Jump to content


vx 300ie



62 replies to this topic

#1 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 November 2015 - 00:37

slažemo frendu vx sa 300ie mašinom sa nexusa..
kupljen je skršen vx 2006.g. (kotači i rama s plastikama koje su preživjele) i nexus 2009.g. kompletan tj to kae od njega ostalo..bitna je samo mašina i instalacija..

plastike sa manjim oštečenjima su povarene,neke pošmirglane a neke se još trebaju pošmirglat da mogu u šprickit..one koje su fasovale su naručene nove il nabavljene polovne
uzeta je i polovna vilica koju treba reparirat i prefarbat,novi injektor jer ga nije bilo na mašini,lambda jer je fasovala u karambolu itd itd...
mašina navodno ima 1500km,mada po svemu kak izgleda iznutra vidi se da nema puno više nego je rečeno..
na mašini je puknut lijevi nosač di stoji selen,to se bude ovih dana nosilo povarit,zato je mašina raskupusana u proste faktore da se to more odradit kak se spada..naručeni su svi novi dihtunzi,poklopac faznog lanca,seleni za blok,selen za nosač motora..
osim nosača,stradal je i poklopac termostata i poklopac vodene pumpe..
rama je pjeskarena i plastificirana u crno da se more instalacija po njoj slagat i skrojit..a ostale stvari se budu kroz zimu plastificirale (felge i sve ostale sitnice)
sređen je i rezervar da može u njega nexusova pumpa goriva..

evo par slika za sad,radovi su u tijeku..

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image


danas je rastavljena mašina do kraja,izvađena radilica i getriba..
dobro da smo rastavili getribu,i u ulu je bilo vode a sve skua na kraju je ispala neka žuto bijela povraćotina koja je jednim dijelom bila ko želatina,tak da to nebi sve uspjelo iscurit van da smo samo ispustili na šarafu za ispuštanje ulja,sve je isprano i očišćeno..
sutra ide blok na varenje..


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by steeef, 13 November 2015 - 00:41.


#2 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 13 November 2015 - 11:21

Ma sjajno...

#3 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 November 2015 - 11:37

Bit ce to lijepo ne sumnjam, dobra je to masina.

#4 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 November 2015 - 13:34

Čekam završetak radova da vidim kako to ide, mora 3 sec do stotke. :D

#5 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 November 2015 - 13:47

masina je dobra i pouzdana,stedljiva sa dobrim performansama..
za pocetak bude samo polini speedcontrol vario i polinispeedbell zvono sa tvrdjim federima na kvacilu..a dalje ko zna...

#6 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 November 2015 - 17:49

blok otputovo na varenje..
ustanovili smo da je i nosač mašine spreman za reparaciju,tak da su naručene nove osovine koje prolaze kroz ležajeve,novi igličasti ležajevi će se naručit iz lagerosa,selen nosača naručen još neki dan..
osim toga,naručeni dijelovi u dolasku su:
dihtunzi glave,cilindra,bloka,kartera,dekla paljenja,poklopac faznog lanca,gumice cilindra,selen i osovine nosača motora,slijepi kod ključ,rešetka na plastici iznad rezervara,hauba,podnica,protuoklop oko bravice..

ovo su neki dijelovi koi su do sad kupljeni;

Posted Image

rama u plastici

Posted Image

polini vario i zvono

Posted Image Posted Image

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 November 2015 - 22:43

Bogami svasta nesto ste porucili, zvuci mi kao potpuna i detaljna reparacija vxa!
Cudi me da je sve to propalo od 2006 god ili je udes koji je vx imao to napravio?

#8 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 13 November 2015 - 22:51

To je moj susjed imao udes s tim vx-om pa je taj dečko kupio od njega "olupinu".

EDIT: Ali na slikama je nexus, no on je također preživio udes.

#9 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 November 2015 - 23:08

blok jos nije gotov,guzva im je i ceka na red..
dosli i ostali dijelovi,sad je skoro sve nabavljeno,fale sitnice neke a i to bude uskoro..

speceraj

Posted Image

protuoklop i podnica

Posted Image Posted Image


nastavak radova uskoro...

#10 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 November 2015 - 19:40

doso blok s varenja,na dijelovima treba malo var pobrusit i na vidljivim dijelovima zagladit da kolko tolko lici na nest..
istokarena je piksa da drzi drugi do koi se vari na mjestu i da var ne ulje u dosjed selena,sa donje strane je jos pojacano da bude cvrsce

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


dosli i iglicasti za nosac motora

Posted Image

sredit te varove pa ciscenje i pranje da se more sastavit masina

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 November 2015 - 00:02

pošteno ga je nalio, možda ni ne moraš utanjivati samo daj ravne ivice i izgledaće kao fabrički, mada sumnjam da se to vidi uopšte

#12 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 28 November 2015 - 00:28

ma da,to i mislim da poravnam vanjske linije,ne vidi se skoro uopce kad se stavi na nosac,posto je isturen nosac selena na toj strani nosaca motora..
nalio ga dobro da,pojacanje od ispod potegnul pa bude ok valjda haha

#13 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 December 2015 - 03:12

danas i blok sastavljen..ne kompletan ali onaj gori dio i veći posel je napravljen.
potrošil više vremena na pranje kartera i mašine iznutra nego na sastavljanje..
ubačena radilica,uljna pumpa,lanac fazni i uljni,zupčanici za oba lanca,kuplung anlasera,anlaser,deklo paljenja sa vodenom,poklopac faznog i mali karter..
ostalo je za sutra stavit klip cilindar i glavu (glavu treba rasturit pa ušlajfat ventile i siceve),a getribu sastavit kad dođe dihtung..

slikal sam korak po korak sastavljanje,pa možda nekom pomogne..

na prvih par slika nije nikakav problem,bitno da je sve dobro oprano,svaki kanalic u bloku i da se leteći ležajevi i radilica naulje..dvije pikse ima za centriranje bloka i dihtung među blokovima..
sve se steže na 12-13 nm

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

druga strana di dolaze lanci,zupčanici,uljna itd traži više pažnje i poštivanje redosljeda sastavljanja i općenito dijelova kak stoje i vežu se jedni na druge...

najprije se na radilicu ubaci zupčanik faznog lanca,ima kajlu i konusni dio koi ide prema polutci radilice...pa na njega fazni lanac,a zatim gornja vodilica faznog lanca..

Posted Image Posted Image Posted Image

zatim dolaze ova veća šajbica i zupčanik lanca uljne pume,ali između šajbice i zupčanika ide obavezno gumica koja zadihta blok da ne curi ulje između zupčanika i kraka radilice..

Posted Image

zatim ubacivanje uljne pumpe na mjesto..bitno je da se vrati kak je i bila pošto su simetrične rupe i lako se može okrenut na kontra stranu pa njen ulaz ulja i izlaz ne budu na kanalima na koima treba bit (ulazni je veći a izlazni manji)..
brojke otisnute na njoj moraju bit sa gornje strana mada su tad naopačke za čitat..

Posted Image Posted Image

zatim se lanac uljne pumpe stavi na zupčanik na radilici i spusti do uljne pumpe di se na lanac stavi zupčanik uljne pumpe,namjesti se na pumpu i stegne (trba ga zablokirat tankim šarafcigerom il nećim sličnim pošto se okreće skupa s pumpom kod zatezanja)

Posted Image Posted Image

zatim se stavi poklopac uljne pume i nepovratni ventil (zaboravil sam ga slikat,on je u kanalu lijevo gore di se vidi feder da viri)
treba pripazit da se ne okrene kontra pa nebude pritiska ulja u karteru..
namjesti se dihtung i pikse i zašarafi mali karter...
odmah sam ubacil i poklopac faznog,treba pazit na semering radilice,da se usne ne presavinu kad se navlači gore..

Posted Image Posted Image Posted Image

pa se selimo opet na stranu paljenja...
prvo se ubaci veći zupčanik,oko radilice,zatim gore manji koi je veza između anlasera i velkog zupčanika..
pa dolazi magnet,prvo treba pazit na kajlu,utor na magnetu nije ravan ko na ostalim mašinama nego konusan,ide od nižeg prema više,pa tak treba i kajlu postavit al opet pazit da ju ne izgura magnet van..da bi sjel magnet do kraja,treba ga lagano zakrenut u smjeru kazaljke na satu pa klizne na mjesto (zbog sistema paljenja),da nebi probavali nasilno ga ugurat..matica koja ga drži steže se na 10kg :D
u nju sjeda križ (vidi se na 3. slici) koi je torziona spojka između radilice u vodene pumpe (kad se deklo paljenja sa vodenom poklapa na blok,treba impeler okretat da se vodena namjesti na spojku i da sve radi kak treba)..
deklo se steže na 13nm
ubačen je i anlaser,blok začepljen krpama da prespava do sutra bez prašenja..

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 December 2015 - 23:35

Svaka čast na detaljnom opisu radova...siguran sam da će nekom pomoći!!!
i da pedantno do kraja, to se ceni....

#15 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 December 2015 - 00:09

fala pita :D

danas se nastavilo di se jučer stalo..
prvo je palo rasturanje glave,vađenj bregaste,klackalica pa ventila..ventili očišćeni od gareži i ušlajfani skupa sa sicevima prvo grubljom pastom pa finom pa ubačeni nazad u glavu koja je prethodno također očišćena od gareži i oprana...

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


nakon toga poskidane karike sa klipa,očišćeno čelo skupa sa kanalima karika

Posted Image Posted Image

karike ko nove,minimalan zazor..još se na njima vidi tvornička oznaka E TOP,očišćene i vračene na klip..

Posted Image Posted Image

na cilindru počišćen gornji rub od gareži,cilindar je u tip top stanju,vide se tvornički honovi po cilindru i to pravo dobro..

Posted Image

klip cilindar i glava očišćeni i spremni za ugradnju ko i ostali dijelovi razvoda (vodilica i španer faznog lanca,dijelovi dekompresora,pikse matice i šarafi...)

Posted Image Posted Image

#16 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 December 2015 - 01:22

napokon sastavljanje...
uvijek si prvo klip stavim u cilindar pa zajedno sve na brezone i na radilicu stavljam,karike su dosta tvrde i ne previše fleksibilne tak da treba dosta pazit oko toga,pogotovo kad dođe na red uljna karika koju još dodatno iznutra špana feder,najzajebanija i najdeblja a najgore od svega najkrhkija je pošto su u biti to 2 karike povezane u jednu..voli pucat..ubaci se dihtung pa se poklopi cilindar zajedno sa klipom..
manevriranje sa C zegerom je poprilično lako pošto je dosta velik i ima mjesta oko njegvog dosjeda tak da to ide dosta lako,npr puno lakše nego dok se na pedesetki ubacuje C zeger.


Posted Image Posted Image Posted Image


nakon toga ubacuje se donja vodilica faznog lanca,treba ju namjestit da sjedne u ležište u samom bloku pa dalje sama ubada u ležište na vrhi cilindra..
na brezone se stavljaju gumice koje se moraju namjestit u ležišta na cilindru oko brezona..kod stavljnja dobro je i njih i brezone namazat uljem da lakše kliznu i ne oštete se,one sprečavaju mješanje rashladne tekućine i ulja u motoru..
na donju lijevu i gornju desnu dolaze još pikse za centriranje glave tak da je na tim mjestima potrebno gumice gurnut malo dublje..
ubaci se dihtung glave i može glava na cilindar..


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


glava se samo spusti na dihtung,prije treba provuć fazni lanac kroz nju,da ne ispada primim ga magnetom jer se oće povuć nazad..
glava se posteže pa se ide na sastavljanje dekompresora i faziranje..


Posted Image


kod faziranja najprije stavimo zupčanik faznog na bregastu ali bez lanca da ju namjestimo u potrebam položaj (mora se poklopit sterlica kod oznake 4v sa oznakom na glavi,ko na slici),zatim se radilica složo da magnet paljenja bude na oznakama za fazu (provjeri se još da je klip u gmt)..
zupčanik skinemo sa bregaste pa na njega nabacimo lanac i nazad na bregastu tak da e poklapaju spomenute oznake faze..
za provjeru odvrti se radilica 2-3 kruga da odradi taktove (kod provjere OBAVEZNO prstom stisnut gornju vodilicu faznog lanca kroz utor španera faznog lanca da lanac bude našpanat,španer ne stavljam odmah za slučaj da se desi da faza fula za zub pa da se netreba opet španer raskapat i skidat) pa nakon toga postavi se bregasta na oznake i provjerava se oznaka na magnetu..ako je sve po oznakama kak treba,ubacuje se španer faznog lanca...


Posted Image Posted Image


dekompresor je iz 3 dijela,dio koi otvara ventile,kontras uteg i zvono sa graničnikom za otvaranje dekompresora..
otvara ga centrifuga prilikom verglanja,kad skuter upali i okretaji se povećaju,on se zatvori..
prvo se stavlja dio koi otvara ventile,mora sjest u utor na zupčaniku faznog lanca i obavezno na njega ide plastični prsten da ne lupa metal po metalu prilikom otvaranja i zatvaranja..nakon njega ide kontrauteg koi kad sjedne u lezište stegne se šarafom...
zatim preko ta dva dijela ide feder koi vrača pomični dio dekompresora u početni zatvoreni položaj 8treba pazit kod stavljanja da ne upadne u blok)..
preko njih ide zbono sa graničnikom..


Posted Image Posted Image Posted Image


nakon toga uštelani ventili,usisni na 0.1 a ispušni na 0.15
stavljen poklopac ventila,prirubnice,ecu i injektor..sad još treba stić dihtung getribe pa da se sve kompletira..

Posted Image Posted Image Posted Image

#17 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 December 2015 - 17:07

stigel danas diFtung getribe pa je i to sklopljeno tak da je sad mašina kompletno sastavljena..fali poklopac vodene pumpe,za tim smo još u potrazi ak uleti kaj polovno..
nalijano ulje u mašinu i getribu (ulja su sponzorska :icon_biggrin: )


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image

#18 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 December 2015 - 23:42

Eeee to je već nešto. Ovo je odlična prezentacija radova na Master mašini, ja lično pojma nemam ni kako izgleda ta mašina, jedino što sam video je dekla prenosa. Svaka čast, ovo može da bude bukvar.
A za šta je onaj kabel koji izlazi iz getribe?

#19 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 December 2015 - 23:48

View Postgoggyso, on 02 December 2015 - 23:42, said:

A za šta je onaj kabel koji izlazi iz getribe?

Odusak.


Objasnjeno za tri medalje :)

#20 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 December 2015 - 23:52

Ne razumijem se bas puno u master masine i moram reci da se iz ove teme bas moze dosta korisnog nauciti. Jos jednom pohvale za dobro dokumentovan i pedantan rad!
Kada se uporede slike sa pocetka teme i sada - razlika nebo i zemlja. Svaka cast! :)





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users