Sachs 503
#41
Posted 28 March 2016 - 14:01
za pocetak spusti iglicu za jedan zub nize i u sledecem koraku spusti dva tri broja glavnu diznu
#42
Posted 28 March 2016 - 18:25
#43
Posted 28 March 2016 - 18:28
#44
Posted 28 March 2016 - 18:31
#45
Posted 28 March 2016 - 18:55
za diznu nemam ideju, pronadji tip koji ti odgovara
#46
Posted 28 March 2016 - 19:06
#47
Posted 28 March 2016 - 19:10
moras se upoznati sa tim postavkama svim da bi znao gde je najbolji
#48
Posted 29 March 2016 - 10:33
#49
Posted 31 March 2016 - 19:08
Pritezanje tog vijka smanjuje kolicinu goriva i osiromasuje smjesu, a odvijanje obogacuje." Dakle ja zavijam i osiromasujem smesu a on dize ler? Jos nesto, danas mi crkla svecica Bosna F75, nije presla ni 100km jednostavno juge ga ugasim ispravno, danas nista...I proslog leta mi je prethodna F80 trajalo mozda par meseci, i na isti nacin crkne, danas ispravna sutra ne, da li je to mozda neki problem sa strujom, kod mene je 6v...Originalna svecica bi trebala da bude Bosch W6ac, ili NgkB6Hs ili BriskN15...i tako dalje, sto dodje do Bosne F75C, e sad ovu sto sam kupio nema oznaku C...Neka ideja?
#50
Posted 31 March 2016 - 19:23
Generalni problem sa svecicama na 2t masinama je nepodesen karburator, odnosno masnija smesa koja se manifestuje zalivanjem svecice.
Mozda sam nesto prevideo u tvom slucaju, ali bilo bi lepo da vidimo sliku te propale svecice, takodje i karburatora, odmah cemo znati kako da ti pomognemo.
#51
Posted 31 March 2016 - 21:18
nemas ti pilotku u tom karbu ni stelovanje vazduha odnosno goriva
#52
Posted 01 April 2016 - 06:08
Aco evo slike karba, Bing 1 12 337, i svecice nove nakon par km voznje vidi se da je crna i masna
IMG_20160401_065252.jpg 63.18K 10 downloads
IMG_20160401_065727.jpg 46.72K 10 downloads
#53
Posted 01 April 2016 - 06:47
sve u svemu kod tebe se podešavanje radi glavnom diznom i iglom, i eventualno otvorenosti filtera..
#54
Posted 01 April 2016 - 20:42
#55
Posted 02 April 2016 - 05:29
#56
Posted 02 April 2016 - 06:48
#57
Posted 02 April 2016 - 07:34
#58
Posted 02 April 2016 - 07:42
Jasno je da u ovoj postavci, ovaj cilidar klip i auspuh zahtevaju novo podesavanje karburatora, jasno je da je prebogata smesa. Vozi kako jeste zbog razrade cilindra, kada se razrada zavrsi posteluj karburator manjom glavnom diznom da dobijes snagu, krajnju brzinu i korektnu boju svecice.
#59
Posted 02 April 2016 - 07:57
#60
Posted 02 April 2016 - 08:15
Slobodno napravi filter, od sundjera, od materijala za aspirator, mozes i da ga ojacas mrezicom za komarce, bilo kako i bilo kakav, ali mora da postoji i da vrsi funkciju. Sa protocnijim materijalom imace vise vazduha pa ce traziti vecu diznu za gorivo, dok sa onim manje protocnim trebace ti manja dizna, reper ti je boja svecice, ali to sve tek kada se razradi agregat.
Dizne utvrdi koje su, najbitnija stavka koji je navoj, pa cemo potraziti od cega jos odgovaraju neke slicne. Mozes i sam praviti, bice ti dovoljno da imas 4 ili 5 dizni, koje mozes da zakalajises i kasnije razbusis razlicitim precnicima u koracima od 005 mm pa probas... mikroburgije imas na kupujem prodajem a takodje imaju ih i casovnicari i precizni mehanicari..
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users