Jump to content


Peugeot speedfight 2 307 wrc



218 replies to this topic

#161 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 17 June 2016 - 12:11

ima 150-200km denso w22fsr

Edited by abrams, 17 June 2016 - 12:12.


#162 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 June 2016 - 15:25

Ma kakvi 66 dizna na 20mm otvora airboxa i jos sa protocnim redspoge filtetom. To je mnogo malo! Na to ti ukazuje i bela boja svecice na punom gasu, vidis koliko se razlikuje od pola hde je boja korektnija. Srafi veliku diznu pa probaj sa po 2 broja manjom dok ne ujednacis boje na svim otklonima rucice.
Nemoj da vozis ovako na punom gasu, rastocices cilindar

Sent from my GT-I9192



#163 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 June 2016 - 15:43

Tako je fabrički samo je redsponge pomrsio konce....

E sad dizne za gurtnera , postaju popularne

#164 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 June 2016 - 17:14

Ostavi airbox s tunelom, moj prijatelj je uzeo SF2 sa 4400km, nabacio ZX-R i navozao se posteno do 25000km, a isao je za medalju.

Hocu reci da imas minimalna podesavanja ako ostavis sve kako je izaslo s trake. Ovako je gimnastika.

#165 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 17 June 2016 - 17:24

hvala ljudi, ovako trosi preko 4 litre na 100km, stavicu tunel i probati ponovo pun i pola gasa pa cemo videti sta kaze svecica

#166 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 June 2016 - 18:48

I moras dati vazduha na srafu jos oseti se da zatrokira u startu, al prvo tunel :)

Hah ja ga nisam ni dobio ....

#167 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 21 June 2016 - 10:57

Kakavi srafovi spajaju karburator za prirubnicu? Kod mene su bili srafovi sa kontra maticom medjutim kod Maria sam video da nema te matice..

#168 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 22 June 2016 - 17:53

Stavio sam tunel, vise ne pucketa pri ubrzanju ali svecica kao da se nije obojila jos uvek. Opet imam problem na pocetku gasa, zagrejan kad vozim sporo na vrhu gasa i zavrnem odjednom nece da digne obrtaje, tek posle sekund dve. Takodje kad setujem sraf smere najvisi obrtaji su na 2.5 kruga ali sporo obara

#169 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 June 2016 - 19:44

Nespustanje gasa znaci da ima visak zraka odnosno manjak goriva, treba probati vecu diznu. Jer koliko vidim ti si za 12 mm karb otvorio ulaz zraka na 20 mm i jos imas redsponge, to ti je prakticki ko da vozis gljivu. Jer je povrsina otvora od 12 mm 113 mm, a kad ti otvoris ulaz zraka na 20 mm, to je povrsina od 314 mm kvadratnih, sto je skoro triput vise. Idealno bi bilo da si stavio ulaz zraka na maksimalno 15 mm. Ukratko, ima previse zraka i prakticki se ponasa kao da vozis sa gljivom, a to je jako tesko za ustelat. Znaci, smanjiti otvor na ulazu zraka u airbox na razumnu mjeru (14-15 mm) pa onda probat postelat fergazer.

Edited by mrgood, 22 June 2016 - 19:45.


#170 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 22 June 2016 - 20:08

Ovo je krenulo da se desava od kako sam stavio tunel ispred airboxa a taj tunel ima 2 rupe po 8mm cini mi se. Znaci smanjio sam mu vazduh.

Sto se tice onog kasnjenja odziva sad sam dosao kuci, dok sam dolazio desavalo mi se isto. Međutim kad sam ga stavio na nogare i krenuo da odvrcem gas, javio se bez imalo zastoja. Jel moguce da je od ovih vrucina 35+° oslabila centralna za koju mislim da je original jer je bez boje?

#171 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 June 2016 - 20:30

Naravno da i islabi centralna, visoka je temperatura ali i moras se posvetiti stelovanju karba.

Sad je verovatno malo veca dizna nego sto mu treba (zbog dodatog tunela), a posto si to iskompezovao odvrtanjem srafa za vazduh i na taj nacin doveo pun gas u spregu, pokvario si srednje otklone i ler gas, sada tu imas manjak goriva zbog malo vise odvrnutog srafa...

Dakle, iglu na sredinu, sraf na jedan i po krug i srelovanje glavne dizne u najtoplijem delu dana. Kada ubodes glavnu diznu ostale otklone ces dobiti eventualnim pomeranjem igle i malo finog dostelavanja na sraficu smese.

Sent from my GT-I9192



#172 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2016 - 10:13

Vozim punim gasom i posle kilometra pocne da smanjuje obrtaje i propada, usporim malo i nastavim dalje ko da nista nije bilo.. Jel mozda nestaje goriva iz lonceta ili polako lepi cilindar?

1 km punog gasa

Attached File  IMG_0144.JPG   1.18MB   26 downloads
Attached File  IMG_0147.JPG   1.15MB   33 downloads

pola

Attached File  IMG_0148.JPG   1.4MB   30 downloads
Attached File  IMG_0149.JPG   1.37MB   28 downloads

Nakon pola gasa kad sam uvrnuo nazad svecicu motor nije hteo preko 5k obrtaja.. odpojio sam tunel od airboxa i uspeo je nekako da krene uz gusenje, trokiranje.. sad mi uopste nije jasno... pomocc :icon_scratch:

Idem da uvrnem najvecu diznu sto imam 72 pa cemo videti

Edited by abrams, 23 June 2016 - 10:13.


#173 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 June 2016 - 10:23

Tunel postavi i nemoj ga vise skidati.

To na punom gasu posle nekog vremena je znak da se pregrejao, fali goriva na punom gasu, svecica je bleda, znaci treba veca dizna.

Sent from my GT-I9192



#174 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 June 2016 - 11:29

kakva je to svećica, koja vrsta i tip ?

#175 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2016 - 11:37

denso w22fsr

sa 72 diznom sam provozao desetak km ali nisam slikao. Pun gas radi cisto bez prekida nije mi ni jednom propao, pola gasa maaaalko neravnomernije radi ali nista strasno. u pocetku trokira ili gusi (ne mogu da prepoznam snimicu) dosta ne moze da podigne obrtaje pa posle sekund dve probije i krene.

Napravicu jos koji km pa cu slikati svecicu. Imam kod kuce jos w24fsr. Jel treba nju da probam?

#176 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 June 2016 - 11:42

jbg to je NGK 7 , mislim da je ta pretopla, treba proveriti u knjizi, ja bih u ovim toplim danima stavio bar 8 odnosno 24 denso..

tačno se nazire da ti se topi katoda (taj negativni krak iznad elektrode)

#177 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2016 - 11:45

Fabricka je ngk 7, ali posto je 35 stepeni, rez auspuh, mogao bih probati sam osmicom

#178 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2016 - 15:41

To je bijelo ko smrt,stavljaj vecu diznu. A i skuter ti se pregrijava,cim zastaje nakon 1 km voznje.

#179 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2016 - 18:37

problem je bio u svecici.

Uvrnuo sam w24fsr i nema trokiranja na startu, odma ulazi u obrtaje. Sad treba da proverim boju ali svecica je nova tako da cu da vozim za 72 diznom.

#180 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 June 2016 - 08:12

uuu bilo je vruce, sa ovakvim svijecicama sam upoznat. Ne vracaj se vise na 7-icu, a imao sam 2 intervencije tako, na kinezima 2T se desi kad stavis 7-icu po ovim vrucinama pa ga malo nalozis jos i eto problema. S tim da je na jednoj bilo nekakvih bijelih nakupina, nesto kao oksid od akumulatorske kiseline na klemama.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users