

Kymco Super 9 LC
Started by SlobaKnezevic, May 15 2015 07:04 PM
32 replies to this topic
#21
Posted 26 January 2016 - 20:00
Bas tako ... al najlepsi osecaj kad ih ostavis sa serijalom ^_^
#22
Posted 26 January 2016 - 20:03
Eheh, svako hvali svog konjica, al' nemojmo bas preterivati. Recimo da poredimo serijske skutere, svi su tu negde limitirani sa brzinom od 45-50kmh i svi manje vise imaju slicne performanse motora od 50ccm. Jedina razlika je tezina i naravno, variomatski prenos. Za ubrzanje je najbitnije precnik zadnjih remenica i duzina staza u variomatu, dok je racimo za krajnju brzinu bitan precnik variomata.
Piaggio je daleko moderniji po pitanju prenosa, a neki modeli imaju i do 30kg manje od 9ke.
Svidja mi se sto se javlja ta zelja za flekanjem, mozda te vremenom ipak ubedimo u tuning:)
U medjuvremenu, bilo bi lepo da nam se pridruzis na skupovima koje organizujemo u toku sezone, na kojima odmeravamo snage shodno stepenu tuninga odrdjenog skutera.
Piaggio je daleko moderniji po pitanju prenosa, a neki modeli imaju i do 30kg manje od 9ke.
Svidja mi se sto se javlja ta zelja za flekanjem, mozda te vremenom ipak ubedimo u tuning:)
U medjuvremenu, bilo bi lepo da nam se pridruzis na skupovima koje organizujemo u toku sezone, na kojima odmeravamo snage shodno stepenu tuninga odrdjenog skutera.
#23
Posted 26 January 2016 - 20:11
Heh...da se razumem...da sam imao u tom momentu 800-1000€ sigurno bi pao NRG ili RUNNER ...
A posto sam za super 9 prosao za 500€ plus guma akumulator i prepis sa novom tablicom i registracija .... znaci prosao sam po meni jeftino za tako reci skuter sedi i vozi... tako da zasluzuje svaku pohvalu...
Sto se tice tuninga rado bi ja to ali iskreno ne baca mi se 300-400€ na neki set up ... a pritom koliko citam ovde oko toga mora da se radi stalno uvek nesto zeza... meni treba skut za svaki dan jer nmg autom kroz guzvu u podne na 40c
....
Iskreno kad sam uzimao skut mislio sam...ok,ici ce 50-60 i to je to...dovoljno za grad...medjutim kad sam seo na 9ku ...50 je uhvatio za tili cas...okrenuo sam se na kraju ulice i kad sam se vratio bilo je "kupljeno"
A posto sam za super 9 prosao za 500€ plus guma akumulator i prepis sa novom tablicom i registracija .... znaci prosao sam po meni jeftino za tako reci skuter sedi i vozi... tako da zasluzuje svaku pohvalu...

Sto se tice tuninga rado bi ja to ali iskreno ne baca mi se 300-400€ na neki set up ... a pritom koliko citam ovde oko toga mora da se radi stalno uvek nesto zeza... meni treba skut za svaki dan jer nmg autom kroz guzvu u podne na 40c

Iskreno kad sam uzimao skut mislio sam...ok,ici ce 50-60 i to je to...dovoljno za grad...medjutim kad sam seo na 9ku ...50 je uhvatio za tili cas...okrenuo sam se na kraju ulice i kad sam se vratio bilo je "kupljeno"
#24
Posted 26 January 2016 - 20:25
Da da, sve je jasno, i 2t funkcionisu po pitanju koliko parica toliko muzike. Medjutim, hocu samo da ti skrenem paznu da postoje razliciti nivoi tuninga, pa shodno ulaganjima idu i novcana sredstva. Takodje, 2t ume da zavara, jer dobro nastelovana serijala ume itekako da poleti, a opet, vecina prčka polovcno, moze da napravi da mu 70ccm ide losije od serijskog, i pritom da puno trosi, jede svecice, izbija semeringe, sto je cesta pojava.. zbog toga postoji ovaj forum, zbog edukacije i naravno uzivanja u carima 2t masina 
Prvi stepen tuninga, tzv base, se odnsi na neka minimalna ulaganja, rezonantni auspuh, variomat koji ce doneti bolje ubrzanje i nesto vecu krajnju brzinu. To je red velicina 100-150 eura. Posle toga npr mozes povecati zapreminu nekim sportskim cilindrom, gde ce se ispoljiti jos malo snage. Naravno, sve ove stvari moraju se ispratiti finim podeaavanjem karburatora i prenosa. Nije redak slucaj da skuteri od 70ccm kucaju i do 90 po satu, neuporedivo bolje ubrzavaju a trose isto ili neznatno vise u odnosu na serijski. Trajnost sutupa je identicna.
Neki dalji koraci u tuningu zahtevaju vec puno vise ulaganja i vece znanje, potrosnja je tu vec nebitna stavka i naravno, dugovecnost je skracena. Ali naravno, sve prema potrebama i zeljama. Vrhunac svega je da sam potpuno razumeo tvoju recenicu kada si probao kymca i vratio se sa osmehom, recimo da bi bio jos duplo toliko odusevljen kada bi probao neki 70base. Ja sam jednom probao 70high end (najvisi stepen tuninga) i od tada ne spavam dok ne sklopim sebi jedan

Prvi stepen tuninga, tzv base, se odnsi na neka minimalna ulaganja, rezonantni auspuh, variomat koji ce doneti bolje ubrzanje i nesto vecu krajnju brzinu. To je red velicina 100-150 eura. Posle toga npr mozes povecati zapreminu nekim sportskim cilindrom, gde ce se ispoljiti jos malo snage. Naravno, sve ove stvari moraju se ispratiti finim podeaavanjem karburatora i prenosa. Nije redak slucaj da skuteri od 70ccm kucaju i do 90 po satu, neuporedivo bolje ubrzavaju a trose isto ili neznatno vise u odnosu na serijski. Trajnost sutupa je identicna.
Neki dalji koraci u tuningu zahtevaju vec puno vise ulaganja i vece znanje, potrosnja je tu vec nebitna stavka i naravno, dugovecnost je skracena. Ali naravno, sve prema potrebama i zeljama. Vrhunac svega je da sam potpuno razumeo tvoju recenicu kada si probao kymca i vratio se sa osmehom, recimo da bi bio jos duplo toliko odusevljen kada bi probao neki 70base. Ja sam jednom probao 70high end (najvisi stepen tuninga) i od tada ne spavam dok ne sklopim sebi jedan

#25
Posted 26 January 2016 - 20:41
Heheheh ... razumemo se.
U principu ako bi me 150€ pokrilo za neki base ... onda bi mozda malo razmislio...do leta imam vremena jos...
Al opet sto se mene licno tice to mi je mac sa 2 ostrice...jer scut sam uzeo da bi se pre svega jeftinije prevozio a potom i jednostavnije zbog gradske guzve....najveci problem u budzetu mi je benzin jer vozim svaki dan...zimi auto leto skut...tu je i odrzavanje registracije i ostalo....
Druga stvar,ovaj ovako kako jeste po cajgeru ide 80 ravno...kapiram da sa base set up om dobijem 10km/h....lupam,nzm koliko se moze dobiti...onda mi ne igra ulogu dati te pare za to...jedino sto bi znacilo su medjuubrzanja koja su jako skromna...
Realno neodlucan sam sto se tice toga....nisam ni neki poznavalac...znam osnove ali nedovoljno...
U principu ako bi me 150€ pokrilo za neki base ... onda bi mozda malo razmislio...do leta imam vremena jos...
Al opet sto se mene licno tice to mi je mac sa 2 ostrice...jer scut sam uzeo da bi se pre svega jeftinije prevozio a potom i jednostavnije zbog gradske guzve....najveci problem u budzetu mi je benzin jer vozim svaki dan...zimi auto leto skut...tu je i odrzavanje registracije i ostalo....
Druga stvar,ovaj ovako kako jeste po cajgeru ide 80 ravno...kapiram da sa base set up om dobijem 10km/h....lupam,nzm koliko se moze dobiti...onda mi ne igra ulogu dati te pare za to...jedino sto bi znacilo su medjuubrzanja koja su jako skromna...
Realno neodlucan sam sto se tice toga....nisam ni neki poznavalac...znam osnove ali nedovoljno...
#26
Posted 27 January 2016 - 23:53
Sa base setup-om ces verovatno ici isto 80 po cajgeru ali ce ti se popraviti ubrzanje i posebno vuca na uzbrdici i sa suvozacem. Krajnja brzina se bitno ne menja jer base cilindri rade na istim ili slicnim obrtajima kao i serijski cilindri. Ima ih i malo ostrijih ali je u globalu to to.
#27
Posted 28 January 2016 - 08:02
Mislim da cu pred sezonu samo da zamenim rolnice remen i mora na stelovanje jer mi kvasi svecicu.
Iskreno ne baca mi se 150€ a da dobijem skoro nista...
Razmisljao sam dosta o tome svemu i verovatno cu ovo leto voziti sa 50ccm a u medju vremenu cu da polazem za A do 35kw pa cu da prodam super 9 i uzmem jaci.
Dovoljno mi i ovih stock 80. A sa 5ks i lepo vuce i solidno dodje do 80 tako da obrni okreni ako sa investicijom od 150€ ne izlazi na 100km/h onda nemam rezona da tako reci bacim pare.
Iskreno ne baca mi se 150€ a da dobijem skoro nista...
Razmisljao sam dosta o tome svemu i verovatno cu ovo leto voziti sa 50ccm a u medju vremenu cu da polazem za A do 35kw pa cu da prodam super 9 i uzmem jaci.
Dovoljno mi i ovih stock 80. A sa 5ks i lepo vuce i solidno dodje do 80 tako da obrni okreni ako sa investicijom od 150€ ne izlazi na 100km/h onda nemam rezona da tako reci bacim pare.
#28
Posted 28 January 2016 - 09:05
nekada je jednostavno pametnije ništa ne raditi i uživati u fabričkoj postavci, međutim tuning je sport kao i svaki drugi
mi koji se time bavimo u ovom sportu vidimo izazov i uživamo dobijenim rezultatima, odnosno ne pokleknemo na neuspesima...
za destinacije posao kuća, ti je najisplativije voziti serijalu bez blokada, sreća tvoja pa voziš Kymco SF10 blok...
mi koji se time bavimo u ovom sportu vidimo izazov i uživamo dobijenim rezultatima, odnosno ne pokleknemo na neuspesima...
za destinacije posao kuća, ti je najisplativije voziti serijalu bez blokada, sreća tvoja pa voziš Kymco SF10 blok...
#29
Posted 28 January 2016 - 09:08
Mario i ja upravo tako razmisljam.
Znam da je fabrika tako namestila jer je tako najbolji odnos performansi i trajnosti. Ako hocu brze i jace onda jednostavno prelazis na 200-300ccm...
Jedno pitanje,kad treba da menjam ulje u prenosu?
Znam da je fabrika tako namestila jer je tako najbolji odnos performansi i trajnosti. Ako hocu brze i jace onda jednostavno prelazis na 200-300ccm...
Jedno pitanje,kad treba da menjam ulje u prenosu?
#30
Posted 28 January 2016 - 09:30
na svakih 5000km pređenih, imaš u knjižici servisne intervale
edit: da ti odgovorim na prvi deo rečenice, radi se o tebi... ili si za tuning sport ili nisi.. isto kao i pecanje, trčanje ili vožnja biciklom
edit: da ti odgovorim na prvi deo rečenice, radi se o tebi... ili si za tuning sport ili nisi.. isto kao i pecanje, trčanje ili vožnja biciklom
#31
Posted 28 January 2016 - 09:36
Hvala,pitam jer nemam serv knjizicu nisam nista dobio uz skuter.
U pravu si za mene....nije to sport za neodlucne. Kako citam postove i projekte ovde vidim da je to jednostavno ljubav i hobi...
U pravu si za mene....nije to sport za neodlucne. Kako citam postove i projekte ovde vidim da je to jednostavno ljubav i hobi...
#32
Posted 28 January 2016 - 09:41
ovde ti je servisna knjiga pa pronađi
http://forum.pyrothe...kymco-scooters/
ja sam ih više puta radio, i moj prvi je bio AC vazdušar... ono što sam mogao da dobijem do 2011g dobio sam, recimo da bi sada, 5g bio tek malo u prednosti....
radio sam i drugaru serijalu i tuning za malo para i nema baš mnogo prostora...
ova tema bi ti mogla predočiti koliko gimnastike ima za malo para tuninga
http://forum.pyrothe...-kymco-super-9/
http://forum.pyrothe...kymco-scooters/
ja sam ih više puta radio, i moj prvi je bio AC vazdušar... ono što sam mogao da dobijem do 2011g dobio sam, recimo da bi sada, 5g bio tek malo u prednosti....
radio sam i drugaru serijalu i tuning za malo para i nema baš mnogo prostora...
ova tema bi ti mogla predočiti koliko gimnastike ima za malo para tuninga
http://forum.pyrothe...-kymco-super-9/
#33
Posted 28 January 2016 - 09:43
Hvala
Imam danas popodne sta da proucavam.

Imam danas popodne sta da proucavam.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users