

Keeway Focus - Djomla
#161
Posted 27 April 2018 - 10:46
#162
Posted 27 April 2018 - 11:36


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
#163
Posted 28 April 2018 - 12:25
Otvor bez lulice je 25 mm. a najvica dizna koju imam je 90 za koju mislim da je mala.
Napravio sam raducir - lulica na 19 mm i usafio diznu 84 igla w9 spustena skroz i pilotka 42. Imam dosta trokiranja do pola gasa. Svecica je 8ca mada imam i 7cu i 9ku.
Odradio je nekoliko puta u mestu i do sad sam presao 50km samo do pola gasa.





Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
#164
Posted 28 April 2018 - 22:48
Zar je par dizni vredno rizika ribanja novog cilindra?
Ok je to što si smanjio dotok vazduha i spustio iglu i krkno veliku ler diznu pa ikupno sve imaš trokiranje, ali nije i rešenje.,,
Sent from my iPhone using Tapatalk
#165
Posted 28 April 2018 - 23:15
#166
Posted 01 May 2018 - 00:24
Trenutna postavka karba je: dizna 90 , igla w10 skroz spustena i pilotka 40.
Otvor na airboxu za sada je 19mm dok ne porucim vece dizne. Posto sam krenuo
da vozim na vecem gasu desava mi se da otanem bez goriva sto znaci da zeza plovak.
Dalje saf za smesu ne reaguje uopste,isto je pola i na 3 kruga.
Potrebna mi je preporuka koju centralnu uzeti,trenutno je bela malossi ili je oslabila ili je preslaba....
#167
Posted 01 May 2018 - 07:45
Proveri protok i tog vakumskog ventila kao i koji nivo obezbedi plovak. Davno sam radio phbg pa ne bih da ukazim u polemike za igle, u svakom slučaju budi iprezan sa tim debljim iz seta..
Dalje T6 je malo prgav koncept kanala, pa tu umaš jače uzraženu nelinearnost u isporuci snage na srednjim kontra visokim obrtajima ( nalik bandit ili F kontea gsx-r ) tebi je bitno da uđe što pre i lakše u rezonancu za šta je potrebna tvrđa centralna, nešto viši ugao predpaljenja i lagano kvačilo ili podesivo..
Ja bih išao na malossi žutu ako su base auspusi, tipa trek ili zx odnosno na malossi crvenu ako ceš ga vrtiti oko ili preko 10k, za s6 repliku, nardo, shot itd.. Ugao predpaljenja sam nedavno nakopao da due+ preporucuju da se vozi na 19 stepeni prw gmt.. Mi smo radili na 21 ranije..
Dakle prenos i karb set su ti u veoma uskoj sprezi, ako T6 uhvatiš pre vremena onda će da naliva, dok sa druge strane ako može da se razvrti veselo onda mu daj dovoljno goriva. Tu svi padnu i polepe.. srećno
#168
Posted 01 May 2018 - 07:55

Ovako izgleda postavka:
Cilindar : Airsal T6-Racing
Radilica : serijska
Karburator : Naraku PHBG Black edition 21mm dizna 90
Airbox otvor : 19mm
Auspuh : Tecnigas Trek
Vario : Naraku racing 4 grama
Remen : DAYCO 808/ 16.8
Zadnja remenica F. Morini oversize 123 mm
Centralna : Malossi bela
Kvacilo : RMS
Zvono : Aerox 107
Oprugice kvacila : Bele
#169
Posted 01 May 2018 - 08:04
Ova igla w10 skroz spustena je prva od tanje ka debljoj da sam izgubio trokiranje. Ako je podignem samo za jedan zub odmah trokira.
Vakumski sam proverio to ide gorivo kao sa cesme,verovatno je mali nivo goriva u loncetu,pocinje da se gasi pa moram da stanem dok napuni posle krene normalno.
E sad opruga je sigurno oslabila a i stara je 3 god pa cu je sigurno zameniti.Ugao predpaljenja sam malo vratio ne znam tacno koliko jer nisam izmerio ali nisam preterao sigurno.
Danas cu snimiti kako ide i slikati svecicu.
#170
Posted 01 May 2018 - 08:40
Pilotka je svojim radnim opsegom zaduzena za napajanje gorivom na ler gasu kada je gas oduzet i klipic spusten tako da vakum u difuzoru najvise goriva izvlaci kroz pilotku. Medjutim, do 1/4 gasa utice i na protok goriva pa moze i zbog nje da bude viska goriva trokiranja, ali takodje utice na ukupan protok goriva u manjoj meri i na punom gasu.
Igla ima svoj precnik u stablu i precnik na vrhu. Precnik stabla (odmah ispod segera) je u igri kada setujes otklone gasa od 1/4 do 3/4 pa i do punog gasa.
vecina igla u W seriji su 2,50mm (ima i extremnijih) precnika stabla a razlikuju se u debljini spica kao i duzini konusa, dok bi recimo neki standard za precnik atomizera trebalo da bude 2,62mm (262 au ili an tipovi).

Razlika u povrsinama precnika 262 i 250 je ustvari promer kroz koji prolazi gorivo kada rucica gasa nije aktivirina ili je recimo do 1/4 otklona, a kasnije je razlika izmedju 262 i debljine u konusu zavisno od polozaja rucice, odnosno koliko i je igla prosla kroz atomizer. (recimo w16 ima vrh 1mm a na nekih 5mm od vrha je naprimer 1,3mm pa ce razlika u povrsinama biti 2,62 - 1,30.

Mozda sam te malo zbunio, sad sve ovo pisem zbog jedne stavke. Prvo pravilo u bilo kakvom stelovanju glasi nemoj menjati dve stvari u isto vreme jer neces biti siguran koji od X u jednacini je dobro doneo ili zeznuo...Ali sada si u nezgodnoj poziciji. Kada smanjis pilotku, osiromasices niske otklone, pa prva proba ne bi trebalo dugo da traje jer vec vozis najsiromasniju iglu i to u polozaju najsiromasnije, dakle samo kratko probaj pa bi verovatno trebalo da da se posvetis igli i srafu smese.
#171
Posted 02 May 2018 - 14:38
Sent from my iPhone using Tapatalk
#172
Posted 04 May 2018 - 21:03
#173
Posted 04 May 2018 - 21:34
#174
Posted 06 May 2018 - 11:55
Nema trokiranja ni gusenja odlicno prima gas.
#175
Posted 25 June 2018 - 15:38
Attached Files
#176
Posted 25 June 2018 - 20:29


Namotaji su bili u pitanju,sta se desilo sa njima nemam pojma.
Skuter je od jednom poludeo,jaci je na gasu i dosta ostriji. Desilo mi se to da su mi odjednom prelake rolnice??
Kako je to moguce?
#177
Posted 26 June 2018 - 13:14
#178
Posted 26 June 2018 - 14:28
Ako pretpostavimo da tvoj cilindar ima snagu od recimo 11ks na 10000rpm, a nekim nedostatkom, recimo slabom varnicom, ili produzenim prenosom ili tezinom vozaca i saputnika, agregat nema dovoljno snage da izgura potrebne obrtaje, laksim rolnicama ces korigovati broj obrtaja ka visim obrtajima kako bi dostigao punu snagu tog setupa. Kontra od toga, u slucaju kada dobijes ispravnu varnicu ili skines produzenje prenosa ili sa skuta sidje tezak saputnik, agragtu je mnogo lakse da dozivi potrebne obrtaje i sa tim izborom rolnica cak i prebacuje te projektovane obrtaje gde je najjaci, stoga radis korekciju sa tezim rolnicama da bi ponovo uspostavio pravilan rad u opsegu powerbanda i agrgat ponovo preneo punu snagu na tocak.
#179
Posted 26 June 2018 - 14:58
Kažu stari tomos tuneri, "mašina bolje ide noću" ... Daaa to su svi oni kojima je dizna preko dana malo jača, te noću mašina "poludi".. Dakle tu bi ti bile prelake rolnice...
#180
Posted 26 June 2018 - 22:01
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users