Jump to content


Keeway Focus - Djomla


314 replies to this topic

#161 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 April 2018 - 10:46

ovaj je za takmičare

#162 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 27 April 2018 - 11:36

Evo slika uputstva.Posted ImagePosted Image

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока



#163 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 28 April 2018 - 12:25

Napakovao sam Airsla na postojecu radilicu. Nisam nista obradjivao niti merio. Necu ga forsirati dok sve to ne odradim i zamenim radilicu.
Otvor bez lulice je 25 mm. a najvica dizna koju imam je 90 za koju mislim da je mala.
Napravio sam raducir - lulica na 19 mm i usafio diznu 84 igla w9 spustena skroz i pilotka 42. Imam dosta trokiranja do pola gasa. Svecica je 8ca mada imam i 7cu i 9ku.
Odradio je nekoliko puta u mestu i do sad sam presao 50km samo do pola gasa.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока



#164 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2018 - 22:48

Nemoj voziti malu diznu na novom cilindru ko boga te molim... pa zar nisi mogao nabaviti i veće dizne pa da lepo školski kreneš u setovanje od najveće ka najmanjoj dizni!?

Zar je par dizni vredno rizika ribanja novog cilindra?
Ok je to što si smanjio dotok vazduha i spustio iglu i krkno veliku ler diznu pa ikupno sve imaš trokiranje, ali nije i rešenje.,,


Sent from my iPhone using Tapatalk

#165 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 28 April 2018 - 23:15

I ovako jedva radi koliko trokira. Pilotku sam smanjio jer je bila jos veca i ne idem u obrtaje vec samo do pola gasa.

#166 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 01 May 2018 - 00:24

Presao sam nesto vise od 150 km. i jedva sam se resio trokiranja.
Trenutna postavka karba je: dizna 90 , igla w10 skroz spustena i pilotka 40.
Otvor na airboxu za sada je 19mm dok ne porucim vece dizne. Posto sam krenuo
da vozim na vecem gasu desava mi se da otanem bez goriva sto znaci da zeza plovak.
Dalje saf za smesu ne reaguje uopste,isto je pola i na 3 kruga.
Potrebna mi je preporuka koju centralnu uzeti,trenutno je bela malossi ili je oslabila ili je preslaba....

#167 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 May 2018 - 07:45

Vidi ovde sa šrafom kada odvrćeš dodaješ gorivo, dakle kada je skroz zategnut onda ima najmanje goriva na početku otklona.. Praksa je pokazala za su pilotke oki 30-35 dobitne, i šraf se ljudima javi ispravno u rasponima od 15min do 1 krug najviše od maks zatvorenog..

Proveri protok i tog vakumskog ventila kao i koji nivo obezbedi plovak. Davno sam radio phbg pa ne bih da ukazim u polemike za igle, u svakom slučaju budi iprezan sa tim debljim iz seta..

Dalje T6 je malo prgav koncept kanala, pa tu umaš jače uzraženu nelinearnost u isporuci snage na srednjim kontra visokim obrtajima ( nalik bandit ili F kontea gsx-r ) tebi je bitno da uđe što pre i lakše u rezonancu za šta je potrebna tvrđa centralna, nešto viši ugao predpaljenja i lagano kvačilo ili podesivo..

Ja bih išao na malossi žutu ako su base auspusi, tipa trek ili zx odnosno na malossi crvenu ako ceš ga vrtiti oko ili preko 10k, za s6 repliku, nardo, shot itd.. Ugao predpaljenja sam nedavno nakopao da due+ preporucuju da se vozi na 19 stepeni prw gmt.. Mi smo radili na 21 ranije..

Dakle prenos i karb set su ti u veoma uskoj sprezi, ako T6 uhvatiš pre vremena onda će da naliva, dok sa druge strane ako može da se razvrti veselo onda mu daj dovoljno goriva. Tu svi padnu i polepe.. srećno

#168 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 01 May 2018 - 07:55

Hvala Mario :0takoje:

Ovako izgleda postavka:

Cilindar : Airsal T6-Racing
Radilica : serijska
Karburator : Naraku PHBG Black edition 21mm dizna 90
Airbox otvor : 19mm
Auspuh : Tecnigas Trek
Vario : Naraku racing 4 grama
Remen : DAYCO 808/ 16.8
Zadnja remenica F. Morini oversize 123 mm
Centralna : Malossi bela
Kvacilo : RMS
Zvono : Aerox 107
Oprugice kvacila : Bele

#169 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 01 May 2018 - 08:04

Sto se tice pilotke probacu da manjom samo da predjem jos neki km.

Ova igla w10 skroz spustena je prva od tanje ka debljoj da sam izgubio trokiranje. Ako je podignem samo za jedan zub odmah trokira.

Vakumski sam proverio to ide gorivo kao sa cesme,verovatno je mali nivo goriva u loncetu,pocinje da se gasi pa moram da stanem dok napuni posle krene normalno.

E sad opruga je sigurno oslabila a i stara je 3 god pa cu je sigurno zameniti.Ugao predpaljenja sam malo vratio ne znam tacno koliko jer nisam izmerio ali nisam preterao sigurno.

Danas cu snimiti kako ide i slikati svecicu.

#170 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 May 2018 - 08:40

Mario je vecinu stvari napisao, hteo bi samo da te uputim u neke osnovne stvake da znas u kom pravcu da ides.

Pilotka je svojim radnim opsegom zaduzena za napajanje gorivom na ler gasu kada je gas oduzet i klipic spusten tako da vakum u difuzoru najvise goriva izvlaci kroz pilotku. Medjutim, do 1/4 gasa utice i na protok goriva pa moze i zbog nje da bude viska goriva trokiranja, ali takodje utice na ukupan protok goriva u manjoj meri i na punom gasu.



Igla ima svoj precnik u stablu i precnik na vrhu. Precnik stabla (odmah ispod segera) je u igri kada setujes otklone gasa od 1/4 do 3/4 pa i do punog gasa.

vecina igla u W seriji su 2,50mm (ima i extremnijih) precnika stabla a razlikuju se u debljini spica kao i duzini konusa, dok bi recimo neki standard za precnik atomizera trebalo da bude 2,62mm (262 au ili an tipovi).

Posted Image

Razlika u povrsinama precnika 262 i 250 je ustvari promer kroz koji prolazi gorivo kada rucica gasa nije aktivirina ili je recimo do 1/4 otklona, a kasnije je razlika izmedju 262 i debljine u konusu zavisno od polozaja rucice, odnosno koliko i je igla prosla kroz atomizer. (recimo w16 ima vrh 1mm a na nekih 5mm od vrha je naprimer 1,3mm pa ce razlika u povrsinama biti 2,62 - 1,30.

Posted Image

Mozda sam te malo zbunio, sad sve ovo pisem zbog jedne stavke. Prvo pravilo u bilo kakvom stelovanju glasi nemoj menjati dve stvari u isto vreme jer neces biti siguran koji od X u jednacini je dobro doneo ili zeznuo...Ali sada si u nezgodnoj poziciji. Kada smanjis pilotku, osiromasices niske otklone, pa prva proba ne bi trebalo dugo da traje jer vec vozis najsiromasniju iglu i to u polozaju najsiromasnije, dakle samo kratko probaj pa bi verovatno trebalo da da se posvetis igli i srafu smese.





#171 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 May 2018 - 14:38

Ta bela centralna stara 3 godine je sigurno kao žvaka, pa ti je moja preporuka da je bez dileme zameniš sa tvrdjom..


Sent from my iPhone using Tapatalk

#172 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 04 May 2018 - 21:03

Uhvati me mrak,ovo je situacija sa 4 podloske na bolcni. Povecao sam nivo goriva u loncetu i vise nemam problema na punom gasu.





#173 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 04 May 2018 - 21:34

Koji je trenutni kompletni setup meni ovo malo deluje slabo za airsal t6 racing.

#174 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 06 May 2018 - 11:55

Bice bolje kad stignu dizne,mada meni se svidja i ovako. Dizna je 82 pilotka 40 igla w9 spustena skroz,otvor na airbox-y 19mm.
Nema trokiranja ni gusenja odlicno prima gas.

#175 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 25 June 2018 - 15:38

Od ugradnje Airsala do danas sam presao 888km.Uzeo sam nove dihtunge pa cu ovih dana da uradim inspekcju termogrupe. Problem koji vucem odavno je punjenje koje nikako da popravim. Kupio sam nov aku. izmenjao 3 ispravna reglera i 13 volti nikako da dobijem. Evo sad sam uzeo druge namotaje pa cu i to da zamenim.

Attached Files



#176 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 25 June 2018 - 20:29

:greenstars: :mmstruja:
Namotaji su bili u pitanju,sta se desilo sa njima nemam pojma.
Skuter je od jednom poludeo,jaci je na gasu i dosta ostriji. Desilo mi se to da su mi odjednom prelake rolnice??
Kako je to moguce?



#177 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 June 2018 - 13:14

Prošli namotaji nisu bili dobri....nisi imao dobro punjenje...odatle i nisi mogao da dobiješ 13V...Sad s novim namotajima si to rešio pa otuda dobro punjenje i struju...možda otuda i poboljšanje sagorevanja kroz jaču varnicu...

#178 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 June 2018 - 14:28

Pita je u pravu, ali verujem da te buni tezina rolnica. Tezina rolnica ima ulogu da odrzava broj obrtaja u tacnom opsegu za odredjenu snagu motora. Veca snaga (ne obrtaji) zahtevaju teze rolnice a veca snaga na vecim obrtajima traze lakse rolnice.
Ako pretpostavimo da tvoj cilindar ima snagu od recimo 11ks na 10000rpm, a nekim nedostatkom, recimo slabom varnicom, ili produzenim prenosom ili tezinom vozaca i saputnika, agregat nema dovoljno snage da izgura potrebne obrtaje, laksim rolnicama ces korigovati broj obrtaja ka visim obrtajima kako bi dostigao punu snagu tog setupa. Kontra od toga, u slucaju kada dobijes ispravnu varnicu ili skines produzenje prenosa ili sa skuta sidje tezak saputnik, agragtu je mnogo lakse da dozivi potrebne obrtaje i sa tim izborom rolnica cak i prebacuje te projektovane obrtaje gde je najjaci, stoga radis korekciju sa tezim rolnicama da bi ponovo uspostavio pravilan rad u opsegu powerbanda i agrgat ponovo preneo punu snagu na tocak.

#179 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 June 2018 - 14:58

Sličan simptom je i sa temperaturom vazduha odnosno specifičnom gustinom gde u hladnijem ima više kiseonika dok u toplijem manje. Tako npr loše podešen karburator u jednom od situacija, deluje da agregat možda nema snage za neke rolnice, dok je u drugoj situaciji ima previše i neki dobro podešen prenos prevrti jer je mašina donela više snage..

Kažu stari tomos tuneri, "mašina bolje ide noću" ... Daaa to su svi oni kojima je dizna preko dana malo jača, te noću mašina "poludi".. Dakle tu bi ti bile prelake rolnice...

#180 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 26 June 2018 - 22:01

Nisam stigao danas tako da cu sutra probati sa tezim rolnicama.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users