Stefu zadnja potrošnja 4,28 l/100 km, a nije bome serijski.


Piaggio Hexagon LXT 180/potrosnja
Started by SafetSlomic, Jul 07 2015 01:56 AM
28 replies to this topic
#21
Posted 09 July 2015 - 10:11
#22
Posted 09 July 2015 - 11:20
ma ljudi ja mogu da shvatim da on trosi 7,8 litara ok 125 cc trosi 5 al ljudi potrosi mi pun rezervar znaci do cepa ga nasuo to je 11 litara i on to potrosi NE predjem 100km i to lagane voznje ne maxam ga nez mora cu pogledati iglicu na karburatorru gdje stoji gorivo je zavrnuto do kraja al opet se osjeti da smrdi ne baca bas zivo gorivo al nije miris sagorenog vec se osjeti malo zivog i lulica od karburatora ona gumena mi je isto stara malo je ispucala al ne vidi se da je bas rupa pa da pusta mozda je i do toga moracu i to zamjeniti

#23
Posted 09 July 2015 - 15:35
eh ovako uslikao sam karb nez koji je tacno ne smijem da ga skinem pa da sve pregledam da nadjem naziv a izvadio sam iglu i moze se podesavati ima 5 mjesta za segeraeh sad me zanima gdje treba da bude seger msm gdje je najbolje meni je na 2 segeru odozgo mozda zbog toga i trosi pa da vas pitam gdje je najbolje
vi sigurno bolje znate i evo postavit cu vam slike igle i karba i samo jos da mi neko kaze ko zna oko karba gdje mogu da ga stelujem posto ja vidim samo jedan saraf na usisu zraka i nikakav vise nsiam uspio da nadjem pa ako neko zna na pamet to a vjerujem da ovdje ima strucnjaka koji to zmireci rade samo da mi kazu gdje je saraf da probam ja malo da ustimam(imam iskustvo na motornim pilama haha) 

slike nisam mogao drukcije gdledao sam na forumu kako treba ali kod mene nece pa sam ovako valjda se niko nece ljutiti



slike nisam mogao drukcije gdledao sam na forumu kako treba ali kod mene nece pa sam ovako valjda se niko nece ljutiti

#24
Posted 10 July 2015 - 16:20
provjeri cok dal ti zatvara do kraja,dal radi uopce,pogledaj i koja je glavna dizna u fergazeru..iglu mores stavit na skroz gornji zub..kakve boje je svjecica?
skini cok,spoji direktno na akumulator,izmjeri razmak izmedju vrha iglice i plasticnog dijela coka prije spajanja na akumulator i opet nakon spajanja kad bi se cok trebal zagrijat i pogurat iglicu sa klipicem van.
kad sam imal sp 180 serijski sa multivarom,trosil mi je rijetko kad 6 litara,gonjenia pun gas 15 km otvorene ceste do grada i po gradu teranje pun gas od semafora do semafora.
skini cok,spoji direktno na akumulator,izmjeri razmak izmedju vrha iglice i plasticnog dijela coka prije spajanja na akumulator i opet nakon spajanja kad bi se cok trebal zagrijat i pogurat iglicu sa klipicem van.
kad sam imal sp 180 serijski sa multivarom,trosil mi je rijetko kad 6 litara,gonjenia pun gas 15 km otvorene ceste do grada i po gradu teranje pun gas od semafora do semafora.
Edited by steeef, 10 July 2015 - 16:22.
#25
Posted 10 July 2015 - 23:13
nez vise da mi je kakvog dobrog majstora nafatati da mi to sve vidi jbg meni je prvi motor tak oda i ne znam nesto puno oko njega al probacu i ja malo to provjeriti hvala ti drug moj

#26
Posted 19 July 2015 - 00:23
eh ovako jedan drug mi je rekao da mi fali vakum pumpa koliko ona utice na potrosnju mozel u velikim razmjerama da itice i imam sad jos jedan problem sa vodenim hladjenjem voda mi curi kod one nogare na V sto ide one dvije sto dizu zadnji kraj odma tu curi prije je manje sa sad bas kapa pravo i stalno moram dospiati vodu a dns mi se desilo da ne skida temperaturu nikako ja naspem vodu a on je krene izbacivati na cep pa samo ako nego zna oko toga da mi kaje sta moze biti kvar oko tog hladjenja jel neki dihtung zeza ili sta vec ...hvala
#27
Posted 19 July 2015 - 01:44
vakum ventil ti treba svakak,isto kak treba i cok ispitat dal je ispravan..
ako curi antifriz,more bi da je guma na poklopcu glave popustila,mada se to i ne dogadja bas,ili na crijevima koja dolaze ba glavu da pustaju,ili pak vodena pumpa da je propisala,to je najgora solucija
ako curi antifriz,more bi da je guma na poklopcu glave popustila,mada se to i ne dogadja bas,ili na crijevima koja dolaze ba glavu da pustaju,ili pak vodena pumpa da je propisala,to je najgora solucija
#28
Posted 19 July 2015 - 13:39
crijeva sam sva od hladnjaka do motra pregledao suha ko barut ostaje samo ta guma ili pumpa a skupo da se uradi hoce majstor 150 marak min nez sta da radim
#29
Posted 19 July 2015 - 14:58
Duva kompresiju u rashladni sistem vjerovatno pa nabija pritisak i onda pusta negdje na spoju, a i na cepu gore. Kako god moras to dobro ispitati, nije se za zezati
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users