Jump to content


Jet Force (treca sreca)



  • This topic is locked This topic is locked
37 replies to this topic

#21 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 24 June 2015 - 23:54

otvorio sam poklopac gde je vakum ima dva dihtunga od materijala za membrane i velika membrana materijal kao neka vrsta plastike tu je pustalo gorivo kroz mali ventilic i izlazilo n crevce od vakuma. to sam sve lepo ocistio osusio ova dva dihtunga uzeo i preneo na neku kvalitetnu kao misemu izrezao izumbao ivice pumpe namazao crnim silikonom wiktor reinc ili kako vec sklopio sve to ostvio sat vremena da se osusi pa probao. i ispostavilonse da je poduhvat bio uspesan

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 June 2015 - 08:54

Svaka cast, onda si resio kljucni problem

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 June 2015 - 10:23

vidi sad da te posavetujem, a da me ne shvatiš pogrešno

otvorio si temu i razvalio sa pitanjima, ko je mogao pomogao je, ko nije znao taj je prećutao, ima dosta tema na forumu, pogotovo za tvog jet-a pa imaš i hronologiju šta se i kako dešavalo

i onda si odjednom rešio problem, i ovde napisao da je sve ok...

sad ako gledaš po logici, mogao si poslikati tu pumpu i tu membranu i kako si to ukrojio i kako si rešio problem, možda ćeš time nekome sledeći put pomoći pa će tvoja tema imati edukativni karakter..

isto tako će ti taj koji je iz tvoje teme to naučio biti zahvalan, kao što si ti možda nekome zahvalan za neki problem koji si rešio uz pomoć tema na forumu..

znači relacija mora da postoji, nešto si dobio i red je da vratiš makar isto ili bar duplo toliko... uradio si unikatnu stvar i niko tu pumpu na forumu nije još rasklapao, možda je i neće niko rasklapati, ali je ima pojašnjeno i poslikano...

nema sad veze sledeći put, ali nadam se da me razumeš ... živeli

#24 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 25 June 2015 - 15:41

upravu si brate ja se izvinjavam. kad se budem baktao oko struje jos slikacu pa cu izvacivati :)

#25 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 07 July 2015 - 19:34

pozz drugari evo mene opet :) malo sam se vozio ali sam juce resio da opet rastavim jeta naime menjam lezajeve na radilici i u zadnjem tocku, kupio sam original instalaciju cdi namotaje i magnet od c-techa i pikap koji ide original kad se prepravlja na karb zbog paljenja.... veceras cu da okavim slike narucio sam i km sat stize u cetvrtak,i da ne zaboravik kupio sam pumpicu i kompijuter pumpice za mesavinu :) jos malo i motor ce biti cakum pakum :))

Posted Image

Posted Image

#26 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 07 July 2015 - 19:37

Posted Image

#27 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 07 July 2015 - 19:40

evo razlika u magnetima izmedju ovog od spf 3 i fabricki jet

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 July 2015 - 00:16

Neverovatno , mislio dam da je jet c-tech isti u agregatu sa sf3

#29 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2015 - 01:05

Jesi li podesio karb u skladu sa tim filterom?

#30 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 08 July 2015 - 05:54

pa bio je podesen dizna za gorivo isla cak 100 :) ali vracam se na fabricki mnogo se dere sa pecurkom . pa nisam ni ja verovao i zato je motor pucao konstantno je bio u kasnom paljenju a i fabricki cdi je odradio svoje ;)

#31 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 08 July 2015 - 05:56

a i kad sam ustelovao paljenje ta dizna je bila prevelika trazio je da se smanji ali posto sam resio da uradim motor za sebe dok je ogoljen skinuo sam jos njednom agregt i danas zavrsavam zamenu lezajeva i semeninga na radilici i nov iglicasti i na motoru je sve novo i konacno ce raditi onako kako treba :)

#32 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2015 - 17:26

A imaju li ti namotaji onaj visokonaponski? Kad si vec kod radilice bilo bi dobro da proveris da li ima razlike ta sa TSDI-a i original C-tech, mislim u smislu zapremine kartera i same radilice.

#33 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 08 July 2015 - 19:36

ima razlike jedino u debljini zice, od c techa je dosta deblja zica na namotajima

#34 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 08 July 2015 - 20:58

Posted Image

menjamo lezajeve :)

#35 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 14 July 2015 - 01:08

evo jos malo da dodam nisam uspeo da nadjem podatak o tacnom uglu paljenja za jet force i nasao sam desnu polutku od ctecha montirao i sad je 10000% ctech :)) montirao fabricki auspuh motor radi kao novvv Posted ImagePosted Image

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 July 2015 - 10:15

da to je radilica sa tim ekscentrom, mamicu im kombinatorsku na SF3 to nisu stavili

Posted Image

#37 markoKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 15 July 2015 - 00:45

taj ekscentar je za onaj klip za ditech :) da se pohvalim konacno je pala probna voznja bez secanja pucanja trzanja i gasenja :) ustelovan je fabrickim airbox-om ostalo da se poigram sa rolnicama i malo stelovanje karba kad dajem polako gas motor radi extra kad ga odvrnem naglo zabrljavi kao da ima visak koriva pa cu da vozim sutra malo i da vidim prvo svecicu

#38 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 July 2015 - 10:20

tema je u projekti base 50





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users