Jump to content


Piaggio Nrg LC


  • This topic is locked This topic is locked
57 replies to this topic

#21 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 05 July 2015 - 20:23

Bas lepo izgleda. Sad samo gas i uzivancija.

#22 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 July 2015 - 23:24

Lepo si ga nalickao, moćno izgleda. Moj predlog je Malossi special remen, meni se bolje pokazao čak i od Piaggio-vog standardnog 811x18,5 još bolji start i krajnja, ali se mora podesiti šajbnicom na ventivaru da remen leži u varijatoru tik iznad bolcne, tako će se nazad podići više u remenici. Jeste nešto skuplji, ali je i kvalitetniji pa će preći mnogo više kilometara od standardnog remena.

#23 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 06 July 2015 - 00:38

Ima tu jos dosta posla da se uradi,ove plastike kod zadnjih zmigavaca su posupele i pobeledela kao i ova plastika gde se noge drze,takodje i unurasnja plastika kormana nije original sa ovog modela nego sa mc 2 pa je dosta poveca rupa izmenju nje i prednje plastike kormana nekako sam to vezicama stegao pa drzi dosta dobro.ima jos na par mesta gde su nosaci plastika popucali.Km sat tj cela tabla je sa mc2 modela,moram da nabavim tu unutrasnju plastikuPosted Image

A ovakav sat imam samo mi fali ta plastikaPosted Image

#24 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 09 July 2015 - 00:59

Danas novi "stari"problem opet pocela da preskace varnica tj da gubi stuju na svecicu,zamenim ja svecicu opet isto.Probam jos par komada ustanovim da nije do svecice,zamenim cdi opet isti problem,kada upalim skuter jedva da mogu da krenem iz mesta,kad se malo ugreje ta preskakanja su manja ali opet ih ima,i nije da se javljaju po nekom obrascu,znaci skorz su iznenadna moze da radi 10 min bez problema i onda 10 min da ne prestaje da se gubi.sutra narucujem nove namotaje i pikap,ako nije do toga onda ne znam sta moze da bude,takodje promenio regulator napona nijne ni do njega.

#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 July 2015 - 01:20

Zasto si siguran da varnica "preskace"? To po zvuku zakljucujes ili si uspeo nekako da izmeris cikluse i kada fali varnica na svecici?

#26 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 July 2015 - 01:23

Meni to lici kao da masa negdje zeza...

#27 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 09 July 2015 - 01:44

imao sam vec takav problem i jedino sto nisam probao je da zamenim namotaje,rastavljao sam celu instalaciju i ostavljao da radi samo sturja do cdi-ja cak i sa raskacenim regulatorom,apsolutno sam sve probao.To sa masom sam vec probao,ima 3 zice koje idu na cdi i jedna zica koja je takodje masa ide sa cdi-ja,kaci se odma tu gde se srafi.

Po zvuku se jasno cuje da nije trokiranje,nego je isto kao kada bu u po vozne iskjucio motor na kljuc i ona jednostavno umre :D.gledao sam da ne gubi masu kod brave,pa kod cdija pa nema gde nisam cak sam probao i bez brave da ga palim i opet isto sutra cu da snimim pa da okacim da vidite o cemu je rec

#28 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 July 2015 - 01:54

A jesi kontrolisao i gledao bobinu / kabal od bobine / kapicu?

#29 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 09 July 2015 - 02:33

a tu je sve u jednom cdi i bobina,to je ok sve ,voleo bih da je problem u tome,najeftinije je,probavao sam sa kapicom,bez kapice,jednostavno nema pravila kad mu dodje on preskace i sprda me.

#30 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 09 July 2015 - 18:13

Nadam se da sam resio problem,sasvim slucajno resim danas da skinem saug da proverim cisto da nije do njega,kad ono saug zaglavio,jedva ga izvucem i upalim motor dam gas nema trokiranja"preskakanja" ili sta god je bilo vec.Izadjem na ulicu provozam motor sve ok,vratim saug opet isto trokiranje,a mogu da se zakunem da je isti zvuk proizvodio i kada je cdi bio pokvaren,neiskustvo se placa posto sam vec narucio namotaje jer sam bio 100% siguran da je to,bilo je kasno da stopiram dostavu.Imacu viska delova ako nista drugo.
Nego uzmem ja da bolje pogledam taj saug,i imam i sta da vidim saug nije od tog karburatora nego sa nekog kineza i onaj valjkasti deo je jednakog promera kao i rupa na karbu u koju ulazi pa se tu moralo natezati i gurati da bi uslo kako treba,znam da to treba da ide poprilicno lagano,pa sam uzeo i ismirglao taj valjkasti deo sa finom smirglom i sad je leglo kako treba.A prethodni vlasnik je tako lepo zamaskirao spoj gde su spajane zice,navukao onu zastitnu plastiku,nikada ne bih rekao da je nesto budzeno tu.
Nadam se da ce mi sada biti i potrosnja manja jer trosi oko 5 pa cak i nesto vise ako je samo voznja po gradu.

Sada kada malo vratim film dok sam merio potrosnju pre nekih 2 meseca,sa diznom 85 mi je tacno 20 km prelazio sa 1 litrom goriva,sutradan da se opet uverim u potrosnju sipam 1.5 litara,opet ista ruta jedva 18 km,pa mi sve nesto nije bilo jasno kako i zasto,jos mi se i ler gas svaki par dana povecavao i smanjivao sam od sebe,verovatno je saug od pocetka gnjavio i zezao,nije mogao da zatvori skroz verovatno,pa je uvek bilo malo masnije oko svecice.

#31 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 July 2015 - 19:12

E bas zato sam pitao jel si siguran da fali varnica, prosto po zvuku je nemoguce razlikovati visak goriva od izostanka varnice. Samo smirglanje valjka je zeznut posao, iglica ima ulogu da zatvori gorivo kroz centralnu rupicu ali i valjak dihtuje okolni vazduh pa opet imas neki odredjeni procenat goriva koji se provlaci sporednim kanalom u telu sauga. Probaj da nadjes rucni saug, pretpostavljam da imas dell phva, pa rucni nisu skupi i ima ih i polovnih. Mozes i pomocu slike sa neta da od postojeceg kineskog napravis rucni, potrosnja ce se znacajno smanjiti. Original saug je oko 70e!

#32 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 09 July 2015 - 22:39

jao odlepio sam :D izgleda je struja stvarno,radilo neko vreme kako treba pa opet isto sranje,sutra kada stignu namotaji videcu jel to to ako nije ne znam sta cu dalje,javljam sutra sta je i kako

#33 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 10 July 2015 - 23:53

Evo neki update stigla struja Posted Image

stara skinuta i ocisceno od prasinePosted Image

Zaboravio sam da slikam kada sam postavio novu,zurio sam jer nisam to kuci radio,morao sam kod "rodje"jer on ima radapciger :))

Zice nisu bile jednakih boja ali sam po logici spojio 3 iste i sao jedna je bila razlicite bojePosted Image

Dok sam to spajao zaboravio sam raskaciti akumulator pa su se zice dodirivale i varnicilo je,verovatno se tada pokidao relej zmigavaca posto vise nece da zmigaju,i anlaser vergla ali nece da upali upalilo je jednom dok je bio rastavljen sada vise nece,skidao sam svecicu i anlasovao baca varnicu,nekako nepravilo ali baca,uglavnom nece da sastavi.Na kurblu pali najnormalnije i nema vise "preskakanja varnice".usput je i osigurac izgoreo,uzeo sam novi set ali nisam siguran koja amperaza ide,bez njega ne radi nista od elektronike,osim sto moze da se upali na kurbluPosted Image
evo i kratak snimak moja dva ljubimca


#34 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 July 2015 - 00:01

Jos jedan problem imam a to je da mi stalno radi stop svetlo,probao sam da raskacim prekidace na obe kocnice ali ono i dalje radi,ne moram da drzim kocnicu kada palim motor na anlaser stalno imam kontakt.Ne znam ni gde da trazim tu zicu,ali ajde nije bas problem samo vise iritira.

Dalje sam proveravao zice da nema negde kratkog spoja sve sam zivo izolovao potrosio 3 izolir trake,cisto da se bude siguran.evo par slika radova
Posted Image

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#35 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 July 2015 - 00:02

Quote

Dok sam to spajao zaboravio sam raskaciti akumulator pa su se zice dodirivale i varnicilo je
A majku mu pa to je prvo i osnovno pravilo...kada god se radi oko struje obavezno eliminisati izvor napajanja! Sreca tvoja pa po kuci ne radis oko instalacije...:)

Jesi ti siguran da si dobro spojio sve? Varnica ne smije da bude nepravilna ni u kom slucaju. Mora da baca jednu, jaku, varnicu. Moguce da si i CDI spalio na neki nacin ako varnica nije kako treba, sada opet moras ispitati sve.

#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 July 2015 - 00:04

A gde je airbox? Ako radi bez njega, znaci da je mnooogo bogato nastelovan karb :)

Drago mi je da si resio problem sa varnicom.. Standardno ide osigurac 7,5 ampera!

#37 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 July 2015 - 00:07

Zamenio sam i usisni ventilPosted Image

Posted Image




Ovaj sam stavio,delovao mi je bolje,na starom je bilo i jedno pero okrznuto
Posted Image
Posted Image

Da li neko zna sta znaci oznaka na ovim usisnim ventilima na onom starom mi pise H2 a na ovom "novom" je H7,da li ima tu neke razlike?

#38 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 July 2015 - 00:11

View PostLauda, on 11 July 2015 - 00:02, said:

A majku mu pa to je prvo i osnovno pravilo...kada god se radi oko struje obavezno eliminisati izvor napajanja! Sreca tvoja pa po kuci ne radis oko instalacije... :)

Jesi ti siguran da si dobro spojio sve? Varnica ne smije da bude nepravilna ni u kom slucaju. Mora da baca jednu, jaku, varnicu. Moguce da si i CDI spalio na neki nacin ako varnica nije kako treba, sada opet moras ispitati sve.

Nisam radio kuci to pa sam samo zurio da stignem do kuce pa da to rastavim kako treba jbg zajebo sam stvar,skorz sam zaboravio na akumulator.Radi mi dobro tj dobro se ponasa u voznji nema gusenja trokiranja preskakanja varnice,samo sto je nekako nepravilna kad palim na anlaser,probacu da snimim to stura ako se bude dalo videti sta na snimku.

#39 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 July 2015 - 00:13

View PostAcaPostar, on 11 July 2015 - 00:04, said:

A gde je airbox? Ako radi bez njega, znaci da je mnooogo bogato nastelovan karb :)

Drago mi je da si resio problem sa varnicom.. Standardno ide osigurac 7,5 ampera!

airbox sam skinuo da bi mogao lakse da manevrisem po zicama na kraju snimka se motor sam ugasio,i dok sam ga palio na snmku se ne vidi ali sam stavio ruku preko otvora za airbox da bi upalio,iglica je na najbogatije dizna 68 dalje ne znam :)

#40 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 July 2015 - 00:16

Opusteno. Samo prekontrolisi sve dobro. Anlaser ako vrti dobro znaci da je ispravan, a varnica na svjecici ne bi trebala da ima neke veze sa mehanizmom anlasera. To je vise na relaciji bobina <-> cdi <-> namotaji.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users