Jump to content


Sachs 503


  • This topic is locked This topic is locked
76 replies to this topic

#41 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 March 2016 - 14:01

prvo bi trebao da se pozabavis karburatorom ozbiljnije, simptom da pred kraj gasa ne reaguje aludira na previse goriva u drugoj polovini i punom otklonu

za pocetak spusti iglicu za jedan zub nize i u sledecem koraku spusti dva tri broja glavnu diznu

#42 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 28 March 2016 - 18:25

Probacu sa iglicom, mada me zbunjuje sto kazes da "aludira na previse goriva u drugoj polovini i punom otklonu "a predlazes da spustim iglicu, zar se ne povecava kolicina goriva spustanjem, a osiromasuje podizanjem? Citiram sa teme Karburator -teorija i skoro sve o stelovanju ..."Ako se prsten premjesti na gornji izrez od pocetnog, igla ce stajati nize, otvor ce biti manji pa ce i smjesa biti siromasnija. Vrijedi i obratno, premjestanjem prstena na poziciju nize postizemo bogatiju smjesu." Jesu li dizne univerzalne, tj. pasu li od skutera ili tomos pumpi za polivanje?

#43 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 March 2016 - 18:28

To je Mario i rekao, da spustis iglu a ne da spustis osigurac. Podigni osigurac.

#44 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 28 March 2016 - 18:31

Posto ne umem ili ne mogu da editujem post, moram da pitam jesi li mislio na diznu onu glavnu u karburatoru, malu koja se zavija ?http://www.motobikeshop.rs/product/dizna-a3-bing-centralna-kpl-50_1690.aspx

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 March 2016 - 18:55

spusti iglu, ne mislim da ne znas kako se ona spusta.. znaci postavljas seger vislje da bi njena pozicija bila nize...

za diznu nemam ideju, pronadji tip koji ti odgovara

#46 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 28 March 2016 - 19:06

Ok jasno mi je za iglu, nisam razumeo tvoj prethodni post na pravi nacin, videcu sutra ima li promena pa ako je isto trazicu diznu, hvala

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 March 2016 - 19:10

prvo iglu, pa ako je bolje probaj za jos jednu stepenicu nize...

moras se upoznati sa tim postavkama svim da bi znao gde je najbolji

#48 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 29 March 2016 - 10:33

Rasturio karb, iglica je bila skroz dole, tj, osigurac u prvom gornjem polozaju-najsiromasnija smesa.. Probao sada sa sledecim stepenom nize osigurac - isto...Koliko se secam ranije mi je i bila iglica u tom polozaju, ostaje mi da nabavim neku manju diznu pa da probam, mada ja mislim da auspuh tu zeza tj. da je predimenzioniran za ovaj motor, nisu mu oni dzabe stavili cevfi 18mmm

#49 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 31 March 2016 - 19:08

Danas svracao do majstora koji mi je radio motor, on ga probao, kaze lepo povlaci ili za krajnju je problem u karbu, rece da ce mi on nabaviti manju diznu, ja je kod mene u radnjama nisam mogao da nadjem, trenutno je br.52 koja ide na 2.17b, nesto gledah na motobike izgleda da pase od dellorto ali nisam siguran...Da li je u redu da kada zavijam sraf na karbu, koji regulise ler, da se povecava ler tj. obrtaji? U onoj temi o karburatorima pise "Ako se vijak nalazi na prednjoj strani, regulira protok goriva.
Pritezanje tog vijka smanjuje kolicinu goriva i osiromasuje smjesu, a odvijanje obogacuje." Dakle ja zavijam i osiromasujem smesu a on dize ler? Jos nesto, danas mi crkla svecica Bosna F75, nije presla ni 100km jednostavno juge ga ugasim ispravno, danas nista...I proslog leta mi je prethodna F80 trajalo mozda par meseci, i na isti nacin crkne, danas ispravna sutra ne, da li je to mozda neki problem sa strujom, kod mene je 6v...Originalna svecica bi trebala da bude Bosch W6ac, ili NgkB6Hs ili BriskN15...i tako dalje, sto dodje do Bosne F75C, e sad ovu sto sam kupio nema oznaku C...Neka ideja?

#50 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 March 2016 - 19:23

Toplotna vrednost bosch 6 i ngk 6 odgovaraju bosni 65, medjutim agregat vise nije standardan, pitanje je posle generalnih radova koliki je stepen kompresije kao i sve ostale postavke u odnosu na fabricke, pa je mozda i dobro voziti nijansu hladniju toplotnu vrednost, odnosno 75icu.

Generalni problem sa svecicama na 2t masinama je nepodesen karburator, odnosno masnija smesa koja se manifestuje zalivanjem svecice.

Mozda sam nesto prevideo u tvom slucaju, ali bilo bi lepo da vidimo sliku te propale svecice, takodje i karburatora, odmah cemo znati kako da ti pomognemo.

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 March 2016 - 21:18

pisao si vec da sraf na karburator regulise visinu klipica, dakle samo ler gas, kako ga zavrces on podize ler.

nemas ti pilotku u tom karbu ni stelovanje vazduha odnosno goriva

#52 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 01 April 2016 - 06:08

#Mario da u pravu si, nego sam pomislio da ono sto autor opisuje se odnosi i na moj karb, dakle ne...
Aco evo slike karba, Bing 1 12 337, i svecice nove nakon par km voznje vidi se da je crna i masna
Attached File  IMG_20160401_065252.jpg   63.18K   10 downloads
Attached File  IMG_20160401_065727.jpg   46.72K   10 downloads

#53 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 April 2016 - 06:47

na tvoj se ne odnosi, inače ima izuzetaka i u toj tvrdnji, recimo Areche ima šraf sa strane prema motoru i ipak reguliše vazduh...

sve u svemu kod tebe se podešavanje radi glavnom diznom i iglom, i eventualno otvorenosti filtera..

#54 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 01 April 2016 - 20:42

Ovaj karb mi mnogo liči na one koji idu na apn i t14. Apn ima 2.15 centralnu diznu-raspršivač-atomizer i 64 bočnu-glavnu, a t14 2.17 kao i Sachs, ali 70 bočnu. Pored ovih standardnih, bilo je i međubrojeva, ali ih više nema tako da tu nastupa podešavajuća bočna dizna. Probaj da iskombinuješ nešto od ovoga. Čak bi možda mogao i tu vazdušnu kutiju malo da mu otvoriš da prodiše.

#55 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 02 April 2016 - 05:29

Sto se tice vazdusne kutije jedino da izbacim papirni filter koji ima jer je bas zapusen i star iako sam ga cesto cistio (ima slike na prethodnoj strani u postu), ili da pravim nesto sam...

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 April 2016 - 06:48

kako radi bez filtera ?

#57 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 02 April 2016 - 07:34

He druga prica, sad sam ga probao prvo sa filterom isto kao pre, onda stanem skinem papirni filter i ostavim otvorenu vaudusnu kutiju, odmah u mestu drugi motor, bolji zvuk , probam ga i bez problema ide 35 :) i moze jos ali nisam hteo do max zbog razrade...Posle vratim samo poklopac a filter ne, opet po starom gusi se, dakle koliko ja shvatam filter njemu i ne igra ulogu samo stiti od prljavstine izgleda da malo vazduha dobija sada samo zbog vazdusne kutije, a na njoj je ulaz vazduha skroz do blatobrana tako da je on i blokira, e sad glupo mi da ga vozim bez poklopca jedino da mu busim dodatnu rupu za ulaz vazduha?

#58 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 April 2016 - 07:42

Joj covece, ostrugaces nov cilindar i klip, MORAS da imas filter ispravan i u funkciji.

Jasno je da u ovoj postavci, ovaj cilidar klip i auspuh zahtevaju novo podesavanje karburatora, jasno je da je prebogata smesa. Vozi kako jeste zbog razrade cilindra, kada se razrada zavrsi posteluj karburator manjom glavnom diznom da dobijes snagu, krajnju brzinu i korektnu boju svecice.

#59 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 02 April 2016 - 07:57

Pozdravljam i shvatam sve sto si rekao,bez filtera i poklopca kutije ima previse vazduha sto dovodi do siromasne smese sto moze da osteti termo grupu, jel tako? Samo sto filter i dizne ne mogu za njega ovde da nadjem, dizne mozda i iskopam nesto od necega aili filter jedino sam nesto da pravim...

#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 April 2016 - 08:15

Problem je prasina, ona sitna i fina koja se ne vidi, ponasa se kao smirgla i za 500km karika ce biti za bacanje a kasnije i cilindar za obradu.

Slobodno napravi filter, od sundjera, od materijala za aspirator, mozes i da ga ojacas mrezicom za komarce, bilo kako i bilo kakav, ali mora da postoji i da vrsi funkciju. Sa protocnijim materijalom imace vise vazduha pa ce traziti vecu diznu za gorivo, dok sa onim manje protocnim trebace ti manja dizna, reper ti je boja svecice, ali to sve tek kada se razradi agregat.

Dizne utvrdi koje su, najbitnija stavka koji je navoj, pa cemo potraziti od cega jos odgovaraju neke slicne. Mozes i sam praviti, bice ti dovoljno da imas 4 ili 5 dizni, koje mozes da zakalajises i kasnije razbusis razlicitim precnicima u koracima od 005 mm pa probas... mikroburgije imas na kupujem prodajem a takodje imaju ih i casovnicari i precizni mehanicari..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users