Jump to content


MHR Team 70 Piaggio AC

MHR Racing AC

13 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 September 2015 - 11:07

Stigao nam je i primerak MHR racing cilindra za Piaggio AC agregate, zahvaljujući Aci poštaru, Ovaj koncept je stari tip MHR projekta sa dva boost kanala i po dva para transfera, kako ga neki nazivaju T6, mada je to Airsal-ovo ime projekta...

Cilindar je u kvalitetetnoj Alu nikasil izvedbi

Posted Image


portovi deluju malo mirnije nego istoimeni stariji brat, koji je za LC izvedbu

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


Priključci deluju sasvim korektno


Posted Image

Posted Image Posted Image


Glava je sa oštrim squish band-om, za visoki stepen kompresije i ima dovoljno velika rebra za hlađenje, znatno kvalitetnije od istoimenih minareli tipova, zapreminu i stepen kompresije ću uraditi naknadno...

Posted Image Posted Image


Klip je identičan ostalim MHR Team klipovima, sa jednom tankom hromiranom karikom i sastavom koji u ovom slučaju trči preko stuba između dva boost-a

Posted Image Posted Image


Sledi merenje i kalibracija portmape

Posted Image

Posted Image



Iz koje proizilaze sledeće analize

C= 0,00 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 10700 o/min
Usklađeni pritisci = 243,76 PSI - Transferi zaostaju sa 182,50 PSI
Kalkulativna snaga = 28,1 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,4 KS
Očekivana snaga na točku = 19,5 KS

Posted Image

Posted Image



C= 0,10 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11000 o/min
Usklađeni pritisci = 236 PSI - Transferi zaostaju sa 179 PSI
Kalkulativna snaga = 28 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,4 KS
Očekivana snaga na točku = 19,5 KS

Posted Image

Posted Image



C= 0,20 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11400 o/min
Usklađeni pritisci = 227 PSI - Transferi zaostaju sa 173 PSI
Kalkulativna snaga = 27,9 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,2 KS
Očekivana snaga na točku = 19,4 KS

Posted Image

Posted Image



Dosta nizak i agresivan koncept ako gledamo sa aspekta pritiska, preostaje da utvrdimo na kom se stvarno C parametru nalazi klip u GMT i koji stepen donosi sa ovom zapreminom glave...

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 September 2015 - 09:45

usledila su merenja, MHR Team glava ima zapreminu 7-7,1ccm (moram menjati plastični špric) usvojiću 7,05ccm koliko imaju i druge MHR Team 1 glave

Posted Image Posted Image


imerio sam i Malossi sport glavu koja bi se mogla upotrebiti u situaciji ako se cilindar diže ili spušta prema potrebi pa da bi se korigovao stepen kompresije, a znamo da sport-ka ima blaži squish band što će doneti drugi-mirniji rad mašine i nešto više obrtnog momenta na manjim obrtajima... dakle njena zapremina je 6,6ccm

Posted Image Posted Image




visina čela klipa je 50,35-47,45= 2,9mm ovaj parametar smo u više navrata merili

Posted Image Posted Image



i sledi merenje, krenuo sam sa 0,1mm zaptivačem ispod cilindra, DMT merim na 39,3mm, dakle C=0, mereni squish je 0,35mm , što nam kazuje da glava ima upust u svom squish band području od 0,3-0,35mm

Posted Image

Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image



stepen kompresije je u ovoj situaciji preveliki

Posted Image



usledila je provera sa 0,3mm zaptivačem ispod cilindra

Posted Image


Posted Image Posted Image


mereni squish je ovde 0,52mm, dok je C parametar 39,49-39,3 = 0,19mm

Posted Image Posted Image



i ova postavka nam donosi stepen kompresije

Posted Image




na kraju sam dodao još jedan zaptivač ispod cilindra od 0,1mm na prethodni od 0,3mm tako da će u zbiru biti 0,4mm

Posted Image




C parametar će biti 39,59-39,3= 0,29mm

Posted Image


mereni squish će biti 0,61mm

Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image



što nam donosi stepen kompresije od

Posted Image

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 September 2015 - 10:17

te će na osnovu ovih merenja nastati sledeće analize



C= 0,25 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11600 o/min
Usklađeni pritisci = 222 PSI - Transferi zaostaju sa 171 PSI
Kalkulativna snaga = 27,8 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,15 KS
Očekivana snaga na točku = 19,4 KS

Posted Image

Posted Image



C= 0,30 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11700 o/min
Usklađeni pritisci = 221 PSI - Transferi zaostaju sa 171 PSI
Kalkulativna snaga = 27,9 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,15 KS
Očekivana snaga na točku = 19,3 KS

Posted Image

Posted Image


C= 0,35 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11900 o/min
Usklađeni pritisci = 216,5 PSI - Transferi zaostaju sa 168,5 PSI
Kalkulativna snaga = 27,8 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 23,2 KS
Očekivana snaga na točku = 19,3 KS

Posted Image

Posted Image

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 January 2016 - 20:38

Evo izvoda iz originalnog uputstva, oznaka kit-a je 318398.

Malosi i ovde predlaze da se karika obradi, odnosno ivica, pod uglom od 45 stepeni bez obzira sto spoj ne trci preko prelivnog ili boost kanala. Njihovo obrazlozenje je da se ne bi ukopavale linije po putanji unutar cilindra.

Attached File  uploadfromtaptalk1452454411578.png   89.3K   34 downloads

Posted Image

Dalje, tabela sa osnovnim podacima cele palete (stare serije 6t) za razlicite aplikacije prema hodu radilice.. vidimo preporuceni zazor na kariki prikikom sklapanja, ugao paljenja ako se koristi staticna mapa (serijski cdi), sqvish, stepen kompresije, preporucena toplotna vrednost svecice, itd..

318398 je piaggio mhr 6t ac
Attached File  uploadfromtaptalk1452454636264.png   91.83K   37 downloads

I tabela sa spiskom rezervnih delova po kodovima iz Malossi prodajnog programa, iz koga uocavamo po kataloskom broju da su klipovi (47,6) identicni za piaggio-minareli lc i ac mhr koncepte sa 6 transfera.
Attached File  uploadfromtaptalk1452454924880.png   85.41K   35 downloads

Ukoliko nekome zatreba pdf

Attached Files



#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 January 2016 - 21:04

Koliko si dobio mereni squish ?

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 January 2016 - 21:07

0,6mm sa istim dihtunzima. Mereno mehanickim sublerom. Sve je to ok, ovde verovatno pisu koji je maximalni k stepen, mi smo se drzali uputstva doslovno. Plasio sam se da su mozda moji blokovi postrugani vise na dosedu cilindra, ali, ispalo je sve isto kao i kada si ti merio.

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2016 - 21:30

po analizama u stock izdanju ispada jači od MHR 6t Mina LC 70cc stock-a, koji daje 25.0 konjskih snaga

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 January 2016 - 21:31

U nacelu nismo mnogo pogresili, i to zakrivljenje bi moglo biti i 3mm samo treba nov klip meriti

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 January 2016 - 21:38

Pita, da, ali naravno, nije linearan kao i lc. Ovde su dali sve od sebe da postignu performanse priblizne lc proizvodu. Jak dosta nize, a opet malo razrok. Transferi kasne a i pitanje je da li ce on stvarno doziveti 220 psi, pa i tu snagu..

Mario, mozda je i do litriranja glave, ali generalno, sve smo doveli do nivoa savrsenstva. Sada mozemo da se sa sigurnoscu oslonimo na calc i proracune, a sto se tice mog setupa, ispostovao sam sqvis i nema brige.

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 January 2016 - 22:03

View PostAcaPostar, on 10 January 2016 - 21:38, said:

Pita, da, ali naravno, nije linearan kao i lc. Ovde su dali sve od sebe da postignu performanse priblizne lc proizvodu. Jak dosta nize, a opet malo razrok. Transferi kasne a i pitanje je da li ce on stvarno doziveti 220 psi, pa i tu snagu..

Mario, mozda je i do litriranja glave, ali generalno, sve smo doveli do nivoa savrsenstva. Sada mozemo da se sa sigurnoscu oslonimo na calc i proracune, a sto se tice mog setupa, ispostovao sam sqvis i nema brige.

Da, jasno Aco...i LC je isto toliko razrok ali na manjim pritiscima usklađen, na 180psi...

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 January 2016 - 22:09

View PostPita, on 10 January 2016 - 22:03, said:

Da, jasno Aco...i LC je isto toliko razrok ali na manjim pritiscima usklađen, na 180psi...
Ostaje nam da se nadamo da cemo parirati sa 7t by proflow ili ce ovaj ac 6t brzo postati by Mario..

#12 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 January 2016 - 23:57

Ja mislim da je tu mozda vec nesto radjeno, fabrika gadja mhr cilindre za vece obrtaje a i ocekivao sam da je ac verzija slabija od lc a ispadne obrnuto..

Aco pusticu vas da se ti i Pita borite za drugo mesto. :)

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 January 2016 - 00:16

Nije nista doradjivano, netaknut je cilindar. Treba imati na umu da ove podatke koje dobijamo preko pm analizera koristimo mudro. Ovaj koncept je fabrika ovako projektovala jer je to maximum koji se moze izvuci iz ac cilindra, i vidi se da je snaga od 27ks odnosno od 19ks na tocku zapravo teoretska. U praksi ovaj cilindar ne moze da radi na ovim pritiscima, pa je i realno da se ocekuje da ce biti slabiji od lc brata. Slicno kao i sa tvojiom 7t verzijom koja teoriski moze da izbaci 24ks na tocku na 17000 obrtaja, ali je nepoznato koliko zapravo ima u praksi, gde ce na odredjenom setupu (sa odredjenim komponentama) biti uskladjen na naprimer 13 ili 14000 obrtaja.

Nisam jos uvek iskusio sta sve ovaj cilindar pruza, dopisivacemo se jos naravno, ali sam i dalje misljenja da je ovo odlicna pocetna baza i ulaznica u HE vode za malo novca. Takodje, koncept je takav (dosta velika snaga na relativno niskim obrtajima za he setup) da ne zahteva extremna ulaganja po pitanju periferija. Ovde ce biti dovoljan kvalitetniji ali ne preskup auspuh za 12000 obrtaja, kao i jeftinije analogno iner rotor paljenje.

Po meni, odlican cilindar.

#14 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 January 2016 - 02:01

Bogami za respekt, nisam očekivao toliko snage iz AC koncepta. Ajd da vidimo šta će pokazati u praksi.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users