Edited by abrams, 17 June 2016 - 12:12.
#161
Posted 17 June 2016 - 12:11
#162
Posted 17 June 2016 - 15:25
Nemoj da vozis ovako na punom gasu, rastocices cilindar
Sent from my GT-I9192
#163
Posted 17 June 2016 - 15:43
E sad dizne za gurtnera , postaju popularne
#164
Posted 17 June 2016 - 17:14
Hocu reci da imas minimalna podesavanja ako ostavis sve kako je izaslo s trake. Ovako je gimnastika.
#165
Posted 17 June 2016 - 17:24
#166
Posted 17 June 2016 - 18:48
Hah ja ga nisam ni dobio ....
#167
Posted 21 June 2016 - 10:57
#168
Posted 22 June 2016 - 17:53
#169
Posted 22 June 2016 - 19:44
Edited by mrgood, 22 June 2016 - 19:45.
#170
Posted 22 June 2016 - 20:08
Sto se tice onog kasnjenja odziva sad sam dosao kuci, dok sam dolazio desavalo mi se isto. Međutim kad sam ga stavio na nogare i krenuo da odvrcem gas, javio se bez imalo zastoja. Jel moguce da je od ovih vrucina 35+° oslabila centralna za koju mislim da je original jer je bez boje?
#171
Posted 22 June 2016 - 20:30
Sad je verovatno malo veca dizna nego sto mu treba (zbog dodatog tunela), a posto si to iskompezovao odvrtanjem srafa za vazduh i na taj nacin doveo pun gas u spregu, pokvario si srednje otklone i ler gas, sada tu imas manjak goriva zbog malo vise odvrnutog srafa...
Dakle, iglu na sredinu, sraf na jedan i po krug i srelovanje glavne dizne u najtoplijem delu dana. Kada ubodes glavnu diznu ostale otklone ces dobiti eventualnim pomeranjem igle i malo finog dostelavanja na sraficu smese.
Sent from my GT-I9192
#172
Posted 23 June 2016 - 10:13
1 km punog gasa
IMG_0144.JPG 1.18MB 26 downloads
IMG_0147.JPG 1.15MB 33 downloads
pola
IMG_0148.JPG 1.4MB 30 downloads
IMG_0149.JPG 1.37MB 28 downloads
Nakon pola gasa kad sam uvrnuo nazad svecicu motor nije hteo preko 5k obrtaja.. odpojio sam tunel od airboxa i uspeo je nekako da krene uz gusenje, trokiranje.. sad mi uopste nije jasno... pomocc
Idem da uvrnem najvecu diznu sto imam 72 pa cemo videti
Edited by abrams, 23 June 2016 - 10:13.
#173
Posted 23 June 2016 - 10:23
To na punom gasu posle nekog vremena je znak da se pregrejao, fali goriva na punom gasu, svecica je bleda, znaci treba veca dizna.
Sent from my GT-I9192
#174
Posted 23 June 2016 - 11:29
#175
Posted 23 June 2016 - 11:37
sa 72 diznom sam provozao desetak km ali nisam slikao. Pun gas radi cisto bez prekida nije mi ni jednom propao, pola gasa maaaalko neravnomernije radi ali nista strasno. u pocetku trokira ili gusi (ne mogu da prepoznam snimicu) dosta ne moze da podigne obrtaje pa posle sekund dve probije i krene.
Napravicu jos koji km pa cu slikati svecicu. Imam kod kuce jos w24fsr. Jel treba nju da probam?
#176
Posted 23 June 2016 - 11:42
tačno se nazire da ti se topi katoda (taj negativni krak iznad elektrode)
#177
Posted 23 June 2016 - 11:45
#178
Posted 23 June 2016 - 15:41
#179
Posted 23 June 2016 - 18:37
Uvrnuo sam w24fsr i nema trokiranja na startu, odma ulazi u obrtaje. Sad treba da proverim boju ali svecica je nova tako da cu da vozim za 72 diznom.
#180
Posted 25 June 2016 - 08:12
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users