2004 Derbi Senda X-Treme SM50
#1
Posted 13 July 2015 - 17:23
2004 Derbi Senda X-Treme SM (nekad bio) 50
- Kit Airsal 72 Sport alu sa jednom karikom
- Karb Dellorto PHBG 19 Black Edition, glavna dizna trenutno 98, igla na drugom polozaju odozdo
- auspuh fabricki, izvadjen katalizaror, odstranjeni neki fabricki propusti sa dremelom, da gasovi mogu lakse da prolaze, prepakovan zadnji lonac.Izvadjene komore, ubacena preforirana cev sa vunom.
U planu za sad nove plocice i prednja guma.Trebalo bi da stavim i za zub veci prednji lancanik napred jer je sad menjac postao suvise kratak
Par slika:
#2
Posted 13 July 2015 - 17:28
#3
Posted 13 July 2015 - 17:30
#4
Posted 14 July 2015 - 07:57
#5
Posted 14 July 2015 - 15:36
Izgleda bas dobro i vidi se da odrzavas azdaju. Svidjaju mi se slike garaze, ima za svakog po nesto
Sto kaze Nesa (veliiiki ljubitelj ovakvih sprava), samo ozbiljan spuh i Arisal ce pokazati pun potencijal..
#6
Posted 14 July 2015 - 17:45
Lamele i opruge nisam menjao al i to mi je u planu.Mada nisam primetio jos da proklizavaju, mozda zato sto jos nisam zavrnuo pun gas
AcaPostar Hvala Radi sasvim fino i ima solidno snage i sa ovim fabrickim izduvom.Na uzbrdicama gde sam sa fabrickim cilindrom jedva izlazio u punoj trecoj sad tu izlazim u cetvrtoj na pola gasa
Set dizni spreman, od 75 do 98.Stelovanje najevrovatnije sledeci vikend
#7
Posted 14 July 2015 - 23:12
Mikica, on 14 July 2015 - 17:45, said:
Lamele i opruge nisam menjao al i to mi je u planu.Mada nisam primetio jos da proklizavaju, mozda zato sto jos nisam zavrnuo pun gas
#8
Posted 14 July 2015 - 23:49
Vidim da su dizne za 4t, odnosno, cvk 5mm. Jesi li probao da ih uvrnes u phbg? Pitam zbog koraka navoja..
#9
Posted 15 July 2015 - 17:08
Uporedjujuci sa ovom sto je dosla uz karb, ove iz Cvk seta se malcice razlikuju, imaju "glavu" manjeg precnika(strana gde naleze srafciger) i sira im je rupa sa druge strane.Ne znam da li to utice na rad.Evo o cemu pricam:
Levo je dizna 55 koja je dosla uz karb, desno je dizna iz seta za Cvk karb:
#10
Posted 15 July 2015 - 17:10
Ovaj Airsal obozava visoke turaze, ali mislim da trenutna radilica to ne voli
#11
Posted 15 July 2015 - 17:44
Sto se tice turaze, Airsal je ozbiljan cilindar, vidi se po slikama a sama izvedba u nikasilu govori da je trkac. Ti si uspeo da ga pogodis i primiris sa tim preradjenim spuhom a da nisi pogubio obrtni momenat, sto je veoma bitno za gradsku voznju..
Ja ne znam nista o spuhu o kojem pricate, ali kazem sa aspekta visenamenske voznje, mozda i nije tako mudro baciti velike pare ako taj spuh tera u obrtaje a pogubis nisku turazu i ulenjis motor, mozda je trenutni setup dobitna kombinacija
#12
Posted 19 July 2015 - 19:51
Jel zna neko zasto na ovom Castrolu pise za mesavine samo do 50:1?Sta ce biti ako napravim 60:1?
#13
Posted 19 July 2015 - 20:10
#14
Posted 19 July 2015 - 20:17
#15
Posted 19 July 2015 - 20:42
Ja sam odlucio da zadrzim uljnu pumpu + da pravim 50:1 u razradi.Primetio sam da je ta smesa prejaka jer dimi non stop i masti izduv samo tako.
Hocu da probam 60:1 u rezervoar + uljna pumpa s tim sto me sada buni sto na etiketi castrola pise ne razradjivati vise od 50:1...
@Mario: Po ovoj tabeli, 50:1 je 2%
Da kazemo da uljna pumpa pravi 2% + ja da sipam u rezervoar 1.6% i to mu je valjda to
#16
Posted 19 July 2015 - 21:01
Ako hoces 1% da dodajes u gorivo da bi sa uljnom pumpom u zbiru imao 3% onda je to vrlo jednostavno
Na 5L goriva dodajes x0.01 ulja odnosno pola deci.. itd
Drzi se Airsal uputstva, i vozi kako su oni preporucili
#17
Posted 19 July 2015 - 23:21
Ako kupujes na nekom proverenom mestu onda ok.
#18
Posted 20 July 2015 - 13:00
@Mario: Mislis da bi trebalo, po njihovom uputstvu, da uklonim uljnu pumpu?
#19
Posted 20 July 2015 - 13:41
#20
Posted 21 July 2015 - 01:03
Trazio sam po netu al mi ne uspeva da pronadjem.Imam i nekoliko service manual-a u PDF ali nigde ne pise koji odnos pravi.
E sad, sa vecim karbom i jedno 30 brojeva vecom diznom taj odnos se kvari, ili ja kapiram pogresno?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users