Jump to content

kymco bet win 50

6 replies to this topic

#1 Lemi

Mlađi član

• Start Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 21 August 2015 - 00:01

Eo ovako resio sam da kupim skuter, prvi za sada sto znaci i da sam pocetnik, imam i automatika ljutu zver al malo malo pa nece da upali :D kymco je 50cc 2004 god, masina je u vrlo dobrom stanju plastike su cele al su ruzno farbane tj samo prefarbane preko fabricke boje. Nisam neki poznavalac skuteri ovo mi je delovalo ok sta znam vodeno hladjenje veliko sediste malo je veci od klasicnih skutera od 50 cc a i ja sam malo veci i 100 kila :D za sada ide 70, sto vise ga vozim to me sve vise privlace skuteri pa sam resio da ga malo sredim za svoju dusu, na forum sam se prijavio jer ima dosta toga o njima i raznih tema pa se nadam lepoj saradnji i naravno druzenju i pomoci ako mi zatreba. Nadam se da nisam pogresio u odabiru motora, ako neko ima takav motor ili zna nesto vise neka pise, pozdrav :)

#2 Pita

Osnivač foruma

• Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 August 2015 - 00:21

Ubaci i koju sliku skutera, trebalo bi..
B&W 50cc je Kymcov najveci skuter u paleti, a bogami i u kompletnoj konkurenciji...Ja ne znam za veci skuter od 50cc odim Grand dinka ali to je vec fotelja...

Kymco kvalitetan brend, dosta njih na forumu je vozilo manji model Super9 i bili su vrhunski zadovoljni...mislim da nose istu masinu..

Sta planiras da sredjujes?

#3 Lemi

Mlađi član

• Start Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 21 August 2015 - 00:29