

Piaggio Nrg LC
#21
Posted 05 July 2015 - 20:23
#22
Posted 05 July 2015 - 23:24
#23
Posted 06 July 2015 - 00:38

A ovakav sat imam samo mi fali ta plastika

#24
Posted 09 July 2015 - 00:59
#25
Posted 09 July 2015 - 01:20
#26
Posted 09 July 2015 - 01:23
#27
Posted 09 July 2015 - 01:44
Po zvuku se jasno cuje da nije trokiranje,nego je isto kao kada bu u po vozne iskjucio motor na kljuc i ona jednostavno umre

#28
Posted 09 July 2015 - 01:54
#29
Posted 09 July 2015 - 02:33
#30
Posted 09 July 2015 - 18:13
Nego uzmem ja da bolje pogledam taj saug,i imam i sta da vidim saug nije od tog karburatora nego sa nekog kineza i onaj valjkasti deo je jednakog promera kao i rupa na karbu u koju ulazi pa se tu moralo natezati i gurati da bi uslo kako treba,znam da to treba da ide poprilicno lagano,pa sam uzeo i ismirglao taj valjkasti deo sa finom smirglom i sad je leglo kako treba.A prethodni vlasnik je tako lepo zamaskirao spoj gde su spajane zice,navukao onu zastitnu plastiku,nikada ne bih rekao da je nesto budzeno tu.
Nadam se da ce mi sada biti i potrosnja manja jer trosi oko 5 pa cak i nesto vise ako je samo voznja po gradu.
Sada kada malo vratim film dok sam merio potrosnju pre nekih 2 meseca,sa diznom 85 mi je tacno 20 km prelazio sa 1 litrom goriva,sutradan da se opet uverim u potrosnju sipam 1.5 litara,opet ista ruta jedva 18 km,pa mi sve nesto nije bilo jasno kako i zasto,jos mi se i ler gas svaki par dana povecavao i smanjivao sam od sebe,verovatno je saug od pocetka gnjavio i zezao,nije mogao da zatvori skroz verovatno,pa je uvek bilo malo masnije oko svecice.
#31
Posted 09 July 2015 - 19:12
#32
Posted 09 July 2015 - 22:39

#33
Posted 10 July 2015 - 23:53

stara skinuta i ocisceno od prasine

Zaboravio sam da slikam kada sam postavio novu,zurio sam jer nisam to kuci radio,morao sam kod "rodje"jer on ima radapciger

Zice nisu bile jednakih boja ali sam po logici spojio 3 iste i sao jedna je bila razlicite boje

Dok sam to spajao zaboravio sam raskaciti akumulator pa su se zice dodirivale i varnicilo je,verovatno se tada pokidao relej zmigavaca posto vise nece da zmigaju,i anlaser vergla ali nece da upali upalilo je jednom dok je bio rastavljen sada vise nece,skidao sam svecicu i anlasovao baca varnicu,nekako nepravilo ali baca,uglavnom nece da sastavi.Na kurblu pali najnormalnije i nema vise "preskakanja varnice".usput je i osigurac izgoreo,uzeo sam novi set ali nisam siguran koja amperaza ide,bez njega ne radi nista od elektronike,osim sto moze da se upali na kurblu

evo i kratak snimak moja dva ljubimca
#34
Posted 11 July 2015 - 00:01
Dalje sam proveravao zice da nema negde kratkog spoja sve sam zivo izolovao potrosio 3 izolir trake,cisto da se bude siguran.evo par slika radova







#35
Posted 11 July 2015 - 00:02
Quote

Jesi ti siguran da si dobro spojio sve? Varnica ne smije da bude nepravilna ni u kom slucaju. Mora da baca jednu, jaku, varnicu. Moguce da si i CDI spalio na neki nacin ako varnica nije kako treba, sada opet moras ispitati sve.
#36
Posted 11 July 2015 - 00:04

Drago mi je da si resio problem sa varnicom.. Standardno ide osigurac 7,5 ampera!
#37
Posted 11 July 2015 - 00:07


Ovaj sam stavio,delovao mi je bolje,na starom je bilo i jedno pero okrznuto


Da li neko zna sta znaci oznaka na ovim usisnim ventilima na onom starom mi pise H2 a na ovom "novom" je H7,da li ima tu neke razlike?
#38
Posted 11 July 2015 - 00:11
Lauda, on 11 July 2015 - 00:02, said:

Jesi ti siguran da si dobro spojio sve? Varnica ne smije da bude nepravilna ni u kom slucaju. Mora da baca jednu, jaku, varnicu. Moguce da si i CDI spalio na neki nacin ako varnica nije kako treba, sada opet moras ispitati sve.
Nisam radio kuci to pa sam samo zurio da stignem do kuce pa da to rastavim kako treba jbg zajebo sam stvar,skorz sam zaboravio na akumulator.Radi mi dobro tj dobro se ponasa u voznji nema gusenja trokiranja preskakanja varnice,samo sto je nekako nepravilna kad palim na anlaser,probacu da snimim to stura ako se bude dalo videti sta na snimku.
#39
Posted 11 July 2015 - 00:13
AcaPostar, on 11 July 2015 - 00:04, said:

Drago mi je da si resio problem sa varnicom.. Standardno ide osigurac 7,5 ampera!
airbox sam skinuo da bi mogao lakse da manevrisem po zicama na kraju snimka se motor sam ugasio,i dok sam ga palio na snmku se ne vidi ali sam stavio ruku preko otvora za airbox da bi upalio,iglica je na najbogatije dizna 68 dalje ne znam

#40
Posted 11 July 2015 - 00:16
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users