat

- Ova mono single arm prednjica je po meni bzvz.. jeste okretna u gradu, na sitnim krivinama, na manevrima itd... međutim uvek i bila i sad je pretvrda, amort je skroz popušten, preostaje mi da filozofiram sa gumom, sada je na 1,8bar-a bila je prošle godine i na 1,6bar-a ako se dobro sećam... I što je najgore, ako voziš sa jednom rukom te pređeš preko neke neravnine ume da lagano zaosciluje... Po meni je klasična viljuška sa oprugama i uljem, na pravilnom uglu zatura zakon.. kategorije ispred ovoga....

- Mogao bih setovati ugao predpaljenja npr. na 19 stepeni, umesto ovih stock 13 koliko ih ima, izvadim kajlu i samo napucam magnet na konus i podesim.. videćemo

#420 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 09 July 2021 - 17:43

Imaš mesta i da malo šlicuješ rupe na Pick-Upu pa da tako pomeriš paljenje... Za prenos možeš da pojuriš linearne od wrc modela, elistara tsdi (i možda jetforca tsdi).

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока







19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users