Jump to content


Kymco Xciting 500



  • This topic is locked This topic is locked
17 replies to this topic

#1 acafornetti

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 08 February 2011 - 15:59

Evo mog skutera, kupio sam ga konzerviranog od prijatelja sa predjenih 880km. Bio Mario kod mene pa smo ga malo probali i slikali. Na njemu fali prednji vizir koji nisam montirao preko zime, inače kupio sam taj povišeni koji je odličan za dugu vožnju i vrlo dobro štiti.

Motor ide odlično, najbrže sam ga vozio 160Kmh po njegovom satu, potrošnja je neznačajna za ovu kubikažu i u gradskoj vožnji troši nepunih 5l na 100km, ali testiraću ga na leto preciznije. Uspeo sam da ubacim jednu sliku od danas, evo je

Posted Image

#2 acafornetti

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 08 February 2011 - 16:11



#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 08 February 2011 - 20:26

Prvo kritika za vožnju bez kacige!!!! Kakav je to primer!!!
Drugo, čestitamo na kupovini i izboru, jedan po meni od najopremljenijih i najlepših maxi skutera, rame uz rame sa brendovima po kvalitetu ali ne i po ceni, povoljniji je. Znam za neke koji su istim od 250 i 500ccm putovali bez problema na odmore u Grčku par godina za redom. A za vizir... šta reći? Ne da mu nedostaje nego je lep kao vojni poziv bez njega, ko' ćovek bez brkova, ko' tiganj bez drške

http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sm225kx5.gif :lol:

#4 LiMa

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 posts
  • Mesto011
  • VozimGilera Runner 49

Posted 08 February 2011 - 20:57

Fantasticna boja :lol: Lep skuter

#5 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 February 2011 - 10:18

Jedan od lepših maxi skutera..počev od samih linija preko instrument table i ostalih stvari...250cc sasvim dovoljno a 500cc tek puna kapa, što kažete na more bez ikakvih problema!
Jedino ne znam kakav je za grad i probijanje kroz gradske gužve, ne verujem da mu je to bolja strana...

#6 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 09 February 2011 - 10:50

odlican izbor...boja mu je extra...

#7 Megasp

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 09 February 2011 - 11:42

Video sam ovaj isti ista boja u Uzicu na skupu i zaista lepo izgleda.Samo je ovaj imao vizir i zaista bas mu fali .Moras ga nabaviti.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 February 2011 - 20:07

za Viktora imam link vezano za kacigu prema pravilima ponašanja na motomanijaci forumu, autor je lepo obajsnio...

za skuter vam moram reći da sam još uvek impresioniran, doneo sam kući još podosta slika i još video materijala, pa ću ih sve podeliti sa vama..

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 13:25

da ubacim slike i video koje sam uradio dok sam bio u Kruševcu....

ovde je test od nule do 140Kmh, duže ga nisam pustio jer je bilo hladno, mislim da je dovoljno zaključiti o kojoj snazi se radi, težina vozača 125Kg položaj sedenja uspravan




pokušao sam snimiti kako je voziti 90Kmh, i kako reaguje na odvrtanje ručice gasa recimo za potrebe preticanja, odziv je prosečan, očekivao sam nešto agresivniji proboj...





slede slike gde se bratić uhvatio krpe, pomislio sam da je to samo marketing, eto fotografiše se....

Posted Image

Posted Image



i neka konverzacija

Posted Image

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 13:26

dalje malo više po ovom xciting-u... ogroman hladnjak smešten je u unutrašnost motora.. prednja kočnica rešena je sa duplim disk-ovima promera 210 ili 230mm nisam siguran, i sa dvoklipnim kleštima na oba diska

Posted Image
Posted Image



kočione čeljusti su po slikama zaključiću iste kao i na manjim modelima, recimo na devetki... merač brzine rečen je senzorom, i perforiranim diskom, dakle nije pinjon i sajla, kao na savremenijim Koso instrumentima...

Posted Image



prednji far opremljen je H4 sijalicom, pozicije su rešene posebno kao i na manjim modelima, sve je kulturno implementirano, veoma dobro svetli, mada bih ja ipak ovde prešao na neki xenon....

Posted Image


dupli zadnji amortizeri, koliko vidim uljno hidraulični su za očekivati kod ovakvih modela, dolazi fabrički sa Kenda pneumaticima, zapazićemo tegove sa balansiranja

Posted Image


instrument tabla je velika i pregledna, na njoj je sve potrebno, inicijalizacija instrumenata pri prvom kontaktu ukazuje da se radi o meračima sa step motorima, nešto ranije smo ustanovili da je davač signala senzor na prednjem točku.. nisam kontrolisao tačnost merenja sata prema GPS-u...

Posted Image



tankovanje gorivom se vrši ovde, tako je i na Bet&Win modelima, predpostavljam da je rezervoar smešten u patosu ispod nogu, ne znam kapacitet, ručna kočnica se na clici isto vidi i oduševila me je, motor ima dosta Kg-a, mada naprotiv nije težak za upavljanje, ali ručna na bilo kakvom nagibu pri parkiranju ume fino da pomogne...

Posted Image



zadnja kočnica je kako vidim disk 190mm i isto dvoklipna klešta, zapazićemo teflonske čelično armirane cevi za kočnice... auspuh je vrlo tih i predpostavljam da je opremljen katalizatorima po poslednjim euro normama, već poznati je zaštitni lim kod kymco motora na auspusima da se suvozač ne opeče...

Posted Image



blok je ogroman, sve je četvrtastog oblika, već daleko ne liči na mašinu jednog skutera

Posted Image



izduvna grana je isto zaštićena, primetićemo čelične nosače centralnog stendera, cilindar nažalost nisam uhvatio...

Posted Image



sedište je ogromno prostrano i udobno čak i za dve osobe, prostora za noge ima na pretek

Posted Image


kulturno rešeno hidraulično podizanje, rešeno je okretanjem kontakt ključa u levi položaj, u kadicu ima mesta za full face kacigu i još ponešto, držač mobilnog telefona, napon za upaljač cigarete, svetlo itd... pravi mali prtljažnik, akumulator 9Ah je pristupačan i pokriva ga zaštitna plastika..

Posted Image
Posted Image



nosač kofera za stvari je moguće demontirati kada nema potrebe za većim putovanjima...

Posted Image

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 13:30

evo još nekih slika ovog motora, žao mi je što prednji vizir nije montiran, nekom drugom prilikom

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 13:34

testirao sam malo i vožnju po gradu, meni deluje sasvim ok, kvačilo hvata na 2000 obrtaja, motor ima snage od ler-a bez problema kreće, moguće je lagano dodavati gas i kretati se polako, u saboraćaju sa dosta semafora i stajanja nije problem regulisati isporuku snage za elastično kretanje, ukoliko je potrebno malo sustići, zadnjica se pri odrtanju gasa autentično podiže, tako da snage ima u svim spektrima....



Posted Image

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 13:36

Posted Image



zaključiću da ovaj skuter vredi sve novce koje je plaćen, i da je kymco opravdao ime i brand sa ovim modelom..

#14 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 11 February 2011 - 16:02

prelep motor...jedino mi malo nije jasno ovo oko otvaranja sedista, da li samo tamo moze da se otvori ili ima jos neka opcija? inace kymco se vec duze vreme pokazao kao odlican izbor...

#15 alexanto

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoŽabalj - NS
  • VozimAprilia Atlantic 500 ie

Posted 11 February 2011 - 23:33

Prava mašina - nema šta !

#16 acafornetti

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 15 February 2011 - 10:15

hvala vam sto mi hvalite skuter, a sto se tice kacige to pitajte mog statijeg batu ,ja ga samo pratim a inace vizir ima samo nije montiran,a samo jos nesto MARIO ZA ONE SLIKE CEMO DA RAZGOVARAMO !!!!!

#17 acafornetti

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 6 posts

Posted 15 February 2011 - 10:18

inace skuter je stvarno fantastican i lagan za voznju cak i u velikom gradu gde ima puno semafora i lako se obilaze kolone.

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 February 2011 - 11:08

haha, da eliminišemo sporne slike....





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users