Jump to content


Keeway matrix


  • This topic is locked This topic is locked
67 replies to this topic

#21 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 July 2015 - 18:31

Cim sam uzeo da nastelujem karburator odma se izgubila ta rupa, ubacio sam 90 diznu i iglu a2 sam spustio za jedan zarez i staf za vazduh natelovao tako sto sam ler zavrnuo i odvrnu 4 kruga sraf za vaduh, poceo da zavrcem i gde je spustio ler malo sam vratio sraf i sad ide ko metak, verovatno je sraf za vazduh bio previse odvrnut pa ta rupa u ubrzanju je bila kao da se gusi..... ima malu rupu al to je normalno jer je seriski prenos u pitanju, sledi malossi multivar i trazim polutke morini 123mm linearne ako budem nasao u opste al trudicu se... u planu su snimkovi tako da bice ovih dana

#22 igaca

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 44 posts
  • MestoBanjaluka
  • Vozimkeeway matrix 50 cc

Posted 03 August 2015 - 10:36

Definitivno treba zamjeniti variomat... al ga je kinez prebriko


#23 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 August 2015 - 15:55

desava mi se vec dva puta da mi motor stane, drzim pun gas a on izgubi snagu, i cuje se ono puckanje iz karburatora, prvo kao da ispusti vazduh i onda se cuje pucanj, samo sto sam poceo stelovati karb, i to se desi,i nace prvo je bila svecica morka i cna sa 98 pa sam ubacuio 95 nisto onda 90 i sad je samo crna ali je suva, znaci idem jos manju, ali sad nece da se upali skuter....sta moze biti?

#24 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 23 August 2015 - 16:33

Moguce da si ga zalepio prilikom stelovanja, otvori termogrupu i proveri stanje.

#25 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 August 2015 - 17:39

kako je moguce da zalipi ako je dizna velika?

#26 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 23 August 2015 - 21:49

View PostDzoni, on 23 August 2015 - 15:55, said:

desava mi se vec dva puta da mi motor stane, drzim pun gas a on izgubi snagu, i cuje se ono puckanje iz karburatora, prvo kao da ispusti vazduh i onda se cuje pucanj, samo sto sam poceo stelovati karb, i to se desi,i nace prvo je bila svecica morka i cna sa 98 pa sam ubacuio 95 nisto onda 90 i sad je samo crna ali je suva, znaci idem jos manju, ali sad nece da se upali skuter....sta moze biti?
Prema ovome sto si napisao sve mi aludira na lepljenje, moras proveriti..kakvo puckanje iz karburatora?
Kako si stelovao karb? jel si isao od najvece dizne ka najmanjoj? Na kojem filteru vozis? ako je neka zicana gljiva moze da te prevari pa opet mislis "koknuo sam mu diznu 98" (najvecu iz seta) i nema brige ali nije tako dok se ne uveris da motor zaliva gorivom i trokira

Proveri svecicu, ocisti karburator, filter vazduha, isprobaj vakumski ventil, prekontrolisi lamelice..

#27 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 August 2015 - 21:54

Postoji mogucnost, ako je zaista svjecica mokra i crna nakon punog gasa, da si je zalio pa je odradila svoje. Takve slicne simptome sam imao skoro ja kada svjecica jednostavno rikne i nece da ide u vece obrtaje i krene pucanje, prekidanje, itd.
Ali opet ako nece da upali kada stanes sve sto je Baki napisao vazi...

Najbolje bi bilo da postavis sliku svjecice ovde slikanu na punom gasu nakon 600m (bez blica!) na dnevnoj svjetlosti.

#28 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2015 - 14:32

Uzeo sam drugu svecicu pa cu sad probati i slikati na punom gasu, i jos nesto, skuter je promeni zvuk, dans cu videti dal hoce da upali i kako ide pa javlja, ako treba videcu i snimiti malo kako radi i ubrzanje

Skinucu svecicu sa exactly-a posto ovo navo nece boju odma da pokaze

#29 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 14:41

A da ti rastavis termogrupu i provjeris stanje? Svaka promjena zvuka na masini je znak upozorenja i treba reagovati...

#30 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2015 - 15:33

skidam cilindar, zbog cega moze da lepi? Imao je razradu 150km, svecica je bila crna na punom gasu, jednostavno ne vidim zasto, jeste da ima kn filter ali svecica je crna, razradjen je sa blokiranim cdi.... Idem sad da stavim drugu svecicu pa da vidim sta se desava i posle toga cu videti da skinem cilider

#31 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2015 - 19:23

Ljudi skinuo sam cilinder i poceo je da lepi, i na kraju sam i masinu skinuo, postavicu slike cim stignem kuci, sad sam u selu, glava cilindra je sva ostecena i klip je otisao, ima jedan ris oseti se pod prstima, cim stignem kacim slike

#32 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 19:26

Eto razloga zasto ti ne treba KN filter...Okaci slike posle pa da vidimo stetu.

#33 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 August 2015 - 20:26

Najveci problem za tu crnu svecicu je upravo limitirani cdi, jer kada dodje do blokade na punom gasu, nestane varnice, svecica se zacrni od goriva i zapravo slaze boju.
Razrada gusanog cilindra mora da traje duze od 150km i uvek sa airboxom i sa filterom, malko debljom smesom goriva i malo jacom mesavinom ulja u benzinu.

#34 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 20:36

450-500km minimalno razrade.

#35 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2015 - 21:11

Sport pro mk2 je alu cilinder, a cdi je odblokiran tj uzet je racing motoforce posle razrade, tako da sam karb stelovao bio je na njemu racing motoforce odblokirani cdi, ja na sta snjam je svecica koja je 9-tka i klip je onako kao da se kruni,aj sad cu i slike da postavim

#36 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 24 August 2015 - 21:33

U toku razrade ti je najvažnije da motor dovedeš u prezasićenje tj da osetiš da trokira (krećeš od najveće dizne iz seta pa na dole) ne znam koje uglove ima taj mk2 ali mislim da je trebala veca dizna pogotovo zbog te žičane gljive..

Da li ti je u funkciji uljna pumpa? i kako si proveravao svećicu na punom gasu u toku razrade?

#37 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 August 2015 - 21:36

Izvinjavam se, ne znam zasto sam se rpebacio na gus. Ja sam iz tvog ranijeg posta razumeo da si vozio sa blokiranim cdijem kroz razradu, a to nije pokazatelj za dobru postavku glavne dizne..

#38 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2015 - 21:54

niste me najbolje razumeli :), aj sad ponovo sve... skuter je razradjivan sa 98 diznom,kn filterom i blokiranim cdi-jem, kad je prosla razrada video sam da je blokiran cdi i stavio motoforce racing, onda sam krenu tek da setujem karb, svecica sa 98 mokra i crna, sa 95 isto,90 samo je crna nije mokra i onda se desilo ovo....gubljene kompresi i cudan zvuk, inace ja kit nisam sklapao nego neki majstor koji nemam pojma, jer dihtunge iz seta je ubacio dva najdeblja, to sam tek sad shvati jer uz kit se dobije set dihtunga da bi se namestio squish po izboru, sve je moguce i mogu samo da nagadjam sta je u pitanju...
uljna pumpa je iskljucena i pravljeno je 2% mesavine
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image
postimage ne radi ne znam zasto tako da se izvinjavam zbog slika, ako neko ne moze da vidi nek javi

#39 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 August 2015 - 22:04

Meni se cini da ti je neko strano telo posetilo kompresioni prostor. Pregledaj osigurace, iglicasti, lezajeve radilice da negde ne fali neki komad.

#40 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 August 2015 - 22:11

Da da, Nesa je u pravu, nije ovo lepljenje, ovo je poderotina.

A 2% je malo cak i za full synth. Mozda tamo kasnije kada bi klip dobio malo tolerancije, ali posle prvih 150km, jos uvek je prisutno trenje i povisena temperatura, trebalo bi praviti 3% mesavinu..





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users