Jump to content


TOMOS CTX (drugi pokusaj)


74 replies to this topic

#1 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 11 May 2015 - 22:30

Posto je bt neslavno zavrsio karijeru(zato sto je mali za mene),rekoh da pokusam sa CTX-om...
Hvala Gagi sto me vozio i sto je izlomio auto zbog mene :/....Svratili smo i do Jack-a 023 i kupili njegovu Hondu ns125 na odlozeno placanje njemu se zahvaljujem
Krenuli smo tek u 8 uvece,a kuci stigli u 1,ja u 1,Gaga u 2 jebes ga
Dao sam za Ctx 175 € ima papire,imao sam dosta srece da je masina u super stanju pa nece biti toliko ulaganja.
Oba motora smo poli rasklopili da bi stali u Skodu feliciju,i stadose na jedvite jade.
Honda je kupljena jer je u planu jos jedan karting,kopiram jack-a
Kopiran je tekst sa drugog foruma pa je Gaga nepoznat,a jacka znate.Gaga se isto petlja sa tomosima petlja budzi itd.Attached File  uploadfromtaptalk1431373129167.jpeg   71.14K   41 downloads

#2 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 11 May 2015 - 23:00

Na ctx-u treba napuniti prednju viljusku i zameniti semeringe.
Namontirati tockove
Zameniti amortizere,jer je mono amortizer propisao
Pretapacirati sic
Ofarbati plastike i rezervoar
Masina je u odlicnom stanju.

#3 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 13 May 2015 - 12:41

Jel samo meni nece da otvori sliku?

#4 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 13 May 2015 - 21:49

Attached File  uploadfromtaptalk1431543754492.jpeg   116.74K   29 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1431543762770.jpeg   82.26K   31 downloads
Napunjena viljuska,montiran tocak,masina jos malo razbucana.
Nekako je dospela voda u ulje menjaca pa smo dobili mleko :)

#5 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 17 May 2015 - 11:36

Attached File  uploadfromtaptalk1431852299812.jpeg   142.41K   46 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1431852315336.jpeg   142.45K   46 downloads
Cilj mi je bio da motor upalim i provozam kako bih video kako mi odgovara....
Cilindar je hilznovan na 46 mm,zato sto ctx cilindar ima fabricki nikasil jako loseg kvaliteta,ovde je hilzna dosta dobro odradjena,ali je klip los...Sada se vrti klip samo sq donjom karikom,u ponedeljak narucujem nov.
Takodje masinu je prethodni vlasnik jako lose sklopio,pa menjac ne menja lepo i krci...
Sto se tice sasije tu je tek igranka,trebaju kocnice da se rade,suspenzija,lezajevi tockova,gume nove,farbanje itd.itd.
Sledeci korak je da sredim sto vise stvari za koje mi ne treba novac.

#6 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 17 May 2015 - 14:40

Само напред!(((:

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 May 2015 - 17:03

Vrlo originalno resenje za tapacir sedista. Mozes saobracajnu da drzis u dzepu farmerki :)

#8 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 26 July 2015 - 07:04

Pozdrav svima,evo malo sam uljudio ctx,pa rekoh da to podelim sa vama.
Posted Image
Bilo je tu dosta prepravki i nadogradnja,a najvise me je zezalo izbijanje zadnje viljuske,koje je dovelo do cepanja rama,a potom i sastavlanje jednog od dva,usled prevelike nervoze i razocarenja nisam imao volje i snage to slikati.
Celu tu operaciju je izveo jedan stari lisac od 70 ljeta,i na moju srecu uspesno,nisam verovao da ce ga dovesi u ravan jer ipak je secen na pola i treba to sve ucentrirati.
Posto pre sklapanja nisam znao da li ce ram ispasi kako treba,odlucio sam da odmah ne ulazem pare,vec da sklopim motor,provozam i ako je dobar uradim popravni ispit.
Sklopio sam ga sa starim prohujalim lezajevima tockova,starim veoooma losim gumam(zadnja skroz celava)starim semerinzima u prednjoj viljusci(ulje curi i kapa cak i po disku!)masinom koja prethodno ima lose posajbiran menjac(majstor do majstora).ima tu jos mana,al se ne mogu sad bas setiti svega.
Dakle sklopio sam motor,pustio ruke i drzi pravav odlicno,oba tocka u ravni nigde nista ne vuce ,ja presrecan.
Sto se tice masine,kao sto sam rekao menjac je lose slozen,neprecizan,krci kod menjanja itd.kvacilo se cuje kao prekrupac,lezajevi radilice takodje imaju malko lufta.Termo grupa je solidna,cilindar je 46 mm hilznovan,poprilicno su dobro pogodjeni kanali,dobio je NOV 46 mm MOTINS klip i sada to polako razradjujem,smesa je malo bogatija i mesavina 3% motul 810.
Planiram ga rasturiti i odraditi sledece stavke:
1.semerinzi prednje viljiske.
2.gume i lezajeve tockova.
3.sredjivanje prednje kocnice (otkuvavanje pakni,obrada diska,zamena teflonskog creva za pancirno)
4.rasturanje masine,novi lezajevi,semerinzi i pravilno sklapanje.
To je otprilike to,ali naci ce se vec jos nesto sigurno :)

#9 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 26 July 2015 - 13:09

Uh, mnogo bolje izgleda. Da li imas A kategoriju?

#10 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 26 July 2015 - 14:04

Polazem,idem na predavanja,a i on je na zutu tablu.

#11 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 July 2015 - 23:16

Rezervoar, sediste i rep su od atx-a. Sto si mu izbacio single shock? Inace bas je lep. Atx je lepsi od ctx tako da je to najbolja kombinacija.

#12 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 28 July 2015 - 23:51

Single shock je propao nacisto,a ne postoji opcija repariranja,zato sto je glavna hrom sipka korodirala,tako da bi cepala semeringe.

#13 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 28 July 2015 - 23:57

Evo par slika rasklapanja.
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#14 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 30 July 2015 - 20:32

Posted ImagePosted Image
Masina rasklopljena i odmascena prvo u nafti,a potom i axel-om tako da nije ostalo trunke masnoce.
Stavljeni su novi lezajevi,na radilici koyo c3,ostali su SKF(made in france) i ima ja msm 2 fag.Naravno koristio sam se metodom toplo hladno.

#15 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 31 July 2015 - 00:22

Одлично:) детаљно и чисто радиш, морам да те похвалим:)

#16 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 31 July 2015 - 01:33

Tako mora :P

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 July 2015 - 10:17

kad si sve tako lepo oprao i spremio, mogao si pokazati kako si sklopio, postupke i način kroz neku ilustraciju...

znaš kako je, mene lično ne interesuje da li si amortizere ili blokove prao ili ribao... mene zanimaju neki stručni detalji, inovacije, postupci...

verujem da je tako i ostalim članovima... evo neka ti "feedback" bude broj komentara u temi ostalih koje si zainteresovao...

#18 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 31 July 2015 - 10:49

Nista nije sklopljeno tako da nema sta da prikazujem,prikazao sam sta sam uradio i napisao.Trenutno nabavljam semeringe,lamele, srafove i jos neke sitnice pa tek onda sledi sklapanje.Nije mi bitan broj komentara ni najmanje.

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 August 2015 - 00:36

Ok, ja pratim temu svakako, samo te savetujem u kom pravcu da ides... tvoja tema je tvoja volja i ja se nadam jos jednom odlicnom projektu...

#20 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 01 August 2015 - 00:42

Sto se tice cilindra,oseti se znatna razlika izmedju e90 cilindra i CTX 80,u mom cilindru je hilzna,ne znam koliko su kanali pogodjeni,nikada nisam ni odradio port mapu,ali imam u planu.Ctx cilindar je mnogo jaci u niskim i sredjnim obrtajima,dok je u visokim skroz mrtav,e90 mi je bio mnogo raspoloziviji u visokim,dok su srednji i niski bili losiji (verovatno zbog lose kompresije)Planiram da mozda cak sutra odradim portmapu,pa ako je neko voljan da ubaci u program da vidimo sta kaze :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users