Jump to content


Jet Force (treca sreca)



37 replies to this topic

#1 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 19 June 2015 - 22:46

Ćao evo i ovde da predatavim motor u pitanju je jet force prepravljan na karb

Posted Image

svi znate o njemu vise od mene pa da ne davim puno :) dosao sam do njega slucajno lik ga je uzeo u trampi dao aeroxa uze njega valjda vozi se 2 dana i motor je stao ja sam bio u pravom trenutku na pravom mestu i pazario sam ga. trenutno je rasturen bespotrebno ali hteli smo da vidimo kakva je masina sve deluje ok sem pumpe za vodu radi na leru ali u obrtajima kao da ne okrece. e sad imam brdo pitanja za vas prvo jel moze da se poveze temperatura da radi posto to nije ni jedan vlasnik odradio drugo jel zna neko kako da povezem bar brzinu da pokazuje ako ne moze obrtaljka

Posted ImagePosted ImagePosted Image





evo i slika dok je bio rasturen :)

Posted ImagePosted ImagePosted Image

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 June 2015 - 08:33

moraš postaviti par slika, posluži se nekim image host-om dodaj.rs ili postimage.org

brzina bi trebalo da ide preko sajle, i nju bi trebalo da možeš rešiti, obrtaji vrv idu preko ECU jedinice jer je nekada bio D-Tech, a temperatura ide na senzor u glavi, sad nije ni to sigurno da li ne kontroliše ECU tablu, u svakom slučaju za merenje tremperature imaš dosta različitih metoda...

#3 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 20 June 2015 - 08:44

pa to me bunilo ima sajluna digitalni je sat :) slike danas posto trenutno nisam unmogucnosti da ga slikam

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 June 2015 - 10:03

Imas ove novije tipove gde sajla ne ide direktno u tablu vec ima kao davac na kraju pa se el impulsi zicom vode do gore

#5 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 20 June 2015 - 15:53

Mario jedno pitanje za tebe jel znas mozda jel struja resena na ovom jet force-u mislim na paljenje i ugao paljenja.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 June 2015 - 16:22

Ne bih mogao se setim

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 June 2015 - 21:50

Kako mislis jel struja resena?

#8 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 20 June 2015 - 23:21

pa vidim da je cdi pravljen pa me interesuje jel moze tj tj jel funkcionise ok. i ako moze pomoc boja zice za senzor temperature probao bih to da vezem na sat ako moze da radi bez ecu jedinice

#9 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 20 June 2015 - 23:58

i ako neko zn gde mogu da nadjem instalaciju od c-techa i km sat :))))

#10 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 23 June 2015 - 16:53

evo ponovo teme posto je nema moje stare. treba mi pomoc oko ubacivanja slika prvo posto sam sklopio motor i dva dana isao extra danas mibse ugasio i tesko upalio skinuo sam vakum crevo za gorivo i kroz njega kad povucem ustima izlazi benzin, pa sam uzeo i doveo dotok goriva kroz flasicu prirodnim padom i crevo sa pumpe stavio u flasu i benz jedva da ide. pa mi sad treba pomoc koja pumpa sad treba da ide na njega i ako moze neki link da je vidim kako izgleda

#11 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 June 2015 - 17:05

Ako si napravio ustima vakum i ako je gorivo krenulo na drugom crijevu onda je vakum pumpa ispravna.
Ako se ugasio iznenada bez razloga i posle tesko upalio to u 99% slucajeva znaci da je zalijepio klip...

#12 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 23 June 2015 - 17:11

kad sam povukao ustima vakum na to crevo je izaslo gorivo.pa sam zato posle skinuo glavno crevo i na njega izlazi samo na leru benz a na punom gasu samo kapljice

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 June 2015 - 18:26

kod jet-a nije vakum ventil već vakum pumpa, jer je izlaz iz rezervoara niže od karburatora...

jbg to mogu samo vlasnici jet-a da ti kažu gde se nalazi, negde pri dnu rezervoara u sredini....

sad da li postoji zamenska pumpa, nisam siguran, u principu jet i runner imaju baš pumpe, tako da tebi klasični vakumski ventili ne odgovaraju što se nalaze na ostalim skuterima

kao poslednju soluciju imaš Verano motors u BG-u pa zovi njihov servis i pitaj za cenu

#14 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 23 June 2015 - 21:36

a jel moze neka pomoc oko pumpa tj koja ide

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 June 2015 - 21:45

zar kod tebe nije bila neka električna pumpa kada je bio injektorski model ? jer to menjano na membransku ili ?

daj poslikaj malo tu pumpu

#16 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 24 June 2015 - 21:24

cao drugari resio sam i pumpu danasmotor je prestao da se greje i da puca iz auspuha jel vise ne ostaje bez goriva. sad lepo pali ide dobro ali na nekom srednjem gash kao da ima dosta benzina ali boja svecice extra i u gornjim obrtajima extra,pa bi se sutra pozabavio paljenjem malo jer je jako lose odradjeno i cim upalim svetla prestaje da puni akumulator i mislim da je paljenje kasno.npa ako neko zna fabricki podatak na koliko stepeni pre gmt ide paljenje na ctech

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 June 2015 - 22:21

na 12-13 stepeni pre GMT je fabričko paljenje podešeno

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 June 2015 - 22:27

trenutak bacanja varnice nema veze sa punjenjem i svetlima.. proveri regler

i daj reci nam koji problem si imao kad pumpa nije radila kako valja ?

#19 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 24 June 2015 - 23:32

ostajao je bez goriva na punom gasu i pucao na auspuh. sutra moram da proverim vidim da je paljenje od sf 3 a on ima cdi sa akumulatora a neko je tu zicu presekao i izolirao a izvuko sa namotaja za obican cdi pa mislim da su namotaji optereceni jer puni normalno dok ne upalim svetla onda nenormalno brzo prazni akumulator i prestaje punjenje

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 June 2015 - 23:46

Da da to si pisao vec da je ostajao bez goriva, ali koji problem je bio oko pumpe kako si je popravio ili resio ?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users