Mario, on 19 June 2016 - 06:47, said:
#301
Posted 19 June 2016 - 08:52
#302
Posted 21 June 2016 - 18:31
Recimo za tu replicu idealan auspuh za pežu je nardo jer taj spuh se vrti tocno 10000 na peži ... Probao sam ga na airsalu T6 i radio je savrseno.
Poigraj se sa usisom tu ti je velika knedla na peži , cjepni pregradu bočne zidiće takoder poravnaj sa blokom i podigni mostic malo tj. stanj ga malo. Usis nabavi neki posteni takodjer.
Gume mc16 -> klasika ... na suhom ko žvaka na mokrom ko klizaljke. Kolko para tolko muzike ja vec neko vrijeme preferiram samo Pireli Evo 21/22 i to najmeksu varijantu.
#303
Posted 21 June 2016 - 20:35
Dakle, sa postojecim cilindrom i auspuhom, dobijene su performanse, sklapano je od onoga sto se imalo u garazi, base setup.. mhr replica vrti, ali svaki ce cilindar vrteti tamo gde mu auspuh dozvoljava. Ovaj tecnigas je fin, oseti se šus ali ima dovoljno sirok powerband, izuzetno je tih i voziv u svakoj situaciji. Karb je vec preveliko ulaganje i potrosnja ce skociti, posto Mario ima i dell phbg i vhst i mikuni od 16 do 30mm, mislim da je ovde idelno pokazano kako moze da se sa 16mm izvuce 95gps-a, odnosno da se okrene cager do 0!
Sada sledi blokada za prvu cerkinu sezonu a kasnije vozanje na ovom setupu. Mislim da je ovo pravi kompromis.
Sent from my GT-I9192
#304
Posted 21 June 2016 - 21:49
#305
Posted 21 June 2016 - 23:51
Provozao sam ovo cudo, ide dobro i sto je najbitnije po zvuku se uopste ne razlikuje od serijale! To je ono sto treba za grad i za laganu voznju.
Kada zatreba ima rezervu snage i rekao bih da je idealan za obucavanje. Naravno na pocetku ipak neka blokada da ne ide bas do nule po satu.
Jedina zamjerka na SF2, je sto je meni malo malen tj. nemam bas gdje sa nogama ali jbg i sam sam kriv - burgman kategorija. Ali je zato udoban za medalju.
Svaka cast Mario.
#306
Posted 21 June 2016 - 23:56
#307
Posted 22 June 2016 - 07:16
Moj problem je što sam kupio ovaj cilindar, jednostavno jer je stock bio uništen, a mislio sam da je najbolje deljenje za neku budućnost...
Pisaću šta i kako samo da pokupim slike..
@Suhy jasno je sve, pregrade sam maknuo, veliki lamelni usis i veći karburator sa kojim bi mi donela rezonanca usisa neophodni pomak bi bio možda tek u nekom poslednjem stadijumu, npr za neku trku ili rezultat... ista je priča i sa auspuhom... Inače za tvoju informaciju MHR replica je pritiscina najbolje sinhronizovana na 12k, tako da bi tu već trebalo ići na auspuh sa kratkom granom, npr... roost track type... zatim manji zamajac itd...
Ali mislim da do toga još neće ili uopšte neće doći.... zavisi od Nine i njenih ambicija kasnije...
#308
Posted 23 June 2016 - 22:12
Zatim sam na ulaz airbox-a ubacio gumeno crevo i redukovao usis sa 20mm na 10-11mm, isto tako umanjio glavnu diznu sa 83,5 na 62 i spustio A7 iglu za još jedan podeok, dakle igla niže-manje goriva.
Dalje vratio sam nelinearnu remenicu i najmekšu centralnu koju sam imao (pollini bela) i 8,5g rolnice i postavio polini 3g sa zelenim (1,8mm) u najopušteniji stadijum...
Postavio sam malossi prsten za blokadu koji dolazi sa variomatom, debljine oko 5mm...
I pošto sam probao sve kombinacije 62 i 65 dizne sa podeokom igle na sredini i jednu niže igle dolazim do zaključka da je ovo još uvek prejako... start je veoma dobar, mašina se izvuče do 60kmh na 8700 rpm-a i tu je kraj... Centralni powerband ovog spuha je na oko 7000-7300 i na 8000 već gubi dah, ali se sa prstenom i pored blokade na spuhu izvrti na 8700...
#309
Posted 23 June 2016 - 22:21
Na kraju sam došao do ove, i kada najviše popustim sajlu na ručici i ulazu u karb, jedva mogu da je ubacim i zakačim... evo i koliko otvara
Dobio sam mirniju mašinu, izbacio sam i polini 3g i vratio serijsko kako bih dobio mekši start i raspoloživu mašinu... Probao sam i 9g rolnice i ne dobijam ništa osim neusklađenosti na kretanju u funkciji snage i goriva koje dobije... Krajnja je još uvek oko 60, mašina se izvrti i sa 5mm otvora difuzora...
Relativno je dobar sada, mada još malo prgav, sa druge strane ne bih Nini da dam "mrtvo magare"... Razmisliću još ali eto mislim da je ovako ok...
Za Subotu sam samo skinuo prsten sa variomata, fakat je ovaj cilindar a bogami i spuh od SF1, sve sumnjam da je blokada slepo crevo začepljeno
#310
Posted 24 June 2016 - 06:44
#311
Posted 24 June 2016 - 06:59
#312
Posted 26 June 2016 - 22:13
Necu puno pisati o udobnosti i vozivosti, naravno da je pug vrhunski po tom pitanju, a nove-dobro poznate mc16 zaista super rade posao.
Razgovarali smo se davno, zaista je veliki problem ukrotiti cilindar, eto ja sam imao tu ideju blokiranja rucice (klipica) gasa poucen nekim drugim 4t agregatima za upotrebu manje iskusnih vozaca, kategorija itd...
Desava se da skuter u kompletnoj stok postavci na prenosu utrcava u rezonancu sa milimetarskim otklonom gasa, kazaljka veselo skoci do 40kmh za 2-3sekunde, sto je za manje iskusnog vozaca vec ozbiljno. Lepo ide, zaista, na hodu klipica od 5mm, na ravnom se nakuca 70kmh za tili cas, a imali smo situaciju da smo se na ravnom putu od 5km vozili jedan drugom u potiljak, na par centimetara razmaka kao biciklisti, full zalegnuti, i opet peugot prebaci 80 po tabli
Medjutim oseti se kada je moguce maksimalno dati gas 5mm (ogranicen hod klipica), probao sam na uzbrdici da iz zaleta (70kmh) izvucem i izmerim, brzina je padala do 50 po satu. Takodje, posto je kratka uzbrdica, probao sam da sevratim pa da krenem iz mesta, tada nije mogao da prebaci 45, sto ce biti tacna definicija onoga sto nam treba u ovom slucaju.
Dakle ovde nema vise prostora da se smanjuje precnik usisa i na taj nacin gubi snaga, a posto el blokada ispada iz konkurencije zbog uljne pumpe, ostaje da se uz prsen blokadu na bolcni i igranjem sa odgovarajucim gramazama rolnica uspesno ogranici da kategorija pero-lagani vozac prebaci 55 po tabli
Mario, jos jednom svaka cast!
Sent from my GT-I9192
#313
Posted 27 June 2016 - 14:11
Jer ja na sprintu npr sa 4-5 mm gasa idem 90 na sat a kad odvrnem pun gas tj 2cm on ide 115-120 po satu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#314
Posted 27 June 2016 - 14:20
ali zato ja imam prsten za variomat i time ograničim izlaznost, i slepo crevo na auspuhu sa kojim želim da ograničim krajnje obrtaje do kojih mašina može da se razvrti...
jedini problem je što je ovo slepo crevo za neki stock cilindar, pa možda i ograničava kako valja sa nekom 12mm isporukom goriva-vazduha....
tako da ide još malo mozganja kako najbolje odraditi
#315
Posted 30 September 2016 - 22:16
Da se podsetimo poslednji put sam redukovao usis na 12mm otvora, u mikuni 16 karbu je 60 dizna i A7 igla i ima blokadu na odvrtanje gasa sa fiber cevčicom na neki pola gasa, možda malo manje, recimo 5-7mm otklona od ukupno 16..Auspuh je od SR1 sa sve slepom cevkom blokadom i bio je malossi prsten 7mm na variomatu.
U ovom stadijumu je prenos stao na oko 45 i obrtajima razvukao jos do 60 gde je vožnja bila dranje mašine u prazno... Pre dolaska mojih drugara na driženje u Čoku sam samo izvadio taj prsten sa varija i tako je išao do pre neki dan... To je taj stadijum koji je i Aca pisao u prethodnim postovima jer ga je on i vozio na druženju.. sve u svemu razvrti se do 75 po satu, sa Ninom i do 80 možda i malo preko...
Evo slike gde se vidi da i sa ovoliko goriva remen izlazi do kraja, rolnice su podešene za ovaj spuh, koji moram priznati baš dobar udarac ima.. nalik sito plus-u...
#316
Posted 30 September 2016 - 22:23
Uradio sam 6mm dakle to je za 1mm manje od originala i dobio 62-63 brzinu sa nesto manjom vriskom obrtaja..
Ok posto je isto tako i isao postajem zadovoljan i postružem prsten na 5mm ne bi li jos malo ubio obrtaje koji nisu u powerbandu, međutim krajnja se popela na 70... to je znak da je ovde vec ciljani obrtaj za kraj prenosa dovoljno jak na isporuci momenta.. pa ok.. vraćam se nazad na 6mm, imam vise ovih prstenova, dolazi sa svakim multivarom, evo 5,6 i 7mm
Planiram da smirim jos kolicinu goriva pa videcemo dokle i kako cu uspeti
#317
Posted 30 September 2016 - 22:38
I ja sam razmisljao o tim blokadama, podsetio si me da je elektronski vid limitera van igre zbog razdvajanja impulsa uljne pumpe (koja je elektricna) pa se nesto razmisljam da si mu i previse umanjio dotok, a opet je neukrotiv. Zasto? Zato sto je u pitanju prgav cilindar, mhr replica. Sta njega cini toliko jakim u odnosu na recimo neki base koga bi lakse primirio blokadom? Izduv. Povrsina i visina ugla.
E sad, pricali smo vec u raznim temama, ti primitivniji auspusi koji su predvidjeni za neki obican cilindar, bas se cudno ponasaju na jakim cilindrima, ili je ta famozna slepa cevka toliko zapusena sa cadji da vise nema svoju funkciju ili je cilindar nezaustavljiv. Ako imas vremena i volje da seckas i cistis, ili mozda da napravis jos duzu slepu cevku, ili da probas da restrikujes izduv nekom platnicom malog promera, nema smisla vise smanjivati usis, ovo je vec na ivici pravilnog rada u smislu povrsine dotoka vazduha, hladjenja...
#318
Posted 30 September 2016 - 22:43
Sva oblikovanja prema potrebi idealnog naleganja 5 šrafova M6 sa upuštenim glavama da ne smeta u kadici kacigi ili.garderobi... sve u crno
Posao za 2h, zadovoljan, trebao.sam ovo ranije odraditi, kakvo crno lepljenje....
I nastavljam sa umanjenjem goriva, izradio sam još jednu malo jaču blokadu otklona gasa, sad se otvara 2-3mm, motor slabo kreće, nema tu akceleraciju, ali je krajnja 62kmh, Bojan je u pravu, te brzine ovaj cilindar opušteno postiže i sa vrlo malo olklona, ovo je već smešno, kao.prekidač da imam a ne ručicu gasa, i ubacim najmanju diznu koju imam 47,5 sa nekog kineza, i zatvorim otvor na filteru prvo ns 8 pa na 6mm.. izpostavilo se da mu 8mm prija, kada ima mslo više goriva čuju se detonacije u auspuhu, inače krajnja je uvek ista...
Ništa mu ne mogu, već ludim, vratio sam cevčicu za 5-7mm otklona jer ipak treba imati i malo gasa nije daljinski na prekidač...počinjem da sumnjam u slepu cevku da je zapušena i vratim originalni auspuh bez katalizatora i blokade...
Rezultat nema tog sito-plus tipa udarca, ubrzanjw ujednačeno, krajnja 65 i još polako raste... uhh dakle ipak slepa cevka na onom sf1 spuhu radi posao sli ne dovoljno...
I uradio sam blokadu na ulasku u granu od mesinga, rupa je 10mm uradio sam malo u konus koliko sam umeo
I ubacio u taj sf1 spuh sa slepom cevkom
I rezultat 45, motor ide kao kinez iz prodavnice, mogao bi i malo bolje... nema više sitoplus udarca, obrtaji su uspešno uhvaćeni, prenos bi trebalo da se završi na 50 ali mislim da nema toliko snage... preostaje mi sutra da vidim sa skinutom blokadom na otklonu gasa i eventualno da podignem rolnice, čini mi se po zvuku da sada kvačilo i vario nisu u sprezi...
Ludilo, nisam mislio da ću se ikad baviti ovim glupostima, ali i ne želim da mala jurca dok se ne upozna malo sa ciklistikom bolje i uopšte sa situacijama u saobraćaju..
#319
Posted 30 September 2016 - 22:53
Dakle elektronska blokada ne dolazi u obzir, kao ni vožnja na igli koja se podiže svega 2mm, nadam se da će prsten biti dobitna kombinacija..
Hah imao sam dva kom u rs2 spuhu pa sam izvadio
#320
Posted 30 September 2016 - 23:03
Restriktor na grani je prava stvar, sad mozes vratiti i normalnu postavku karba, jednostvano nema snage kroz pvrsinu od 78,5mm^2 koje donosi rupa od 10mm!
Svaka cast, prva prava antitunig tema
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users