Jump to content


Beverly 250 problemcici.. ili mozda nisu


4 replies to this topic

#1 gusterko

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 4 posts

Posted 21 July 2015 - 15:28

Pozdrav svim clanovima, nadam se da sam postavio pitanje u odgovarajuci segment foruma posto nigde drugde nemogu sem ovde.
Ovo je moj problem,tj dva problema da budem precizam.
Uzeo sam pre neki dan beverly 250 IE 2006 godiste.

1. problem mi se ukazao posle 50-tak km ostrije voznje (motor je inace stajao par nedelja,a pre toga je vozen do 60-kmh )
Pri kretanju tacnije pri brzini od mozda 10kmh do 15kmh cujem klepetanje iz dekle tacnije iz kvacila,posle toga sve normalno,uz kretanje sa punim gasom veoma brzo preletim tu brzinu pa se i ne primeti toliko, interesuje me malo strucnije misljenje o tome,jel to moze tako da se vozi ili je hitna zamena ?

2. Drugi problem je taj sto mi ispod vodene pumpe na onoj sisici malenoj kaplje voda,ali kaplje tako da potrosi bukvalno pola cepa od koka kole na 4-5 dana.

Motor je inace presao 21.000km .

#2 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 July 2015 - 17:38

1. Moguce da su se potrosili slajderi na varijatoru i sad su za zamenu

2. Ili treba da se dotegne selna neka ili je propisala vodena pumpa, u tom slucaju treba da se radi reparacija.

#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 July 2015 - 17:44

Treba u svakom slucaju skinuti deklo i pregledati sve redom. Ako 10 godina nisu dirane oprugice kvacila, moguce da je jedna od njih popustila (ima ih 5) javljau se vibracije pa je i nepravilan rad kvacila, a cuje se kao klaparanje. Moze biti i da je remen pri kraju, pa klapara i skakuce..
Posle 20000km red je da se uradi kompletan servis.

#4 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 24 July 2015 - 18:09

Imas standardnih problema koje inace imaju Piaggio Quassar agregati. To klepetanje koje cujes dolazi iz dekle i prave ga klizaci variomata i rolnice, otvori CVT, ocisti, podmazi, vidi da li klizaci imaju lufta, i da li su rolnice za zamenu. Skini kvacilo i ocisti, podmazi osovinice pakni. A sto se tice vodene pumpe, trebalo bi je rasturiti i reparirati. Set za reparaciju ti je negde oko 3-5 hiljada dinara, zavisi od proizvodjaca. Jedino sto ti ne bih preporucio je RMS jer je loseg kvaliteta.

#5 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 24 July 2015 - 20:15

1. ako je kod kretanja onda struže kvačilo po zvonu kod proklizavanja dok ne spoji do kraja,skoro sam siguran da je to tvoj problem pošto na više manje svakom se to događa..skinut doolje i pošmirglat pakne i zvono..
(pakni ko i federa ima 3 komada,to samo novije master mašine imaju 5 federa i 5 pakni na kvačilu..)
remen klapa na leru kad je najlabaviji..

2. pakung tj semering na vodenoj pumpi je počel popuštat,sa vremenom to bude sve više se manifestiralo..ako pumpa ne ruži i ne proizvodi neprirodne zvukove,dovoljno je samo skinut pužnicu i otšarafit impeler pa promijenit pakung (na novijem tipu vodene impeler se da otšarafit,na starijem je fiksan za osovinu pa se mora rasturat sve kompletno) tak da nemoraš ispuštat još i ulje,skidat deklo,mjenjat dihtung na deklu paljennja itd..
rms setova za reparaciju sam do sad ugradil tolko da neznam ni sam broja,bilo na 50cc,180,200,250 i nikad problema nije bilo.

Edited by steeef, 24 July 2015 - 20:18.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users