#281
Posted 31 May 2016 - 22:25
Seger na igli je ispao i igla je samo uronila dole u atomajzer i zapušila dovod naravno...Problem očas posla rešen...
Eh još samo da mi je saobraćajne pa da mogu sutra na posao s njim...
Inače Pežojac pali gumu odlično, sve se puši iza mene...komšije pitaju kakva je to aždaja?!
#282
Posted 31 May 2016 - 22:27
Gume su stare, i onako ce ih gazda baciti... samo ti pali
#284
Posted 01 June 2016 - 04:11
#285
Posted 08 June 2016 - 09:49
#286
Posted 08 June 2016 - 09:55
#287
Posted 08 June 2016 - 10:02
goggyso, on 08 June 2016 - 09:55, said:
Evo ja se već par dana vozikam i MHR replica je jedan stvarno dobar cilindar, idealan za grad...
Rekao bih da je u ovoj postavci malo jači od mog bivšeg Malossi sporta LC na peugeot horizontali...a da ima prostora za pokazivanje još jednog para zuba to sigurno, pošto je ovo 16mm karb...
Po gradu je veoma veoma raspoloživ, nije preagresivan i ne privlači pažnju...U prevedenom značenju vozi se kao i serijala s tim da grabi brzinu vrlo dobro, i uglavnom se zaboravim da idem prebrzo pa koči majstore....U uspravljenom položaju bez saginjanja meni položi kazaljku vertikalno, a to je 90kmh gps-a kako kaže Mario...
ovaj snimak niz most je već 100+....
Peugeot SF2 vrlo dobro izbalansiran motor sa dobrim kočnicama tako da je vožnja prava pesma...igraš se s njim po gradskoj gužvi kao da si na biciklu...
Mene lično interesuje još potrošnja ove postavke da zaokružim priču u svojoj glavi...
#288
Posted 08 June 2016 - 11:08
ajd možda to niz most nije merodavno ali se vozi do 95 svakako....
#289
Posted 08 June 2016 - 11:45
Malo hebe ta crvena kazaljka na crvenoj podlozi..
A Pita ima ozbiljan grc, nema kod njega igla, pola i to, samo pun bajo moj
#290
Posted 08 June 2016 - 12:17
Po gradu nije tako, tu je uglavnom pola do punog gasa...ovo je bilo za snimak...šteta što ugao snimanja nije dobar za vožnju na skuteru...
#291
Posted 08 June 2016 - 14:31
#292
Posted 10 June 2016 - 21:15
Tankovanje u gradu do čepa je dalo potrošnju Pitine gradske vožnje na 5,4/100
Putovao sam sasvim pristojno uglavnom oko 80 i preko po cageru, moram priznati još jednom, fest je udoban, mater francusku...
Evo i potrošnje, ovo je OMW 100-ka bila tankovana, i na tačno 101km otvorenog puta troši 4,5/100
Neki dan sam kupio Sava MC 16 gume, meni nazad ide 130/70-12 i nju sam dobio u 56L faktoru, dok sam prednju 120/70-12 usled nedostatka na lageru 51L kupio 58P ..
Cene su forumske oko 3700 din po komadu to je prema poslednjem cenovniku
Evo prednje koja je već Mitas, dobio sa 0516 dot
I zadnje koja je još Sava, dobio sa 4215 dot
Ništa nisam balansirao jer ovde u Čoki nemam te mogućnosti, ako budem hteo moraću ih nositi u Adu to mi je 17km u jednom pravcu...
Međutim prvi utisci su odlični, sad da ne pišem opet isto, da su nove gume uvek idealne, slušaju itd.. kao da sam do sada vozio po železničkim šinama, sada mi je sve ravno, mirno i precizno...
Malo mi smeta što se na zadnjoj felni na nekim meatima počela malo ljuštiti fabrička farba, oksidira "marinija" al šta da se radi, za sledeću sezonu će dobiti pesak i novu plastiku...
Eto... toliko... još kočione pločice i gotovo... stvarno lepo ide, i zadovoljan sam učinkom, cilindrom i uopšte konceptom.. jeste malo prgav, snaga je konačna, vozio sam mnoge bolje, ali je neprimetan u saobraćaju, nebučan itd...
#293
Posted 10 June 2016 - 21:50
Za Savu, Mitas, nebi trebao imati potrebu za balansiranjem, precizno ih odradjuju.
Sto se tice udobnosti, jel osjecas mozda malo pritisak na lijevoj polovici sjedista? To je zbog cepa za gorivo, pa je plastika izbacena prema gore.
#294
Posted 10 June 2016 - 22:43
Mislio sam da je to samo na Marijevom primerku...
Jetforce ima jos udobnije sediste!
#295
Posted 11 June 2016 - 06:24
Zaboravio sam dopisati utiske u vožnji i saobraćaju a imam ih...
Kao prvo veoma je opasno voziti ga po gradu, prebrz je i pretih, pešaci ga ne procenjuju valjano i izlaze i pretrčavaju put, videvši da je to samo skuter pa u fazonu neće on još, ti se bukvalno pojaviš sa 80 njima pred noge.
U gradu generalno od semafora do semafora nema bržih, lako se provuče kroz gužvu, panduracija na kontrolnim punktovima ne obraća pažnju, deluješ kao serijala..
Na otvorenom je problem što sustigneš vozilo sa 80-90 i vučeš se njemu u trag, nema snage da ga obiđeš bezbedno, potrebno je zaleganje i čitava večnost, i onda tako do prvog naseljenog mesta gde ga na raskrsnicama dobiješ i posle na otvorenom naloviš sledećeg, ili još bolje autobus .. sa kamionioma nema peoblema njih bez problema obilaziš..
Sad to putovanje nekom u trag nije baš prijatno, jer ne vidiš rupe na putu, i kočenje može da bude stravično, u situacijama gde oni naglo koče ti se bukvalno kopaš jer si kočniono slabiji, jedino je vakum pozitivan ako pričamo o nekoj potrošnji...
Tako da bi za otvoreni put trebalo ipak još malo snage, konstatovali smo to sa Krstom kada smo se vozili sa F12 i SR da sa njima otvoreni nije više problem, Mid i He mašine odlučno kidaju i na 90 kod odvrtanja gasa...
#296
Posted 11 June 2016 - 07:57
Kako to da ti je skoro polovica guma i dalje cista?
#297
Posted 11 June 2016 - 08:09
slike su odmah posle motaže, 0 km
#298
Posted 11 June 2016 - 08:19
Polako se zaokruzuje celina, eto meni pada na pamet jos eventualno podmazivanje sajli ili kontrola kocionih plocica, sve ostalo si uradio, sto na nivou fabrike, sto na visem profesinalno-tunerskom nivou.
Meni je zao sto nisam probao na Fruskoj, cisto radi poredjenja sa novijim delovima i nasetovanim prenosom ali bice prilika...
Tema i skuter su vrhunski za sve koji tragaju za daily-racer-konceptom, svaka cast!
#299
Posted 19 June 2016 - 00:27
Inace i gagi je cepao serijalu sr-a 120 niz most pa vi vidite
Edited by Rade, 19 June 2016 - 00:27.
#300
Posted 19 June 2016 - 06:47
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users