To je ok potrosnja, Kymco u stock postavci potrosi 3-3,2/100 dok kada se skinu blokade dodje do 4/100, bar je tako kod mene bilo na Super 9 (isti agregat), u nekom Motopuls casopisu sam cak citao testove za Vitality 2T koji je po Zagrebu na ulicama sa usponima dosao do 4,2/100..
Zato i ide tako jer je projektovan sa obiljem obrtnog monenta i jer u stock postavci nosi Keihin 17mm karburator...


Kymco Grand Dink 50
Started by Bokiokk, Sep 27 2015 03:24 PM
25 replies to this topic
#21
Posted 04 October 2015 - 06:45
#22
Posted 04 October 2015 - 15:42
Ja sam iskreno mislio da moze da se svede na 3.5 l.Ovde sam pricao sa nekima oni tvrde da kada se poskidaju blokade motor treba manje da trosi,kao rasterete.
Evo danas bio voznja sa punim gasom i provera svecice.
Evo danas bio voznja sa punim gasom i provera svecice.
Attached Files
#23
Posted 04 October 2015 - 17:42
Dobra je boja, kao i potrosnja.
#24
Posted 04 October 2015 - 23:51
To mu je realna potrosnja, i moja devetka je toliko tukla dok je radila
Trosi,ali performanse koje daje sa svojih 50ccm su i vise nego dobre.

#25
Posted 05 October 2015 - 00:08
To si u pravu.Ma generalno sam zadovoljan,skuter od 135 kg,i ja 95 kg,savrseno ide.Recite mi da li je neko stavljao (ugradjivao obrtomer)?
Ima kod cajneza neki za 10 dolara,jel bi to radilo?
Ima kod cajneza neki za 10 dolara,jel bi to radilo?
#26
Posted 05 October 2015 - 09:55
taj koji ti je rekao da motor manje troši bez blokade je pogrešio...
za nas je normalno da skuter koji ide brže više troši....
zbog tih pogrešnih razmišljanja pojedinaca, treba postaviti stvari ovako... blokada NE guši motor, već ga samo limitira, pa ti uvek ideš 50, kao i kada bi bez blokade sa pola gasa išao 50....
što deluje sasvim normalno, jer fabrika ne bi pravila motor koji se guši i baca gorivo, ipak je to proizvod koji se plaća 2000e, pa je morao da se proda i neki kvalitet....
za nas je normalno da skuter koji ide brže više troši....
zbog tih pogrešnih razmišljanja pojedinaca, treba postaviti stvari ovako... blokada NE guši motor, već ga samo limitira, pa ti uvek ideš 50, kao i kada bi bez blokade sa pola gasa išao 50....
što deluje sasvim normalno, jer fabrika ne bi pravila motor koji se guši i baca gorivo, ipak je to proizvod koji se plaća 2000e, pa je morao da se proda i neki kvalitet....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users