←  Moj skuter

svet-skutera

»

Aerox rossi replica

Locked

Dajteh's Photo Dajteh 14 Sep 2015

Nikad ga neces ispeglati sa serijskim variomatom, nikad. Pomaze mu jedino najtvrdja centralna, ali radije uzmi sportski varijator.
Quote

Razredni's Photo Razredni 14 Sep 2015

Takodje, ne smes nikada dozvoliti da radi na 6500 obrtaja. Kvacilo, variomat i karb moraju da budu podeseni da motor na svako dodavanje gasa vrti mnogo vislje.
Quote

mareNP's Photo mareNP 14 Sep 2015

Koji vario preporucujete rolnice uzimam sutra 3.5g ove su teske i mislim da sam se pridruzio lepljivoj druzini pa cu morati karb da resim koju diznu da metnem sve je serijala ja msm 4-6 vecu ispravite me ako gresim
Koja je tu dizna ako neko zna seriski karb 12mm pise motori minarelli
Trese se kad krece sa dvoje ja mislim da proklizava kvacilo
Ako bog da u skorije vreme neki kit da padne da se resim serijale vise B)
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Sep 2015

Dzaba ti sada setovanje karba ako je klip vec ribao.
Moja preporuka ide za Malossi Multivar variomat.
Quote

Mario's Photo Mario 14 Sep 2015

Nije ta replika za pocetni tuning, jednostavno moramo sebi priznati
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Sep 2015

Nije ni famozni "gljiva" filter ali ljudi opet stavljaju...
Quote

Mario's Photo Mario 14 Sep 2015

Treba u startu doneti radikalne odluke i usteda je ogromna, kao i zadovoljstvo
Quote

mareNP's Photo mareNP 14 Sep 2015

Tako je sve znam da replika je zlo zivo sa stelanje i jel ce biti bolje sa nekim kitom to sam od pocetka hteo zato sam uzeo repliku (i nije bilo drugih hteo sam treka)
Koji kit naj bolje pase uz ovu repliku neki base malo jaci posto mi ne vredi ni multivar sad kad lepi a nije mi jasno ide ima krajnju boja svecice tamno braon nije siva onako
Quote

Lauda's Photo Lauda 15 Sep 2015

Gledaj, koji kod aftermarket cilindar da stavis ti nece pojednostavniti proces stelovanja...Replica je takva kakva jeste - ima uzak powerband koji se mora u doslovno mikron pogoditi. Replica ti moze samo dati vise snage na base cilindru ali svakako ces opet morati da je ustelujes i pogodis prenos/karburator pravilno.
Ako planiras jaci base kit onda planiraj i drugi karb ali bez te gljive...

Edit: Uzmi procitaj par projekata na forumu, vidi sta ti hoces od masine i koliko vladas sa znanjem i iskustvom...nije da sad nema kvalitetnih projekata za citanje na forumu. Najlakse od svega je kupiti cilindar ali je najveci problem ukomponovati taj cilindar pravilno sa ostalim komponentama. Ja sam za svoj projekat skoro 2 godine skupljao sve dijelove i od svega toga mi je cilindar bio zadnja stavka na spisku. Dakle treba razmisliti dobro...

Edit2: Ala se pucaju odgovori u temama...pravi light show sto kaze Mario :)
Edited by Lauda, 15 September 2015 - 00:07.
Quote

Mario's Photo Mario 15 Sep 2015

Ta replika ce praviti probleme i na 70cc , neces biti ni prvi ni poslednji koji se oprostio od nje za sitne pare..

Sve u svemu trebace ti jak agregat i linearni prenos za eksploataciju, a to je bas dosta para ako kreces od stocka..
Quote

Razredni's Photo Razredni 15 Sep 2015

Mozda nije lepio ali serijski cilindar a i 12mm karb nisu dovoljni da napoje repliku. Treba ti racing kvacilo koje kkrece od 7000 obrtaja i variomat sa podesenim rolnicama i centralnom oprugom koji ce drzati broj obrtaja tamo gde je replika u sprezi sa cilindrom, dosta visoko, oko 9000 ili vislje.

Za repliku ti treba neki jaci base cilindar, pozeljniji je midrace, radilica sa punim polutkama, karb minimum 16-17mm, stelujuce kvacilo, ozbiljniji variomat, stelujuce rolnice i bar 2 centralne opruge za probu. Tada nece biti problem ustelovati repliku. Da, uz karb je obavezno set dizni, igli i nekoliko pilotki..
Quote

Mario's Photo Mario 15 Sep 2015

I linearni torque (poluremenica)

ukratko o tome pisemo samo obicnim jezikom... lansiraj je za pocetak pa ako se ipak smislis za koju godinu ti probaj...

Veruj mi na replici su se mnogo veci majstori us***i
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Vazi hvala vam na odgovorima nesto ste aktivni veceras :D pitacu druga ima neki karburator 17.5 pa cu poceti od toga.
Sledece ce biti multivar i kvacilo pa posle kako se potrefi
Javljam ovih dana kad namontiram karb i mozda 4 broja vecu diznu

Jel preporucujete preradu airboxa posto gljivu ne mogu da smislim
Quote

Lauda's Photo Lauda 15 Sep 2015

Koja ti je ciganka gledala u kuglu pa rekla da ide 4 broja veca dizna za 17.5 karb? :)
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Vec sam razmisljao da je prodam ali ne mogu naci neki yasuni r i tako malo bolji ovde kod nas samo replike
Quote

Mario's Photo Mario 15 Sep 2015

I bulet je bolji od replike...
Quote

Razredni's Photo Razredni 15 Sep 2015

View PostMario, on 15 September 2015 - 00:14, said:

I linearni torque (poluremenica)

ukratko o tome pisemo samo obicnim jezikom... lansiraj je za pocetak pa ako se ipak smislis za koju godinu ti probaj...

Veruj mi na replici su se mnogo veci majstori us***i
Potpis ^_^
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Al prste odgovori ne mogu da stignem, kasno sam to saznao Mario ima da ga stavim u oglase nemogu vise
Lauda jel treba uopste povecavati diznu na 17.5 B)
Quote

Lauda's Photo Lauda 15 Sep 2015

Treba korigovati citavu postavku karburatora prema tvojoj masini, a to nesto je opisano u temi o principu rada i stelovanju karburatora. Nije to samo staviti vecu diznu i vozi...nazalost.
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Videcu kad stavim 17.5 kako se ponasa pa cu javiti
Jel ima neko polovan mulltivar to me interesuje :D

Hvala svima puno
Quote
Locked