Jump to content


YIBEN SUPER POWER YB50QT-15


25 replies to this topic

#1 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 23 September 2015 - 17:27

"YIBEN SUPER POWER YB50QT-15" ili kako se prodaje kod nas kao "KROKUS" , 4T motor kitovan na 80cc , za sada presao oko 5000 km . Lepo sluzi i zavrsava ono za sta je namenjen. Po informacijama koje vidjam na internetu , sama sasija je pravljena za skutere snage 125cc i 150cc, ali eto ima ih i od 50cc. Potrosnja ovako pojacan se krece od 2.8L do 3.4L ukoliko se malo vise odvrce gas.
Uglavnom ono sto mene zanima , a naravno ako mi vreme i novac takodje dozvole da jednog dana napravim ekspreiment "upgrade" na 150cc. ... ako ne , doradice se makar one male stvari za bolje kotrljanje.

Kubikaza: 49.9 ccm | Snaga motora: 1,8 KW
Kocnice: Disk napred - Dobos pozadi

OSNOVNO



Zapremina motora (ccm)
49.9



Snaga motora (Kw)
1.8



Automatsko mešanje ulja i goriva
/


KOČNICE



Disk napred - Disk pozadi
/



Disk napred - Doboš pozadi
DA



Doboš napred - Doboš pozadi
/


PALJENJE



Kurbla
DA



Električni starter
DA


HLAĐENJE



Vodom
/



Vazdušno
DA


OPREMA



Analogna komandna tabla
DA

Attached Files



#2 mareNP

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNova Pazova
  • VozimAerox

Posted 23 September 2015 - 20:06

Jel moze da stane tu masina od 150cc

#3 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 September 2015 - 21:48

Meni nesto nije jasno ...4 -T masina - automatsko mesanje ulja i goriva ?

#4 mareNP

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoNova Pazova
  • VozimAerox

Posted 23 September 2015 - 22:23

Hehe vidi stvarno

#5 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 September 2015 - 22:45

ovakvih kineza nema baš puno ili ih ja jednostavno nisam viđao na ulicama!!

Ružan je do zla boga, da se ne uvrediš, mada bitno je da on služi i nosi gde treba! Koji kit od 80cc si stavio na njega?
Ako ima isti ovakav od 125 i 150cc verujem da bez problema možeš te mašine da staviš na ovaj ram!

#6 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 September 2015 - 22:50

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 September 2015 - 22:54

Da te pozdravim i u tvojoj temi..

Vidjao sam ovakav model skutera u BG-u u zelenoj boji pod markom Baotian. Ja verujem da su identicni, vecina kineza to stancuje na milione i samo menjaju logo firme..
Jes malo ruznjikav al ima i nekih prednosti, u smislu gabarita, udobnosti, 4 migavca itd.
Agregat je klasican 4t, odnosno gy6 50ccm, kopija honde odnosno kymca.

Kit je verovatno neki kineski i siguran sam da je 72 ili 77ccm, toga trenutno ima na trzistu za 2 crvene..

Sto se tice tvoga pitanja u vezi povecavanja radne zapremine, najveci kit koji sam uspeo da pronadjem je 89ccm i nema kod nas da se kupi.. 125ccm (kit na 150 i 200ccm) nose druge blokove, sve (termogrupa, radilica, variomat, kvacilo) je drugacije, ali su tacke kacenja bloka ba ram iste, pa je moguce izvrsiti konverziju..

#8 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 September 2015 - 01:11

GY6 152qmi(125) i GY6 157qmi(150) imaju kacenja slicno minarelli 50ke a gy6 50tica ima kao kod piaggio blok nemoze da se montira bez prepravke drzaca

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 September 2015 - 01:23

Da GY6 139qmb (50) je nosac dole. Medjutim ako se uzme i nosac zajedno sa blokom imaju ramovi vec predvidjena mesta pa je moguce vrlo lako postaviti, sa minimalnim prepravkama

#10 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 02:43

gde da se vredjam , nije maken ... a sto se tice kita , u pitanju je klasican kineski kinez , a CDI fabricki i ostalo sve standardno za sad

 Pita, on 23 September 2015 - 22:45, said:

ovakvih kineza nema baš puno ili ih ja jednostavno nisam viđao na ulicama!!

Ružan je do zla boga, da se ne uvrediš, mada bitno je da on služi i nosi gde treba! Koji kit od 80cc si stavio na njega?
Ako ima isti ovakav od 125 i 150cc verujem da bez problema možeš te mašine da staviš na ovaj ram!


#11 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:02

Mislim da za plastiku imaju " namensku " koja pravi masovno te plastike za sve zivo . Inace bas oko ovih skutera isao sam do sitnih detalja ... mislim da to nije bas ona stara prica koju znamo !
Ovo je neka malo ozbilnjija Bruce Lee i pesnica smrti varijanta .
Imaju fabriku koja je za mene dovoljno visoko tehnoloska i mislim da je velika zabluda je da su to "oni kinezi". Tehnologija cini svoje , sada imas i kod njih kategorije evropa , azija , USA , ostali ...
Drugar koji radi razlicite stvari u kini kaze da se i same legure koje koriste razlikuju od trzista do trzista ... Pogledaj video , kako god na mene su ostavili utisak

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qes59pqEpT8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 goggyso, on 23 September 2015 - 22:50, said:

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.


#12 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:08

Da malo proguglam , pa stavljam video da vidis da moze ! Znaci sam ram ovog modela je 125cc - 150cc bez da se prepravlja drzac

 VlatX, on 24 September 2015 - 01:11, said:

GY6 152qmi(125) i GY6 157qmi(150) imaju kacenja slicno minarelli 50ke a gy6 50tica ima kao kod piaggio blok nemoze da se montira bez prepravke drzaca


#13 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:12

izvini dok malo udjem u stos , kako sta fercera ... video Yiben fabrike

 goggyso, on 23 September 2015 - 22:50, said:

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.


#14 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:24

Upravo tako , evo ovde moze da se vidi i sam proces sklapanja istog modela , razlika u odnosu na moj skuter je prednja rasveta. Covek sklapa modele od 50cc , 125cc i 150cc prosto samo kao potvrda da je to taj ram do detalja isti u sraf.

 AcaPostar, on 24 September 2015 - 01:23, said:

Da GY6 139qmb (50) je nosac dole. Medjutim ako se uzme i nosac zajedno sa blokom imaju ramovi vec predvidjena mesta pa je moguce vrlo lako postaviti, sa minimalnim prepravkama


#15 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:33

sto nema kod nas moze da se naruci preko interneta ... zanimljivo da je on stavio glavu sa 4 cilindra , pogledaj ovo ... ovo je ista sasija i totalno je ludo na kraju videa covek objasni sta je poredjao :) qq

 AcaPostar, on 23 September 2015 - 22:54, said:

Da te pozdravim i u tvojoj temi..

Vidjao sam ovakav model skutera u BG-u u zelenoj boji pod markom Baotian. Ja verujem da su identicni, vecina kineza to stancuje na milione i samo menjaju logo firme..
Jes malo ruznjikav al ima i nekih prednosti, u smislu gabarita, udobnosti, 4 migavca itd.
Agregat je klasican 4t, odnosno gy6 50ccm, kopija honde odnosno kymca.

Kit je verovatno neki kineski i siguran sam da je 72 ili 77ccm, toga trenutno ima na trzistu za 2 crvene..

Sto se tice tvoga pitanja u vezi povecavanja radne zapremine, najveci kit koji sam uspeo da pronadjem je 89ccm i nema kod nas da se kupi.. 125ccm (kit na 150 i 200ccm) nose druge blokove, sve (termogrupa, radilica, variomat, kvacilo) je drugacije, ali su tacke kacenja bloka ba ram iste, pa je moguce izvrsiti konverziju..


#16 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 24 September 2015 - 03:43

Nema mesanja kod 4t , kao kod automobila sipas posebno ulje i ono je za hladjenje / podmazivanje ... sipas i ne mislis , vec samo kontrolises .
Na vreme zamenis i to je to :P

 ALIEN SM, on 23 September 2015 - 21:48, said:

Meni nesto nije jasno ...4 -T masina - automatsko mesanje ulja i goriva ?


#17 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 18 October 2015 - 12:33

Na primeru rada koje je hiruski predstavio Mario oko Rieju Toreo 50 -> 90 4T ja lagano motam oko mog 4T.
Nisam mehanicar ali obzirom da vozim kineza moram da ucim polako od svega.
Kao sto sam rekao uradjen mi je kit sa 50cc na 80cc i pokusacu da podelim ovde moja iskustva oko 4T motora/skutera , "uobicajene kvarove" i resenja ali na onom amaterskom nivou prosecnog vozaca . Takodje molim clanove koji imaju znanja i vremena da ovde podele svoja resenja za neke od problema.
Namera mi je da na osnovu onoga sto se ovde nakupi , a vezano je za moj skuter i 4T motore napravimo neku vrsta GY6 uputstva / informatora i tako dalje obzirom da su GY6 motori od 50cc slicni skoro u dlaku Pocinjem samu pricu ovih dana taman da pripremim i nesto fotografija.

#18 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 18 October 2015 - 13:45

4V Glavu imas i za 50cc agregate,bas sam ja radio jedan model,motor ide mnogo bolje nego onaj sa 2V

Posted Image
Posted Image

#19 SaleB

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 18 October 2015 - 14:40

Vidjao sam na internetu tipa big bore kit 50cc -> 150cc za ove glave , ali ne od ljudi iz okruzenja :) Da`l ide komplet zamena ( kit 72cc, 80cc, 90cc , 100cc ) ili se radi samo zamena glave cilindra. Sve uglavnom vezano za taj cilindar sto sam nalazio je na primer "Performance 4 valve cylinder head for 125cc GY6 engine " ali ne za 50cc . A ovde imam video 4V cilindar za 50cc

 VlatX, on 18 October 2015 - 13:45, said:

4V Glavu imas i za 50cc agregate,bas sam ja radio jedan model,motor ide mnogo bolje nego onaj sa 2V

Posted Image
Posted Image


#20 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 18 October 2015 - 16:16

Vidi sad najvise sto moze da se nabudzi na 139qmb agregat je 52mm clilinder i tu dodje skoro 90cc, vise od toga nemoze,e sad mislim da ima i stroker radilice koji povecavaju kubikazu.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users