

CFmoto e-charm 125
#21
Posted 21 August 2015 - 08:48
#22
Posted 21 August 2015 - 10:02
#23
Posted 22 August 2015 - 09:24
#24
Posted 22 August 2015 - 12:05
#25
Posted 22 August 2015 - 14:25
Lauda, on 22 August 2015 - 12:05, said:
Имам на послу ултразвучну каду од 24 л па је пало потапање. Ако неком затреба, увек могу да очистим за колеге.
#26
Posted 24 April 2016 - 15:02
Мало је зезање док се скине ауспух јер немам платформу, али имам стиропор

Данас скокнем да ми вулканизер монтира нову гуму и помену ми да може само да је замени али не и да је балансира.
Мора ли баш да се балансира точак на скутеру?
#27
Posted 24 April 2016 - 15:25
#28
Posted 24 April 2016 - 16:02

УБР, узео сам и дизне са мањим пречником за карбуратор, спустио сам са 108 на 98. Баш ме занима разлика.
Иначе, пошто сам ишчитао брдо тема о карбураторима (одличних, овде, детаљно и педантно), схватио сам да ништа не знам и да без пробе нема селамета.
Дизне сам узео у stranci.srecka.šojica у Новом Саду, љубазни и фини продавци.
Edit by AcaPostar
#29
Posted 24 April 2016 - 18:39
Sent from my C5503 using Tapatalk
#30
Posted 24 April 2016 - 20:20
#31
Posted 25 April 2016 - 08:13
VlatX, on 24 April 2016 - 20:20, said:


Узео сам више дизни, мислим да нема баш 90 али би требао да имам 87.
Иначе, игла на мом карбуратору има само два могућа положаја, дакле, ако сам добро разумео, треба да је ставим на црту која је ближа врху.
Буде пробано.
П.С. ССШ...добар...
#32
Posted 25 April 2016 - 08:39
Ima skutera sa karburatorom gde iglu nije moguce pomerati, na nekima (kao kod tebe) ima 2 podeoka, a na nekima igla ima 5 podeoka, a svi se deklarisu kao 24mm zar gy6 125ccm.. oprezno probaj manje dizne!
#33
Posted 25 April 2016 - 12:28
#34
Posted 25 April 2016 - 13:51
#35
Posted 25 April 2016 - 15:20
#36
Posted 26 April 2016 - 12:47
Мотор је лепо упалио, равномерно радио до загревања.
У вожњи имам утисак да је некако мање оштар иако има и снагу и може да убрза, само мислим да све то ради много "мекше".
Сад ћу пар дана да видим потрошњу па онда идем на 92 дизну.
#37
Posted 29 April 2016 - 10:56
125cc, 4T, (1P58MJ 157MJ)
Njegova fabricka dizna je 108 , kao i na vecini 125cc , kao i kod mene . Znaci sa fabrickim airbox-som ti je 108, pazi sa tim manjim diznama sto ti je rekao Aca postar , ne mozes tek tako da skocis na diznu 20manju i tako , lepo si trebao da kupis set i malo po malo da skidas (da pohvalim ucitelja koji mi je sazeo ovo -Acu

#38
Posted 29 April 2016 - 14:10

Седиште је велико али има једну ману, бар по мени. У вожњи благо клизиш напред па сам се спремио да га урадим тако да му мало подигнем "нос" и направим "кочницу" за проклизавање

Мислиш да само свећица може да му подигне потрошњу толико колика је код мене? На ауспуху ништа не излази, претпостављам да је агрегат добар. Свећицу нисам проверавао али ћу погледати чим мало осуши.
Точкови 16 су дивна ствар док не покушаш да их пронађеш у мери која иде на овај мопед, 110/80 и 100/80 мада претпостављам да моће да се утну и неке друге мере, бар у висини 10мм или слично.
#39
Posted 29 April 2016 - 16:13


#40
Posted 29 April 2016 - 16:37
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users