Znamo da je kod Matica konstrukcijska boljka mesto za karb , ona kucica gde smestaju onog fabrickog Dell-a , pa ako to ne radis svaki dan, ili bar cesto, zaboravis kako se radi , a ide samo pod jednim uglom , jbes konstruktoru mamicu po sto puta...da ne govorimo o nemogucnosti ugradnje nekog drugog ozbiljnijeg karba ...
Pravo, mada ne bas i najsrecnije resenje je izbacivanje karba van kucice , na desnu stranu masine ...to nije bas tako jednostavno , ima svojih mana , ali ako se tako hoce , na nesto se mora i pristati ...zbog zauzetog mesta ne moze se montirati dekl sa strane , mora se voziti bez njega ...kad se montira sa desne strane , otezan je pristup sarafima za podesavanje smese i lera koji su na levoj strani ...i najvaznije - mora se izraditi prirubnica za spajanje lamelarnog ventila i karba ...
To je zadatak ...gledam sta imam od materijala ...nasao sam bakarni lim debljine 3 mm ...idealno , dovoljno je debeo da se ne krivi , a sto mi je jako vazno mogu da radim sa njim sta hocu , lako se obradjuje , imam pribor za hartletovanje , pa mogu sve sam ...odem u prodavnicu sto prodaju materijal za centralna grejanja i kupim dva kolena sa unutrasnjim promerom oko 22 mm ...oko 150,00 din ...bolje nisam mogao naci , to je bas ono sto treba ...odokativnom metodom ustanovio sam da povrsina usisnih lamela taman zadovoljava za difuzor do 21 mm ...tu nece biti problema ...
Tankim markerom opctam konfiguraciju ventila i rupe , opcrtam precnik kolena na pravom mestu i burgijom , rupa do rupe , pa polako ...
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/2Z/UI/4gqxaohW/1/img5312.jpg)
Posle je malo radio konusni kamen i turpija i kad je bilo na meru , uglavim kraj kolena i hartletujem srebrnom elektrodom ...zaliveno skroz ...
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/2h/Wh/1z2swbL6/img5313.jpg)
Tamo gde ide koleno u koleno , ostavio sam kad masina bude na stelu , da vidim kako ce karb stajati da bude sto manji nagib , uglavnom 80 % posla na izradi prirubnice je gotovo ...lako , brzo i jeftino ...