Jump to content


2004 Derbi Senda X-Treme SM50


  • This topic is locked This topic is locked
129 replies to this topic

#1 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 13 July 2015 - 17:23

Da predstavim moje prevozno sredstvo.

2004 Derbi Senda X-Treme SM (nekad bio) 50 :evilgrin0010:

- Kit Airsal 72 Sport alu sa jednom karikom
- Karb Dellorto PHBG 19 Black Edition, glavna dizna trenutno 98, igla na drugom polozaju odozdo
- auspuh fabricki, izvadjen katalizaror, odstranjeni neki fabricki propusti sa dremelom, da gasovi mogu lakse da prolaze, prepakovan zadnji lonac.Izvadjene komore, ubacena preforirana cev sa vunom.

U planu za sad nove plocice i prednja guma.Trebalo bi da stavim i za zub veci prednji lancanik napred jer je sad menjac postao suvise kratak B)

Par slika:

Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#2 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 13 July 2015 - 17:28

Neke slike radova preko zime:

Posted Image
Posted Image
Posted Image

#3 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 13 July 2015 - 17:30

Spreman za sezonu:

Posted ImagePosted Image

#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 July 2015 - 07:57

Vrlo interesantna masina sa dobrim setup-om. Samo fali neki ozbiljan auspuh. Jel si menjao lamele i opruge?

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 July 2015 - 15:36

Uhh, opasna zujalica :)
Izgleda bas dobro i vidi se da odrzavas azdaju. Svidjaju mi se slike garaze, ima za svakog po nesto :)
Sto kaze Nesa (veliiiki ljubitelj ovakvih sprava), samo ozbiljan spuh i Arisal ce pokazati pun potencijal..

#6 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 July 2015 - 17:45

Nesa BG Sto se auspuha tice, idealno za njega trenutno bi bio Yasuni Cross Alu.Kazu po stranim forumima da taj izduv ne trazi visoke obrtaje(iznad 10000rpm) da bi pravio snagu, sto je idealno za gradsku voznju.Samim tim i radilica, koja je kod mene i dalje fabricka(30000km na satu) nece biti toliko opterecena.
Lamele i opruge nisam menjao al i to mi je u planu.Mada nisam primetio jos da proklizavaju, mozda zato sto jos nisam zavrnuo pun gas B)


AcaPostar Hvala ;) Radi sasvim fino i ima solidno snage i sa ovim fabrickim izduvom.Na uzbrdicama gde sam sa fabrickim cilindrom jedva izlazio u punoj trecoj sad tu izlazim u cetvrtoj na pola gasa B)

Set dizni spreman, od 75 do 98.Stelovanje najevrovatnije sledeci vikend

Posted Image

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 July 2015 - 23:12

View PostMikica, on 14 July 2015 - 17:45, said:

Nesa BG Sto se auspuha tice, idealno za njega trenutno bi bio Yasuni Cross Alu.Kazu po stranim forumima da taj izduv ne trazi visoke obrtaje(iznad 10000rpm) da bi pravio snagu, sto je idealno za gradsku voznju.Samim tim i radilica, koja je kod mene i dalje fabricka(30000km na satu) nece biti toliko opterecena.
Lamele i opruge nisam menjao al i to mi je u planu.Mada nisam primetio jos da proklizavaju, mozda zato sto jos nisam zavrnuo pun gas B)

Da, cross bi mu legao odlicno. A lamele ce da trpe neko vreme pa ces na kraju morati da spakujes neke aftermarket tipa Motoforce kevlar (pristupacnije i korektno) ili Polini race clutch ( skuplje duplo ali i vredi svaki evro). Naravno ima jos proizvodjaca i modela dobrih kvacila ovo je samo primer.

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 July 2015 - 23:49

Spuh je sve na 2t. Pitanje je sta taj airsal voli.. tebi je u svakom slucaju lakse (sa brzinama) da ga uvek drzis u optimalnim obrtajima, nego nama na skuterima.

Vidim da su dizne za 4t, odnosno, cvk 5mm. Jesi li probao da ih uvrnes u phbg? Pitam zbog koraka navoja..

#9 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 15 July 2015 - 17:08

Dizna 98 iz seta je vec uveliko uvrnuta u phbg, jer kad sam kupio karb, dosao je sa 55 diznom, sto je premalo.

Uporedjujuci sa ovom sto je dosla uz karb, ove iz Cvk seta se malcice razlikuju, imaju "glavu" manjeg precnika(strana gde naleze srafciger) i sira im je rupa sa druge strane.Ne znam da li to utice na rad.Evo o cemu pricam:

Levo je dizna 55 koja je dosla uz karb, desno je dizna iz seta za Cvk karb:

Posted ImagePosted Image

#10 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 15 July 2015 - 17:10

P.S.Ne znam kako da editujem post...

Ovaj Airsal obozava visoke turaze, ali mislim da trenutna radilica to ne voli :sleep:

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 July 2015 - 17:44

Sve je ok sto se tice dizni, nama uticaja oblik. Moze da se desi da ne naleze igla kako treba kada je skroz spustena, ali to je mala verovatnoca da ce ti se pogoditi idealan setup karba sa skroz spustenom iglom. Ja sam mislio da nisu istog navoja pa ne pasu..

Sto se tice turaze, Airsal je ozbiljan cilindar, vidi se po slikama a sama izvedba u nikasilu govori da je trkac. Ti si uspeo da ga pogodis i primiris sa tim preradjenim spuhom a da nisi pogubio obrtni momenat, sto je veoma bitno za gradsku voznju..

Ja ne znam nista o spuhu o kojem pricate, ali kazem sa aspekta visenamenske voznje, mozda i nije tako mudro baciti velike pare ako taj spuh tera u obrtaje a pogubis nisku turazu i ulenjis motor, mozda je trenutni setup dobitna kombinacija :)

#12 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 19 July 2015 - 19:51

Posted Image

Jel zna neko zasto na ovom Castrolu pise za mesavine samo do 50:1?Sta ce biti ako napravim 60:1?

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 July 2015 - 20:10

Zato sto je 50:1 tacno 2%. Ne vidim razlog zasto bi pravio tanju mesavinu od 2%?

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 July 2015 - 20:17

@mikica jer znas sta to 50:1 znaci

#15 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 19 July 2015 - 20:42

Airsal kaze 3% full sintetike i kazu da ako stavljam veci karb, uklonim uljnu pumpu i pravim sam.
Ja sam odlucio da zadrzim uljnu pumpu + da pravim 50:1 u razradi.Primetio sam da je ta smesa prejaka jer dimi non stop i masti izduv samo tako.
Hocu da probam 60:1 u rezervoar + uljna pumpa s tim sto me sada buni sto na etiketi castrola pise ne razradjivati vise od 50:1...

@Mario: Po ovoj tabeli, 50:1 je 2%

Posted Image

Da kazemo da uljna pumpa pravi 2% + ja da sipam u rezervoar 1.6% i to mu je valjda to :)

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 July 2015 - 21:01

Da tako je to ti je 1L ulja na 50L goriva... ne treba ti tablica podeli 1 sa 50 i dobices 0,02 sto je tacno 2% odnksno dva stota dela ..

Ako hoces 1% da dodajes u gorivo da bi sa uljnom pumpom u zbiru imao 3% onda je to vrlo jednostavno

Na 5L goriva dodajes x0.01 ulja odnosno pola deci.. itd

Drzi se Airsal uputstva, i vozi kako su oni preporucili

#17 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 July 2015 - 23:21

Samo da ti skrenem paznju na 1 stvar, ja bi presao na neko drugo ulje, nije da je castrol lose ali ima previse plagijata. Kod nas se kastrol prodaje od 1100din pa do 1700din isto pakovanje sto ukazuje na to da neko dobija jeftinije u nabavci tj prodaje kopije..

Ako kupujes na nekom proverenom mestu onda ok.

#18 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 20 July 2015 - 13:00

Uzimam ga kod mene u firmi i siguran sam da nije kopija ;)

@Mario: Mislis da bi trebalo, po njihovom uputstvu, da uklonim uljnu pumpu?

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 July 2015 - 13:41

neee nego da dodaš tih 1% u gorivo... mada ne bi bilo loše da ustanoviš koliko tačno baca uljna pumpa

#20 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 21 July 2015 - 01:03

Ako se moze verovati nekom holandskom derbi forumu, nesto izmedju 35 i 40:1 pravi pumpa sa fabrickim karbom.
Trazio sam po netu al mi ne uspeva da pronadjem.Imam i nekoliko service manual-a u PDF ali nigde ne pise koji odnos pravi.
E sad, sa vecim karbom i jedno 30 brojeva vecom diznom taj odnos se kvari, ili ja kapiram pogresno?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users