Jump to content


Sachs 503


76 replies to this topic

#61 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 02 April 2016 - 08:35

Ok probacu ovih dana da napravim filter, a sto se tice dizni ovakve idu https://www.mofakult...k-2-17-bing-sre i ova mala po brojevima https://www.mofakult...0-100-nach-wahl, navoj 3,5mm

#62 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 April 2016 - 08:36

ako ti filter papir ne predstavlja promenu ve' samo kutija, onda je to ynak da je otvor na njoj limiter, možeš to slibodno probušiti nagde pri dnu, kreni sa manjom rupom recimo 4mm, pa dodaj još jednu i ako nije dovoljno onda kreni da proširuješ polako...

jasno je da je papirni filter star ali da i radi posao... ako budeš imao jednom prilike da ga menjaš onda odradi, .. .za sada te muči premali dotok vazduha koji je redukovan malom rupom na otvoru kutije

#63 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 April 2016 - 08:45

Mario, bunis ga. Neka zavrsi razradu pa kasnije kada posteluje karb moze da se igra sa otvorom airboxa, svakako ce pomoci za snagu veci otvor ali mu to sada nije prioritet.

Rile, ona prva dizna od 15 chf je meni nepoznata, verovatno neko od tomosovaca moze da ti kaze koja je slicna.

Ove manje m3,5 mozes da kupis set ili na komad m4 i da das nekom strugaru ili sam nareznicom da prepravis na m3,5.

Na komad imas u srbiji da kupis oko 300din je jedna, dok su setovi od 10kom oko 13-15eura u inostranstvu. Takodje treba i potraziti po moto otpadima starije karburatore sa raznih tomos, samo zarad dizni, to se moze pazariti za male parice...

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 April 2016 - 08:48

ne bunim ga,, i ja sam mu rekao da završi razradu jedno 2 strane unazad...

e sad ako on misli da je završio neka podešava karburator,.. da mu ja ne popujem istu pesmu 3 puta...

#65 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 02 April 2016 - 14:40

Necu dirati nista jos neko vreme oko kutije za vazduh dok ne nalegne motor, u medjuvremenu cu pronjuskati i videcemo.Mario je u pravu, rekao mi je da ide prvo razrada pa sve ostalo nego sam ja po prirodi malo nestrpljiv pa letim tamo/vamo :) hvala vam obojici na strpljenju i informacijama koje ste pruzili, dosta mi je sada jasnije sta i kako treba odraditi, znam da je najlakse kupiti novu masinu i teraj al meni nekako merak da ovu staru kljusinu ozivim koliko toliko, ipak mi je to prvi motor, razumecete..

#66 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 05 April 2016 - 12:18

Danas u voznji motor pocne da secka i kao da se gusi, posumnjam na struju i svratim kod majstora, on bez gledanja na osnovu opisa kaze kupi nove platine i kondenzator, kaze samo trazi belo paljenje 6v.. Ok, to sam trebao odavno da zamenim jer ko zna koliko je to staro, i gledah sada magnet pise na njemu Bosch 6v17w, moze li neka preporuka gde i od kog proizvodjaca kupiti, ili je sve kinesko na trzistu? Da li je ovo ono sto meni treba, u opisu ne pise koliko W? http://www.motobikes...os-or_1216.aspx

#67 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 April 2016 - 13:49

nema oznaka W na platinama jer je to snaga generatora za potrošače ..

ako je majstor rekao za belo onda je to to..

#68 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 05 April 2016 - 18:12

Znam da W nije oznaka za platinsku dugmad, nego sam mislio neku preporuku tipa ima ili nema original Iskrino, ili je sve kinesko pa bilo koje...

#69 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 06 April 2016 - 14:51

Evo kako izgleda u praksi kada majstor hoce samo da te otkaci: Juce, bez gledanja, mladji od dva brata majstora( koji su i motor radili) kaze kupi platine i kondenzator za belo paljenje, ja podjem jutros i svratim ponovo da ga pitam je li siguran da je belo, kaze nije belo rekao sam ti crno ??? Dobro ok, shvatim da se konsultovao sa starijim bratom koji ga je ispravio, odem do radnje po njegovoj preporuci, kupim za 500dinara platine i kond., neke no name jer nema iskrino kao sto mi je on preporucio, odem do njega kaze vrati ovo nista ne vredi idi tu i tu, odem kupim navodno iskrino po 500din. i jedno i drugo, svratim do njega ajde krene on da rastura magnet, brat ga pita jesi li ti probao motor, kako znas da je struja, ovaj cuti i radi, brat kaze proveri mu obavezno bombinu...Skinuo platine, ipak su moje sa kablom on rekao kupi na srafljenje, nema veze namesti on kabal, namontira sve, proverio bombinu nekim aparatom kaze ok, ja ga upalim, provozam 500m ...isto, za nijansu bolje nema izrazenog seckanja ali dosta losije ide nego prosle nedelje, uglavnom nista bolje, lepse mi je radi i isao prosle godine sa losom klipnjacom i propalim lezajevima...Proba ga stariji brat, zakljucak: struja ok, karburator los, star, istrosenost iglice i sibera, kaze nabavi polovan Del orto ima da leti...Eto, odose 1500 dinara za dz, u stvari imam nove platine( koje ne verujem da ce dugo trajati u odnosu na stare), kondenzator nije ni namontirao nov, kaze to je fals nije kvalitetno, moram i njega sutra da vratim ili da cuti u garazi i ceka ne daj boze svoje vreme...

#70 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 07 April 2016 - 06:16

Sinoc ponovo rasturio komplet karb, cistio nitro razredjivacem, danas da ga izduvam i montiram, da vidim ima li razlike...Nasao juce u Tomos-centru u Ks diznu glavnu koja je na oko najslicnija mojoj, nije , za malo veci navoj.. Vidim da na motobike ima kineski Delorto 1412 za 2000, a ima polovnih za 20-30 eura, sta bi mozda bila bolja solucija ako eventualno sa ovim mojim nista ne postignem?

#71 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 April 2016 - 06:45

moraš prvo pogoditi diznu za ovu postavku agregata

ako nisi u stanju da nabaviš nekoliko dizni za ovaj bing onda ti nema izlaza, jedino da sad menjaš klipove i glave i auspuhe pa da naciljaš potrebe agregata prema dozi karburatora... :)

sto se tice paljenja, bitna je dobra i stabilna varnica, na to ne treba da zalis pare, mada nije to problem bio...

dakle dizne...

#72 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 07 April 2016 - 06:57

Da ima dobru varnicu, kaze majstor konja da ubije, bar sam rascistio da mi je struja ok sto zna takodje da bude uzrok loseg rada, sto se tice dizni videcu sta bude, cuo sam se pre par dana sa covekom iz okoline koji ima delove polovne za tomos rece da pogleda pa da javi.
Mislis li da je Delorto polovan bolje resenje generalno od Binga, na nekim mofa forumima vidim da dosta preferiraju njega kada nabudze masinu mada moja nije budzena? A i delove (dizne, siber i dr.) bih mogao lakse da nadjem?

#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 April 2016 - 08:00

nemam pojma, ti sha 1214 se koriste na tomos-ima, konkretno na A3, pa baš nemam dodirnih tačaka...

ja sam se jednom životu sreo sa nekim 1515 i podešavao, ajd ok ima pilotku al nema iglicu , tako da se tu podešava glavnom diznom i šrafom za fazduh koji je u sprezi sa pilot diznom...

#74 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 April 2016 - 19:33

Evo , ja cu pomoci koliko znam ...Dell iz SHA serije je prilicno primitivan karb , bez pretenzija da se ugradi na neki ozbiljniji agregat ...radi se u verzijama 14/12, 15/15 i 16/16 , a radili su se i manji difuzori ...onaj prvi broj je precnik difuzora pre sibera , a drugi iza ...na telu iznad emulzione cevcice ima kalibrisanu rupicu koja glumi ler, ilitiga pilot diznu i na nju se ne moze uticati ...siber je flat, ravan , takodje nezamenjiv sa fabricki definisanim skosenjem , saug zasunski sa kalibrisanom rupicom , iskoci , deaktivira se davanjem punog gasa ...zamenjive su jedino glavne dizne , mislim da su M-5, nema saraf za extra vazduh ili gorivo , ima na telu jedino saraf za regulaciju visine sibera i to je sve ... ...zbog svega toga je karb skromnih mogucnosti , ali dobro radi u fabrickoj postavci ...za 14/12 je na automaticima dizna 51-53 , za 15/15 -70 ...naravno , ovo je okvirno , zavisi da li je air box ili gljiva ...ja sam ovaj zadnji ( 15/15 ) imao ( i jos ga imam , ali je u penziji ) i to china copy , kupio ga na Ali expressu za 17 dolara sa gljivastim filterom , izgleda potpuno identicno kao originalni dell, i savrseno mi je radio na maticu sa home made filterom sa dvostrukim uloskom od zenske najlon carape ...

Samo jos par reci o gore opisanim majstorima ...njima vise nemoj davati da bilo sta rade , to je neprofesionalno i neozbiljno kako oni rade ...i sam radim kao serviser dugo godina ( bela tehnika ) i nikad od kad radim nisam slao musteriju da kupi deo ...musterija nije duzna da zna sta i gde da kupi , ne zna ni kvalitet delova...ovako , ti doneses deo koji ti je on rekao da kupis , on ugradi , a ono opet isto , nije ti resio problem ...pa, ko ce to da plati ??? Zajebo se , nije to ...ne moze tako ...da ti placas , dok on ne natrefi sta je ...tako se ne radi , to ukazuje na neprofesionalizam i neznanje majstora...

#75 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 08 April 2016 - 06:44

ALIEN SM hvala ti na ovim informacijama u vezi karburatora, razlog sto sam pomenuo Delorto je taj sto mi je to predlozio majstor, kaze nabavi Delorto za Kolibrija, i ja na netu nadjem da je to 14/12, i to stoji kao ideja jer da je ovaj moj Bing star i istrosen i to stoji. Ti si kupio china copy za 17 dolara, to mu dodje kao i 2000d. na motobike 14/12 isto kopija...Sto se tice majstora, to su dva brata i ovaj stariji je korektan, on mi je i sklapao masinu i ima znanje, to se vidi jer je zatrpan poslom, i skuteri i trimeri i testere, sve zivo radi i dobar je majstor, nego sam tog dana naleteo na mladjeg brata koji je...samo da otkaci, po principu to je prosta stvar - kupi nece da skodi.

#76 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 08 April 2016 - 10:29

Umesto tog binga staviti Dell 14/12 je kao skočiti s konja na magarca, kao što reče Alien, previše je prost taj Dell. Ako te već brine istrošenost šibera, ja bih ti savetovao da potražiš polovan karburator od atx-a, oni su relativno novijeg datuma, a ima šire mogućnosti podešavanja nego Dell. Šifra mu je 18/12/110, 12mm difuzor.

#77 Rile

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • MestoKrusevac

Posted 08 April 2016 - 17:26

Ok, dobro je da imam i tu informaciju, videcemo sta ce da ispadne na kraju, ob babe devojka nece da moze kazu stari ljudi :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users