Jump to content


Aprilia SR 50R by PekisA



167 replies to this topic

#141 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 January 2016 - 10:18

Sediste je super. Gde si nasao taj materijal? Ili je vec imao onaj ko je radio?

Najlepsi skuter u gradu definitivno. Svaka cast na ulozenom trudu. Kad bi onaj prvi vlasnik video na sta sad lici skuter i kako ide pao bi u nesvest. :D

Sad samo jedan inner rotor za sledecu sezonu i eventualno nova karika, iglicasti... Koliko si presao od kad je kod tebe motor?

#142 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 29 January 2016 - 16:44

Materijal je kao fabricki, nije skaj ili nesto bezveze. Videcu samo da li ce da bude tesko za odrzavanje. Lik sto je radio kaze da je promociv, da moze da se pere i da je jak materijal. Nebi trebalo da se osteti ili ispuca.
Ugradjivao ga je na par automobila kaze da nije ima problema i reklamacije. :D

Marko zamolio bi te da mi ne isterujes vise pare iz dzepa. xaxaxaxaxaxa :) :P
Rado bi uzeo neki inner rotor ali je mnogo skup. :D
Ne znam koliko je preso DooM dok je bio kod njega. Ja Mislim da je preso oko 2500-3000km i kod mene nekih 5000. :biker_scooter:

Na koliko kilometra otprilike bi trebao da zamenim kariku i iglicasti Ili moram da izmerim zazor karike ?
Iglicasti sam zamenio kad sam kupio novu radilicu znaci pre 5000km.

#143 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 January 2016 - 16:48

Iglicasti menjas kada skidas klip, kao i dihtunge. A kariku premeris otprilike za jos 5000. 10000 bi trebalo da trci sasvim normalno. Najveci ubica karika je pecurka ili voznja bez airboxa i naravno, losije ulje.

#144 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 30 January 2016 - 17:28

Da li neko zna kolika treba da bude kopresija ?

#145 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2016 - 19:30

Jesi li začepio izduvni kanal ?

#146 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 January 2016 - 19:43

View PostPekisa, on 30 January 2016 - 17:28, said:

Da li neko zna kolika treba da bude kopresija ?
Nema tu pravila, desavalo se da serijale pokazu vece pritiske od kitovanih, zbog uglova kanala itd. Nigde ni jedan proizvodjac ne pise takve podatke, pa i nisu relevantni. Skini cilindar, kariku sa klipa, turi kariku u cilindar i spijun listicem utvrdi koliko se pojela karika. Svakako, ako si vec presao 5-8k kilometara, vreme je da se ocisti klip i kanali za karike, glava i izduvni kanal od naslaga ulja. Trebaju ti novi dihtunzi.

#147 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 31 January 2016 - 10:48

Hvala ti aco.
Mario kako mislis jel sam zacepio izduvni kanal ???

#148 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 January 2016 - 11:33

View PostPekisa, on 31 January 2016 - 10:48, said:

Hvala ti aco.
Mario kako mislis jel sam zacepio izduvni kanal ???
Kada se meri pritisak u cilindru na 2t masinama, nedovoljno je samo usrafiti manometar na mesto svecice, jer tada meris samo kompresiju koju klip napravi od trenutka kada zatvori-predje preko izduvnog kanala, a to je nedovolnjo, pokaze npr 3-4 bar-a...

Skine se auspuh i izreze se od parceta lima i gume oblik kao prirubnica i usrafi se na brezone cilindra tako da zacepi izduv. Obavezno je drzati pun gas dok se vergla. Takvo merenje pokaze pravo stanje stvari, odnosno, ocitaja se pritisak i oko 6 bar-a.

Ovo za pritiske pricam za serijski pia koji sam ja merio, medjutim, nije relevantno za sve cilindre, serijski u ne bas sjajnom stanju mi je pokazao 5,8 bar, a npr, skoro nov kit od 70ccm nije prebacio 5 bar-a..

#149 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 01 February 2016 - 19:40

Danas sem iskoristo lep dan i nastavio sa stelovanjem. Posto sa iglom W12 nisam mogao da ga ustelujem kako treba. Kreno sam ispocetka i stigo sam do:

Igla: W4 na sredini
Glavna 84
Pilotka 45

Motor na punom gasu ide odlicno, start je malo los kad se iz mesta zvrne pu ngas do kraja, kao da su malo teze rolnice takav osecaj imam, ali kad krene malo onda kao iz pracke. :)
Boja svecice mi se uopste ne svidja :(

Attached File  20160201_193218.jpg   1.2MB   35 downloads

Attached File  20160201_193242.jpg   1.29MB   40 downloads

Attached File  20160201_193410.jpg   1.41MB   33 downloads

Edited by Pekisa, 01 February 2016 - 19:41.


#150 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 February 2016 - 21:17

Svecica je bas nikakva...bice da ti je bogata smesa tj previse goriva...
Jesi probao da spustis iglu za 1 zarez?

#151 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 01 February 2016 - 22:06

Nisam, probacu sutra da spustim iglu. Zasto imam tu zadrsku na startu ?

#152 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 02 February 2016 - 11:58

Spustio sam iglu,malo je bolja svecica.
Da li da smanjim jos glavnu diznu ili da stavim tuplju iglu ?

Attached File  20160202_113141.jpg   3.83MB   34 downloads

Edited by Pekisa, 02 February 2016 - 12:01.


#153 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 February 2016 - 12:41

38-80 i ostavi istu iglu na sredini. Svecica je tamna na svim otklonima.
Zadrska je zato sto su prevelike dizne, vidis i po svecici da je crna. Kada zamenis pilotku i glavnu, pusti ga da radi da se zagreje, izduvaj ga malo na nogarama pa prvo nasteluj sraf smese gde su ti najveci obrtaji na leru, pa spusti ler na srafu. Probaj odziv i pun gas, proveri boju svecice.
Ako proguta i radi kao fen, a ne sme da muce, mozes posle da korigujes iglu ili da probas drugu, bitno je da sada nadjes pun gas sa pravom diznom. Kada sve zavrsis, mozes malo i da pojacas uljnu pumpu.

#154 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 03 February 2016 - 19:21

Danas samo se Marko i ja ubili od stelovanja moje aprilije. Menjali igle, pilotke, dizne ali ne moze da se resi ta zadrska na startu motor kao da muuuuuuuuuuuuce :).
Smanjili smo cak i rupu na airbox-u koja je bila 27mm na 22mm jeste se malo porpavio strart i smanjilo ono muuuuuuuuuuu ali je i dalje prisutno.

Evo postavke karburatora i slike svecice na punom gasu.

Igla: W12 skroz spustena
Glavna: 76
Pilotka: 60
Srafic: 6 kruga (to mi se ne svidja uopste) ali kad se zavije muuuuuuu je jos vise. kao da trazi jos vecu pilotku. Sa ostijom iglom ima mnogo trokiranja

Attached File  20160203_180549.jpg   697.04K   29 downloads Attached File  20160203_180748.jpg   1MB   29 downloads

Attached File  20160203_180824.jpg   918.85K   29 downloads Attached File  20160203_180807.jpg   1.17MB   27 downloads

#155 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 February 2016 - 19:38

Ne valja to nista, meni boja svjecice vuce na sivo.
Ako koristis airbox, ubaci W9 iglu i stavi seger na sredinu, stavi pilotku 42-45 i diznu, recimo, 90. Sarafic za vazduh na krug i po pa polako u dobijanje punog gasa...To bi bila neka moja pocetna konfiguracija.

Da li ste testirali blokove sa pumpicom da otklonite sumnju fals vazduha?

Opet cu reci - nije vrijeme za stelovanje karba...

#156 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 03 February 2016 - 20:03

Probao sam ne valja nista, trokira ne moze da se vozi uopste kao da se kupa klip u gorivu :(

#157 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 03 February 2016 - 21:20

jesi siguran da nema fals vazduha?

#158 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 February 2016 - 21:25

Koliko se ha secam, sve je idealno radilo sa klasicnim phva karbom? Ovo su sve prevelike pilotke, a mukanje je zbog male glavne dizne ili tuplje igle..

Probajte manju pilotku, phva si vozio sa 34, ja sam par tih stge cilindra nasao sa 35-38 pilotkom na 19 karbu..

#159 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 03 February 2016 - 22:26

Da sa starim karburatorom je bilo sve ok. Samo da napomenem da zbog velicine karburatora nisam mogao da namestim filter koji je bio na starom karburatoru pa sam uspeo nekako da uklopim filter od SpeedFight 2

Evo slike filtera

Attached File  et-oepeu730200.jpg   55.84K   24 downloads

Attached File  et-s635075.jpg   45.15K   24 downloads

#160 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 February 2016 - 22:29

Jooj pa jer ima taj uopšte 21mm propusnost ?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users