Šampionat Srbije - Beranovac 27-09-2015
#1
Posted 27 September 2015 - 19:24
ННАЈБОЉА ИКАД, У МОЈОЈ ЦЕЛОЈ ОСМОГОДИШЊОЈ КАРИЈЕРИ!
ХВАЛА ТОМОСУ ШТО МИ ЈЕ ОМОГУЋИО ОВО ЗАДОВОЉСТВО!!!!!!!!!!
Завршио сам трку као други (последњи), за дужину мотора иза кењереша!!!!
Ја мислим да смо се бар 10-15 пута претицали, једном је дошло и до озбиљнијијег контакта при брзини од 100 на час, у шикани, ја сам изазвао инцидент приликом претицања, ал шта сад, возимо трке, не идемо на пецање са томосима!
Мотор је ишао добро, имам снимак са камерице, али се бојим да неће бити употребаив, јер сам по доласку у бокс видео да се замаглило сочиво... :(
Времена вам говоре све, киша је пљуштала, 12-13° је била температура ваздуха, мени је мотор ишао 99.8 км/час, из круга у круг је константно држао исти звук и држао исте перформансе! По овој кишурини сам направио свега пола секунде спорији круг него што сам јуче направио на квалификацијама по сувом, са мотором који је био бржи 5км !!!! Возио сам стварно на граници, у свакој кривини, на сваком месту, на кочењу сам пар пута блокирао предњи точак, на гасу сам клизао пар пута, једноставно је ово било најбоље што сам могао, и ја се осећам као да сам победио на светском првенству!!!! Публика је била одушевљена, судије такође, и Кењер сам каже да је било изузетно!
Слике ћу окачити, ако их уопштеми добијем, јер сумњам да је био неко толико луд да по том пљуску слика.
Бржи смо били од свих 125ццм мотора на стази, а били смо бржи и од половине дивизије 2 (250 2т,350 2т, 750 4т, 1000 4т...).
Свећицу ћу вечерас сликати и окачити.
#2
Posted 27 September 2015 - 19:44
#3
Posted 27 September 2015 - 20:01
sinisa93, on 27 September 2015 - 19:44, said:
Лежи ми боље киша него суво време, шта ћеш, риба у хороскопу, па ваљда зато
Ево слике сунђера са резервоара, толико је улегнут од моје кациге, да више неће да се врати у првобитни облик
Edited by Petko131, 27 September 2015 - 20:11.
#4
Posted 27 September 2015 - 20:57
#5
Posted 27 September 2015 - 21:39
Posto je kraj sezone imacemo o cemu da pisemo u narednom periodu..
Sada ti zelim brz i bezbedan povratak kuci, i jos jednom, svaka cast!
#6
Posted 27 September 2015 - 22:52
Dobro je da se masina izvukla i da te je dovela do samog kraja.. Po vremenima se vidi da nije najbolje imati najbrzi vec najizdrzljiviji i elastican motor...
Ako bude snimaka postavljaj ... Svaka cast
#7
Posted 27 September 2015 - 22:52
Lauda, on 27 September 2015 - 20:57, said:
AcaPostar, on 27 September 2015 - 21:39, said:
Posto je kraj sezone imacemo o cemu da pisemo u narednom periodu..
Sada ti zelim brz i bezbedan povratak kuci, i jos jednom, svaka cast!
Хвала људи!!
Видећемо још за следећу годину.... ништа се не зна, али заиста. Једино знам да нећу више возити Томоса, ово ми је била опроштајна трка!
Mario, on 27 September 2015 - 22:52, said:
Dobro je da se masina izvukla i da te je dovela do samog kraja.. Po vremenima se vidi da nije najbolje imati najbrzi vec najizdrzljiviji i elastican motor...
Ako bude snimaka postavljaj ... Svaka cast
Хвала, слажем се, није нормално како сам возио, мислим да нико од свих тркача, говорим и за ове са новим моторима, није имао пола секунде разлике, а да сам имао 105 на сат, био бих бржи по киши него по сувом, дефинитивно. Волим тај осећај када цео мотор "плива" и љуља.
Снимак имам, е сад, да ли је употребљив, сазнаћу вечерас кад дођем кући
Хвала свима на честитксма и подршци, значи то доста !
Мотор је изрдржао, и тако је, еластичан је,мислим да је то све добро испало!
Edited by Petko131, 27 September 2015 - 22:57.
#8
Posted 28 September 2015 - 01:23
Svaka cast, bitno je da si prosao bez incidenata i da te je motor slusao i sluzio do kraja!!
#9
Posted 28 September 2015 - 02:13
Pita, on 28 September 2015 - 01:23, said:
Svaka cast, bitno je da si prosao bez incidenata i da te je motor slusao i sluzio do kraja!!
да да, то је последња трка, не могу више овако..
хвала на честиткама!
прегледао сам видео снимак, на жалост, веома је лош... замаглила се камерица иако је у почетку снимак био одличан!!
окачићу га на интернет за неки дан, али се заиста тек тек назире стаза, не виде се баре, не види се вода на стази, једва се и кењереш види, али шта сад... ко пажљиво одгледа, разазнаће шта је шта
#10
Posted 28 September 2015 - 02:32
Mozda nisam pazljivo ispratio temu, koji su planovi? Jel odustajes od trka ili prelazis u visu klasu?
#11
Posted 28 September 2015 - 12:13
Lauda, on 28 September 2015 - 02:32, said:
Mozda nisam pazljivo ispratio temu, koji su planovi? Jel odustajes od trka ili prelazis u visu klasu?
Постоји неколико могућности:
Прво, под број један, да кажем: Засигурно не возим томоса наредне године, значи шта год да буде, њега не возим на домаћем првенству.
#2. Да изнајмим мотор за следећу годину, у питању је уамаха 125дт, и да је возим у мото класик првенству
#3. Да уз помоћ спонзора скупим 1500-2000€ и направим априлију од 125 ццм и возим RoadRacing првенство (то бих највише волео).
Томоса не продајем, иде у дубок зимски сан, можда га једном будем истерао на картинг стазицу, да се провозам чисто за себе, у случају да планови за класу 125 пропадну, и останем без ичега наредне године.
Али све у свему, шта год да се деси, ја ћу за 2017. сезону имати своју априлију, и 2017. ћу сигурно возити 125sр! То ми је циљ, и тако ће бити. Ако успем са спонзорима да спремим мотор за 2016, онда ћу возити тако, али ако то не успе, паузираћу једну годину, зарадићу сам тих 2000€ и направићу априлију за 2017....
#12
Posted 28 September 2015 - 14:47
#13
Posted 28 September 2015 - 18:35
#14
Posted 28 September 2015 - 19:22
лош је квалитет, али шта је ту јее..
#15
Posted 28 September 2015 - 19:52
Svaka cast, kapa dole! U ovakvim uslovima treba imati kugle i na 4 tocka voziti a ne na 2
Vidi se iz prilozenog da si prerastao klasu i da je logican put jaca klasa. Cestitke i Saletu i Urosu, ovo su zaista bili teski uslovi za teranje..
#16
Posted 28 September 2015 - 20:15
#17
Posted 28 September 2015 - 21:56
није било могуће користити целу ширину стазе јер је било јако јако пуно воде и дубоких бара на периферији, уз ивичњаке, јер је тако и направљен пут, да се цеди, али шта сад..
Ево слике свећице након трке. Дизну сам нсправио 15 минута пред старт трке, јер сам проценио да ће бити хладно, и било је хладније него то јутро кад сам возио по киши. Уместо 123 направио сам 124.5
Рајбером сам провртео дизну (са обе стране) и после преконтролисао микрометром. Када ухватим мало слободног времена, обајнићу и сликама представити поступак који успешно примењујем.
#18
Posted 28 September 2015 - 21:59
#19
Posted 28 September 2015 - 22:12
Cestitke i Saletu i Uros-u , Kraljevo postaje dobro uigrana staza..
#20
Posted 28 September 2015 - 23:04
Lauda, on 28 September 2015 - 21:59, said:
Добра боја, сва срећа, опет кажем, па сам повећао дизну, иначе би зарибао мотор. А ту је и она моја подлошка за свећице са дугим навојем.
Него мене сад нешто друго мучи..... Иридијумска сцећица се истопила, клип тек тек зарибао, немогуће да је то само услед фалш ваздуха, мислим да има нешто и са паљењем .. сумњам да се магнет окренуо/статор олабавио и закренуо или да је сама електроника цркла.... морам то да проверим, веома је битно да утврдим шта се тачно десило, јер је мотор неочекивано велике дизне тражио, са релативно истим цилиндром и подешавањима као и пре.
Видећемо
Још једном да и ја честитам Салету у Урошу, који су били одлични на киши, гледао сам целу њихову трку, и одушевио се!
Edited by Petko131, 28 September 2015 - 23:05.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users